Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020 (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020 #1 Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020 #2 Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020 #3 Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020 #4 Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020 #5 Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020 #6 Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020 #7 Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020 #8 Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020 #9 Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020 #10 Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020 #11 Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020 #12 Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020 #13 Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020 #14 Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020 #15 Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020 #16 Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020 #17 Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020 #18 Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020 #19 Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020 #20 Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020 #21 Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020 #22 Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020 #23 Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020 #24 Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020 #25
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 25 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-09-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 4 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor StronkBrah Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
19
pdf

INTELLIGENTNE TEEHOID TARISTU UURIMISEL

...............................................4 1.1. Millepärast tasub taristut uurida ............................................................................................................4 2. TARISTU EESTIS ...........................................................................................................................5 2.1. PMS (Pavement management system) ...................................................................................................5 2.2. Teede teehoiukava ..................................................................................................................................5 2.3. Riigiteede seisukord ................................................................................................................................6 3. EESTI TEHTAVAD UURINGUD ..................................................................................................8 3.1. Roopa sügavuse määramine ..............................................

Tehnoloogia
thumbnail
7
docx

Teede hooldus ja korrashoid - küsimused - vastused

erimärgistatud kütuse aktsiisi kavandatud laekumisest. Raha jaotus kohalikele ja riigimaanteedele määratakse teeseadusega. Aktsiisist saadav summa on seda väiksem,mida suurem on välisabi osakaal ja omatulu 7. Maanteehoolde rahastamine; Tavahooldust finantseeritakse tegevuskuludest 8. Maanteede hoolduse finantseerimise juhend; Tavahoolduse finantseerimine Tavahooldust finantseeritakse tegevuskuludest. Tehtud tööde mahulist arvestust ei toimu, tasumine toimub maantee nõutava seisundi tagamise eest.Tavahoolduse tegemise eesmärgiks on selle koosseisu kuuluvate töödega maanteede nõutavate seisundinõuete tagamine. Tavahoolduse koosseisu kuuluvad punktides 1.1.-1.16. toodud tööd.(järelvalve, puhastamine kruusateed, kraavid, haljastus, sillad, truubid, talihoole Perioodilise hoolduse finantseerimine Tehtud tööde kohta peetakse mahulist arvestust.Tööde vastuvõtmine toimub aktide alusel

tehnomaterjalid
thumbnail
38
doc

Teedeehitus TÖ-le

Liikluskorralduslikud vahendid puuduvad, et tagada sõidugraafikust kinnipidamise. Raudtee halb tehniline infrastruktuuri seisund ei lase rongidel liikuda kiireminikui bussid. Toetussummad määratakse iga-aastaselt, mis ei soosi pikaajaliste investeeringute tegemist. 17. Iseloomusta Eesti teedevõrgu olemit (pikkused, jaotus) Riigimaanteid: 16 500 km; teedevõrk 58 000 km; põhi-, tugi-, kõrvalmaanteed, rambid, ühendusteed. 18. Mis on tee Maantee, tänav, jalgtee; rajatis mõeldud sõidukitele, jalakäijatele liiklemiseks. 19. Mis kuulub tee koosseisu (vähemalt 5) Tunnel, sild, teepeenar, kraav, teemärgistus, parkla, 20. Mis on teemaa Maa, mis on määratud tee koosseisus olevate rajatiste paigutamiseks ja teehiu korraldamiseks. 21. Mis on maantee Väljaspool linnu, aleveid, alevikke paiknev tee sõidukitele ja jaakäijatele liiklemiseks. 22. Mis on kohalik maantee ja kohalik tee

Ökoloogia ja keskkonnakaitse
thumbnail
27
doc

Teedeehituse eksami vastused

omavalitsuse või muu juriidilise isiku või füüsilise isiku omandis 18. Tee koosseis: · sõidutee; · parkla ja puhkekoht; · tunnel, sild, viadukt; · teepeenar · liikluskorraldusvahend · kraav · liikleja kontrollimiseks mõeldud ala · teemärgistus ja teevalgustusrajatis 19. Teemaa on maa, mis on määratud tee koosseisus olevate rajatiste paigutamiseks ja teehoiu korraldamiseks 20. Maantee on väljaspool linnu, aleveid ja alevikke paiknev tee sõidukite ja jalakäijate liiklemiseks 21. Kohalik maantee on kohaliku liikluse korraldamiseks rajatud maantee. Kohalik tee on kohalikuks liiklemiseks ettenähtud tee (kohalik maantee, tänav ja jalgtee) 22. Põhimaantee-maantee, mis ühendab pealinna teiste suurte linnadega, 23. Tugimaantee- ühendab linnu omavahel ning linnu põhimaanteega 24. Kõrvalmaantee- ühendab linnu alevite ja alevikega, aleveid ja alevikke omavahel või küladega

Ehituskonstruktsioonid
thumbnail
11
docx

Tehnilise infrastruktuuri alused - kordamisküsimused

iseseisev teeosa, mis võimaldab ühelt lõikuvalt teelt siirduda teisele teele · üherajaline tee ­ tee, kus korraga ühes suunas mahub sõitma vaid üks sõiduk · ühesuunaline tee ­ tee, kus on lubatud ainult ühesuunaline liiklus · ümbersõidutee ­ asulast, remondilõigust või ajutisest teesulust möödasõiduks ette nähtud tee 2) Tee liigid, metsateede liigid, tänavate liigitus, maanteevööndid, maanteeklassid, metsateedeklassid · Kohalik maantee, Põhimaantee, Tugimaantee, Kõrvalmaantee, Ramp ja ühendustee · Kohalik tee· Eratee· Metsatee· Tänav· Jalgtee ja jalgrattatee· Talitee Metsatee liigid: · Kattega tee on metsatee, mille sõidu- või käiguosa pinna moodustab orgaanilise või mineraalse sideainega töödeldud mineraalmaterjali kiht (asfaltbetoonkate, tsementbetoonkate, mustkate jne). · Kruusatee on tee, mille pealiskiht on kruusast, kruus- või killustikliivast või killustikusõelmetest.

Tehnilise infrastruktuuri alused
thumbnail
53
pdf

Keskkonnakaitse üldkursus konspekt

nõupidamisel, Dobris 1992 Osalemine II ÜRO Keskkonna ja Arengu konverentsil Rio de Janeiros 1995 Säästva arenguseadus
 1997 Eesti keskkonnastrateegia vastuvõtmine Riigikogus
 1998 Eesti keskkonnakaitse tegevuskava heakskiit 2000 Väätsa prügila 2001 Eesti keskkonnakaitse II tegevuskava 2004 Liitumine Euroopa Liiduga, EL keskkonnaõiguse ülevõtmine ja rakendamine 2007 Eesti keskkonnastrateegia aastani 2030 2007. Eesti Keskkonnategevuskava aastateks 2007-2013 2009 Moodustati Keskkonnaamet 2013 Moodustatakse Keskkonnaagentuur Rahvusvahelised teetähised keskkonnakaitse arengus 1962 Rachel Carson "Hääletu kevad“, Silent Spring, Fawcett Crest. 1962. 304 l “Inimene on osa loodusest ning järelikult on inimese sõda looduse vastu sisuliselt sõda inimese enda vastu.» 1972 ÜRO I Keskkonna ja Arengu konverents Stockholmis 1972 Meadows, Forrester "Kasvupiirid" 1973-1976 EL esimene Keskkonnaprogramm

Keskkonna kaitse
thumbnail
103
pdf

Lastekaitse seaduse hindamine

aastaks 7; 2016. aastaks 12 (baastase 2006. aastal 30,1);  1–19-aastaste laste ja noorte psüühika- ja käitumishäirete esmahaigestumuskordaja 100 000 elaniku kohta on 2020. aastaks 1801; 2016. aastaks 1929. Baastase 2006. aastal 2251;  oma tervist väga heaks hindavate 11–13 ja 15-aastaste laste osakaal on 2020. aastaks 34,7%; 2016. aastaks 33,8% (baastase 2005/2006 31,3%). Oluliseks strateegiliseks dokumendiks on ka vägivalla vähendamise arengukava aastateks 2010–2014, kus on ühe eesmärgina välja toodud laste vastu toime pandud vägivalla vähendamine ja ennetamine. Arengukavas keskendutakse peamiselt koolikiusamisele, vägivallale lasteasutustes, laste internetis ärakasutamisele ning laste suhtes toimepandud seksuaalkuritegudele. Eesmärgiks on nende probleemide võimalikult varane märkamine ning vägivalla ohvriks langenud lapse abistamine. Veel ühe eesmärgina on

Sotsiaalse analüüsi alused
thumbnail
77
doc

TEHNOÖKOLOOGIA EKSAM

PILET nr. 1 1. TEHNOÖKOLOOGIA KUI TEADUSALA MÕISTE TÄHENDUS 2. MIS ON SADAMA EESKIRI? 3. JÄÄTMEKÄITLUSE ARENGUD 1) Tehnoökoloogia on teadusala, mis uurib ja kavandab meetodeid ja meetmeid inimese elukeskkonna kaitseks ja parendamiseks ning inimühiskonna jätkusuutlikkuse tagamiseks. Tehnoökoloogia on õppeaine, mis tutvustab meetodeid ja meetmeid, mis on vajalikud inimese elukeskkonna kaitseks ja parendamiseks ning ühiskonna jätkusuutlikkuse tagamiseks. Tehnoökoloogia nimetus on tuletatud selle sisust: tehno (kr. techne ­ tehis, kunst, meisterlikkus) + öko (oikos - kodu, kodukoht) + loogia (logos - õpetus). 2) Sadama eeskiiri on dokument,mis peab olema iga sadamal ja kus on peavad olema kirjeldatud vähemalt: 1) sadama üldandmed; 2) veesõidukite sadamasse sisenemise korraldus; 3) laevaliikluse korraldus sadama akvatooriumil; 4) veesõidukite sadamas seismise korraldus; 5) veesõidukite sadamast lahkumise korraldus; 6) osutatavad sadamateenused ja

Tehnoökoloogia




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun