Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Turunduse alused kordamisküsimused (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Elu - Luuletused, mis räägivad elus olemisest, kuid ka elust pärast surma ja enne sündi.

Esitatud küsimused

  • Kui ei siis milles on erinevus?
  • Kui ei siis milles on erinevus?
  • Mida nad toodavad?
  • Milline on Sinu seisukoht?
  • Kuidas eristatakse Sinu organisatsioonis turundust ja müüki?
  • Kuidas saab ettevõte otsustada mitmele turule tal on otstarbekas siseneda?
  • Kestvuskaupade ostuks viimastel aastatel?
  • Milliseid kaubamärke sa igapäevaselt kasutad?
  • Mis on Sulle esmatarbekaubaks valikkaubaks erikaubaks ja võõrkaubaks?
  • Mis tulu on tootjaettevõtetel jaemüüjatel ja tarbijatel margitoodetest?
  • Miks on mõned tootjafirmad vähemtuntud kui nende margitooted?
  • Millise toote elutsükli faasi kohta käivad alltoodud väited?
  • Milliste toodete müük laieneb kõige enam elanikkonna sissetulekute tõustes?
  • Millised tooted kannatavad kõige enam kui sissetulekud langevad?
  • Millised mitte Miks?
  • Millised on elukindlustuse arenguperspektiivid Eestis?
  • Kui ostsid viimati hinnalise kestvuskauba?
  • Mis rolli keegi täitis?
  • Milliste toodete ostu korral on Sinu roll suurem milliste puhul väiksem?
  • Mille alusel toimub segmenteerimine?
  • Mille alusel toimub positsioneerimine?
  • Mida tuleks muuta?
  • Kuidas kellele ja milleks võiks Rakvere linn ennast turundada?
  • Keskkonna tegureid?
  • Miks on nad olulised?
  • Milliseid hüpoteese Sa uuringu abil kontrollid?
  • Millised oleks mõned peamised uurimisvaldkonnad?
  • Millised sekundaarsed andmete allikad võivad sisaldada vajalikku informatsiooni?
  • Keskmine või madal miks?
  • Mis on selles toidupoes teistsugust mida teistes pole?
  • Kui tihti külastate pubirestorani?
  • Milliseid toite sooviksite menüüs näha?
  • Kui vana te olete?
  • Milliseid meelelahutus kohti eelistate?
  • Keda võib lugeda järgmiste ettevõteteorganisatsioonide konkurentideks?
  • Millistega aga tegeleb keegi teine?
  • Millistes teist?
  • Milles seisneb iseseisvate jaemüüjate konkurentsieelis?
  • Mis tulenevad suhteliselt väikese ulatusega tegevusest?
  • Miks kupongidest laekub tagasi vaid tühine osa?
  • Palju vahendajaid?
  • Millised trendid ilmnevad käesoleval ajal Eesti jaekaubanduses?
  • Milliste osatähtsus väheneb?
  • Kui suured on edulootused?
  • Milliseid tegureid tuleb reklaamikanalite valikul eelkõige arvestada?
  • Millist mõju avaldab inimeste keskmise vanuse tõus reklaamitegevusele?
  • Millise eesmärgiga antud reklaam on tellitud?
  • Millist sõnumit antakse selle reklaamiga edasi?
Vasakule Paremale
Turunduse alused kordamisküsimused #1 Turunduse alused kordamisküsimused #2 Turunduse alused kordamisküsimused #3 Turunduse alused kordamisküsimused #4 Turunduse alused kordamisküsimused #5 Turunduse alused kordamisküsimused #6 Turunduse alused kordamisküsimused #7 Turunduse alused kordamisküsimused #8 Turunduse alused kordamisküsimused #9 Turunduse alused kordamisküsimused #10 Turunduse alused kordamisküsimused #11 Turunduse alused kordamisküsimused #12 Turunduse alused kordamisküsimused #13 Turunduse alused kordamisküsimused #14 Turunduse alused kordamisküsimused #15 Turunduse alused kordamisküsimused #16
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 16 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-05-23 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 32 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor eleriinj Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
46
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

Järvamaa Kutsehariduskeskus Turunduse alused VASTUSED KORDAMISKÜSIMUSTELE Paide 2014 Sisukord Sisukord...................................................................................................................... 2 1.Turunduse olemus.................................................................................................... 3 2.Turunduskeskkond................................................................................................... 8 3.Toode ja kaubamärk.......................................................................................

Turundus
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil

Turundus
thumbnail
22
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

12.11.2015 KONTROLLTÖÖ B Nimi ja kursus MÕISTED 1. Selgita mis on 4P? TOODE(product), HIND(price), JAOTUS(place), PROMOTSIOON(promotion) 2. Selgita mis on 7P? 4P mudelile on lisatud inimesed (personnel), protsess (process) ja tõendus (physical evidence) 3. Mis on turundus? Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Juhtimisfilosoofia , mis aitab firmal leida õigeid kliente, õppida tundma klientide vajadusi ja leida õigeid vahendeid klientideni jõudmiseks. 4. Kirjelda tarbija ostuprotsessi.  Eelarve planeerimine  Toote valimine  Kaupluse valimine  Brändi ja stiili valimine  Makseviisi valimine o Probleemi tunnetamine o Info otsimine ja alternatiivide hindamine o Otsustamine ja ostmine

Turunduse alused
thumbnail
40
doc

E-turunduse eksami kordamisküsimused

E-turunduse ja e-kaubanduse alused 2016, kordamisküsimused 1. Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks. E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost) orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei

Turundus
thumbnail
12
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

pakkuda välja nende vajaduste paremaid rahuldamisvõimalusi kui tema konkurendid. 2) Mis on turundusjuhi ja turundusspetsialisti roll organisatsioonis? Kuidas need erinevad, kuidas need täiendavad teineteist? Turundusjuhi roll on turundusstrateegiate väljatöötamine ja nende täitmise kontrollimine. Turundusspetsialisti roll on turundusmeetmestiku väljatöötamine – taktikaline, operatiivne tasand. Lisa, kuidas nad üksteist täiendavad. 3) Mis on strateegiline turundus? Defineeri mõiste. Strateegiline turundus keskendub pikaajalistele eesmärkidele, koosneb turuanalüüsist, turusegmentide valimisest, vajalike protsesside kindlakstegemisest ja ressursside leidmisest, et täita ettevõtte ärilisi eesmärke. 4) Selgita, millistele juhtimisküsimustele aitab starteegiline turundus vastuseid leida? Vt joonis 2.1 lk 40. Kus me praegu oleme?; Kuhu me tahame jõuda?; Kuidas eesmärgini jõuda?; Milline on parim viis eesmärgi saavutamiseks

Turunduse alused
thumbnail
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

........................................................................................................28 7.TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON.............................................................................37 8.HIND.................................................................................................................................54 9.TURUSTUS......................................................................................................................60 10. SOTSIAALNE TURUNDUS.........................................................................................62 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1 TURUNDUSE MÕISTE JA AJALUGU „Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu.“ (P. Kotler) „Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst.“ Turundusel on kaks mõõdet:

Turunduse alused
thumbnail
29
doc

Turunduse alused

TURUNDUSE ALUSED Õppevahend Koostas: Priit Tannik Tartu 2008 Turunduse alused Mainori Kõrgkool Priit Tannik SISUKORD 1. TURUNDUSE OLEMUS.......................................................................................... 2 1.1. Turunduse mõiste ja olemus................................................................................ 3 1.2. Turulõhed ja turunduse funktsioonid...................................................................4 2. TURUNDUSKESKKOND........................................................................................ 4 3. SIHTTURUNDUS..................................................................................................... 5 3.1. Turu määratlemine .............................................................................................6 3.2. Turu segmenteerimine ........

Turunduse alused
thumbnail
6
docx

Turunduse kordamisküsimused

1. Mis on turundus? Kirjelda turundust, kui protsessi. Turundus on protsess, mille käigus: selgitatakse tarbijate vajadused teatatakse tarbijatele nende vajaduste rahuldamiseks sobivate toodete/teenustest toimetetakse tooted / teenused kliendini püütakse klientidest saada püsikliente toimitakse võimalikult tulusalt 2. Mis on missioon ja visioon ning millistele küsimustele vastab missioon? Missioon - võtab lühidalt kokku organisatsioonile tähtsad tegurid ja tagab, et erinevad äriideed ettevõtte tegevust liigselt ei killustaks. Visiooni - kuhu soovitakse pikemas perspektiivis ettevõttega jõuda või saavutada. Ajaline raam lepitakse organisatsioonis endas kokku (tavaline aeg on 5 aastat). Missioon vastab järgmistele küsimustele: - mis on ettevõtte tegevusvaldkond? - mida ta kliendile pakub

Turundus



Lisainfo

Millise toote elutsükli faasi kohta käivad alltoodud väited? (Mõnikord vaadeldakse elutsüklit mitte nelja, vaid viieetapilisena. Sellisel juhul on faasideks juurutusfaas, kiire kasvu faas, aeglustuva kasvu faas, küpsusfaas ja langusfaas):
o- tehakse minimaalselt kulutusi müügitoetusele; - langusfaas
o- maksimaalsed kulutused müügitoetuseks; - kiire kasvufaas
o- nõrgemad konkurendid on sunnitud turult lahkuma; - küpsusfaas
o- toodete valikut laiendatakse; -aeglustuva kasvufaas
o-müügitoetus peab looma esialgse nõudluse; - langusfaas
o-müügimaht on tundlik majanduses toimuvate muutuste suhtes; - langusfaas
o-müügitoetus peab looma valikulise nõudluse (margieelistused); - küpsusfaas
o-iseloomulik on kõige teravam konkurents.kiire kasv faas
10.Milliste toodete müük laieneb kõige enam elanikkonna sissetulekute tõustes? Millised tooted kannatavad kõige enam, kui sissetulekud langevad?
Sissetulekute tõustes ostetakse enam valikkaupu, sissetulekute langedes kannatavad samuti
Valikkaubad ja erikaubad.


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun