Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Eksam merepraktikas, 25 piletit ja vastused (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes kannab laevapere liikme tervisekontrolli kulud?
  • Kuidas hüvitatakse laevapere liikme isiklike asjade hävitamine või kahjustamine?
  • Milline on vahiteenistuses mitteosalevate laevapere liikmete tööaja reziim?
  • Milline dokument peab olema roolimadrusel?

Lõik failist

Eksam merepraktikas
Pilet 1
  • Tuletõrjesüsteem. Tuletõrjuja varustus ja tulekahjude vältminine laevas
    Tulekaitse
    Ja
    Tuletõrje
    Süsteemid
    Tulekaitse signalisatsiooni süsteemid
    Suitsuavastussüsteemi
    Elektriline temperatuurijälgimise s.
    Mahulise kustutuse käitamise heli- signaali s.
    Vesikustutussüsteemid
    Vesikustutussüsteem
    Sprinklersüsteem
    Veepiserdussüsteem
    Udutekitussüsteem
    Välise jahutamise (ülekastmise) süst.
    Vesikardina süsteem
    Uputussüsteem
    Mahulised kustutus -
    Süsteemid
    Süsihappegaasi süsteem
    Aurukustutussüsteem
    Inertse gaasi süsteem
    Vahukustutussüsteemid
    Mehhaanilise vahu süsteem
    Keemilise vahu süsteem
    Keemilised kustutussüsteemid
    Pulberkustutussüsteem
    Keemiline vedelik-kustutussüsteem
    Varustus:
    *Isiklik varustus:
    Kaitseriietus ( kaitseb
    soojuskiirguse ,tule, auru eest )
    Kummist saapad (ei juhi
    elektrit )
    Jäigast kiivrist
    (kaitseb pead )
    Taskulamp ( peab põlema
    vähemalt 3 tundi )
    * hingamisaparaat peab
    olema
    autonoomne, töötama
    suruõhul, balloonides peab olema vähemalt 1200 l. õhku, 30min
    Iga hingamisaparaadi
    juurde käib vähemalt 30m pikkune tulekindel tross .
    Igas laevas peab olema
    vähemalt 2 komplekti tuletõrjuja varustust (4 inimest )
    Vältimine.
    *Suitsetada ettenähtud
    kohas.
    *ei tohi vedelema jätta
    (isesüttimine); Õlist ja värviga määrdunud kaltse, Na ja K-
    mõlemad reageerivad veega, õliga määrdunud metallaaste,
    peenestatud kivisüsi, kloori.
    *Tuleb jälgida
    elektriseadmete korrashoidu; kaablid ja kaitsmed , ajutised juhtmed ,
    lahtised elektripirnid, akuruumid, masinaruumi elektriruumid.
    *Kambüüs; toidu
    valmistamisel rasvad lenduvad .
  • Trosside tugevus (katkemistugevus, SWL)
    *Töökoormus - suurim
    koormus, mida tross võib kannatada pikaajalise kasutamise perioodil
    kindlaks määratud konkreetsetes tingimustes.
    * Katkekoormus - väikseim
    koormus, mille juures tross katkeb. Töökoormus on tavaliselt 5-6
    korda väiksem kui katkekoormus.
  • Juhtimisvõime kaotanud laeva tuled
    Laev mis omab käiku vee
    suhtes;
    *vaade vöörile
    (vasakul roheline tuli, keskel üleval kaks punast tuld , üksteise
    peal ja paremal punane tuli )
    *vaade ahtrile (üksteise
    peal kolm tuld, alustades alt ülesse; valge, punane, punane.
    *Kui ei oma käiku vee
    suhtes, siis on mastis kaks punast tuld, üksteise peal
    Pilet 2
  • Mis on tuletõrjevahendid, nende märgistus
    Vahendid:
    *Tuletõrjevoolik
  • Vasakule Paremale
    Eksam merepraktikas- 25 piletit ja vastused #1 Eksam merepraktikas- 25 piletit ja vastused #2 Eksam merepraktikas- 25 piletit ja vastused #3 Eksam merepraktikas- 25 piletit ja vastused #4 Eksam merepraktikas- 25 piletit ja vastused #5 Eksam merepraktikas- 25 piletit ja vastused #6 Eksam merepraktikas- 25 piletit ja vastused #7 Eksam merepraktikas- 25 piletit ja vastused #8 Eksam merepraktikas- 25 piletit ja vastused #9 Eksam merepraktikas- 25 piletit ja vastused #10 Eksam merepraktikas- 25 piletit ja vastused #11 Eksam merepraktikas- 25 piletit ja vastused #12 Eksam merepraktikas- 25 piletit ja vastused #13 Eksam merepraktikas- 25 piletit ja vastused #14 Eksam merepraktikas- 25 piletit ja vastused #15 Eksam merepraktikas- 25 piletit ja vastused #16 Eksam merepraktikas- 25 piletit ja vastused #17 Eksam merepraktikas- 25 piletit ja vastused #18
    Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
    Leheküljed ~ 18 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2012-10-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 128 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor triini14 Õppematerjali autor
    Eksamipiletid ja vastused merepraktikas. 18lk

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    52
    docx

    Madruse eksami piletid 2016

    pardatulesid ja ahtrituld; Udusignaal 1 pikk 2 lühikest iga 2 min. tagant • Sildumisseade. Laeva sildumiskoha ettevalmistamine sildumiseks. Kinnitusotste ja abivahendite nimetused. Laeva kinnitamine kai äärde. Sildumis- ja haalamisseadme eesmargiks on võimaldada laeva sildumist (kinnitumist) kaldarajatiste ja teiste laevade või haalpoide külge. Sildumisseadme abil saab laeva haalata piki kaid ja teostada muid merepraktikas ette tulevaid operatsioone. Sildumisseade paikneb enamasti ülatekil ja suuremalt osalt laeva otstes. Sildumisotsad (haalamisotsad) võivad olla taimkiust, terastrossid või sünteetilised otsad. Mõlemasse otsa peab olema tehtud ou. Terastrosse hoitakse harilikult trossipoolidel voi automatiseeritud haalamisvintside töötrumlitel. Sünteetilised ja taimkiudotsad võivad samuti olla trossipoolidel, kuid sageli

    Madruse koolitus
    thumbnail
    32
    doc

    Laeva hoolduse ja ekspluatatsiooni eksami piletid ja vastused

    00-st kuni 20.00-ni laeva aja järgi, kui see on töö iseloomu arvestades võimalik. Ajavahemikus kella 20.00-st kuni 6.00-ni ning pühapäeval või riigipühal võib vahiteenistuses mitteosalevaid laevapere liikmeid rakendada tööle üksnes edasilükkamatute tööde tegemiseks, välja arvatud juhul, kui laevapere liikme töö iseloom nõuab töötamist vastaval ajal. 3. Lootsilipp merepraktikas, lootsi väljakutse, loots pardal Golf (Vajan lootsi) ja Hotel (Mul on loots paardal). 4. Kõite/trosside laeva võtmine, hoiustamine Kontrollima, et olemas oleksid sertifikaadid köitel trossidel, võimalusel kontrollida neid visuaalselt, et ei oleks nähtavaid jälgi või muljumis ja et ei oleks pragusid. Kindlasti ei tohi jätta lahtiselt tekile tuleb ära katta ja kinnitada või siis mõnda kindlasse ruumi panna. Pilet No. 06 1

    Laeva ekspluatatsioon
    thumbnail
    5
    doc

    Laeva ekspluatatsioon eksam

    Laialt levinud sõja- ja jõelaevadel. Ankrupeli mõõnad . topifiguuri järgi. Nt. Eraldiasetseva ohu märgi Allikas: VTA või kepsel käitatakse elektrimootori või poid on võimalik ära tunda punase-musta 3) Lootsilipp merepraktikas, hüdroajamiga. Ankrupeli võlli otstel on kopad triipude ja kahe musta kera järgi topis vt pilet lootsiväljakutse, loots pardal kinnitusotste pingutamiseks. Sidurid ühendavad

    Laeva ekspluatatsioon
    thumbnail
    58
    doc

    Praktika aruanne

    Saalingust ülevalpool olevat masti osa nimetatakse tengiks. Sildumisseade Sildumis - ja haalamisseade on mehhanismide , üksikdetailide ja vahendite kogum, mille eesmärgiks on võimaldada laeva sildumist (kinnitumist) kaldarajatiste (kaid, 21 estakaadid, ujuvkaid jne), teiste laevade või haalpoide külge. Samuti saab selle seadme abil laeva haalata piki kaid ja teostada muid merepraktikas ette tulevaid operatsioone. Sildumisseade paikneb enamasti ülatekil ja suuremalt osalt laeva otstes. Sildumisseadme elementide mõõtmed, tugevuse ja muud omadused reglementeerib laeva projekteerimist ja ehitamist jälgiv klassifikatsiooniühing olenevalt laeva suurusest, otstarbest, sõidurajoonist jne. M/S Star-il on kaks haalamistekki, mis asuvad viiendal tekil, ahtris ja vööris.igal haalamis tekil on neli sildumis vintse, mille abil lasevad sildumisotsi kaile

    Merendus
    thumbnail
    27
    doc

    RAHVUSVAHELINE LAEVAKOKKUPÕRGETE VÄLTIMISE EESKIRI, 1972

    Lisa 1 RAHVUSVAHELINE LAEVAKOKKUPÕRGETE VÄLTIMISE EESKIRI, 1972 A osa. ÜLDSÄTTED Reegel 1. Kohaldamine a) Käesolevaid reegleid kohaldatakse kõigi laevade suhtes avamerel ja sellega ühenduses olevatel vetel, kus saavad sõita merelaevad. b) Käesolevad reeglid ei takista nende erireeglite kohaldamist, mille asjaomased ametivõimud on kehtestanud järgimiseks reididel, sadamates, jõgedel, järvedel või avamerega ühenduses olevatel sisevetel, kus saavad sõita merelaevad. Kõnealused erireeglid peavad olema võimalikult vastavuses käesolevate reeglitega. c) Käesolevad reeglid ei takista nende erireeglite kohaldamist, mille mõne riigi valitsus on kehtestanud sõjalaevadele ja konvois sõitvatele laevadele täiendavate püsi- või märgutulede, märkide või vilesignaalide kohta või laevastikuna kala püüdvatele laevadele täiendavate püsi- või märgutulede või märkide kohta. Need täiendavad püsi- või märgutuled, m?

    Merendus
    thumbnail
    19
    docx

    Laeva hoolduse ja ekspluatatsiooni arvestuse küsimuste vastused

    Laeva hoolduse ja ekspluatatsiooni arvestuse küsimuste vastused 27.05.2014 LL-12 Eesti Mereakadeemia Kaspar Reinson 1)Kollektiivsete päästevahendite loetelu: Päästepaat Täispuhutav päästeparv Metallist või plastikust jäik päästeparv Täispuhutav liugtee Tõsteparv Valvepaat Kiirvalvepaat 2)Individuaalstete päästevahendite loetelu: Päästevest Päästerõngas Vee-ja kaitseülikond Termokott 3)Päästerõngastele esitatavad tehnilised nõuded: Päästerõnga välimine diameeter ei tohi ola

    Eriala seminar
    thumbnail
    34
    docx

    Laevade ehitus eksam

    1. Laeva arhitektuursed tüübid. Vööri ja ahtri kuju, tekiehitiste ja masinaruumi paiknemine. · Arhitektuuri tüübid on: ahtri ja vööri kuju, tekimajakate asukoht, kerede arv (katamaraan, trimaraan) · Vööri kuju Plumb bow ­ PÜSTVÖÖR Raked bow ­ KALDAVÖÖR (annab laevale voolujoonelisuse, vähendab vee sattumist tekile, soodustab lainele tõusmist) Modified raked bow ­ LÕIGATUD VÖÖR ((jääoludes pooljäämurdevöör) ­ vee peal peaaegu vertikaalne, vee all 45°-50° kaldu, hea sõiduks purustatud jääs. Selline vöör sobib hästi jäämurdja ahtriväljalõikeks. Spoon bow ­ LUSIKVÖÖR Clipper bow ­ KLIPPERVÖÖR PULBIDEGA E PIRNIGA (esineb kiirekäigulistel laevadel, annab eriti edasipürgiva välismulje, kaitseb tekki suure kiruse juures tekkivate pritsmete eest) Icebraker bow ­ JÄÄMURDJA VÖÖR (veealune osa on 25°-30° kaldu, kasutatakse

    Laevade ehitus
    thumbnail
    252
    doc

    Merekool praktika aruanne tüürimeestele

    EESTI MEREAKADEEMIA MEREKOOL Madruse meresõidupraktika aruanne Juhendaja: Martin Sukk Koostas:Rainer-Dangar Ibrus Tallinn 2012 Sisukord Sissejuhatus 3 1. Laeva andmed ja tekid 4 1.1. Laeva andmed 4 1.2. Tekid 5 2. Tüüp ja ehituslik kirjeldus 6 3. Ametikoht laevas ja ülesanded munsterolli järgi 7 3.1. Madruse ametijuhend 8 3.2. Emergency muster list 9 3.3. Isiklik häirekaart 10 4. Meresõidupraktika ajal tehtud laevat?

    Praktika aruanded




    Kommentaarid (2)

    bandres profiilipilt
    bandres: dokumendis olid täpitähed mingite euroglüüfidena, kuid loodan,et on abiks
    14:41 20-03-2016
    bandres profiilipilt
    bandres: sain õige faili jäin rahule
    14:46 20-03-2016



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun