Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Toote ja teenuse arendus. Klienditeekonna analüüs. (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #1 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #2 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #3 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #4 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #5 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #6 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #7 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #8 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #9 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #10 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #11 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #12 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #13 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #14 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #15 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #16 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #17 Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs #18
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 18 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-05-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 151 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor MelxD Õppematerjali autor
uurimustöö

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
2
doc

3 Tartu spordiklubi võrdlus

Viimaste aastate jooksul on Tartusse ehitatud mitmeid uusi ning erinevate võimalustega spordiklubisid. Tuntumad neist on Arctic Sport Club, Tartu Ülikooli Akadeemiline Spordiklubi ning Eesti Maaülikooli Spordiklubi. Spordiklubide populaarsusest võib järeldada, et tartlased hoolivad oma tervisest ning hoiavad seda. Järgnevalt püüame välja selgitada, milline hiljuti valminud spordiklubidest on kõige sobilikum inimestele hindade ning võimaluste poolest. EMÜ Spordiklubi 2009 aasta sügiseks valmis Tartus Eest Maaülikooli spordihoone, mis paistab silma oma välimusega eelkõige väljavenitatud ilme tõttu, tekitades nii efektsust ning huvitavaid vaateid. Kuigi spordiklubi tegutseb eelkõige EMÜ tudengkonna ning töötajate teenindamise eesmärgil, on treeningutele oodatud kõik spordist huvitatud inimesed nii Tartust kui mujalt Eestist. EMÜ spordiklubi pakub: · kolm pallimängusaali poole tuhande vaatajakohaga · kaks aeroobikasaal

Meedia
thumbnail
16
docx

Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI

Teenindus valdkond mõjutab olulisel määral maakonna elutegevust: aitab luua uusi töökohti, lisab raha maksutulude näol ning samuti toob sisse ka välisraha. Kuid eelnevale positiivsele loetelule peab lisama ka negatiivset: kliendi külastusest jääb maha prügi, samuti on oht ettevõtjatele, et halvad kliendid võivad lõhkuda inventari või või jätta oma teenuste eest tasumata. 3. SITUATSIOONIANALÜÜS 3.1 Makrokeskkonna analüüs Uue ettevõtte sisenemine turule sõltub olulisel määral riigi poliitilisest ja majanduslikust olukorrast. Kui intressimäärad on madalad, siis inimesed eriti ei soovi teenust, vaid kasutavad sissetulekust suurema osa tarbimiseks. Tagajärjeks on nõudluse kasv ja hindade tõus. Ilusaim klubi Tootmistegurite hindade tõus mõjutab kogupakkumist. Rahvamajanduse ja sisemajanduse

Juhtimise alused
thumbnail
14
doc

äriplaan spordijuhtimises

........................ 3 Kiiruisuklubi eeliseks on otseste konkurentide puudumine Eestis, samuti ajalooline aspekt seoses eestlase Ants Antsoni olümpiavõiduga kiiruisutamises 1964 aastal Innsbruckis. Maailmas on seni 27 suletud 400m kiiruisuhalli. Planeeritav kiiruisuhall oleks ainus Baltimaades. Suletud 400m kiiruisuhalli pole ka Soomes ega Rootsis. Lähim 400m kiiruisuhall asub Valgevenes Minskis, mis valmis 2010. aastal............................................... 3 1. Organisatsiooni analüüs...................................................................................................... 4 1.1 Missioon........................................................................................................................ 4 1.2 Visioon........................................................................................................................... 4 1.3 Staatus......................................................................................................

Spordijuhtimine 1
thumbnail
20
odt

Ettevõtluskoolitus

Näiteks kui sa oled kirjastaja, kes on just välja andnud raamatu stressist, siis on sinu kliendid väga atraktiivne sihtrühm psühholoogidele, kes teevad stressiteemalist seminari. 27. Klientide soovid ja võimalused muutuvad ajaga ­ jälgi, kuidas su kliendil peale ostu läheb. Inimeste võimalused muutuvad, näidates üles huvi, saad suurendada oma lisamüügi võimalusi. Näiteks kui täna tellib keegi osalise sisedisaineri teenuse, kuna tal ei ole rohkem raha, siis ei tähenda see seda, et tal näiteks poole aasta pärast ei või olla raha kogu teenuse jaoks. Mis tähendab, et kasulik oleks hoida ühendust ja uurida, kuidas kliendil on läinud. 28. Tee ülihäid pakkumisi, mida teised ettevõtted saavad kasutada oma turunduses. Sina aga saad kasumit teiste kliendibaasidest ja reklaami eelarvest ning lisaks võidad uusi kliente. Toome ühe näite: spordiklubi koostöö riiete kauplusega

Ettevõtlus
thumbnail
13
odt

KLIENDITEENINDUS- SPORTLAND EESTI AS NÄITEL

poejuhataja või vanemteenindajad läbi lühikoosoleku teemal, mida peab päeva jooksul tegema, mis kollektiivi ees ootab ( kauba tulek, saatmine vms ), millised on müügieesmärgid ning seejärel jagatakse tööülesanded ja osakonnad (meeste;- naiste;- laste) töötajate vahel ära. Klienditeenindajad teenivad palka oma isikliku müügi pealt, mis peaks tõstma teeninduskvaliteeti ja müügikäivet. Teenindajad annavad endast rohkem, pingutavad, et klient leiaks endale poest sobiva toote ja ei lahkuks poest ilma ostu sooritamata. Teenindajad peavad esmatähtsaks kliendi saalisoleku ajal tema teenindamist. Kliendile lähenetakse enamasti ise, mitte ei oodata kuni klient ise probleemiga teenindaja poole pöördub. Vastasel juhul võib kliendi kaotada mõnele teisele teenindajale, kes ise kliendile abi pakub. Tihti korraldatakse teenindajatele koolitusi brändide või kindlate toodete kohta. Üldiselt on

Klienditeenindus
thumbnail
11
doc

Kvaliteediprogramm

4. Protsessid ­ kuidas ettevõte kavandab, juhib ja parendab protsesse, et toetada oma poliitikat ja strateegiat, luues samal ajal aina suuremat väärtust oma klientidele ja huvipooltele ning pakkudes neile täielikku rahulolu. 5. Tulemused ­ mida ettveõte on saavutanud ja kavatseb saavutada tulevikus oma suhetes välisklientidega, töötajatega, plaanikohase toimivusega.5 1.3.2 Klienditeekonna analüüs Klienditeekond (customer journey), tuntud ka kui kvaliteedi teekond (quality journey) või teeninduse täiuslikkuse teekond (service excellent journey). Klienditeekonda soovitatakse ärianalüüsi vahendina kasutada ettevõtetes, kus klienditeenindus moodustab põhilise osa kogutootest. Samuti kasutatakse seda ulatuslikult kliendisuhete juhtimissüsteemide 5 Oakland, J.S, Terviklik kvaliteedijuhtimine, Tallinn:Külim 2006, lk 134 - 136 kujundamisel

Hotellimajandus
thumbnail
12
doc

Kliendisuhete juhtimine (eksami küsimused ja vastused)

kauplus asub kliendile väga soodsas kohas, siis on klient tihti nõus ignoreerima hinnataseme või teeninduskvaliteedi puudujääke ja jätkab käimist samas kaupluses. Tal on mugav ja kasulik valida selle kaupluse tooteid või teenuseid. Tal on välja valitud mõned lemmiktooted, mille pärast ta külastab ka selle keti teisi poode, mis juhuslikult jäävad tema teele ­ tegemist on afektiivse lojaalsusega, kus kliendil on konkreetse toote või brändi suhtes tekkinud positiivsed tunded eelkõige seetõttu, et ta on tootega rahul ja see rahuldab ta vajadusi. Samas võib see lojaalsus kohe kaduda, kui peaks tekkima mingi rahulolematus. Talle väga meeldib, et kõigis selle keti poodides on sama süsteem ja alati on võimalik leida otsitav kiiresti üles ­ tegemist on nii harjumuslojaalsusega kui ka funktsionaalse lojaalsusega, kus klient teab täpselt kaupade asukohta ja leiab need kiiresti

Kliendisuhete juhtimine
thumbnail
4
doc

Kliendi teekond

Klienditeekond Klienditeekond personalivahendusega tegeleva ettevõtte ,,X" näitel Antud töö eesmärgiks on kavandada ettevõttes ,,X" klienditeekond, et viia sisse vajalikke parendusi ning suurendada klientide rahulolu ning ettevõtte konkurentsivõimet. Selleks koostasin klienditeekonna analüüsi etappide kaupa. · Esmane kokkupuude ettevõttega 1. Ajalehe reklaam - reklaamitakse tihti, et klientidele silma jääda; reklaamid on hästi ja arusaadavalt koostatud; reklaamina mõjub ka ajalehte pandud töökuulutus. 2. Kodulehekülg - info firma kohta; võimalus sisestada oma CV; kodulehel on üleval tööpakkumised. · Esialgne kontakt 1. Helistamine ­ telefonile vastatakse mitte hiljem kui neljandal kutsumistoonil;

Teenindusjuhtimine




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun