Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

II KT JUHTIMINE KORDAMISEKS (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida nimetatakse organisatsiooni struktuuriks?
  • Millistel juhtudel rakendatakse töökohtade kavandamist?
  • Mis ülesanded peavad olema täidetud?
  • Kuidas saab neid ülesandeid jagada inimeste ja masinate sh arvutite vahel?
  • Kuidas ülesanded rühmitada et moodustuksid ametikohad?
  • Milline peaks olema vahekord organisatsiooni efektiivsuse ja inimeste rahulolu vahel?
  • Mida nimetatakse töö spetsialiseerimiseks?
  • Mida nimetatakse tööde rotatsiooniks?
  • Mida nimetatakse töö laiendamiseks?
  • Mida nimetatakse töö rikastamiseks?
  • Mida nimetatakse juhtimisulatuseks?
  • Mida nimetatakse juhtimistasandiks?
  • Mida nimetatakse rivi liini- ja staabiorganisatsiooniks?
  • Mida nimetatakse eestvedamiseks?
  • Millised on juhi ja liidri erinevused?
  • Mis tagab juhi kui liidri edu eestvedamisel?
  • Millised on edukate liidrite peamised isiksuseomadused?
  • Millised on karismaatilise liidri isiksuseomadused?
  • Mis on neis erilist?
  • Mida nimetatakse coachinguks?
  • Millised on tulemusliku coachi eeldused?
  • Mida nimetatakse kontrollimiseks?
  • Miks on kontrollimine kui juhtimistegevus vajalik organisatsioonile?
  • Millised seosed on kontrollimise ja planeerimise kui juhtimistegevuste vahel?
  • Mida nimetatakse otsustamiseks?
  • Millised on otsusele esitatavad põhinõuded?
  • Mida nimetatakse mõjuvõimuks?
  • Mida nimetatakse delegeerimiseks?
  • Millistel juhtudel on vaja delegeerida?
  • Millistel juhtudel ei saa delegeerida?
  • Mida nimetatakse koordineerimiseks?
  • Mida nimetatakse mehitamiseks?
  • Mida nimetatakse personali värbamiseks?
  • Millised on orgni välised personali värbamise võimalused ja meetodid?
  • Millised on orgni sisesed personali värbamise võimalused ja meetodid?
  • Mida nimetatakse personali valikuks?
  • Millised on personali valiku meetodid?
  • Milliseid inimesi on vaja muudatuste läbiviimiseks?

Lõik failist

  • Mida nimetatakse organisatsiooni struktuuriks?
    Struktuur
    on organisatsiooni ülesehitus. Organisatsiooni struktuur
    määrab kindlaks ametikohad ja struktuuriüksused
    ning nendevahelised alluvus- ja koordineerimissuhted. Vahend, mille
    kaudu juhid suunavad ressurssi nii, et kõik tööd saaksid tehtud.
  • Nimetage põhjused, miks on organisatsiooni struktuur vajalik.
    Organisatsiooni
    struktuuri on vaja selleks, et:
  • Tagada firma tegevuse efektiivsus
  • Koordineerida organisatsiooni eri osade tegevust vastavate tegevusvaldkondade lõikes
  • Tagada paindlikkus ja kohanemisvõime
  • Määratleda ametikohtade aruandekohustused: kes kellele aru annab
    Struktuur määrab ka töö, selle sisu ja vastutuse.
  • Millistel juhtudel rakendatakse töökohtade kavandamist?
    Organisatsiooni
    strutkuuri loomisel, organisatsiooni laienemisel ja uute töötajate
    palkamisel
    Töökoha
    kavandamisel tuleb esitada järgmised küsimused:
  • Mis ülesanded peavad olema täidetud?
  • Kuidas saab neid ülesandeid jagada inimeste ja masinate, sh arvutite vahel?
  • Kuidas ülesanded rühmitada, et moodustuksid ametikohad?
  • Milline on optimaalne ülesannete hulk töötajale
    • Organisatsiooni efektiivsuse seisukohalt
    • Inimeste rahulolu seisukohalt?

  • Milline peaks olema vahekord organisatsiooni efektiivsuse ja inimeste rahulolu vahel?
  • Mida nimetatakse töö spetsialiseerimiseks? Sõnastage eluline/praktiline näide.
    Töö spetsialiseerumine näitab, mil määral on suurem ülesanne osadeks jaotatud ja inimeste vahel ära jagatud.
    Töö
    spetsialiseerimise mõte on selles, et kogu tööd ei tee üks
    inimene, vaid see on jaotatud etappideks ja iga etappi teostab eri
    inimene.
    NT:
    Selline olukord tekib kõige tihedamine konveierliinil, nt
    autotööstuses kus kõik teevad oma väikest spetsiifilist
    osa(korduv tööülesanne), nende oskused on piiratud kuna oskavad
    vaid oma ülesannet
  • Mida nimetatakse tööde rotatsiooniks? Sõnastage eluline/praktiline näide.
    Tööde
    rotatsiooni korral liiguvad töötajad süstemaatiliselt ühelt
    töökohalt teisele. Töö vaheldumine e rotatsioon- töötaja ajutine töötamine erinevates allüksustes ja
    ametikohtadel, mille käigus saab ta vajalikke töökogemusi
    tööspetsiifika kohta antud kohtadel. Selliselt arendamist kasutatakse enam juhtide puhul
    NT.
  • Mida nimetatakse töö laiendamiseks? Sõnastage eluline/praktiline näide.
    Tööülesannete
  • Vasakule Paremale
    II KT JUHTIMINE KORDAMISEKS #1 II KT JUHTIMINE KORDAMISEKS #2 II KT JUHTIMINE KORDAMISEKS #3 II KT JUHTIMINE KORDAMISEKS #4 II KT JUHTIMINE KORDAMISEKS #5 II KT JUHTIMINE KORDAMISEKS #6 II KT JUHTIMINE KORDAMISEKS #7 II KT JUHTIMINE KORDAMISEKS #8 II KT JUHTIMINE KORDAMISEKS #9 II KT JUHTIMINE KORDAMISEKS #10 II KT JUHTIMINE KORDAMISEKS #11 II KT JUHTIMINE KORDAMISEKS #12
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2017-12-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 1 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Harri Tagobert Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    24
    docx

    Juhtimine. Kordamisküsimused kt nr.2

    Nimetage mõned karismaatilised liidrid. Mis on neis erilist? Karismaatilise liidri omadused:  enesekindlus;  domineerimine;  paindlik rollide valdamine;  endast mulje kujundamine;  isiklik veetlus ja külgetõmme. Steve Jobs, Larry Page 21. Selgitage Blake ja Moutoni Juhtimise võrkmudeli toimimise põhimõtet. 1/1 – juht ei tunne huvi, hoiab tegelikust juhtimisest kõrvale: parandamist vajav juhtimine 9/1 – juht orienteeritud tööle, inimesi ei arvesta: tulemustele suunatud juhtimine 1/9 – juht on orienteeritud inimestele ja suhtlemisele: „küla-klubi“ juhtimine 5/5 – juht püüab hoida tasakaalus orientatsiooni tööle ja inimestele, kuid ei arvesta kumbagi piisavalt: „Kesktee“ juhtimine 9/9 – juht pöörab suurt tähelepanu nii tööle kui inimestele: meeskonna juhtimine 22. Millised tegurid mõjutavad liidri tegevuse efektiivsust

    Juhtimine
    thumbnail
    17
    docx

    Juhtimine - KT2 vastused

    Roosevelt, kuid otsuste tegemise õiguse andis ta erinevatele ekspertidele ja oma ala tippudele. 29. Selgitage Blake ja Moutoni Juhtimise võrkmudeli toimimise põhimõtet. Mudel, mille x teljestikul on töö prioriteet ( 1 kuni 9 punkti ) ja y teljestikul on inimsuhted 1 kuni 9. Vastavalt liidrite juhtimise analüüsile on võimalik antud teooria põhjal välja tuua 5 põhilist juhtimisstiili: 1/1 ­ juht ei tunne huvi, hoiab tegelikust juhtimisest kõrvale: parandamist vajav juhtimine 9/1 ­ juht orienteeritud tööle, inimestega ei arvesta: tulemustele suunatud juhtimine 1/9 ­ juht on orienteeritud inimestele ja suhtlemisele: ,,küla-klubi" juhtimine 5/5 ­ juht püüab hoida tasakaalus orientatsiooni tööle ja inimestele, kuid ei arvesta kummagagi piisavalt: ,,Kesktee" juhtimine 9/9 ­ juht pöörab suurt tähelepanu nii tööle kui inimestele: meeskonna juhtimine 30. Selgitage eesvedamise Situatsiooniliste teooriate toimimise põhimõtet.

    Juhtimine
    thumbnail
    14
    docx

    Juhtimise KT. 2

    tootmisprotsessile. 35. Selgitage kontrolli liike lähtuvalt valdkondadest. Liigid: 1. Füüsiliste vahendite kontroll inventari kontrollimine, laoseis ja kvaliteedikontroll; 2. Inimressursside kontroll valiku, treeningu, tulemuste ja kompenseerimise hindamine; 3. informatsiooni ressursi kontroll müügi ja turunduse prognoosid, keskkonna analüüs, avalikud suhted, tootmisplaan ja majandusprognoosid 4. finantsressursside kontroll võlgnevuste juhtimine nii, et firmal oleks alati vajalikus koguses sularaha, et maksud laekuksid õigeaegselt 36. Selgitage kontrolli läbiviimise etappe. Kontrolli protsess Plaanide koostamisele järgnevad kontrolli protsessi kuuluvad tegevused: Andmete (info) kogumine ja standardite määramine (kasulik standardid arvuliselt määratleda) Reaalsete tulemuste võrdlemine standarditega (määrata aktsepteeritavad hälbed)

    Organisatsiooni juhtimine
    thumbnail
    10
    docx

    TMO0010 JUHTIMINE KORDAMISEKS Kontrolltöö nr 2

    vahel. Samas ei usalda ta ka sekretäri selle ülesande täitmisel, sest arvab, et ta ei ole piisavalt korrektne ega keskendu detailidele. 46. Mida nimetatakse koordineerimiseks? V: Koordineerimiseks nimetatakse organisatsiooni allüksuste tegevuste ühendamist organisatsiooni eesmärkide saavutamiseks / Üksiktegevuste ühendamine tervikuks ja nende suunamine üldiste eesmärkide täitmisele. 47. Selgitage kaasava juhtimise põhimõtet. Sõnastage eluline/praktiline näide. V: Kaasav juhtimine lähtub põhimõttest, et lahenduste leidmiseks on oluline tuua inimesed kokku. Näiteks: Ettevõttel seisab ees periood, kus tuleb välja selgitada jätkusuutlikkuse põhimõtted, et edukas olla ka pikas perspektiivis. Juhil ei ole ühest nägemust selles osas ning kuna see küsimus puudutab kogu kollektiivi, siis luuakse keskkond, kus saavad kaasa rääkida kõik töötajad. 48. Selgitage muudatuste läbiviimise protsessi peamisi etappe. V: 1

    Juhtimine
    thumbnail
    10
    docx

    TMO0010 JUHTIMINE KORDAMISEKS Kontrolltöö nr 2

    vahel. Samas ei usalda ta ka sekretäri selle ülesande täitmisel, sest arvab, et ta ei ole piisavalt korrektne ega keskendu detailidele. 46. Mida nimetatakse koordineerimiseks? V: Koordineerimiseks nimetatakse organisatsiooni allüksuste tegevuste ühendamist organisatsiooni eesmärkide saavutamiseks / Üksiktegevuste ühendamine tervikuks ja nende suunamine üldiste eesmärkide täitmisele. 47. Selgitage kaasava juhtimise põhimõtet. Sõnastage eluline/praktiline näide. V: Kaasav juhtimine lähtub põhimõttest, et lahenduste leidmiseks on oluline tuua inimesed kokku. Näiteks: Ettevõttel seisab ees periood, kus tuleb välja selgitada jätkusuutlikkuse põhimõtted, et edukas olla ka pikas perspektiivis. Juhil ei ole ühest nägemust selles osas ning kuna see küsimus puudutab kogu kollektiivi, siis luuakse keskkond, kus saavad kaasa rääkida kõik töötajad. 48. Selgitage muudatuste läbiviimise protsessi peamisi etappe. V: 1

    Juhtimine ja eestvedamine
    thumbnail
    10
    docx

    TMO0010 JUHTIMINE KORDAMISEKS KONTROLLTÖÖ NR 1

    vahel. Samas ei usalda ta ka sekretäri selle ülesande täitmisel, sest arvab, et ta ei ole piisavalt korrektne ega keskendu detailidele. 46. Mida nimetatakse koordineerimiseks? V: Koordineerimiseks nimetatakse organisatsiooni allüksuste tegevuste ühendamist organisatsiooni eesmärkide saavutamiseks / Üksiktegevuste ühendamine tervikuks ja nende suunamine üldiste eesmärkide täitmisele. 47. Selgitage kaasava juhtimise põhimõtet. Sõnastage eluline/praktiline näide. V: Kaasav juhtimine lähtub põhimõttest, et lahenduste leidmiseks on oluline tuua inimesed kokku. Näiteks: Ettevõttel seisab ees periood, kus tuleb välja selgitada jätkusuutlikkuse põhimõtted, et edukas olla ka pikas perspektiivis. Juhil ei ole ühest nägemust selles osas ning kuna see küsimus puudutab kogu kollektiivi, siis luuakse keskkond, kus saavad kaasa rääkida kõik töötajad. 48. Selgitage muudatuste läbiviimise protsessi peamisi etappe. V: 1

    Juhtimine
    thumbnail
    20
    docx

    Juhtimise KT 2

    Juht on rohkem mentori kui juhi rollis. 13. Selgitage meeskonda loovat juhtimisstiil? 14. Selgitage Blake ja Moutoni Juhtimise võrkmudeli rakendamise põhimõtet. Mudel, mille x teljestikul on töö prioriteet ( 1 kuni 9 punkti ) ja y teljestikul on inimsuhted 1 kuni 9. Vastavalt liidrite juhtimise analüüsile on võimalik antud teooria põhjal välja tuua 5 põhilist juhtimisstiili: 1/1 – juht ei tunne huvi, hoiab tegelikust juhtimisest kõrvale: parandamist vajav juhtimine 9/1 – juht orienteeritud tööle, inimesi ei arvesta: tulemustele suunatud juhtimine 1/9 – juht on orienteeritud inimestele ja suhtlemisele: „küla-klubi“ juhtimine 5/5 – juht püüab hoida tasakaalus orientatsiooni tööle ja inimestele, kuid ei arvesta kumbagi piisavalt: „Kesktee“ juhtimine 9/9 – juht pöörab suurt tähelepanu nii tööle kui inimestele: meeskonna juhtimine 15. Selgitage eesvedamise Situatsiooniliste teooriate rakendamise põhimõtet.

    Juhtimine
    thumbnail
    26
    docx

    Juhtimise 2. kt kordamisküsimused-vastuse d

    Töötulemused: töö efektiivsus (kvaliteet, kvantiteet), töötulemused Vaimsed omadused: intelligentsus (vaimsed võimed), tunnetusvõimed (loogiline mõtlemine, mälu, kontsentreerumine) Füüsilised omadused: füüsiline võimekus, psühhomotoorsus (liigutuste täpsus, kiirus) Taust ja kogemused: elulugu, perekond, haridus, töökogemus: praegune staatus ja elustiil: töökoht, kindlustatus, elustiil 46. Selgitage kaasava juhtimise põhimõtet. Kaasav juhtimine on juhtimispraktika, mis on oluline meie meeskondades, organisatsioonides kui ka perekonnas. See lähtub eeldusest, et lahenduste leidmiseks on oluline tuua inimesed kokku: kui inimeste vahel sünnib dialoog, võtavad inimesed vastutuse ning viivad soovitud ideed ellu. Kaasamine muutub üha enam oluliseks siis, kui: • inimesi soovitakse ühise eesmärgi nimel tegutsemas näha; • olemasolevale probleemile puuduvad ühesed lahendused; • otsused puudutavad paljusid inimesi;

    Juhtimine




    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun