Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Meretranspordi infotehnoloogia (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

  • El.andmete positiivsed ja negatiivsed küljed.
    Head:
    • Vähenevad kulud dokumenditöötlusele.
    • Inventari efektiivsem kasutamine.
    • Personalikulude vähenemine.
    • Paraneb infovahetuse kiirus.
    • Parem klienditeenindamine.
    • Konkurentsieelise saamine/tugevdab võistluspositsiooni.
    • Sisemiste protsesside paranemine.
    • Parem varustusketi juhtimine.
    • Parem arveldamine.

    Vead:
    • Üldise arusaamise puudus, ebapiisav haridus .
    • Keerukas kasutamine.
    • EDI investeeringute otsese tulukuse keerukas kokkuarvutamine. (Sisaldab palju mõõdetamatut.)
    • Pole kehtestatud ühtset standardit.
    • Esialgsed kapitalimahutused on suured.
    • Edukaks EDI rakendamiseks nõuab kõige kõrgema juhtkonna seotust projektiga.
    • Nõuab suuri mahtusid enne, kui kasu süsteem kasu toob.

    Kahtlemata avaldab EDI rakendamine firma töös ka olulist mõju organisatsiooni kultuurile ja struktuurile. See on aga põhjus mis võib mõjuda nii positiivselt, kui ka negatiivselt, olenevalt sellest, kuidas suudetakse EDI-d rakendada.
  • Info liikumine meretranspordis. Elektroonilise andmevahetuse vajalikkus meretranspordis.
    Meretranspordi sektoris võib organisatsioonid grupeerida vastavalt nende rollile transpordiprotsessis. Selliseid gruppe on neli:
    • füüsiline grupp;-organiseeriv grupp;-finantsgrupp;-autorisatsiooni/võimuesindajate grupp.
    Füüsilisse gruppi kuuluvad sellised organisatsioonid, kes tegelikult kaupa liigutavad. Selliste organisatsioonide põhitegevusteks võivad olla kaubavedu laevadel, nende laevade laadimine -lossimine, multimodaalsed veod jms. Siia gruppi kuuluvad kaubasaatjad, -saajad, vedajad, stividorifirmad, laevaliinid jms.
    Organiseerivasse gruppi kuuluvad laevaagendid, laevamaaklerid, ekspediitorid jms. Selliste firmade vastutada on see, et veoprotsess oleks sujuv , et ei tekiks asjatuid seisakuid. Siia gruppi kuuluvad organisatsioonid esindavad füüsilise grupi organisatsioone transpordiketi mingis osas (nt sadamas), v.a stividorifirmad.
    Finantsgruppi arvatakse pangad , kindlustusfirmad, faktooringfirmad jne. Siia gruppi
  • Vasakule Paremale
    Meretranspordi infotehnoloogia #1 Meretranspordi infotehnoloogia #2 Meretranspordi infotehnoloogia #3 Meretranspordi infotehnoloogia #4 Meretranspordi infotehnoloogia #5 Meretranspordi infotehnoloogia #6 Meretranspordi infotehnoloogia #7 Meretranspordi infotehnoloogia #8 Meretranspordi infotehnoloogia #9 Meretranspordi infotehnoloogia #10 Meretranspordi infotehnoloogia #11 Meretranspordi infotehnoloogia #12 Meretranspordi infotehnoloogia #13 Meretranspordi infotehnoloogia #14 Meretranspordi infotehnoloogia #15 Meretranspordi infotehnoloogia #16 Meretranspordi infotehnoloogia #17 Meretranspordi infotehnoloogia #18
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 18 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2016-10-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 11 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor AFj Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    12
    doc

    VTS systems (Vessel Traffic Services System)

    mis ta on, tema eesmärgid, eesmärkide ja ülesannete täitmise erinevatest võimalustest, võrdlus lennuliikluse juhtimise/kontrolliga. Ära on ka toodud olulisemad rahvusvahelised organisatsioonid ja konventsioonid, mida peab arvestama laevaliikluse juhtimise väljatöötamisel 2. Miks ? Alljärgnevalt on ära toodud mõningad põhjused, miks on VTS-süsteemid ja sellega seonduvad muutunud merenduses aktuaalseks. VTS-süsteemid töötati välja, kuna meretranspordi ohutus ja efektiivsus (õigemini ohtlikkus ja tõhususe puudus) võisid saada tõsisteks piduriteks selle eluala arengus. Alates II Maailmasõja lõpust on pidevalt kasvanud laevade kiirus ja suurus, mis mõlemad on peale sunnitud majanduslikest imperatiividest (nt. konkurentsis püsimine). Seoses maailma majanduse globaliseerumisega on elutähtsaks muutunud püsitihenduste omamine tähtsamate majanduspiirkondade, toormepiirkondade ja turgude vahel.

    Laevandus
    thumbnail
    56
    doc

    Logistika konspekt

    70-80-ndatel muutusid jaapanlaste konkurentsieelised USA turul niivörd märkimisväärseteks, et ameeriklased olid sunnitud hoolikalt analüüsima jaapanlaste tootmismeetodeid ja kasutama neid ka oma tootmise ajakohastamisel. Peamised ülevõetud põhimõtted: (tootmise fokuseerimine, paindlik tootmine, aja tähtsustamine logistilises tegevuses). Samuti pärineb just-in-time tootmise põhimõte Jaapanist: see on veidi täiustatud (mis seotud eelkõige infotehnoloogia arenguga) Toyota autode tootmissüsteem kanban, välja töötatud juba 1950 / 60-ndatel. Logistika varase ja laialdase rakendamise põhjus Jaapanis on lihtne: Riigil puuduvad materiaalsed ressursid ning ta on tähtsamatest tooraine ja tarbijälYrgudest geograafiliselt eraldatud. Praktiliselt kogu tootmises kasutatav tooraine tuleb sisse vedada ja pärast valmistoodang kaugetele sihtturgudele toimetada. Hoolimata nendest väga negatiivsetest mõjuritest muutus Jaapan 25 aasta

    Logistika
    thumbnail
    1072
    pdf

    Logistika õpik

    juhtimisse, mis põhines ärijuhtimise tänapäevastel põhimõtetel. Logistika arengut on hakatud jaotama viieks etapiks. Aastatel 1920–1950 tunti vajadust vähendada kulusid tootmises, transpordis, ladustamises. Majanduslikud tingimused, tehnoloogia ja juhtimise arenemine aitasid kaasa ärilogistika kui valdkonna tekkimisele. Tootmises kasvasid varud ja transport ei tulnud enam rahuldavalt toime kaupade jaotusega. 1950.–1970. aastatel arenesid kiiresti nii logistika teooria kui ka praktika. Hakati mõistma

    Logistika alused
    thumbnail
    268
    pdf

    Logistika õpik 2013-Ain Tulvi

    juhtimisse, mis põhines ärijuhtimise tänapäevastel põhimõtetel. Logistika arengut on hakatud jaotama viieks etapiks. Aastatel 1920–1950 tunti vajadust vähendada kulusid tootmises, transpordis, ladustamises. Majanduslikud tingimused, tehnoloogia ja juhtimise arenemine aitasid kaasa ärilogistika kui valdkonna tekkimisele. Tootmises kasvasid varud ja transport ei tulnud enam rahuldavalt toime kaupade jaotusega. 1950.–1970. aastatel arenesid kiiresti nii logistika teooria kui ka praktika. Hakati mõistma

    Baas Logistika
    thumbnail
    398
    ppt

    ELEA Organisatsioon

    aastas, käsitlevad kõiki kutsealaga seotud küsimusi ja probleeme. Instituudid on aruandekohuslased juhatuse ees. FIATA instituudid Lennukaubaveo instituut (Airfreight Institute (AFI) ­ IATA töörühm Tolli ja protseduuride lihtsustamise instituut (Customs and Facilitation Institute (CFI) ­ Tollitöörühm Protseduuride lihtsustamise töörühm Multimodaalse transpordi instituut (Multimodal Transport Institute (MTI) Meretranspordi töörühm Maanteetranspordi töörühm Raudtee töörühm Nõuandvad organid (Advisory Bodies) Juriidiline Legal matters (ABLM) Kutsealane täiendkoolitus ­ Vocational Training (ABVT) PR ehk avalikud suhted Public Relations (ABPR) Ohtlike ainete&kaupade vedu ­ Dangerous goods (ABDG) FIATA dokumendid ja vormid Unifitseerimine Ekspedeerija töö lihtsustamine FCR Certificate of Receipt kauba edasitoimetaja vastuvõtutõend

    Logistika
    thumbnail
    210
    docx

    Elektroonilised laevajuhtimisseadmed konspekt

    Radarid Raadiolokatsioonialused 1.1Raadiolokatsiooni põhimõte Raadiolokatsiooniks nimetatakse objektide avastamist ja avastatud objektide koordinaatide määramist meetodi abil, mis põhineb raadiolainete tagasipeegeldamisel ja peegeldunud raadiolainete vastuvõtul. Sellel põhimõttel töötavat seadet nimetatakse raadiolokaatoriks. Igapäevases keelepruugiks nimetatakse raadio- lokaatorit ka radariks. Termin tuleneb inglise keelest sõnast Radar – radiodetection and ranging 1.2 Radari töö põhimõte Navigatsiooniline raadiolokaator töötab järgmiselt. Saatja genereerib ja kiirgab ülikõrgsageduslikke raadiolaineid, mis sondeerivad ümbritsevat keskkonda. Kui raadiolaine teele satub keha, mille dielektriline läbitavus erineb keskkonna omast, siis teatud osa kehale langevast energiast peegeldub kajana tagasi, millest osa võtab vastu raadiolokaatori antenn ja kuvarile ilmub objekti kaja helendava punkti näol . Sellega on täidetud üks raadioloka

    Laevandus
    thumbnail
    252
    doc

    Merekool praktika aruanne tüürimeestele

    EESTI MEREAKADEEMIA MEREKOOL Madruse meresõidupraktika aruanne Juhendaja: Martin Sukk Koostas:Rainer-Dangar Ibrus Tallinn 2012 Sisukord Sissejuhatus 3 1. Laeva andmed ja tekid 4 1.1. Laeva andmed 4 1.2. Tekid 5 2. Tüüp ja ehituslik kirjeldus 6 3. Ametikoht laevas ja ülesanded munsterolli järgi 7 3.1. Madruse ametijuhend 8 3.2. Emergency muster list 9 3.3. Isiklik häirekaart 10 4. Meresõidupraktika ajal tehtud laevat?

    Praktika aruanded
    thumbnail
    63
    docx

    Andmeturve konspekt / kokkuvõte

    kõik on turvaline; taustakontrollid, füüsiline turvalisus, juurdepääsud, uksekaardid, PINid/paroolid, töökorralduslikud protsessid, IT tasemel valdkonniti määratud, kuidas miski peaks toimuma. Sertifikaat ise ei taga kvaliteeti, kuna see ei määra taset, mille suhtes audit on toimunud; nt see ei tähenda, et sertifitseeritud teenusepakkuja automaatselt tagab varundamise (see on lepingupõhiselt määratletud teenus) · ISO/IEC 27002 -- infotehnoloogia, turbemeetodid, infoturbemeetodite tavakoodeks - best practices · ... · Rahvusvaheline standard auditeerimaks organisatsioone, süsteeme EVS = Eesti Vabariigi Standard Tarkvaraarenduse riskid (ISO/IEC 27001 jätkuks): - ei saa õigeks ajaks valmis; tuleb maandada riske (töömahtude eelnev hindamine ja ajakasutuse planeerimine) - projekti jooksul klient muudab nõudmisi - täpsustuvad, muutuvad, tekivad plaanid

    Andmeturbe alused




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun