Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI (0)

3 HALB
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #1 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #2 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #3 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #4 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #5 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #6 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #7 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #8 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #9 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #10 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #11 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #12 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #13 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #14 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #15 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #16
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 16 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-10-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 108 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor L2tsss Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
18
doc

Toote ja teenuse arendus. Klienditeekonna analüüs.

klassikaline- ja spordimassaaz. On olemas ka võimalus kasutada füsioterapeudi 7 teenuseid ja peale raskeid treeninguid nautida saunamõnusid. Veel saab spordiklubi liikmeskaariga erinevates vabaaja ja söögikohtades soodustusi. Reaalne toode Reaalseks tooteks on pakutava toote või teenuse kvaliteet, hind, eriomadused, kaubamärgid, pakend, disain jne. Fittest Tartu klubi on üks ainulaadsemaid klubisid Tartus, seda just oma laialdase valiku treeningute ja professionaalsete treenerite poolest, kellel kõigil on ettenäidata erinevad koolitused, tunnistused, auhinnad. Spordiklubi saavad külastada kõik, kes on vähemalt 16 eluaastat vanad ja valmis nautima sportimist meeldivas õhkkonnas. Kuna spordiklubi kvaliteed on väga hea, siis ka hinnad on sellele vastavalt, mis ei ole tegelikult väga kõrged, sest pakkuda on erinevaid treeningpakette erinevate hindadega

Turism
thumbnail
16
docx

Juuksurisalongi äriplaan

Iluravi Rahvusvaheline Erakool Juuksur, september 2010 JUUKSURISALONG ,,LIILIA" Äriplaan Tartu 2010 SISUKORD SISSEJUHATUS....................................................................................................................3 1. ALUSTAV ETTEVÕTJA...................................................................................................4 1.1. Ettevõtte üldandmed...................................................................................................5 2. TÖÖRUUMID....................................................................................................................6 3. FINANTSARVUTUSED..............................................................................................

Juuksur
thumbnail
17
doc

Äriplaani vorm 2014

ILUTEENUSTE OSUTAMINE 2014 Sisukord Sisukord......................................................................................................................................2 1. Äriplaani kokkuvõte................................................................................................................3 2. Loodava ettevõtte üldandmed.................................................................................................4 3. Visioon, missioon ja eesmärgid...............................................................................................4 4. Ärikeskkond............................................................................................................................4 5. SWOT analüüs........................................................................................................................5 6. Toode/teenus, põhiprotsessid, omahinna arvestus...................................................................5 6.

Ettevõtlus
thumbnail
31
docx

Uurimustöö Sugarclub

ennetada. Teenindamise kvaliteet sõltub eelkõige sellest, kuidas töötajad on omandanud teenindusmõttelaadile tuginevad valmisolekud klientide teenindamiseks ja kas organisatsioonis eksisteerib kvaliteedi loomist võimaldav teeninduskultuur. (Heli Tooman: 9) 1.2. Sugarclub tutvustus ja taust Ööklubi Sugar näol on tegemist Pärnu kesklinnas asuva öölokaaliga, mis avati 2007. aasta detsembrikuus. Programmi- ja reklaamijuhiks oli siis Reio Tilk. (Tarbija 24) 2009. aastal vahetas klubi omanikku ja programmijuhti. Omanikuks sai LIS Investeeringute OÜ ning programmijuhiks Eestis tunnustatud DJ Kert Klaus. (Postimees) Eesti keele sõnaraamat pakub ööklubi definitsiooniks hilja õhtust hilisööni või varahommikuni töötavat lõbustusasutus, kus saab tantsida. Sugar vastab sellistele kriteeriumitele, olles avatud igal reedel ja laupäeval kell 23-04, suvekuudel veel lisaks kolmapäeviti ja neljapäeviti. Sugar mahutab kuni 600

Ettevõtluskeskkond
thumbnail
31
doc

Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia

Ettevõtte, kes soovib oma tegevusalal edu saavutada, peab oskama oma tegevust planeerida. Turundustegevust ei saa planerida ilma, et tunneks oma tegevusvaldkonada: keskkonda, kus tegutsetakse, klientide, konkurentide ning koostöö võimalusi. Käesolev töö on ratsaklubi Hobuenergia turundusplaan, mis käsitleb turundustrateegia ja ­ tegevus planeerimist. Antud tööst lähtutakse teooria teadmistest. Käesoleva töö eesmärgiks on välja töötada turundusstrateegia, koostada ratsaklubile plaan sisenemaks turule, ning koostöö plaan töötajatega. Atud turundusplaan sisaldab : Sissekeskonna analüüsi Väliskeskonna analüüsi SWOT analüüsi Tegevusprogrammi Eelarvet jmt OÜ Hobuenergia on tegevust alustav ratsutamisteenuseid pakkuv ettevõtte Tallinnas. Teenuseid saab kasutada Tallinna Hipodroomil aadressil Paldiski mnt. 51. Antud aasdressil renditakse talli hoone, kus elab 10 hobust( 2 setlandi poni; 2 Eesti poni; 2 suurt hobust;

Turundus
thumbnail
42
docx

ÄRIPLAAN: VideoCV OÜ

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL TALLINNA KOLLEDŽ Majandusarvestus Ettevõtluse alused VideoCV OÜ Äriplaan Õppejõud: Tallinn 2014 SISUKORD 1KOKKUVÕTE..............................................................................................................................3 2ETTEVÕTTE ÜLDANDMED......................................................................................................4 3 ETTEVÕTTE KIRJELDUS. ÄRIIDEE, MISSIOON, VISIOON JA EESMÄRGID..................5 4 ETTEVÕTLUSKESKKONNA KIRJELDUS..............................................................................7 5 TEENUSED..................................................................................................................................8 6 KLIENT, TURG, KONKURENTS.............................................................

Ettevõtluse alused
thumbnail
19
doc

Äriplaan

MAINORI KÕRGKOOL ETTEVÕTLUSE INSTITUUT ÄRIPLAAN Pärnu 2010 1 SISUKORD KOKKUVÕTE...............................................................................3 1. ÜLDINFO................................................................................4 1.1 ÄRIIDEE KIRJELDUS..............................................................5 1.2 Asukoht....................................................................................7 1.3 Töötajad....................................................................................7 1.4 Vajalikud vahendid....................................................................7 1.5 Algbilanss.................................................................................7 2. TOOTMINE JA TURUNDUS.......................................................8 2.1 Teenuse osutamine....................................................................8 2.2 Turu analüüs..................................

Ärijuhtimine
thumbnail
12
doc

Kliendisuhete juhtimine (eksami küsimused ja vastused)

MAINORI KÕRGKOOL Juhtimise Instituut Teenindusjuhtimise eriala KLIENDISUHETE JUHTIMINE ERINEVATE ETTEVÕTETE NÄIDETEL Eksam Kertti Viru Tallinn 2010 ÜLESANNE 1 1. Lojaalsuse määramine Inimene külastab pidevalt ühte kindlat toidupoodi ja omab selle poe kliendikaarti. See pood jääb ka tema koduteele ­ tegemist on funktsionaalse lojaalsusega, kui kauplus asub kliendile väga soodsas kohas, siis on klient tihti nõus ignoreerima hinnataseme või teeninduskvaliteedi puudujääke ja jätkab käimist samas kaupluses. Tal on mugav ja kasulik valida selle kaupluse tooteid või teenuseid. Tal on välja valitud mõned lemmiktooted, mille pärast ta külastab ka selle keti teisi poode, mis juhuslikult jäävad tema teele ­ tegemist on afektiivse lojaalsusega, kus kliendil on konk

Kliendisuhete juhtimine




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun