Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Riskianalüüs referaat (2)

3 HALB
Punktid
Vasakule Paremale
Riskianalüüs referaat #1 Riskianalüüs referaat #2 Riskianalüüs referaat #3 Riskianalüüs referaat #4 Riskianalüüs referaat #5 Riskianalüüs referaat #6 Riskianalüüs referaat #7 Riskianalüüs referaat #8 Riskianalüüs referaat #9 Riskianalüüs referaat #10 Riskianalüüs referaat #11 Riskianalüüs referaat #12 Riskianalüüs referaat #13 Riskianalüüs referaat #14 Riskianalüüs referaat #15 Riskianalüüs referaat #16 Riskianalüüs referaat #17 Riskianalüüs referaat #18 Riskianalüüs referaat #19 Riskianalüüs referaat #20 Riskianalüüs referaat #21 Riskianalüüs referaat #22 Riskianalüüs referaat #23 Riskianalüüs referaat #24 Riskianalüüs referaat #25 Riskianalüüs referaat #26 Riskianalüüs referaat #27 Riskianalüüs referaat #28 Riskianalüüs referaat #29 Riskianalüüs referaat #30 Riskianalüüs referaat #31 Riskianalüüs referaat #32 Riskianalüüs referaat #33 Riskianalüüs referaat #34 Riskianalüüs referaat #35 Riskianalüüs referaat #36
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 36 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-03-01 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 234 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Kauboi Õppematerjali autor
Õppejõud J-V.Reidolfi poolt nõutud seadused

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
36
docx

Seadused ja määrused (lisatud sisukord)

linnavalitsus. Põhimääruse eelnõu ja kriisikomisjoni koosseis kooskõlastatakse Päästeameti kohaliku päästeasutusega. 2. peatükk HÄDAOLUKORRAKS VALMISTUMISE KORRALDUS 1. jagu Hädaolukorra riskianalüüsi koostamise korraldus § 6. Hädaolukorra riskianalüüs (1) Hädaolukorra riskianalüüs on dokument, milles kirjeldatakse üleriigilisel ning vajaduse korral regionaalsel ja kohaliku omavalitsuse tasandil: 1) hädaolukorda; 2) hädaolukorda põhjustavaid ohtusid; 3) hädaolukorra tõenäosust; 4) hädaolukorra tagajärgi; 5) muud olulist hädaolukorraga seotud teavet; 6) viiteid mudelitele, allikmaterjalidele ja muule sellisele teabele, millest tulenevalt on riskianalüüs tehtud.

Riskianalüüs
thumbnail
30
doc

Riskianalüüsi referaat

(1) Kohaliku omavalitsuse üksus, milles elab alla 40 000 elaniku, võib moodustada ühise kriisikomisjoni ühe või mitme kohaliku omavalitsuse üksusega. (2) Kohaliku omavalitsuse kriisikomisjoni esimees on vallavanem või linnapea. 2. peatükk HÄDAOLUKORRAKS VALMISTUMISE KORRALDUS 1. jagu Hädaolukorra riskianalüüsi koostamise korraldus § 6. Hädaolukorra riskianalüüs (1) Hädaolukorra riskianalüüs on dokument, milles kirjeldatakse üleriigilisel ning vajaduse korral regionaalsel ja kohaliku omavalitsuse tasandil: 1) hädaolukorda; 2) hädaolukorda põhjustavaid ohtusid; 3) hädaolukorra tõenäosust; 4) hädaolukorra tagajärgi; 5) muud olulist hädaolukorraga seotud teavet; 6) viiteid mudelitele, allikmaterjalidele ja muule sellisele teabele, millest tulenevalt on riskianalüüs tehtud.

Riskianalüüs
thumbnail
42
docx

EV seadused ja valitsuse määrused riskitaseme reguleerimiseks ühiskonnas

(4) Kohaliku omavalitsuse kriisikomisjoni esimees on vallavanem või linnapea. (5) Kohaliku omavalitsuse kriisikomisjoni põhimääruse kehtestab ja koosseisu kinnitab valla- või linnavalitsus. Põhimääruse eelnõu ja kriisikomisjoni koosseis kooskõlastatakse Päästeameti kohaliku päästeasutusega. 2. peatükk HÄDAOLUKORRAKS VALMISTUMISE KORRALDUS 1. jagu Hädaolukorra riskianalüüsi koostamise korraldus § 6. Hädaolukorra riskianalüüs (1) Hädaolukorra riskianalüüs on dokument, milles kirjeldatakse üleriigilisel ning vajaduse korral regionaalsel ja kohaliku omavalitsuse tasandil: 1) hädaolukorda; 2) hädaolukorda põhjustavaid ohtusid; 3) hädaolukorra tõenäosust; 4) hädaolukorra tagajärgi; 5) muud olulist hädaolukorraga seotud teavet; 6) viiteid mudelitele, allikmaterjalidele ja muule sellisele teabele, millest tulenevalt on riskianalüüs tehtud. (2) Vabariigi Valitsus kehtestab korraldusega nende hädaolukordade nimekirja, mille kohta

Õigus
thumbnail
22
docx

Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus

Eesti Maaülikool Majandus- ja sotsiaalinstituut Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus Referaat Juhendaja: Jaan Reidolv Koostajad: xxx 2010 Töötervishoiu ja tööohutuse seadus Vastu võetud 16.06.1999 RT I 1999, 60, 616 jõustumine 26.07.1999

Riskianalüüs
thumbnail
53
docx

Töötervishoiu ja tööohutuse seadus

(4) Kohaliku omavalitsuse kriisikomisjoni esimees on vallavanem või linnapea. (5) Kohaliku omavalitsuse kriisikomisjoni põhimääruse kehtestab ja koosseisu kinnitab valla- või linnavalitsus. Põhimääruse eelnõu ja kriisikomisjoni koosseis kooskõlastatakse Päästeameti kohaliku päästeasutusega. 2. peatükk HÄDAOLUKORRAKS VALMISTUMISE KORRALDUS 1. jagu Hädaolukorra riskianalüüsi koostamise korraldus § 6. Hädaolukorra riskianalüüs (1) Hädaolukorra riskianalüüs on dokument, milles kirjeldatakse üleriigilisel ning vajaduse korral regionaalsel ja kohaliku omavalitsuse tasandil: 1) hädaolukorda; 2) hädaolukorda põhjustavaid ohtusid; 3) hädaolukorra tõenäosust; 4) hädaolukorra tagajärgi; 5) muud olulist hädaolukorraga seotud teavet; 6) viiteid mudelitele, allikmaterjalidele ja muule sellisele teabele, millest tulenevalt on riskianalüüs tehtud. (2) Vabariigi Valitsus kehtestab korraldusega nende hädaolukordade nimekirja, mille kohta

Õiguskaitseasutuste süsteem
thumbnail
13
docx

Riskianalüüs konspekt

Tõenäosuse ja tagajärgede hindamise kriteeriumid hädaolukorra riskianalüüsis. 13. Võimeanalüüsi olemus ja põhimõtted. 14. Üleujutused ja üleujutusriskid, üleujutuste liigid Eestis. 15. Üleujutusdirektiivi olulisemad nõuded riskide osas. 16. Ohtlikeks peetavad veetasemed Eesti rannikualadel. 17. Suurõnnetuse ohuga ja ohtlikud ettevõtted, kohustuslikud ohutusdokumendid. 18. Riskianalüüsi tulemustega arvestamine ruumilisel planeerimisel. 19. Poolkvantitatiivne ja kvantitatiivne riskianalüüs, sarnasused ja erinevused. 20. Ohualad ja ohualade tsoonid. +- 21. Planeeringute Päästeameti poolne kooskõlastamine. 22. Elutähtsad teenused, nende osutajad ja toimepidevuse korraldajad. 23. Nõuded toimepidevuse riskianalüüsile ja plaanile. 24. Riskialased mõisted elutähtsa teenuse toimepidevuse kontekstis. 25. Elutähtsate teenuste kriitilised tegevused, kriitilisuse leidmine. 26. Tõrked, häired, katkeskused. 27. Riigisisesed ja piiriülesed kiirgushädaolukorrad. 28

Kategoriseerimata
thumbnail
20
docx

Kemikaalide käsitlemine ja ettevõtte ohtlikkus

Tallinna Polütehnikum Kemikaalide käsitlemine ja ettevõtte ohtlikkus Referaat Kert Taimla KEE-17 Tallinn 2018 Sisukord Sissejuhatus lk 3 1. Ettevõtte ohtlikkus 1.1 Miks tuleb kemikaalidele tähelepanu pöörata lk 4 1.2 Ettevõtte ohtlikkuse määratlemine lk 5 2. Nõuded ohtliku ja suurõnnetuse ohuga ettevõtte kohustuslikele dokumentidele lk 6 2.1 Teabeleht lk 6 2.2 Riskianalüüs lk 7 2.3 Ohutuse tagamise süsteemi kirjeldus

Keemia
thumbnail
8
odt

Riskianalüüsi arvestuse küsimused/vastused

hädaolukorra esinemissagedus teatud ajaperioodi jooksul. Tagajärg (mõju) – hädaolukorra põhjustanud nähtuse või sündmuse poolt tekitatud kahju inimeste elule ja tervisele, varale, riigi/asutuse rahvusvahelisele mainele, keskkonnale jm. RISK = TÕENÄOSUS x TAGAJÄRJED 4. Riskianalüüsi mõiste sisuline ja vormiline käsitlus - Sisuline määratlus - protsess riski iseloomu väljaselgitamiseks ja riskitaseme määramiseks. Vormiline määratlus - hädaolukorra riskianalüüs on dokument, milles kirjeldatakse üleriigilisel ning vajaduse korral regionaalsel ja kohaliku omavalitsuse tasandil. 5. Riskianalüüs riskihalduse (riskijuhtimise) osana - Riskihaldus (riskijuhtimine): kooskõlastatud tegevused organisatsiooni suunamiseks ja juhtimiseks riski suhtes. 6. Riskianalüüsi meetodid - Üldised (ligikaudsed); Detailsed (üksikasjalikud); Kvalitatiivsed (kirjeldavad); Poolkvantitatiivsed (hõlmavad teatud teatud arvulisi näitajaid); Kvantitatiivsed (suures osas

Riskianalüüs ja keskkonnaohutus




Kommentaarid (2)

neuroloog profiilipilt
neuroloog: See ei ole referaat, vaid seaduste ja määruste kogumik, mida kõiki on võimalik lugeda ka Riigiteatajas.
16:58 15-01-2013
MCarno profiilipilt
MCarno: hea referents materjal
11:29 13-09-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun