Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"laoteenus" - 8 õppematerjali

thumbnail
2
doc

Ankeetküsitluse näide

Küsimustik Lugupeetud ankeeditäitja, Olen Paide Kustsekeskkooli laomajanduse 4 kursuse tudeng. Kirjutan oma lõputööd teemal ,,Laoteenust pakkuv ettevõte Põltsamaal" Seoses sellega palun Teie abi, et analüüsida inimeste huvi turule tulija kohta. Iga arvamus on oluline ja olen väga tänulik, kui leiate aega küsitluse täitmiseks. Vastamiseks märkige rist Teie arvates sobilikuma variandi/variantide ette, vajadusel lisage punktiirile täiendus. Küsitluse eesmärk: Selgitada välja, inimeste huvi potentsiaalse uue laokeskuse vastu, mille asukoht on Kesk-Eestis, Jõgevamaal. Keskus rajatakse endisesse, pika ajalooga laoplatsile. Ladu on mõeldud neile, kes soovivad mõnda aega ladustada omi asju. 1. Sugu Mees Naine 2. Vanus Alla 18 18-25 26-35 36-45 46-60 Üle 60 3. Elukoht Eesti (mis maakond?) Välisriik 4. Millise lao kasuks otsustate? ...

Logistika → Laomajandus
308 allalaadimist
thumbnail
14
ppt

Kullerteenused

kullerile või postiasutuses üle antud saadetis saajale kohale otse koju või kontorisse juba vähemalt järgmiseks tööpäevaks. ELS 10 ­ varajane teenus ajatundlikule ärikliendist saajale. Tallinna Tehnikaülikool Jelena Shatilina 072848, TABB55 5 ELS Standard ­ universaalne ja lihtne teenus ärikliendist saajale, kes on avatud kogu tööpäeva jooksul. ELS Pluss ­ paindlike kättetoimetamistingimustega teenus eraklientidest saajatele üle kogu Eesti. Laoteenus - terviklik logistikalahendus, mis pakub ärikliendile mugavat logistikakorraldust, kus kaupu teenindatakse alates lattu saabumisest kuni lõppsaajale toimetamiseni. Tallinna Tehnikaülikool Jelena Shatilina 072848, TABB55 6 EMS (Express Mail Service) - mugav, soodne ja kiire rahvusvaheline kullerteenus. ELS Balti - eelkõige äriklientidele suunatud rahvusvaheline kullerteenus, mille raames on võimalik edastada saadetisi Balti riikidesse. EPLIS Veeb on veebipõhine Eesti Posti

Logistika → Logistika alused
73 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Laondusalus

Selle hind võib olla suuresti muutuv sõltuvalt pakkumise ja nõudluse vahekorrast. Vahel on seda üle ja vahel napib sellisel määral, et võidakse teha investeerimisotsus lisaruumi ehitamiseks. Laoruumi vähesust ja/või kõrget hinda on võimalik leevendada läbi selle eriti efektiivse kasutamise või läbi kahe ülejäänud komponendi - seadmete ja personali parema kasutamise. Samas, kui laoruum on eriti odav, kasutatakse ka inimesi ja seadmeid sageli hoopis teisel viisil. Ka laoteenus kujutab endast tarbekaupa, mida soovitakse osta üldjuhul võimalikult madala hinnaga. Laoseadmete ja -tehnika eluiga on üldjuhul mitmekordselt lühem hoonete elueast. Samas, kui laoseadmete väärtus võib väheneda, võib suureneda laos oleva kauba väärtus. Kõige kriitilisem komponent laonduses on inimesed. Erinevused ehitiste, seadmete ja inventari vahel on enamasti väikesed. Laopersonali töö kvaliteet võib olla nii erinev, et muude sarnaste

Logistika → Laonduse alused
107 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Ladu

­ Balbiino AS, Tallinn, 5500 m2 ­ Premia Tallinna Külmhoone AS, Tallinn, 5000 m2 ­ Rakvere Lihakombinaat AS, Rakvere, 2000 m2 Lao suurus ruutmeetrites on siiski vaid üks näitaja, mis annab ainult osalise pildi ladustamisvõimalustest. Kui ei ole teada, kui kõrged on laed ja kas ruumid on riiuldatud või ei ning kuidas on organiseeritud kaupade laosisene paigutus, on lao tegelikku läbilaskevõimet võimatu hinnata. LAOTEENUS Kellele? Kaubanduse ja tööstusega tegelevatele ettevõtetele, kellel on vajadus lao pidamiseks logistilises ketis. Millised on võimalikud laovariandid? Tolliterminal, tolliladu, tollitud kauba ladu, kombineeritud variant eelpoolnimetatutest. Millest koosneb laoteenus? · Kauba vastuvõtmine, koguse ja seisukorra vastavuse kontroll · Saabunud kauba kohta informatsiooni sisestamine lao andmebaasi · Kauba paigutamine lattu ja ladustamine

Logistika → Laomajandus
182 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Logistika alused

moodustatakse pikaajaline koostöösuhe valitud partneriga. Kus nn kolmas osapool täidab kõik logistilised ülesanded või osa neist. 4PL- log integratsioon (00-20)- Ettevõte ostab sisse kõik log- teenused. Kõik log protsessi juhtimine antakse üle neljandale osalisele. 23. Mis on ostuteenus? Kui teenuseid või tooteid ostetakse pidevalt (3PL) 24. Milliste logistika valdkondade puhul kasutatakse 3. poolt? Eelkõige transpordi (vekorraldus ja kontroll) ja laoteenus (laovarude korraldamine ja juhtimine), lisaks veel infoteenus (log süst ja tellimuste töötlemine) ja pakendamine. 25. Mida mõista 4. PL all? 4PL- log integratsioon Ettevõte ostab sisse kõik log-teenused alustades arendustegevusest ja lõpetades müügijärgse hooldusega. Kõik log protsessi juhtimine antakse üle neljandale osalisele. Ettevõtte jaoks tähendab see seda, et ta saab keskenduda põhitegevusele. 26. Mis on Kanban (JIT) süsteem, millise logistika valdkonna

Logistika → Logistika alused
195 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Lõputöö

Teenused AS Schenker teenuste valikusse kuuluvad maanteetranspordiveod Euroopa piires, kogu maailma katvad lennu- ja konteinerveod, logistilised lahendused tarneahela haldamiseks, erinevad lao- ja tollimisteenused. Siseriikliku veoteenusena toimetatakse Teie saadetis, olgu tegemist pisipaki või täiskoormaga, kohale kokkulepitud ajaks. Laoteenust pakume kokku üle 20 000 ruutmeetril. Laoteenus koosneb: kauba vastuvõtmine lattu, koguse ja seisukorra kontroll (vajadusel hoiuühikute moodustamine) kauba ladustamine (paigutamine hoiukohtadele) regulaarsed inventuurid komplekteerimine väljastamiseks pakkimine markeerimine (transpordietiketiga) info vahendamine laosaldode kohta kliendil on võimalik jälgida oma kaupade saldosid reaalajas ja teha veebipõhiseid päringuid elektroonilise andmevahetuse võimalus klientidega kaupadele lisaväärtust lisavaid teenused (nt

Informaatika → Arvutiõpetus
106 allalaadimist
thumbnail
10
pdf

Laonduse arenev roll logistikas ja ladude funktsioonid

Selle hind võib olla suuresti muutuv sõltuvalt pakkumise ja nõudluse vahekorrast. Vahel on seda üle ja vahel napib sellisel määral, et võidakse teha investeerimisotsus lisaruumi ehitamiseks. Laoruumi vähesust ja/või kõrget hinda on võimalik leevendada läbi selle eriti efektiivse kasutamise või läbi kahe ülejäänud komponendi - seadmete ja personali parema kasutamise. Samas, kui laoruum on eriti odav, kasutatakse ka inimesi ja seadmeid sageli hoopis teisel viisil. Ka laoteenus kujutab endast tarbekaupa, mida soovitakse osta üldjuhul võimalikult madala hinnaga. Laoseadmete ja -tehnika eluiga on üldjuhul mitmekordselt lühem hoonete elueast. Samas, kui laoseadmete väärtus võib väheneda, võib suureneda laos oleva kauba väärtus. 5 Logiproff

Logistika → Laonduse alused
83 allalaadimist
thumbnail
32
docx

Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused

Kliendi jaoks on kõige tähtsam tarneajast kinnipidamine, kuna see võimaldab kliendil paremini planeerida ja teostada oma tegevusi. Klient tahab professionaalset ning tema jaoks mugavat teenust. Kliendi jaoks avaldub see praegu e- arvetes, Interneti vahendusel saadetise jälgimise, tellimuste esitamise, päringute saatmise, laovarude jälgimise süsteemis, paljudes maades elektroonilises tollimises. Hakati sisse ostma ka muid teenuseid kui ainult transport nt laoteenus. 2. Väärtusahela keskne arenguetapp logistikas Väärtusahel (Value Chain) kirjeldab lisaväärtuse teket tarneahelas Väärtusahel ühendab toormaterjalide tootjad valmistoodangu valmistajatega ja need omakorda lõpptarbijatega. Väärtusahela moodustavad omavahel seotud logistilised protsessid, milles iga protsess lisab tootele väärtust. Joonis 1. Tarneahela struktuur Tarneahela kesksel kohal on keskne ettevõte, mis korraldab tarneahela tegevust, hallates

Muu → Väärtusahele juhtimine
131 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun