Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes on tarbijateks?
  • Keda nähakse ettevõtte toodete potentsiaalsete tarbijatena?
  • Kuidas ja miks just nii turgu segmenteeritakse?
  • Kes on esialgseks sihtgrupiks?
  • Miks võetakse sihikule just see turusegment?
  • Milles on antud sihtgrupi spetsiifika nt turustuskanalite või sobivate reklaamikanalite osas?
  • Milline on sihtgrupi võimalik muutuminelaienemine tulevikus?
  • Mida neile pakutakse?
  • Millised hüved pakutavate toodete ja teenustega tarbijate jaoks kaasnevad?
  • Milles seisneb toodete eripära ja konkurentsieelis?
  • Milliste uute toodete väljaarendamine on perspektiivne edaspidi?
  • Kuidas tegutsetakse?
  • Milline on ettevõtte toimimise eripära?
  • Milline on ettevõtte suurus esialgne töötajate arv?
  • Milliste äripartneritega tehakse koostööd kas kasutatakse allhankijaid?
  • Millel baseerub ettevõtte tasuvus mis tagab tegevuse efektiivsuse kuludealase konkurentsivõime?
  • Millised on edasised arenguplaanid?
  • Mis on lubatud registreeritav?
  • Mis on äriliselt kasulik?
  • Midagi tähendama?
  • Kelle taskus on sinu raha?
  • Kuidas sa kavatsed selle oma taskusse saada?
  • Kuidas nendega suhted üles ehitame ja neid säilitame?
  • Kui palju läheb raha vaja selleks et rajada ettevõte ja jõuda esimese müügitehinguni?
  • Miks milles väljendub?
  • Milline on tegevusala ettevõtete majandustegevuse edukus viimastel aastatel?
  • Kuidas väikeettevõtja valib asukoha?
  • Kus omanik on ainuke töötaja on pereettevõte?
Vasakule Paremale
Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #1 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #2 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #3 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #4 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #5 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #6 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #7 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #8 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #9 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #10 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #11 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #12 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #13 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #14 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #15 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #16 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #17 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #18 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #19 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #20 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #21 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #22 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #23 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #24 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #25 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #26 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #27 Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused #28
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 28 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-11-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 132 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor onde20 Õppematerjali autor
Ettevõtluse-kordamisküsimuste-vastused

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
28
doc

Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused

ETTEVÕTLUS 2 Kordamisküsimused Juhan Teder 2012/2013 1. EL ettevõtluse "suur pilt". Ettevõtja ja palgatöötaja karjääri eelistamise põhimotiivid (Eurobaromeetri uuring), ettevõtlusega alustamise põhimotiivid (GEM uuring) Eri suurusega ettevõtete osakaal 92% mikroettevõtted (0-9 töötajat) 7% väikeettevõtted (10-49) < 1% keskettevõtted (50-249) 0,2% suurettevõtted (250+) SMEs ­ Small and Medium Enterprises ­ 0-249 töötajat. (VKEd) Mikro- Väike ­ Kesk- VKE-d Suur - Kokku

Ettevõtlus
thumbnail
30
doc

Ettevõtluse kordamisküsimused

mitterahuldavad (necessity entrepreneurs). 4. Startup-ettevõtete mõiste. Iduettevõte on skaleeritava toote või teenuse väljatöötamiseks loodud alustav ettevõte, mida iseloomustab määramatus ning mille keskmes on üldjuhul innovaatiline tehnoloogia või uudne ärimudel. Selliseid ettevõtmisi võib leida pea igast eluvaldkonnast, alustades mittetulundussektorist ning lõpetades ettevõtluse ja avaliku sektoriga. Enamikul juhtudel on iduettevõtete näol tegemist kasumile orienteeritud ettevõtetega infotehnoloogia, energeetika, tervisetööstuse, biokeemia ja teistest tööstusharudest. ettevõte, mille asutamisest ei ole möödunud enam kui 6 aastat; ettevõte, mis plaanib oma eagrupi ettevõtetega võrreldes selgelt üle keskmise käivet ning 20% ja enam kasvu käibes, kasumis või töötajate arvus aastas;

Ettevõtlus
thumbnail
46
doc

Ettevõtluse eksami kordamisküsimuste vastused 2014

Ettevõtluse eksami kordamisküsimused 2014/2015 1. EL ettevõtluse “suur pilt“ – eri suurusega ettevõtete osakaal. Ettevõtja ja palgatöötaja karjääri eelistamise põhimotiivid (Eurobaromeetri uuring), ettevõtlusega alustamise põhimotiivid (GEM uuring) – 1. loengu põhjal. EL ettevõtlus – suur pilt  92% mikroettevõtted  7% väikeettevõtted  >1% keskettevõtted (VKE- d kokku 99,8%)  0,2% suurettevõtted Ettevõtja motiivid:

Majandus
thumbnail
26
doc

Ettevõtluse eksami kordamisküsimused 2016

Kordamisküsimused aines Ettevõtlus TMJ0310 2016 aastal: 1. EL ettevõtluse "suur pilt" ­ eri suurusega ettevõtete osakaal. Ettevõtlusega alustamise põhimotiivid (GEM uuring) ­ 1. loengu põhjal. Ettevõtete osakaal: 92% mikroettevõtted (0-9 töötajat), 7% väikeettevõtted (10-49 töötajat), 1% keskettevõtted (50- 249 töötajat), 0.2% suurettevõtted (250+), 99.8% SMEd (0-249 töötajat). Ettevõtjate põhimotiivid: GEM (Global Entrepreneurship Monitor) uuring jagab ettevõtjad kahte gruppi vastavalt

Ettevõtluse alused
thumbnail
16
docx

Ettevõtte kordamisküsimused

9. Käitumisteaduslik lähenemine ettevõtjatele. D. McClellandi ettevõtjakäsitlus. Olulisemad motivaatorid ettevõtjana tegutsemisel McClellandi järgi. · üle 70% uutest töökohtadest tekib gasellides Ettevõtja roll McClellandi järgi. · kõrge riskiga ettevõtted Käitumisteaduslik lähenemine ettevõtjatele · Ettevõtluse arendamiseks oli oluline stimuleerida indiviide alustama oma 11. Äriidee, äriidee teostatavuse analüüs, ärimudel, äriplaan ­ sammude olemus äriga ning kiirendada selle abil majandusarengut; tekkis ahvatlus selgitada ning järjekord ettevõtte rajamisel. välja isiksuse-omaduste profiili, mis seostuks ettevõtlus-alase eduga (või läbikukkumisega). 1

Ettevõtlus
thumbnail
38
odt

Ettevõtluse eksami kordamisküsimused

• Elukohavahetus. • Isikliku elu muutused (abiellumine, lahutamine, teatud ikka jõudmine, laste suurekskasvamine jne). • Suured muutused piirkonna majanduselus. Soovi ettevõtjaks saada mõjutavad: • Rahvuslik kultuur ja kohalikud traditsioonid. • Perekond. • Läbitud õppeasutused. • Sõbrad ja tuttavad. • Eeskujud. Võimalust hakata ettevõtjaks mõjutavad • Üldine majandusolukord, majanduspoliitika ja ettevõtluse tugisüsteem. • Algkapitali (ja ka teiste vajalike ressursside) olemasolu või kättesaadavus. • Vajalike teadmiste, oskuste ja kogemuste olemasolu. • Turu tundmine ja varasem kokkupuude müügitegevusega. Tõmbejõud Sõltumatus Heaolu tõus Tunnustatus Areng Idee Otsustus Tegevus Tõukejõud Lahkhelid tööl Töötus Alternatiivide puudumine 8. Äriidee mõiste ja komponendid. Hea äriidee omadused.

10. klassi majandus
thumbnail
6
docx

Ettevõtluse konspekt

Teostatavuse analüüs eelneb põhjaliku äriplaani koostamisele ning seda tehakse väljavaadete hindamise algfaasis. 31. Äriplaani olemus, sihtgrupid, kasulikkus, nõuded äriplaanile. Äriplaan on ettevõtte äriidee edasiarendus kajastades sõnades ja numbrites seda, milliseid võimalusi ettevõte näeb püstitatud eesmärkide saavutamiseks ja milliseid ressursse ta selleks vajab. Sihtgruppideks on ettevõtja ise, kaasomanikud, asutajad, laenuandjad, ettevõtluse tugisüsteemid jne. Kasulikkus: idee konkretiseerub, tegevuskava parem ülevaade, fikseeritakse kontrollnäitajad, loob töötajate vahel ühise ettekujutuse firmast. Nõuded: lühike (152 lk), informatiivne, osa infot graafiliselt, arusaadavas keeles, eeldused olgu välja toodud, usaldusväärsus omanike seas, keskkonna analüüs, riskianalüüs, peamised protsessid. 32. Tegevusharu ja konkurentsi analüüsTegevusharu mõiste ja selle määratlemine tegevusharu on ettevõtte

Ettevõtlus
thumbnail
33
docx

Ettevõtluse eksami kordamisküsimused

Teda iseloomustab: Võimalustele orienteeritus Innovaatilisus Enesekindlus Proaktiivsus, kindlameelsus, suur energia Enesemotivatsioon, suurem saavutusevajadus. (Self-motivated) Visioon ja vaist Soov võtta suuremaid riske ja elada suurema ebakindluse tingimustes. 3. Kolme liiki alustavad ettevõtted (1. loengu 20. slaid) 1)Palgale orienteeritud ettevõte, 2) elustiili ettevõte, 3) uuenduslik ettevõte 4. J. Schumpeteri, D. McClellandi ja D. Birchi panus ettevõtluse ja ettevõtja käsitlusse. J.Schumpeter: Majanduskasv ei tulene mitte niivõrd kapitali akumulatsioonist, vaid pigem innovatsioonidest, mida teostavad ettevõtjad. Innovatsioonide liigid: 1. Uue või täiustatud toote juurutamine. 2. Uut tüüpi tootmismeetodite juurutamine harus. 3. Uue turu avamine. 4. Uute tooraineallikate või pooltoodete kasutuselevõtt. 5. Uut tüüpi organisatsioonide loomine. D.McCelland:

Ettevõtlus ja väikeettevõtte juhtimine




Meedia

Kommentaarid (1)

jbrok profiilipilt
12:12 04-02-2016



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun