Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Riskianalüüsi referaat (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

SISUKORD
HÄDAOLUKORRA SEADUS Vastu võetud 15. juunil 2009. a 4
1. peatükk 4
ÜLDSÄTTED 4
2. peatükk HÄDAOLUKORRAKS VALMISTUMISE KORRALDUS 5
1. jagu Hädaolukorra riskianalüüsi koostamise korraldus 5
2. jagu Hädaolukorra lahendamise plaani koostamise korraldus 6
3. jagu Õppused 6
3. peatükk HÄDAOLUKORRA LAHENDAMISE KORRALDUS 6
1. jagu Hädaolukorrast teavitamine ja massiteabevahendi valdaja kohustused 6
2. jagu Eriolukord 7
1. jaotis Eriolukorra väljakuulutamine ja lõpetamine 7
MAAKONNA NING VALLA JA LINNA RISKIANALÜÜSI METOODIKA 8
1. peatükk 8
ÜLDSÄTTED 8
2. peatükk 8
TÖÖKORRALDUS 8
3. peatükk 9
RISKIANALÜÜSI KOOSTAMINE 9
ÕNNETUSE TOIMUMISE TÕENÄOSUSE HINDAMISE TABEL 12
ÕNNETUSTE TAGAJÄRGEDEST TINGITUD KAHJUDE KRITEERIUMID 12
KEMIKAALISEADUS 13
1. peatükk 13
ÜLDSÄTTED 13
2. peatükk 14
KEMIKAALIKÄITLUSE KORRALDUS 14
§ 12. Ohtlike ainete piirnormid looduses 15
§ 13. Ohtlike kemikaalide käitlemise kitsendused suurõnnetuse ohuga ettevõttes 15
KESKKONNAMÕJU HINDAMISE JA KESKKONNAJUHTIMISSÜSTEEMI SEADUS 17
1. peatükk ÜLDSÄTTED 17
2. peatükk KESKKONNAMÕJU HINDAMINE 17
1. jagu Kavandatava tegevuse keskkonnamõju hindamine 17
TÖÖTERVISHOIU JA TÖÖOHUTUSE SEADUS 23
1. peatükk ÜLDSÄTTED 23
2. peatükk TÖÖKESKKOND 23
3. peatükk TÖÖANDJA JA TÖÖTAJA KOHUSTUSED JA ÕIGUSED 27

HÄDAOLUKORRA SEADUS
Vastu võetud 15. juunil 2009. a


1. peatükk

ÜLDSÄTTED


§ 1. Seaduse reguleerimisala
  • Käesolev seadus sätestab kriisireguleerimise, sealhulgas hädaolukorraks valmistumise ja hädaolukorra lahendamise ning elutähtsate teenuste toimepidevuse tagamise õiguslikud alused. Käesolev seadus reguleerib ka eriolukorra väljakuulutamist, lahendamist ja lõpetamist ning kaitseväe ja Kaitseliidu kasutamist hädaolukorra lahendamisel, päästetöö tegemisel ja turvalisuse tagamisel .
    § 2. Hädaolukord ja kriisireguleerimine
    (1) Hädaolukord on sündmus või sündmuste ahel, mis ohustab paljude inimeste elu või tervist või põhjustab suure varalise kahju või suure keskkonnakahju või tõsiseid ja ulatuslikke häireid elutähtsa teenuse toimepidevuses ning mille lahendamiseks on vajalik mitme asutuse või nende kaasatud isikute kiire kooskõlastatud tegevus.
    (2) Kriisireguleerimine on meetmete süsteem, mis hõlmab hädaolukorra ennetamist, hädaolukorraks valmistumist, hädaolukorra lahendamist ning hädaolukorrast põhjustatud tagajärgede leevendamist.
    § 3. Vabariigi Valitsuse kriisikomisjon
    (1) Vabariigi Valitsuse kriisikomisjon:
    1) jälgib ja analüüsib üleriigilise kriisireguleerimise süsteemi, sealhulgas
  • Vasakule Paremale
    Riskianalüüsi referaat #1 Riskianalüüsi referaat #2 Riskianalüüsi referaat #3 Riskianalüüsi referaat #4 Riskianalüüsi referaat #5 Riskianalüüsi referaat #6 Riskianalüüsi referaat #7 Riskianalüüsi referaat #8 Riskianalüüsi referaat #9 Riskianalüüsi referaat #10 Riskianalüüsi referaat #11 Riskianalüüsi referaat #12 Riskianalüüsi referaat #13 Riskianalüüsi referaat #14 Riskianalüüsi referaat #15 Riskianalüüsi referaat #16 Riskianalüüsi referaat #17 Riskianalüüsi referaat #18 Riskianalüüsi referaat #19 Riskianalüüsi referaat #20 Riskianalüüsi referaat #21 Riskianalüüsi referaat #22 Riskianalüüsi referaat #23 Riskianalüüsi referaat #24 Riskianalüüsi referaat #25 Riskianalüüsi referaat #26 Riskianalüüsi referaat #27 Riskianalüüsi referaat #28 Riskianalüüsi referaat #29 Riskianalüüsi referaat #30
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 30 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2009-11-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 285 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Kerli K Õppematerjali autor
    Riskinalüüsi ja töökeskkonna referaat seadustest (hädaolukorra seadus, maakonna ning valla ja linna riskianalüüsi metoodika, kemikaaliseadus, töötervishoiu ja tööohutuse seadus, keskkonnamõju hindamise ja keskkonna juhtimissüsteemi seadus)

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    36
    doc

    Riskianalüüs referaat

    teenuste toimepidevuse korraldamise kohta; 3) abistab vajaduse korral üleriigilise mõjuga või eriti rasket hädaolukorda lahendavaid asutusi teabevahetuse korraldamisel ja hädaolukorra lahendamise koordineerimisel; 4) abistab vajaduse korral eriolukorra juhti eriolukorra väljakuulutamise põhjustanud hädaolukorra lahendamise koordineerimisel ja teabevahetuse korraldamisel ning täidab muid eriolukorra juhi antud ülesandeid; 5) annab arvamuse hädaolukorra riskianalüüsi koostamise juhendi kohta; 6) annab arvamuse toimepidevuse riskianalüüsi koostamise juhendi kohta; 7) annab arvamuse hädaolukorra lahendamise plaani koostamise juhendi kohta; 8) annab arvamuse toimepidevuse plaani koostamise juhendi kohta; 9) kiidab heaks hädaolukordade riskianalüüside kokkuvõtte; 10) annab Vabariigi Valitsusele arvamuse eriolukorra väljakuulutamise või lõpetamise vajaduse kohta;

    Riskianalüüs
    thumbnail
    36
    docx

    Seadused ja määrused (lisatud sisukord)

    1.07.2009] § 13. Tööandja kohustused ja õigused (1) Tööandja on kohustatud: 1) viima läbi süstemaatilist töökeskkonna sisekontrolli, mille käigus ta kavandab, korraldab ja jälgib töötervishoiu ja tööohutuse olukorda ettevõttes vastavalt käesolevas seaduses või selle alusel kehtestatud õigusaktides sätestatud nõuetele. Töökeskkonna sisekontroll on ettevõtte tegevuse lahutamatu osa, millesse on kaasatud töötajad ja mille aluseks on töökeskkonna riskianalüüsi tulemused; 2) vaatama igal aastal läbi töökeskkonna sisekontrolli korralduse ja analüüsima selle tulemusi ning vajaduse korral kohandama abinõud muutunud olukorrale; 3) korraldama töökeskkonna riskianalüüsi, mille käigus selgitatakse välja töökeskkonna ohutegurid, mõõdetakse vajaduse korral nende parameetrid ning hinnatakse riske töötaja tervisele ja ohutusele, arvestades tema ealisi ja soolisi iseärasusi, sealhulgas eririske käesoleva seaduse §-des 10 ja 101

    Riskianalüüs
    thumbnail
    42
    docx

    EV seadused ja valitsuse määrused riskitaseme reguleerimiseks ühiskonnas

    elutähtsate teenuste toimepidevuse korraldamise kohta; 3) abistab vajaduse korral üleriigilise mõjuga või eriti rasket hädaolukorda lahendavaid asutusi teabevahetuse korraldamisel ja hädaolukorra lahendamise koordineerimisel; 4) abistab vajaduse korral eriolukorra juhti eriolukorra väljakuulutamise põhjustanud hädaolukorra lahendamise koordineerimisel ja teabevahetuse korraldamisel ning täidab muid eriolukorra juhi antud ülesandeid; 5) annab arvamuse hädaolukorra riskianalüüsi koostamise juhendi kohta; 6) annab arvamuse toimepidevuse riskianalüüsi koostamise juhendi kohta; 7) annab arvamuse hädaolukorra lahendamise plaani koostamise juhendi kohta; 8) annab arvamuse toimepidevuse plaani koostamise juhendi kohta; 9) kiidab heaks hädaolukordade riskianalüüside kokkuvõtte; 10) annab Vabariigi Valitsusele arvamuse eriolukorra väljakuulutamise või lõpetamise vajaduse kohta;

    Õigus
    thumbnail
    22
    docx

    Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus

    Eesti Maaülikool Majandus- ja sotsiaalinstituut Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus Referaat Juhendaja: Jaan Reidolv Koostajad: xxx 2010 Töötervishoiu ja tööohutuse seadus Vastu võetud 16.06.1999 RT I 1999, 60, 616 jõustumine 26.07.1999

    Riskianalüüs
    thumbnail
    53
    docx

    Töötervishoiu ja tööohutuse seadus

    alusel kehtestatud õigusaktides sätestatud nõuetele. Töökeskkonna sisekontroll on ettevõtte tegevuse lahutamatu osa, millesse on kaasatud töötajad ja mille aluseks on töökeskkonna riskianalüüsi tulemused; 2) vaatama igal aastal läbi töökeskkonna sisekontrolli korralduse ja analüüsima selle tulemusi ning vajaduse korral kohandama abinõud muutunud olukorrale; 3) korraldama töökeskkonna riskianalüüsi, mille käigus selgitatakse välja töökeskkonna ohutegurid, mõõdetakse vajaduse korral nende parameetrid ning hinnatakse riske töötaja tervisele ja ohutusele, arvestades tema ealisi ja soolisi iseärasusi, sealhulgas eririske käesoleva seaduse §-s 10 nimetatud töötajatele ning töökohtade ja töövahendite kasutamisega ja töökorraldusega seotud riske. Riskianalüüsi tulemused vormistatakse kirjalikult ja neid säilitatakse 55 aastat; [RT I 2007, 3, 11 - jõust. 01.03.2007]

    Õiguskaitseasutuste süsteem
    thumbnail
    20
    docx

    Kemikaalide käsitlemine ja ettevõtte ohtlikkus

    Tallinna Polütehnikum Kemikaalide käsitlemine ja ettevõtte ohtlikkus Referaat Kert Taimla KEE-17 Tallinn 2018 Sisukord Sissejuhatus lk 3 1. Ettevõtte ohtlikkus 1.1 Miks tuleb kemikaalidele tähelepanu pöörata lk 4 1.2 Ettevõtte ohtlikkuse määratlemine lk 5 2. Nõuded ohtliku ja suurõnnetuse ohuga ettevõtte kohustuslikele dokumentidele lk 6 2.1 Teabeleht lk 6 2.2 Riskianalüüs lk 7 2.3 Ohutuse tagamise süsteemi kirjeldus

    Keemia
    thumbnail
    13
    docx

    Riskianalüüs konspekt

    Riskianalüüs 1.Riski ja ohu mõisted. 2. Tõenäosus, tagajärjed, määramatus. 3. Mõjuahel ja selle komponendid. 4. Õiguslikud nõuded riskianalüüside teostamiseks. 5. Riskianalüüsi meetodid ja metoodikad. 6. Riski hindamise metoodika etapid standardi EN 31010 alusel. 7. Riskianalüüsi hargmikmeetodid. 8. Riski hindamine maatriksmeetodil. 9. Hädaolukordade riskianalüüsi põhinõuded ja koostamise etapid. 10. Hädaolukorra riskianalüüsi koostamist juhtivad asutused. 11. Hädaolukordi põhjustada võivad päästesündmused. 12. Tõenäosuse ja tagajärgede hindamise kriteeriumid hädaolukorra riskianalüüsis. 13. Võimeanalüüsi olemus ja põhimõtted. 14. Üleujutused ja üleujutusriskid, üleujutuste liigid Eestis. 15. Üleujutusdirektiivi olulisemad nõuded riskide osas. 16. Ohtlikeks peetavad veetasemed Eesti rannikualadel. 17. Suurõnnetuse ohuga ja ohtlikud ettevõtted, kohustuslikud ohutusdokumendid. 18

    Kategoriseerimata
    thumbnail
    8
    odt

    Riskianalüüsi arvestuse küsimused/vastused

    .. • Oht on ebasoodsa sündmuse võimalikkus... 3. Tõenaosus ja tagajärjed riski komponentidena - Tõenäosus – mõõdetavate kriteeriumide põhjal eeldatav või subjektiivselt hinnatav hädaolukorra esinemissagedus teatud ajaperioodi jooksul. Tagajärg (mõju) – hädaolukorra põhjustanud nähtuse või sündmuse poolt tekitatud kahju inimeste elule ja tervisele, varale, riigi/asutuse rahvusvahelisele mainele, keskkonnale jm. RISK = TÕENÄOSUS x TAGAJÄRJED 4. Riskianalüüsi mõiste sisuline ja vormiline käsitlus - Sisuline määratlus - protsess riski iseloomu väljaselgitamiseks ja riskitaseme määramiseks. Vormiline määratlus - hädaolukorra riskianalüüs on dokument, milles kirjeldatakse üleriigilisel ning vajaduse korral regionaalsel ja kohaliku omavalitsuse tasandil. 5. Riskianalüüs riskihalduse (riskijuhtimise) osana - Riskihaldus (riskijuhtimine): kooskõlastatud tegevused organisatsiooni suunamiseks ja juhtimiseks riski suhtes. 6

    Riskianalüüs ja keskkonnaohutus




    Meedia

    Kommentaarid (2)

    preciousone profiilipilt
    preciousone: hea siis kui ise ei viitsi teha
    19:43 25-10-2010
    MCarno profiilipilt
    MCarno: tõepoolest kui ise ei viitsi
    11:30 13-09-2011



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun