Parem kvaliteet. Need, kellelt teenust ostetakse, on oma ala meistrid. Lähtekohaks 3PL valikul on see, et pakutavat kvaliteeti aktsepteeritakse, kusjuures kvaliteeti mõõdetakse ja parandatakse pidevalt "do what you do best, outsource the rest ", alati ei pea leiutama ise jalgratast. 4. Piisavalt suure tootmisvõimsusega tarnija vajadus 5. Võime teha ettevõttes kiireid muutusi- tegevus on palju paindlikum 6. Jagatud riskid- ettevõte ei ole pannud liiga palju vahendeid kõik ühe tegevusvaldkonna alla 7. Vabastab ressursse teisteks tegevusteks Ohud sisseostmisel: 1. Ei saa olla kindel, et ettevõtte tuumkompetents on igavene ja pakub konkurentsieelist 2. Tuumkompetentsist võib saada tuumjäikus- me oleme seda alti NII teinud ja teeme ka edaspidi 3. Strateegiline lühinägelikkus tuumkompetentsi ümber, võimetus kasvada ja näha keskkonnast tulenevaid muutusi 5. Kuidas aitab CRM kaasa väärtusahele juhtimisele? Arutle CRM on integreeritud infosüsteem, mida kasutatakse firma müügieelse ja müügijärgse tegevuse planeerimiseks ja juhtimiseks. CRM võimaldab toetada ja säilitada müügiprotsessi informatsiooni, automatiseerida turundustegevusi, ühesõnaga müüa rohkem ja kvaliteetsemalt. Kui müügimees hoiab oma kliendibaasi Excelis ja pakkumisi My Documentsis siis on see ettevõtte jaoks kadunud informatsioon. Ühtse serveri lahenduse abil on võimalik dubleerimine kaotada ja saada info kontrolli alla. CRM teine eesmärk on anda kliendile võimalus suhelda firmaga kõikvõimalike suhtluskanalite kaudu (veeb, telefon, fax, e-post ja tigupost) ning saada garanteeritud kvaliteediga teenust ning ühtlasi hoida kokku firma kulusid. Kõigi tegevuste integreerimine tähendab siin seda, et näit. telefoni teel antud tellimust saab jälgida veebis ja vastupidi. In...