Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kululiidri strateegia referaat (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millal odavaja tootja strateegia töötab paremini?
  • Kuidas kasutada?

Lõik failist


KULULIIDRI STRATEEGIA
REFERAAT
Tallinn 2015

Sisukord


Sisukord 2
SISSEJUHATUS 3
1.Kululiidri strateegia 4
2.Kulueelise allikad 5
2.1. Mastaabisääst 5
2.2.Ebaökonoomsus 6
2.3.Kogemuskurv 7
2.4.Diferentsiaalodav juurdepääs tootmisteguritele 7
2.5.Mastaabisäästult sõltumatud tehnoloogilised eelised 7
2.6.Poliitilised valikud 7
3. Kulujuhtimine ja Viie Konkurentsijõu Mudel 9
4. Konkurentsieelis tänu kulude juhtimisele 14
5.Püsiva kulueelise korraldamine 15
KOKKUVÕTE 16
ALLIKAD 17

SISSEJUHATUS


Strateegiline juhtimine on mõiste, mida paljud juhid arvavad üldiselt teadvat, kuid selle konkreetne mõtestamine on ettevõtjatele keeruline. Strateegia kujutab endast pikaajaliste eesmärkide saavutamise põhiteede ja tegevuspõhimõtete kogumit, mis on ettvõtte arengu juhtimise aluseks. Konkurentsistrateegia valik määrab ära selle, millist konkurentsieelist taotletakse. Antud referaadis vaadeldakse kululiidri strateegiat, mille eduka elluviimise korral seisneb ettevõtte konkurentsieelis madalamates üldistes kuludes võrreldes konkurentidega.
  • Kululiidri strateegia


    Ettevõtte, mis jälitab kululiidri strateegiat, püüab saavutada konkurentsieelise eelkõige vähendades oma majanduslikke kulusid kui tema konkurentidel.
    Kui kulujuhtimise strateegia võib olla rakendatud paljude ettevõtete poolt tööstusharus või kui ettevõtjad seisavad silmitsi kulude ebasoodsasse olukorda imiteerides kululiidri strateegiat, siis olla kulude liider ei tekita püsivat konkurentsieelist firma jaoks.
    Väärtusliku kulude juhtimise konkurentsivõimelise strateegia võime luua püsiv konkurentsieelis sõltub sellest strateegiast, mida on haruldane ja kulukas jäljendada.
    Kululiidri strateegia seisneb selles, et ettevõtte konkurentsieelis on konkurentidega võrreldes väiksemad kulud. Võimaldab madalamate hindadega saavutada keskmisest kõrgemat kasumit.
  • Kulueelise allikad

  • Mastaabisääst


    Üks enim viidatud kulueelise allikas on selle suurus. On suhet mõõdetuna toodangu mahust ettevõtte suuruse ja mõõdetuna keskmistest kuludest toodanguühiku kohta kulude vahel. Optimaalne toodangu maht on saavutatud, kui keskmised kulud toodanguühiku kohta on minimaalsed.
    Strateegia elluviimiseks on vaja kujundada selleks sobiv organisatsioon . Organisatsiooni ülesehitus peaks olema selline, et see võimaldaks juhtidel koordineerida tegevusi nii, et kõik
  • Vasakule Paremale
    Kululiidri strateegia referaat #1 Kululiidri strateegia referaat #2 Kululiidri strateegia referaat #3 Kululiidri strateegia referaat #4 Kululiidri strateegia referaat #5 Kululiidri strateegia referaat #6 Kululiidri strateegia referaat #7 Kululiidri strateegia referaat #8 Kululiidri strateegia referaat #9 Kululiidri strateegia referaat #10 Kululiidri strateegia referaat #11 Kululiidri strateegia referaat #12 Kululiidri strateegia referaat #13 Kululiidri strateegia referaat #14 Kululiidri strateegia referaat #15 Kululiidri strateegia referaat #16 Kululiidri strateegia referaat #17
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 17 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2016-01-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 80 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor revnivaya Õppematerjali autor
    Strateegiline juhtimine on mõiste, mida paljud juhid arvavad üldiselt teadvat, kuid selle konkreetne mõtestamine on ettevõtjatele keeruline. Strateegia kujutab endast pikaajaliste eesmärkide saavutamise põhiteede ja tegevuspõhimõtete kogumit, mis on ettvõtte arengu juhtimise aluseks. Konkurentsistrateegia valik määrab ära selle, millist konkurentsieelist taotletakse. Antud referaadis vaadeldakse kululiidri strateegiat, mille eduka elluviimise korral seisneb ettevõtte konkurentsieelis madalamates üldistes kuludes võrreldes konkurentidega.

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    34
    docx

    Strateegiline juhtimine

    1. Loeng (1 ptk) Strateegia on levinud teema, mis rõhutab strateegiliste otsuste valikuvõimalusi. Strateegia on valikuküsimus! Strateegiliste otsuste: Eesmärk on luua ettevõttele väärtust (võib realiseeruda või mitte) Tulemusel tehakse olulised ressursipaigutused, et teha muutuseid ettevõtte toodetes, turgudes ja oskuste profiilis Tagasipööramine on keeruline Tunnuseks on pikajaline seotus Strateegiline juhtimine on kontseptsioon, mis integreerib ettevõttevälise strateegilise

    Juhtimine
    thumbnail
    73
    docx

    Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse

    .........................................................................................4 Ettevõtte strateegiline orientatsioon.................................................................................................8 Strateegia väljatöötamine ja seda mõjutavad tegurid.......................................................................8 Eesmärkide püstitamine....................................................................................................................9 Strateegia väljatöötamise neli tasandit diversifitseeritud ettevõttes...........................................11 Ettevõtte üldstrateegia.....................................................................................................................11 Äriüksuse strateegia....................................................................................................................11 Funktsionaalsed strateegiad.........................................................................

    Juhtimine
    thumbnail
    5
    docx

    Strateegiline analüüs, referaat

    Strateegia ja strateegiline analüüs Strateegia on tulevikus saavutada soovitavate üldiste eesmärkide saavutamise viis või taktika. Strateegia koostatakse reeglina visiooni elluviimiseks. Strateegia elluviimine käib tegevuskava alusel. Sõja kontekstis on strateegia sõja pidamise üldine kavandamine, mis hõlmab relvajõudude ettevalmistamist, operatsiooni juhtimist ja elluviimist. ( http://et.wikipedia.org/wiki/Strateegia) Strateegia mõte on saavutada otsustaval hetkel otsustavas lõigus otsustav ülekaal. Nagu näeme, on selles määratluses ühendatud 3 komponenti: eesmärk + ressurss + aeg. Kui neid kõiki arvestada, õnnestub seada oma tugevus vastase nõrkuse vastu.

    Majandusanalüüs
    thumbnail
    38
    odt

    Ettevõtluse eksami kordamisküsimused

    gruppidele). Google, Facebook, YouTube. • Avatud innovatsiooni ärimudel – nt klientide kaasamine tootearendusse. • Võrkturundus (Multi-level marketing) – värvatakse müügimehi, kes värbavad müügimehi, kes … „Vaese mehe frantsiis“. Nt Avon, Amway, Herbalife, Oriflame, Mary Kay. • Püramiidskeemi ärimudel – osalejad teenivad raha peamiselt uute liitujate arvelt (illegaalne). • Kululiidri ärimudel – odavlennukompaniid, säästupoed. • Traditsioonilise jaekaupluse ärimudel. • Oksjonimüük (traditsiooniline) või ka On-line oksjonid (eBay, Osta.ee). • Ettetellimistel baseeruvad ärimudelid – ajalehed/ajakirjad, mitmesugused täiendatavad kogumikud, raamatuklubid, kaabeltelevisioon, ka Netflix jms. • Mitmepoolsed platformid (Peer-to-Peer Business Model) – Uber, Airbnb. 6. Osterwalderi ärimudeli käsitlus. Osterwalderi ärimudeli 4 põhiosa

    10. klassi majandus
    thumbnail
    25
    pdf

    Ettevõtlus kordamisküsimused

    • Avatud innovatsiooni ärimudel – klientide kaasamine tootearendusse • Reklaamimüügi tuludel baseeruv ärimudel – tagatakse juurdepääs täpselt sihitud tarbijate gruppidele • Võrkturundus (multi-level marketing) – värvatakse müügimehi, kes värbavad müügimehi • Püramiidskeemi ärimudel – osalejad teenivad raha peamiselt uute liitujate arvelt (illegaalne) • Kululiidri ärimudel – odavlennukompaniid, säästupoed • Traditsioonilise jaekaupluse ärimudel • Oksjonimüük (traditsiooniline) või ka online oksjonid • Ettetellimistel baseeruvad ärimudelid – ajalehed/ajakirjad, mitmesugused täiendatavad kogumikud, raamatuklubid, kaabeltelevisioon, Netflix jms. • Mitmepoolsed platformid (peer-to-peer business model) – Uber, Airbnb 14. Osterwalderi ärimudeli käsitlus Osterwalderi ärimudeli 4 põhiosa:

    Ettevõtlus
    thumbnail
    25
    pdf

    Ettevõtlus kordamisküsimused

    • Avatud innovatsiooni ärimudel – klientide kaasamine tootearendusse • Reklaamimüügi tuludel baseeruv ärimudel – tagatakse juurdepääs täpselt sihitud tarbijate gruppidele • Võrkturundus (multi-level marketing) – värvatakse müügimehi, kes värbavad müügimehi • Püramiidskeemi ärimudel – osalejad teenivad raha peamiselt uute liitujate arvelt (illegaalne) • Kululiidri ärimudel – odavlennukompaniid, säästupoed • Traditsioonilise jaekaupluse ärimudel • Oksjonimüük (traditsiooniline) või ka online oksjonid • Ettetellimistel baseeruvad ärimudelid – ajalehed/ajakirjad, mitmesugused täiendatavad kogumikud, raamatuklubid, kaabeltelevisioon, Netflix jms. • Mitmepoolsed platformid (peer-to-peer business model) – Uber, Airbnb 14. Osterwalderi ärimudeli käsitlus Osterwalderi ärimudeli 4 põhiosa:

    Ettevõtlus
    thumbnail
    28
    doc

    Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused

    Konkreetse hankija poolt pakutavad kogused ja kvaliteet on ostjale väga tähtsad 8 Mida tugevamad on nimetatud konkurentsijõud, seda madalamad on ettevõtte kasumid. Ideaaljuhul peaks kõik konkurentsijõud olema nõrgad. Kui osa konkurentsijõude on tugevad, siis võib tegevusharu olla siiski atraktiivne ettevõtetele, kelle turupositsioon on tugev ja kelle strateegia pakub kaitset nende konkurentsijõudude surve vastu. JÕUD MUUTUVAD AJAS - Kaks täiendavat tegurit, mida peaks arvestama ­ huvigruppide mõju ja täiendkaubad: Mitmesugused huvigrupid: valitsusorganid, omavalitsused, keskkonna- ja tarbijakaitse organisatsioonid, konkurentsiamet, ametiühingud jms. Täiendkaupade valmistajad: ettevõtted, kes valmistavad tooteid, mida tarbitakse koos haru ettevõtete toodetega (nende hangete piisavus ja hind).

    Ettevõtlus
    thumbnail
    28
    doc

    Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused

    Konkreetse hankija poolt pakutavad kogused ja kvaliteet on ostjale väga tähtsad 8 Mida tugevamad on nimetatud konkurentsijõud, seda madalamad on ettevõtte kasumid. Ideaaljuhul peaks kõik konkurentsijõud olema nõrgad. Kui osa konkurentsijõude on tugevad, siis võib tegevusharu olla siiski atraktiivne ettevõtetele, kelle turupositsioon on tugev ja kelle strateegia pakub kaitset nende konkurentsijõudude surve vastu. JÕUD MUUTUVAD AJAS - Kaks täiendavat tegurit, mida peaks arvestama ­ huvigruppide mõju ja täiendkaubad: Mitmesugused huvigrupid: valitsusorganid, omavalitsused, keskkonna- ja tarbijakaitse organisatsioonid, konkurentsiamet, ametiühingud jms. Täiendkaupade valmistajad: ettevõtted, kes valmistavad tooteid, mida tarbitakse koos haru ettevõtete toodetega (nende hangete piisavus ja hind).

    Ettevõtluse alused




    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun