Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ettevõtluskoolitus (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis äris sa tegelikult oled?
  • Mis on sinu äriettevõtte lõpptulemus?
  • Mis on sinu ettevõtte eesmärk?
  • Mis paneb sinu äri kasvama?
  • Mis vahe on töökoha omamisel ja äril?
  • Kuidas seda teha?
  • MIS ON SINU TÕELINE ANNE?
  • MIKS SA TAHAD NEID TULEMUSI?
  • Mida sa teeksid lisa sissetulekuga?
  • Mis boonused ja üllatused sa välja mõtleksid?
  • Kui sa müüd ujumisbasseine siis miks mitte lisada iga-aastane hooldus ja puhastamine lepingusse?
  • Mida sa ütleksid?
  • Mis on ülim saavutus või positsioon mida sa oma turul soovid?
  • Mis on ideaalne ettekujutus mida sa tahaksid et sinu kliendid sinust omaksid?
  • Mida saaksid sina teha et aidata oma klientidel olla edukam?
  • Kui nad näevad sinu sõnumit mitte et nad mõtleks ja siis?
  • Mis on su sinu tegevusala 3 peamist probleemi?
  • Millistes oma tegevusvaldkondades tahaksid näha arengut?
  • Kui kaua oled sa selles ettevõttes töötanud?
  • Millega sa enne tegelesid?
  • Mis on mõned ettevõtte eesmärkidest?
  • Mille alusel langetad sa otsuse kas osta sellist tüüpi toodeteenus nagu meil on?
  • Mida see sinu kliendile annab?
  • Mida nad peavad järgmisena tegema?
  • KUIDAS KIRJUTADA MÜÜGICOPY MIS MÜÜB ISEENESEST?
  • Mis on Sinu suurim probleem selles valdkonnas?
  • Mis sind selle juures kõige rohkem väsitabkurnab?
  • Kuidas saame aidata neid probleeme lahendada?
  • Mis on sinu suurim soov ja unistus seoses selle tegevusega?
  • Millist lisaväärtust sa lood oma tulekuga?
  • Mis põhjustel peaks ostma sinult mitte teistelt?
  • Kuhu su ettevõte peamiselt kulutab?
  • Mida saad teha kohe et saada aimu oma juriidilisest ja finantsilisest hetkeseisust?
Vasakule Paremale
Ettevõtluskoolitus #1 Ettevõtluskoolitus #2 Ettevõtluskoolitus #3 Ettevõtluskoolitus #4 Ettevõtluskoolitus #5 Ettevõtluskoolitus #6 Ettevõtluskoolitus #7 Ettevõtluskoolitus #8 Ettevõtluskoolitus #9 Ettevõtluskoolitus #10 Ettevõtluskoolitus #11 Ettevõtluskoolitus #12 Ettevõtluskoolitus #13 Ettevõtluskoolitus #14 Ettevõtluskoolitus #15 Ettevõtluskoolitus #16 Ettevõtluskoolitus #17 Ettevõtluskoolitus #18 Ettevõtluskoolitus #19 Ettevõtluskoolitus #20
Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
Leheküljed ~ 20 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-04-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 30 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Teadlane Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
21
docx

Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem?

Müügi põhitõed Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem? [Type the author name] "Väikesed muudatused võimetes viivad suurte muudatusteni tulemustes." Sisukord Sissejuhatus 2 Millised omadused peavad olema heal müügiinimesel? 3 Klientide eripärad 5 Müügitsükkel 7 Ettevalmistus ja häälestamine 8 Kontakti loomine ­ ICE BREAKING 8 Vajaduste lahtiselgitamine 9 Toote esitlemine 10 Vastuväidetega tegelemine 11 Closing 13 Lisamüük ­ crossell 19 Kokkuvõte 20 1 Sissejuhatus Müügitöö on kahtlemata kõige huvitava

Müügitöö alused
thumbnail
21
doc

Turundusplaani näide

TALLINNA MAJANDUSKOOL Ärijuhtimise osakond AXBO ÄRATUSKELL turundusplaan Koostajad: Sisukord Tallinn 2010 Kokkuvõte............................................................................................................ 3 Ettevõtte üldandmed........................................................................................... 4 Äriideestik............................................................................................................ 4 Turu analüüs........................................................................................................5 Turusituatsioon ja ­arengutendentsid..................................................................................... 5 Turunduskeskkonna analüüs.............................................................................5 Makrokeskkond ehk kaugkeskkond .................

Turundus
thumbnail
10
doc

Turundus juhtimine

Aine "Turunduse juhtimine" (MJJV.02.083) kordamisküsimused 1. Turunduse olemus ja areng. Tänapäevase turunduse eesmärk. Turunduse definitsioone on palju: · on juhtimisfilosoofia, kus ettevõte saavutab oma eesmärgid tarbijate vajaduste rahuldamisega. · on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi, sh klientide vajaduste kindlakstegemine, kasulike klientide hoidmine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil. · kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. (M.Porter) Turunduse üldmõisteteks on vajadused, soovid, nõudlus, toode, vahetus, tehingud ja turud. Vajadused on inimese sisemised tungid millegi järele. Nt söök, jook (A.Maslow vajaduste hierarhia)Turundus saab mõjutada kuidas vajadusi rahuldatakse, kuid ei saa mõjuta

Turundus
thumbnail
26
docx

ETTEVÕTJA OLEMUS. ETTEVÕTJA EESTIS

Sisekaitseakadeemia ETTEVÕTJA OLEMUS. ETTEVÕTJA EESTIS Referaat Koostas: Tony Tsilk Juhendaja: Maret Güldenkoh Tallinn 2015 Sisukord Olen ettevõtlik, aga kas minust võib saada ettevõtja?..............................2 Kas mina sobin ettevõtjaks?............................................................................... 3 Eduka ettevõtja tüüpilised iseloomuomadused..................................................3 Saavutusvajadus.............................................................................................. 3 Initsiatiiv.......................................................................................................... 4 Enesekindlus................................................................................................... 4 Eneseteadlikkus.......................................................................................

Ettevõtlus
thumbnail
15
pdf

Ettevõtlus

PÄRNU HANSAGÜMNAASIUM ETTEVÕTLUS 10B Kelli Sepp ETTEVÕTLUS-TURUMAJANDUS Õpimapp Juhendaja:Priit Tannik Pärnu 2010 1. Millised põhitegevused ettevõttes tehakse ? Põhitegevusest tulenev rahasumma on põhinäitaja, mis osutab, kas ettevõtte on teeninud piisavalt raha, et maksta tagasi laene, säilitada ettevõtte toimimisvõimsust, maksta dividende ja teha uusi investeeringuid, kasutamata väliseid investeerimisallikaid. Põhitegevuse varasemate rahavoogude komponente käsitlev informatsioon on koos muu informatsiooniga kasulik ka põhitegevuse tulevaste rahavoogude prognoosimisel. 2. Milliseid tegevusi eristatakse turunduses ? · Turunduskotseptsioon · Ühiskondlik turunduskontseptsioon · Müügikontseptsioon · Tootmiskontseptsioon · Tootekontseptsioon · Ründestrateegia ja ­taktika · Otserünnak · Tiibrünnak

Ettevõttlus
thumbnail
38
odt

Turundus ja müügijuhtimise alused

Kas need testid mis on lisatud on lihtsalt harjtamiseks ? Ning milline on kodutöö ja millal seda peab tegema? Õppeaine läbinud üliõpilane: 1. Saab aru turunduse spetsiifikast 2. Oskab kasutada turundusmeetmestiku ehk 4P kõiki elemente eraldi ja leida võimalusi nende integreerimiseks 3. Teab oma tarbijate sihtrühma segmenteerimise, oma toodete positsioneerimise ja brändimise, turustuse ning turunduskommunikatsiooni põhireegleid 4. Omandab põhiteadmised turundusuuringutest 5. Mõistab müügi protsessi ja erinevaid kliendikäitumisi 6. oskab toote/teenuse müügihinda kujundada ja kaitsta 7. oskab kasutada erinevaid müügi lõpetamise tehnikaid Kursuse sisu: 1.Turunduse juhtimine ettevõttes. Turundusliku idee hindamine, eesmärgi saavutamine lähtudes turu trendidest ja vajadustest. Toote ja teenuse sarnasus-erinevus. Turundusmeetmestik(McCarthy 4P-d).. Toode ja teenus, tootearendus. Unikaalse müügiargumendi väljaselgitamine - USP. Hind, hinnakujunemise prot

Majandus
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

Ülesanne: 1. Loe materjal läbi. 2. Too välja teenindajale vajalikud positiivsed omadused. 3. Too välja, milliseid soovitusi antakse teenindamise parandamiseks. 4. Mida loetaks headeks külgedeks telefoniteeninduses, milliseid halbadeks külgedeks? 5. Mida loetakse klienditeeninduses suuremateks vigadeks? 6. Mida võiksid enda jaoks arvesse võtta? Klienditeenindus Klienditeeninduse tase on kahtlemata üks olulisemaid faktoreid iga organisatsiooni äriedu saavutamisel. Miinimumtaseme garanteerimiseks peaks meie poolt pakutavaga rahule jäädama, kuid silmapaistvaks ja eriliseks muudab meie teeninduse see, kui suudame klienti üllatada tema ootusi ja soove ületades. Paljudes valdkondades, kus teenuste arendamine on muutunud vägagi aktuaalseks, peetakse kliendi mõiste kasutamist veel küsitavaks ning isegi mittesoovitatavaks. Selliste valdkondade hulka näib kuuluvat ka haridus. Inimesed on alat

Sotsiaaltöö
thumbnail
24
docx

Edukas müügiprotsessi juhtimine ja erivajadustega klientide teenindamine

KOOL MÜÜJA-KLIENDITEENINDAJA NIMI EDUKAS MÜÜGIPROTSESSI JUHTIMINE JA ERIVAJADUSTEGA KLIENTIDE TEENINDAMINE Referaat LINN 2017 SISUKORD SISSEJUHATUS Referaadi teemaks on edukas müügiprotsessi juhtimine ja erivajadustega klientide teenindamine. Sellest lähtuvalt uurisin nende teemade kohta ja sain teada palju uut ning huvitavat informatsiooni. Tõin oma töös välja, kuidas juhtida müügiprotsessi edukalt ning selgitasin, mis see üleüldse on. Protsessi järgimine aitab saavutada nelja eesmärki. Erivajadustega kliente on erinevaid, on spetsiifiliste vajadustega kliendid ja erivajadustega ehk puuetega kliendid. Nende klientide puhul on vaja rahulikku ning kannatlikku käitumist. Sellistest inimestest tuleb alati välja teha ja neile abi pakkuda, kui nad seda vajavad. 1 1. MÜÜGIPROTSESS Müügiprotses

Majandus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun