Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kliendisuhete juhtimine (eksami küsimused ja vastused) (1)

1 HALB
Punktid
Elu - Luuletused, mis räägivad elus olemisest, kuid ka elust pärast surma ja enne sündi.

Esitatud küsimused

  • Mida võiks pakkuda kliendile et eristuks teistest konkurentidest lisaväärtus?
  • Kuidas seda infot kasutatakse?
  • Kuidas ja mida võiks kasutada?

Lõik failist


MAINORI KÕRGKOOL
Juhtimise Instituut
Teenindusjuhtimise eriala
KLIENDISUHETE JUHTIMINE ERINEVATE ETTEVÕTETE NÄIDETEL
Eksam
Kertti Viru
Tallinn 2010

ÜLESANNE 1


  • Lojaalsuse määramine


    Inimene külastab pidevalt ühte kindlat toidupoodi ja omab selle poe kliendikaarti. See pood jääb ka tema koduteele – tegemist on funktsionaalse lojaalsusega, kui kauplus asub kliendile väga soodsas kohas, siis on klient tihti nõus ignoreerima hinnataseme või teeninduskvaliteedi puudujääke ja jätkab käimist samas kaupluses. Tal on mugav ja kasulik valida selle kaupluse tooteid või teenuseid.


    Tal on välja valitud mõned lemmiktooted, mille pärast ta külastab ka selle keti teisi poode, mis juhuslikult jäävad tema teele – tegemist on afektiivse lojaalsusega, kus kliendil on konkreetse toote või brändi suhtes tekkinud positiivsed tunded eelkõige seetõttu, et ta on tootega rahul ja see rahuldab ta vajadusi. Samas võib see lojaalsus kohe kaduda, kui peaks tekkima mingi rahulolematus.

    Talle väga meeldib, et kõigis selle keti poodides on sama süsteem ja alati on võimalik leida otsitav kiiresti üles

  • Vasakule Paremale
    Kliendisuhete juhtimine-eksami küsimused ja vastused #1 Kliendisuhete juhtimine-eksami küsimused ja vastused #2 Kliendisuhete juhtimine-eksami küsimused ja vastused #3 Kliendisuhete juhtimine-eksami küsimused ja vastused #4 Kliendisuhete juhtimine-eksami küsimused ja vastused #5 Kliendisuhete juhtimine-eksami küsimused ja vastused #6 Kliendisuhete juhtimine-eksami küsimused ja vastused #7 Kliendisuhete juhtimine-eksami küsimused ja vastused #8 Kliendisuhete juhtimine-eksami küsimused ja vastused #9 Kliendisuhete juhtimine-eksami küsimused ja vastused #10 Kliendisuhete juhtimine-eksami küsimused ja vastused #11 Kliendisuhete juhtimine-eksami küsimused ja vastused #12
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2010-11-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 146 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Kerli Kutan Õppematerjali autor
    Sellised on küsimused (kevad 2010):
    Ülesannete lahendamisel kasuta eelkõige fantaasiat, aga toetu teooriatele. Lubatud on kasutada ka teisi, näiteks turunduse loengus saadud materjale. Mitmekülgsus ja põhjalikkus tagab kõrgemad punktid.

    1. Inimene külastab pidevalt ühte kindlat toidupoodi ja omab selle poe kliendikaarti. See pood jääb ka tema koduteele. Tal on välja valitud mõned lemmiktooted, mille pärast ta külastab ka selle keti teisi poode, mis juhuslikult jäävad tema teele. Talle väga meeldib, et kõigis selle keti poodides on sama süsteem ja alati on võimalik leida otsitav kiiresti üles. Ta on ka veendunud, et üldjuhul on pakutav kvaliteetne. Samas pole tal midagi vastu nii huvi pärast külastada ka teisi toidupoode kuid pole soetanud nende kliendikaarte. Tihti määrab ka hind – kui kuskil teises poes on võimalik saada midagi odavamalt, siis külastab ta just seda odavamat kohta

    I. Milliste lojaalsustega on tegu analüüsides kliendi erinevaid käitumismustreid (määra lojaalsus iga kirjeldatud käitumise kohta.
    II. Kuidas saaks põhiliselt külastatav pood muuta end sellele kliendile veelgi lojaalsemaks
    III. Kuidas saaksid teised toidupoed selle kliendi käitumist muuta.

    2. Turule tuleb tuua...Keemiline puhastus + pesumaja kett

    1. Sihtturu kindlaks määramine ja gruppideks jagamine
    2. Kliendisuhte loomine
    3. Kliendi elukaar(ed)
    4. Mida võiks pakkuda kliendile, et eristuks teistest konkurentidest (lisaväärtus)
    5. Kliendihaldussüsteemi välja töötamine st millist infot salvestatakse ja kuidas ning kuidas seda infot kasutatakse
    6. Sisemine ja väline lojaalsusprogramm – kuidas ja mida võiks kasutada
    7. Reeglid probleemsituatsioonideks (täpne käitumisjuhis)
    8. Reeglid kirjalikuks suhtluseks kliendiga (täpne käitumisjuhis)
    Kuidas see, mille tõid välja punktis 5 toob kasu turundus- ja müügiosakonnale, aitab parendada klienditeenindust ning tagab selle, et klienti mõistetakse ja osatakse tema soove ette aimata.

    3. Ühes ettevõttes (võid vabalt valida ettevõtte, keda kirjeldama hakkad) viidi läbi kliendirahulolu uuring. Selleks kasutati klassikalist ja ammu turul olnud küsimustikku. Tulemused olid head, kuid klientide hulk ei suurene ning kasum näitab kahanemise märke.
    1. Millise on sinu ettepanekud tõeliselt tõhusa uuringu läbiviimiseks – keda küsitleda ja kuidas küsitleda
    2. Kuidas sinu poolt pakutav tagab külastatuse suurenemise ning suurendab tõeliselt rahulolevate/lojaalsete klientide hulka

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    31
    doc

    KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS

    LISAMATERJAL KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS Eva Vahtramäe 2 EESSÕNA Viimastel aastatel kliendisuhete juhtimise parendamist Eesti ettevõtetes iseloomustab ühelt poolt püüd rakendada CRM'i (Customer Relationship Management, kliendisuhete juhtimine, ingl. k) ja teiselt poolt odavate pakkumiste reklaamikampaaniad. Kahtlemata mõlemad rakendused leiavad klientides vastukaja, üks pikemas ja teine lühemas perspektiivis. Soliidsemates ettevõtetes (näiteks Eesti Mobiiltelefon, Tallinna Vesi) on klassikaline kulude juhtimine muutumas kliendikeskseks tulude juhtimiseks. Kui ettevõtte põhialused pole paigas, suhted pole rajatud usaldust ja pühendumist väärivatele printsiipidele ning tegevusele, siis ajavad

    Klienditeenindus
    thumbnail
    13
    docx

    Kliendirahuloluuuring

    teenindussektori töötajate palga. Klient võib olla eraisik või äriühing. Iga ettevõtte edukus sõltub sellest, kui hästi suudavad tema tooted või teenused rahuldada praeguste ja tulevaste klientide vajadusi. Märksõna on siin kliendikesksus. See ei ole iga hinna eest klientidele meelejärele olemine või erinevate klientide kohtlemine erineval viisil. See on mõtteviis, mille tuum on arusaam, et klient on äris kõige olulisem. Äritegevuse toetab kliendisuhete loomist, kliendid on kui partnerid, kellega tuleb olla aktiivses suhtluses . Suhtlemist kasutavad mõlemad pooled. Klient saab ettevõttelt vajaliku toote või teenuse ja võib-olla osaleb ka tootearenduses. Ettevõte omakorda võib näiteks paluda kliendilt luba kasutada tema nime turunduses. Ettevõtted peavad üritama luua võimalikult pikki kliendisuhteid, kuna uute klientide otsimine on kallis ja usalduse võitmine raske. Tegevuse üks eesmärk on luua klientide ootusi ületavat kvaliteeti

    Ainetöö
    thumbnail
    20
    doc

    teenuse mõõdikud klienditeeninduses

    TALLINNA TRANSPORDIKOOL TEENINDUSE MÕÕDIKUD REFERAAT KOOSTAJA: JUHENDAJA: RÜHM: TALLINN 2015 SISUKORD SISSEJUHATUS..................................................................................................................................3 MIS ON KLIENDITEENINDUS?.......................................................................................................3 KLIENDITEENINDUSE ELEMENDID.............................................................................................4 OLULISED TEGURID LOGISTIKA KLIENDITEENINDUSES......................................................5 KLIENDITEENINDUSE KVALITEEDI BARJÄÄRID.....................................................................6 PÕHJENDATUD KAEBUS.................................................................................................................8 PÕHJENDAMATA KAEBUS.

    Logistika
    thumbnail
    4
    doc

    Kliendi teekond

    Klienditeekond Klienditeekond personalivahendusega tegeleva ettevõtte ,,X" näitel Antud töö eesmärgiks on kavandada ettevõttes ,,X" klienditeekond, et viia sisse vajalikke parendusi ning suurendada klientide rahulolu ning ettevõtte konkurentsivõimet. Selleks koostasin klienditeekonna analüüsi etappide kaupa. · Esmane kokkupuude ettevõttega 1. Ajalehe reklaam - reklaamitakse tihti, et klientidele silma jääda; reklaamid on hästi ja arusaadavalt koostatud; reklaamina mõjub ka ajalehte pandud töökuulutus. 2. Kodulehekülg - info firma kohta; võimalus sisestada oma CV; kodulehel on üleval tööpakkumised. · Esialgne kontakt 1. Helistamine ­ telefonile vastatakse mitte hiljem kui neljandal kutsumistoonil; telefonile on peale pandud automaatvastaja ja kliendile helistatakse tagasi esimesel võimalusel, kindlasti samal p

    Teenindusjuhtimine
    thumbnail
    10
    pdf

    Check out

    6. LAHKUMISETAPP 6.1. Vastuvõtupersonali tegevused külastajate hotellist lahkumisel Lahkumine on kliendi külalistsükli viimane etapp. Kliendi hotellikülastuse lõpetab tema väljaregistreerimine ja arveldamine. Hotellides on paika pandud toast välja registreerimise aeg. Tavaliselt loetakse arvestustunniks kella 12. Kui klient ei vabasta oma tuba õigeks ajaks, võib hotell tema arvele lisada tasu toa hilise vabastamise eest. Arusaamatuste vältimiseks kliendi ja hotelli vahel tuleb klienti juba sisseregistreerimisel teavitada toa vabastamisajast. Vastuvõtutöötajad on kohustatud külastajaid informeerima lisanduvatest tasudest hilisel väljaregistreerimisel. Väljaregistreerimise aeg on mõnikord reisigruppidele liiga varane. Puhkereisijad, kelle buss lahkub alles kell 16, ei pruugi soovida oma tube kell 12 vabastada. Sellistes situatsioonides organiseerib hotell klientide pagasi kas ühte hotellituppa või pagasiruumi ning selle eest lisatasu ei võeta. Kasu on mõlemapooln

    Maaturism
    thumbnail
    6
    doc

    Ettevõtluse alused test 2

    Olin seal praktikal ja meile tuli üks taimetoitlasest naine kelle jaoks menüüs ei olnud toitu. Valmistas kokk talle menüü väliselt sööki. 6. Miks on oluline, et ettevõte teadvustaks toote/teenuse ja teenindamise kvaliteeti kliendi seisukohalt? Muidu lõpuks ei külasta enam Majutusasutust üksi klient. Kuna kvaliteet kliendi seisukoht on madal ( hind liiga kõrge,teendindus halb, toidud halvad ) Juhtumi küsimused Küsimused juhtumi kohta 1. Sõnasta ettevõtte Ilmarine Residence äriidee. Kasutada kui lihtsalt hotelli - head sööki jooki tulla nautima need, kes ei ela hotellis. Idee seisneb selles ,et firma soovi korral soetada endale Ilmarine Residenci sviidi ( müügihind käibemaksuta 1,1 - 2,3 miljonit krooni ) Kliendil on võimalik peatuda ühes ja samas kohas. Firmal on olemas kinnisvara koos kõigi klassikaliste kinnisvara omaniku õigustega : saab müüa,pantida,edasi

    Ettevõtlus alused
    thumbnail
    10
    doc

    Turundus juhtimine

    · on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi, sh klientide vajaduste kindlakstegemine, kasulike klientide hoidmine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil. · kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. (M.Porter) Turunduse üldmõisteteks on vajadused, soovid, nõudlus, toode, vahetus, tehingud ja turud. Vajadused on inimese sisemised tungid millegi järele. Nt söök, jook (A.Maslow vajaduste hierarhia)Turundus saab mõjutada kuidas vajadusi rahuldatakse, kuid ei saa mõjutada otseselt põhivajadusi. Soovid on vajaduste kohandatud väljendused, kus kohandajaks on tihti kultuurikeskkond

    Turundus
    thumbnail
    27
    doc

    Klienditeenindus

    küsimus: "Arvestades eelpooltoodud definitsiooni, kas olete määratlenud oma konkurentsieelised?" 8)Vead koolituses Väga vähesed asutused pakuvad töötajatele isikliku arengu programme. Näiteks, kuidas saavutada positiivset suhtumist, kuidas seada ja saavutada oma eesmärke jne. Kui sellist laadi õpet ei pakuta, siis saab see saatuslikuks just eesliini töötajatele, kes peavad teadma, et kõik saab alguse positiivsest suhtumisest, mitte aga asutuse poliitikast või juhistest. Siit taas küsimused: "Kui palju Teie oma töötajatele pakute isikliku arendamise erinevaid programme?" ja "Kes seda kõige rohkem vajavad?" Klienditeenindus on keeruline valdkond, mida juhtida ja milles töötada. Pealtnäha viisakas ja tähelepanelik käitumine võib osutuda hoopis klienti ärritavaks ja kliendisuhet ohustavaks. Alljärgnevalt klienditeenindajate viis kõige tüüpilisemat viga, mida korratakse päevast päeva. Naiste põhipatud töö juures: Telefoni vastu võttes ainult oma eesnime ütlemine

    Sotsiaaltöö




    Kommentaarid (1)

    YBD profiilipilt
    YBD: suur tänu kvaliteetse materjali eest
    09:04 31-03-2013



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun