Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

tootmise plaanimise eksamiküsimuste vastused (1)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
tootmise plaanimise eksamiküsimuste vastused #1 tootmise plaanimise eksamiküsimuste vastused #2 tootmise plaanimise eksamiküsimuste vastused #3 tootmise plaanimise eksamiküsimuste vastused #4 tootmise plaanimise eksamiküsimuste vastused #5 tootmise plaanimise eksamiküsimuste vastused #6 tootmise plaanimise eksamiküsimuste vastused #7 tootmise plaanimise eksamiküsimuste vastused #8
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-06-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 70 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor elina00 Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
15
doc

Logistika konspekt

kaup, õiges kohas, õigel ajal, õiges koguses, õiges seisundis ja õiglase hinnaga. See, kes suudab efektiivsemalt korraldada toote või teenuse loomist ja lõpptarbijani jõudmist on võitja üha pingestuvamas konkurentsis. Logistikute ülesanne oli tagada materiaalselt väejuhtide kavandatud strateegiliste käikude vormimine eduks vastase ees. Tänapäeval kehtib see samuti. Logistika vahendid: · Tootmise juhtimine · Transport · Ladustamine · Info Logistikas on kõige alus ratsionaalsete tegevusvõtete kasutusele võtmine, pikajalistest kogemustest õppides. Eesti on teenindavamajandusega riik e. transiidimaa. Raudteed on mõtekas kasutada, kui vahemaa ületab 400km. Logistika põhitõdesid rakendatakse: · tootmises

Logistika
thumbnail
70
doc

Logistika ja transport ärilogistika konspekt

Termini “Tarneahela juhtimine” võtsid esimesena kasutusele juhtimiskonsultandid Oliver ja Webber 1980.aastate algul. Tarneahela juhtimise teooria on noor ning seetõttu on palju erinevaid mõistete tõlgendusi: tarneahela juhtimine kui lähenemisviis, ärifilosoofia, tehnika, tulevikuvisioon. Logistika orienteerub tarneahela osale, mis ühendab firmat tema otseste 2 klientide ja tarnijatega. Logistika vahenditeks on transport, tootmise juhtimine, ladustamine ja informatsioon. Logistika rõhutab funktsionaalset (tegevuse) integratsiooni, nagu tootmisvõimsuse ja valmistoodangu laoseisu omavahelist tasakaalustamist tulenevalt ettevõtte tootmisrütmist ja toodete nõudlusest. Tavaliselt ei tegele logistika teiste firmade tegutsemisotsustega, kuid on ka vastupidiseid näiteid. Seoses arusaamise muutusega tarneahela juhtimisest ja logistikast , muudeti 1998. aasta oktoobris seni kehtinud logistika definitsiooni

Baaslogistika
thumbnail
74
docx

Ärilogistika konspekt

infrastruktuuri ja veokite kiire areng. Leiutati kaubaalus, mida kasutatakse tänapäevalgi. Võeti kasutusele konteiner ehk korduskasutusega veomahuti. Alguse sai pakenditehnoloogia areng. Sellele etapile oli omane: a) Klientide vähesed nõudmised b) Tarbekaupade turgude paiguts c) Toodete kättesaadavuse probleemid d) Tootmisest juhitud (väärtus)ketid e) Jaotus küla segakaupade kauplustest ja valmistajatelt Pikkamööda hakkas aga kliendi käitumine mõjutama jaotust. Tootmise ja tootmistehnika ei olnud eriti arenenud ja sellepärast oli vähel nõudlust rohkem, kui toota jaksati. Müügi ja tellimustega seotud info hoiti nii geograafiliselt kui ka organisatoorselt valmistoodete ja tooraine veost ja ladustamisest eraldi. Veel 1950. ja 1960. aastatel valmistati toode ühe firma sees. Tegevus oli integreeritud ühte firmasse, et kindlustada võimalikult hea tase, kuna info liikus peaasjalikult suust suhu. Tooteid transporditi oma veokitega

Ärilogistika
thumbnail
44
docx

Ärilogistika kordamisküsimuste vastused

Eeldab uut lähenemist turundusele: pull = vajaduste segmentide tuvastamine, sihtturundus VS push = lausturundus, üks sõnum kõigile. Kokkuvõte pullist: Ehk täidad isiklikke tellimusi rohkem ning ei „ennusta“, kuidas müük minna võib ja ei tooda juba ette valmis lähtuvalt sellest. -- Tarneahela üleminekupunktid tihedalt seotud push ja pull strateegiaga. 1)Tellimuspõhine tootedisain (engineer to order) - tootmise korraldus, kus toode on niivõrd kliendi-spetsiifiline, et mitte ainult tootmine ei toimu puhtalt tellimuspõhiselt, vaid toode disainitakse igale kliendile eraldi. Firma seisukohalt ekstreemne tõmbava süsteemi rakendus. 2)Tellimuspõhine tootmine (build to order) - tootmise korraldus, kus tootmise algatab vaid konkreetse tellimuse vastuvõtmine ja kinnitamine. Tellimuspõhise tootmise juures võib olla erinevaid tarneahela

Ärilogistika
thumbnail
76
docx

Ärilogistika- eksamimaterjal

 Võtmeteguriks on lõpptarbija. Tõmbamismeetod lähtub kliendist, suurendab kliendi rahulolu, vähendab kadusid ja ajastut tööd. Esimesena hakkasid jaapanlased meetodid kasutama autotööstuses (Toyota). Varudepõhine tootmine (make to stock) - tarneahela korraldus, kus ostetud ja toodetud kogused lähtuvad prognoosist, mitte aga tegelikest klientidelt laekuvatest tellimustest, sisuliselt tõukav süsteem. Tellimuspõhine lõppkooste (assemble to order) - tootmise korraldus, kus koostedetailid varutakse / toodetakse prognoosil baseeruvalt enne tegeliku tellimuste laekumist, ent lõpptoodete kooste toimub juba tellimuste alusel. Tellimuspõhine tootmine (build to order) - tootmise korraldus, kus tootmise algatab vaid konkreetse tellimuse vastuvõtmine ja kinnitamine. Tellimuspõhise tootmise juures võib olla erinevaid tarneahela üleminekupunkte sõltuvalt sellest, milliseid komponente valmistatakse enne tellimuse laekumist, st

Ärilogistika
thumbnail
55
docx

ÕPIME LOGISTIKA EKSAMIKS

..17 29.KUIDAS MÕÕDETAKSE KLIENDITEENINDUST (VÄHEMALT 5)?............17 30.MILLINE ON 7Õ REEGEL?............................................................... 18 31.MIDA TÄHENDAB PERFEKTNE TELLIMUS (KLIENDITEENINDUSES)?....18 32.MIS ON AJA KOMPRESSIOON?........................................................ 18 33.MIS ON NÕUDLUSAEG, LÄBIMISAEG JA LÄBIMISAJA LÕHE?...............18 34.MIDA KUJUTAB ENDAST EDASILÜKKAMINE EHK POSTPONEMENT?....19 35. MIS ON LEAN EHK „AEG ON RAHA“ TOOTMISE PÕHIMÕTE?.............19 36.MIS ON PAINDLIK TOOTMISSÜSTEEM EHK TOYOTA TOOTMISSÜSTEEM? ........................................................................................................ 20 37.PAINDLIKUD ETTEVÕTTED VS TRADITSIOONILISED MASSTOOTMISE ETTEVÕTTED..................................................................................... 21 38.MIS ON JIT TOOTMISSÜSTEEM?...................................................... 22 39.MIS ON KANBAN?.................................

Baaslogistika
thumbnail
41
docx

Kordamisteemad ärilogistika eksamiks

1. Väärtust lisavad 2. Vajalikud, aga otseselt väärtust ei lisa 3. Ei lisa väärtust ega ole vajalikud Miks tarneahelad pikenevad: · Kolm mõõdet: geograafiliselt, ajaliselt, firmadelt · Konkurents jaotuses tähendab, et üha rohkem soovitakse olla võimalikult tarbija "juures" · Tootjad võivad luua tehase sobilikku asukohta sõltumata klientide paiknemisest · Mida suurem on tootmise kontsentreeritus, seda suuremad on mahud ja seda rohkem esineb mastaabisäästu. · Tootjate kulusäästust võidavad veidi odavamate hindade tõttu ka hulgimüüjad ja lõpuks ehk ka tarbijad · Firmad keskenduvad ühele kindlale funktsioonile, milles nad on tugevad · Keerukasse ahelasse lisandub logistikakeskus, et koondada tarneid ning komplekteerida koormaid klientidele. Lühema tarneahela kasulikkus:

Ärilogistika
thumbnail
18
docx

OPERATSIOONIJUHTIMISE EKSAM

parendamine>prototüübi ehitamine ja lõppdisain 6. Protsesside arendamine ja analüüs (meetodid) Miks on protsesside arendamine oluline? Tuleb arendada protsesse, et saada see kõige optimaalsem omahind ja kõige kõrgem kasumihind. Protsessid võivad sisaldada peidetud kulusid, seega tulebki neid kogu aeg üle vaadata. Protsesside arendamiseks ja analüüsimiseks on esmalt tarvis kindlaks teha, millist tüüpi toote või teenusega üldse on tegemist. Tootmise puhul: projekt (nomenklatuur suur-kogus väike, protsessi voog katkendlik, protsessiülesanded mitmekesised/kompleksed)-töökoda-partii-mass-pidev(kogus suur-nomenklatuur väike, protsessivoog pidev, protsessiülesanded korduvad/jaotatud). Teeninduse puhul- professionaalne teenus-teenuste kauplus-mass teenus. Arendada saab läbi parema paigutuse, paremini planeeritud tootmise (tootmisliini takti ja tsükli aeg), protsesside kaardistamise ja optimaalse tee leidmise, läbi

Operatsioonijuhtimine




Kommentaarid (1)

58107723bax profiilipilt
58107723bax: 7. küsimus vastamata
13:45 10-05-2017



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun