Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"firmasiseselt" - 22 õppematerjali

thumbnail
5
doc

Globaliseerumine

märksõna konkurents. Samal ajal erinevad turustruktuurid konkurentsitaseme poolest (paljude osalistega konkurentsiturg versus mõne suurfirma kontrollitud oligopoolne turg), mis määrab nii tegevuse strateegia kui ka kasumi. Vertikaalsed struktuurid on selles mõttes turu vastandid, et tegevuste koordineerimine viiakse turult firmasse. Lihtne näide seda tüüpi valikute kohta on firma otsus, kas korraldada teatud teenuste tootmine firmasiseselt (koristustööd, aga ka infotehnoloogiasüsteemi haldamine) või osta seda teenust turult. Teatud teenuse turult ostmise korral on kindlasti tähtis turukonkurents, mis surub hinnad alla. Samal ajal on teenuse kvaliteeti firmasiseselt enamasti lihtsam kontrollida, sest turult ostes tähendab kvaliteedikontroll paljudel juhtudel küllalt suuri lisakulusid. Firmade arv turul muutub ning koos sellega ka konkurentsisituatsioon. Firmade arv ja

Majandus → Majanduspoliitika
253 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Ühiskonnad

Rahvusvaheline firma on ettevõte,mille puhul on tööjõul suur mobiilsus,tootmistegevus aga ületab firmasiseselt riigipiire.Infoühiskonda iseloomustab rahvusvaheliste firmade rohkus,kus suur tähtsus on side-ja infotehnoloogial.Agraarühiskond on ajalooliselt kõige varajasem ühiskonnatüüp,kus tegeletakse ülekaalukalt põllumajanduse,kalanduse ja küttimisega. Agraarühisk jaguneb ajalooliselt varaagraarseks ja hilisagraarseks ühiskonnaks.Varaagraaraühiskond- vaheldussüsteem,hakati aretama loomatõuge ja tamesorte.Levisid vesiveskitd ja tuulikud,leiutati trükikunst.Hilisagraarühiskond-18.saj

Geograafia → Geograafia
156 allalaadimist
thumbnail
1
docx

1 EUR toob tulu 2,2 EUR

1 EUR toob tulu 2,2 EUR Tööandjad peavad pidevalt jälgima, et nende pakutav töökeskkond oleks töötajate jaoks piisavalt turvaline ning aitaks vältida töökohal võimalikke õnnetusi. Siinkohal tekib küsimus kas sellise töökeskkonna loomine on tööandjale ka rahaliselt tulus. Selle välja uurimiseks viisid mitmed Saksamaa institutsioonid 2010. aastal läbi uuringu, et näha ergonoomilisema töökeskkonna mõju tööandja rahakotile. Uuringu eesmärk oli luua kulude-tulude analüüs, mõistmaks töökoha ergonoomilisemaks muutmise kuludest tulenevat kasu. Töökeskkonna turvalisemaks muutmisel tekkinud heaolu mõõdeti intervjuude käigus, mis viidi läbi näiteks firmajuhtide, töönõukogu liikmete ja ohutuse eest vastutavate ametnikega. Tulemused näitasid, et kõige suuremat mõju omas ohutusabinõude täiustamine tootmise valdkonnas, millele järgnesid transport ja laotöö. Need on ühtlasi ka valdkonnad kus töökeskkonna turvalisusele j...

Ergonoomika → Ergonoomika
52 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Personali värbamine

vaba töökoha täitmiseks. Selline värbamine nõuab vähem materiaalseid kulutusi, kuna väljaõpe toimub organisatsioonis sees. See on suureks plussiks, kuna aitab kulusid vähendada. Miinuseks on see, et tekitab töötajates konkurentsi tunnet ja kadedust. See mõjutab organisatsioonis töö kvaliteeti. Organisatsiooni väline värbamine toimub siis, kui kandidaate otsitakse väljaspool organisatsiooni. Firma teatab vakantsetest või uutest töökohtadest firmasiseselt enne, kui alustab otsinguid väljaspool. Organisatsiooni sisesed värbamise võimalused on töötajate edutamine, rotatsioon ehk ajutine edutamine, üleviimine ning endiste töötajate tagasikutsumine. Organisatsiooni välisel värbamisel on allikateks tööbürood, personaliotsingu firmad, töötajate liidud ja ühendused ja koolid. Samuti võib organisatsioon panna kuulutuse ülesse infoletti, kuhu kandidaadid saavad oma sooviavaldusi viia

Muu → Töökeskkond
15 allalaadimist
thumbnail
3
docx

IT ülalhoid - Praktikum 9

Praktikum 9 TIIM A 1. Mis objektidele saab õigusi defineerida? Õigusi on võimalik defineerida ettevõtte infosüsteemi osadele ja ressurssidele. Õigusi saab anda kõigele, mis on hallatavad, eesmärgiga piirata juurdepääsu kriitilise tähtsusega objektidele. Näiteks: Meie firmas pole kliendiandmed (äriidee autentsus) kõigile kättesaadavad ehk juurdepääsu saavad ainult arenduse- ja projektijuht (andmete ja protsessi omaniku roll) ning projekti üleandmisel (lõpptulemus) kliendiandmed kustutakse. 2. Millised (äri)rollid teie näidisettevõttes kindlasti on? Äri poolel on mitu rolli, nendest on põhilised: ● Tooteomanik (ingl: product owner) on tellija esindaja, kes tunneb vajadust tarkvara järele ning otsustab, et toode tuleb luua. ● Äriarhitekt on inimene, kes näeb ning paneb kirja suure pildi, nt kaardistab tarkvaravajadused vastavas äripro...

Informaatika → Infosüsteemide ülalhoid
0 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Organisatsiooniline innovatsioon

Enamiku firmade puhul on tegemist töökollektiiviga, see eeldab võrdlemisi suurt hulka inimesi. Inimestega kaasneb alati kommunikatsioon ehk teisisõnu, seal, kus on inimesed, on ka inimestevahelised suhted. Aga mis juhtub, kui kommunikatsioon ei toimu? Tänapäeva kiirel infoajastul põhjustavad häired kommunikatsioonis töö efektiivsuse languse, mis omakorda mõjutab otseselt klientide suhtumist firmasse. Klient ei pruugi mõista, kes kellest firmasiseselt mööda rääkis, õigel ajal vajalikku infot ei edastanud või ebatäpse kirja saatis. Klient kogeb, et tema vajadusi ja huve ei rahuldatud vastavalt tema ootustele. Ka meie ettevõttes on seda korduvalt juhtunud. Ettevõtte juhatuse poolt oli välja reklaamitud, et iga elukindlustuse sõlminud klient saab lepingu sõlmimisel ka tasuta kaasa suitsuandurid. Kahjuks kliendihalduriteni polnud see info jõudnud ning seega tuli juba samal õhtupoolikul esindusse tagasi kurjad

Majandus → Loovus ja innovatsioon
105 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Insenerieetika loengukonspekt

tohi teha!!! kohtus pole käsk õigustuseks · eetikakoodeksiga vastuolus olev tegu (mis seadusega keelat' pole) ­ tööandjal pole õigust sundida selleks · inseneri südametunnistusega vastuollu minevad (muude kriteeriumite kohaselt OK) ­ keerulisimad ­ tööandja võib sundida seda täitma Ebaeetilisest juhist tuleb viivitamatult infoermeerida võime. Juhatuse ignoreeriva suhtumise korral inseneri otsustesse valik ­ · kas püüab probl. lahendada firmasiseselt · jätkab tööd,kuid informeerib võime · lahkuda protesti märgiks Inseneride eraldiseisvad ametiliidud. Juhatusse kuuluvad insenerid sinna ei kuulu. 4 Juhtiv-inseneride eetikaküsimused Töösuhte loomine ja lõpetamine Insener kui tööandja. Isiklik kasu vs ühiskondlik heaolu. Parimaks meetodiks selgesõnaline tööleping, milles kummagi poole nõudmisedning kohustused fixeerit'. Töösuhte lõpetamine ja kompensatsioon ­ kas sündsusetult käitunu

Filosoofia → Insenerieetika
100 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Inimressursi analüüs Selveri näitel.

(Jõulud), puhkuste perioodiks, haiguste perioodiks. Oma töötajate koolitamine ja sihipärane arendamine (Sellele olukorrale tuleb reageerida kiiresti ja oleks hea organisatsioonis tekitab töötajas lojaalsust ja soovi kui nn personali kaustas oleks mõned sobivate teostada enesearengut firmasiseselt, st optimaalne kasutus kandidaatide CV, keda tööle värvata.) töötajate võimetele ja oskustele. Töötaja eesmärgid saab Praktikantide praktikale võtmine, koolile ise praktika paika panna arenguvestluste abil. Minu töökohas on praegu arenguvestluste aeg.

Haldus → Arhiivihaldus
136 allalaadimist
thumbnail
6
pdf

Infosüsteemid ja -võrgud

Andmebaaside tootjad või genereerijad on tavaliselt mitmesugused algdokumentide organiseerimsega aegade jooksul tegelenud ühingud ja institutsioonid, mis on seotud mingi kindla tegutsemisvaldkonnaga. Ka valitsusosakonnad, mis on aktiivsed teadusel põhinevates jm. tööstusharudes. sidusteenuse pakkumise pioneerideks võib pidada Ameerika Ühendriikides järgmisi firmasid: · Lockheed Missile and Space Company - pakub DIALOG süsteemi, mida kasutati firmasiseselt, et sooritada otsingut andmebaasis, mis sisaldas üle 300000 NASA aruande. Andmebaasi on parandatud ja täiustatud nin ghetkel on ta tuntud eelkõige bibliograafiliste andmebaaside poolest ja teenus on suunatud eelkõige äri ja finantsringkondadele. · System Development Corporation (SDC) - arendas välja otsingutarkvara ORBIT · National Library of Medicine. Lisaks veel mõned sidusandmebaaside tootjaid:

Informaatika → Infoteadus
46 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Mis takistab Eesti ettevõtjatel olemast innovaatilisem?

nii hea olla ja inimesed ei soovi riski võtta. Suhtlemine võib kahe partnerfirma vahel tekitada vastukõlasi ning sellega omakorda takistada uudse info jagamist, kui üks osapool ei jaga teisega piisavalt informatsiooni ning vähem saanud osapool otsustab, et see partnerlus ei ole enam tema jaoks kasulik. Probleeme võib tekitada ka suurfirma, kes kontrollib liigselt oma tütarettevõteid ning ei lase neil omavahel või firmasiseselt informatsiooni vahetada, sest suurfirma kardab nende üle kontrolli kaotada. Kuna suhtlemine toimub põhiliselt ikka inimeste vahel, siis võivad inimestevahelised konfliktid, hävitada muidu kasuliku partnerluse. Firma võimekuseks võib nimetada firma võimet integreerida, ehitada ja ümber seadistada siseseid ja väliseid pädevusi, et reageerida pidevalt muutuvatele keskkondadele, samuti võib võimekuseks nimetada organisatsiooni võimet sihikindlalt luua, laiendada või muuta oma

Majandus → Majandus
3 allalaadimist
thumbnail
36
doc

Meretranspordi infotehnoloogia

jälgimist kuni seerianumbri täpsuseni, jälgida tootmiskuupäeva ja maksimaalset kasutusaeg EANCOMi sõnumid:Sõnumid võib jagada nelja klassi: Põhiandmed, Kaubandustehingud ( Ostutellimus, tellimuse kinnitus, lähetusteade, saabumisteade, arve, Aruande ja planeerimissõnumid ( Laoseisundi ja müügiseisundi aruanne, müügiprognoosi aruanne) ja Üldsõnumid (üldsõnum ja kvoteringupäring) 4. Infosüsteemid sadamates – nende kasutamine firmasiseselt igapäevatöös (terminalid, sadamavõim jms), firmade vaheliselt (dokumendi- ja infovahetussüsteemid a la Dakosy) As one of the leading IT and software service providers for the transportation industry and the logistic sectors in trade and industry, DAKOSY AG, located in Hamburg, has been providing forward-looking solutions for freight forwarding and customs clearance for more than 25 years. A wide range of EDI, IT and data centre services round out the services offered by DAKOSY AG.

Merendus → Merendus
11 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Suhtekorralduse konspekt

Organisatsiooni edukus sõltub selle iga lüli laitmatust tööst. Töötaja edukuse tingimused on järgmised: · tulemused · keskendumine ­ võime keskenduda tööandja või kliendi vajadustele · inimsuhetes rühmatöö oskused,oskus suhelda juhtkonnaga ka siis, kui juhiga ei olda nõus. Mõistmine, mida temalt kui töötajalt nõutakse. · positiivne hoiak kui stiil. AVALIKE SUHETE MUDELID Organisatsioonil on võimalik suhtekorraldust läbi viia firmasiseselt või osta vastavat teenust suhtekorraldusfirmalt. Ameerika professor Grunig pakub välja 4 avalike suhete mudelit: 1.Press Ettevõte saadab meediakanalile oma informatsiooni. 2.Avalikkuse teavitamine Ettevõte palkab inimese, kes suhtleb infokanalitega või otse sihtgruppidega. 3.Kahepoolsed asümmeetrilised avalikud suhted Kommunikatsioon on kahepoolne,kui organisatsioon püüab väljaselgitada inimese käitumise motiive ning käitub nii, et saavutada

Psühholoogia → Suhtluskorraldus
28 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Juhtimisraamatupidamise eksam

JUHTIMISARVESTUSE AINE:juhtimisarvestus peab tagama juhtimisotsuste langetamiseks vajaliku info. juhtimisarvestus hõlmab spetsiifilisi meetodeid, protseduure ja võtteid, mis võimaldavad juhtkonnal saada vajalikku infot,seda analüüsida ja tõlgendada ning selle tulemusena langetada olulisi otsuseid.põhieesmärgiks on õigeaegselt selgitada ressursid,mis on vajalikud tootmistegevuseks ja turustamiseks, andes sellega infot juhtkonnale õigete äriotsuste langetamiseks. FINANTSARVESTUS JA JUHTIMISARVESTUS:1)juhtimisarvestuse infot tarbitakse vaid firmasiseselt. Finantsarvestuse info jõuab ka väliskasutajateni.2)juhtimisarvestus on suures osas suunatud tulevikku. Finantsarvestuses on põhirõhk minevikus toimunud tehingute kajastamisel.3)juhtimisarvestuse aruannete sisu ei ole rangelt määratletud.4)juhtimisarvestus rõhutab andmete olulisust ja paindlikkust.5)juhtimisarvestuse puhul ei ole oluline punktuaalne täpsus,vaid mitterahalised andmed.6)fi...

Majandus → Juhtimisraamatupidamine
616 allalaadimist
thumbnail
25
docx

Varude arvestus

ning põhjus selle kirjutamisest. VARUDE ARVESTUSE TEOREETILINE KÄSITLUS Varude all on mõeldud tooteid ja materjale, mida kliendid soovivad või mida on võimalik tootmisprotsessis kasutada [6]. Varude finantsarvestus on kohustuslik igale tootmisettevõttele ning arvestuse alused registreeritakse seadusandlikult Eesti Vabariigi Raamatupidamise Toimkonna juhendis number 4 ehk RTJ 4. Samas võimaldab seadusandlus mitmeid varade arvestust mõjutavaid aspekte reguleerida firmasiseselt ning see, kuidas varasid ettevõtte siseselt arvestatakse fikseeritakse raamatupidamise sise-eeskirjades. Varude mõiste ja liigitus Raamatupidamise seaduses § 3 defineerib varasid kui raamatupidamiskohustuslasele kuuluvat rahaliselt hinnatavat asja või õigust [5]. Kaido Kallaste sõnul on varad majanduslikud ressurssid, mis on ettevõtte poolt kontrollitavad ning mille maksumus (reaalväärtus) soetamise hetkel on objektiivselt mõõdetav

Majandus → Finantsraamatupidamine
455 allalaadimist
thumbnail
182
ppt

Insenerieetika

Ameeriklased väidavad, et nende “vilistaja” on hea varjundiga. Nendel see vilistamine on üldse väga levinud ja väga teretulnud. 17.12.15 49  Vilistaja definitsioon: “Vilistajad” on inimesed, kes usuvad, et nende organisatsioon on ohtlik, juhid on ebaeetilised või tegutsevad seaduse vastaselt ja selle tõttu nad (vilistajad) avalikustavad oma kahtlusi, olles edutult püüdnud parandada olukorda firmasiseselt.  Kaks põhilist erinevust, mis eristavad “vilistajat” tavalisest tülitekitajast on: • nende inseneride poolt kasutatavad meetodid ja vahendid • vilistamise motiiv – kaitsta tarbijaid ja kogu ühiskonda 17.12.15 50  Insener peab siinkohal vastutama tema poolt käivitatud protsessi eest. On olemas elementaarsed erinevused nn. “info lekkimise” ja “vastutava avalikustamise” vahel.

Filosoofia → Insenerieetika
32 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Ettevõtte rahandus - Arhipov 2013

madal. Rahavood on raha ja selle ekvivalentide laekumised (positiivne rahavoog) ja väljamaksed (negatiivne rahavoog). Rahavoogude aruanne kajastab kõiki aruande perioodil toimunud reaalseid rahaliikumisi. Sageli koostatakse rahavoogude aruanne prognoosina, sest ettevõte peab tuleviku väljamaksed tagama ressurssidega. Kasumiaruanne ei iseloomusta reaalse raha liikumist, sest kasum võib tekkida ka arvestuslikult ehk virtuaalselt. Rahavoogude aruannet kasutatakse firmasiseselt finantsotsuste tegemisel, kuid sellest on huvitatud ka paljud teised huvigrupid. Rahavoogude aruanne koosneb kolmest osast: 1. Äritegevus (põhitegevus) ­ see on seotud toodangu väljalaskmisega ja müügiga või teenuste osutamisega. Tüüpiliseks laekumiseks on toodete ja teenuste müügist saadud sularaha. Tüüpilised väljaminekud, näiteks 5

Majandus → Rahanduse alused
143 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Ettevõtte rahandus - konspekt

madal. Rahavood on raha ja selle ekvivalentide laekumised (positiivne rahavoog) ja väljamaksed (negatiivne rahavoog). Rahavoogude aruanne kajastab kõiki aruande perioodil toimunud reaalseid rahaliikumisi. Sageli koostatakse rahavoogude aruanne prognoosina, sest ettevõte peab tuleviku väljamaksed tagama ressurssidega. Kasumiaruanne ei iseloomusta reaalse raha liikumist, sest kasum võib tekkida ka arvestuslikult ehk virtuaalselt. Rahavoogude aruannet kasutatakse firmasiseselt finantsotsuste tegemisel, kuid sellest on huvitatud ka paljud teised huvigrupid. Rahavoogude aruanne koosneb kolmest osast: 1. Äritegevus (põhitegevus) ­ see on seotud toodangu väljalaskmisega ja müügiga või teenuste osutamisega. Tüüpiliseks laekumiseks on toodete ja teenuste müügist saadud sularaha. Tüüpilised väljaminekud, näiteks toodete ja teenuste müügikulud, töötasu kulu, materjali kulu, maksud, kindlustus, reklaam ja muud ärikulud.

Majandus → Ettevõtte rahandus
294 allalaadimist
thumbnail
40
docx

PERSONALIOTSING EESTI INFO- JA KOMMUNIKATSIOONITEHNOLOOIGA ETTEVÕTETES TEGEVJUHI JA PROJEKTIJUHI NÄITEL

meeskonna eesmärgid. Niisiis enne juhtivtöötaja otsima hakkamist, tuleb esmalt läbi mõelda, kas tahetakse, et meeskond jätkaks sarnasel teel või on muutused vajalikud. See on ülioluline küsimus, kuid kahjuks personaliotsingut alustades mõtlevad vähesed selle peale. Järgmisena tuleb läbi mõelda, mida oodatakse kandidaadilt. Tihipeale on ebaõnnestunud personaliotsingu põhjuseks just see, et ei ole selgelt määratletud, millist inimest otsitakse. Siinkohal on tähtis, et firmasiseselt ollakse ühel nõul, milline peab kandidaat olema. Järgmiseks küsimuseks on, kas kasutada värbamisagentuure. (Stone 2004) Värbamisagentuuride kasutamine hoiab palju aega kokku, aga vältida tuleks selliseid värbamisagentuure, kes lihtsalt saadavad ettevõttele mitmeid Curriculum Vitae'sid ning loodavad saada selle eest vahendustasu. Värbamisagentuuride põhiliseks ülesandeks on esimeste intervjuude läbi viimine, mis firma jaoks on täielik ajaraiskamine. Kui otsustatakse

Tehnoloogia → Aastatöö
7 allalaadimist
thumbnail
35
doc

Majandusarvestuse vastused

) vekslid, invest. väärtpaberitesse). Immat. põhivara (IAS 38) - füüsilise olemuseta identifitseeritav mitterahal. vara, kasut. tootmises, kaubanduses, teeninduses või admin. eesm. Firmaväärtus käsitl. eraldi (IAS 22). Immat. varad jaot.: 1) Soetusviisi järgi · ostetud või muul viisil kolmandatelt isikutelt omandatud (soetusmaksumuses); · firmasiseselt välja töötatud (kantakse kuludesse). 2) Identifitseerituse astme järgi · identifitseerit. (patendid, kaubamärgid, litsentsid, frantsiisid, autoriõig., kulud arvutitarkvarale), · identifitseerimatud (firmaväärtus). Immat. vara soetusmaksumus tuleb amortisats. näol kindlaksmääratud per. vältel kuluks kanda. Immat. vara maksumust bilansis vähend. amort. summa võrra. Kui immat. vara muutub kasutuks enne täiel. amortis., kant

Majandus → Majandusarvestus
124 allalaadimist
thumbnail
56
doc

Logistika konspekt

2 Kuna tellimuse töötlemistsükkel on põhjus ja n.ö. võtmeala kliendi suhtlemisel organisatsiooniga, on selle toimumise kiirusel ja täpsusel suur mõju kliendi rahulolu saavutamisele. 3. Infovahetus. Logistilised tegevused on transaktsiooniintens*ivsed. Transaktsioonid, nagu näiteks saadetiste vastuvõtt, ladustamine, tellimuste täitmine ja lähetamine jms. genereerivad suurtes kogustes andmeid. Selliseid infomahtude haldamine ning jagamine firmasiseselt ning firmaväliste partneritega ilma vastavate info- ja kommunikatsioonisüsteemideta on võimatu. Kommunikatsioonil on võtmeroll iga integreeritud süsteemi efektiivsel funktsioneerimisel, olgu see siis ettevõtte logistiline süsteem või kogu tarneahel. 3. Varude haldamine. Üks logistika olulisemaid komponente. Firma peab omama piisavaid varusid klientide vajaduste ning oma tegevussisendite vajaduste rahuldamiseks. Samas nõuab

Logistika → Logistika
445 allalaadimist
thumbnail
114
doc

Laondus ja veokorraldus

Kliendi vajaduste tundmaõppimine Klienditeeninduse juhtimiseks on vaja tarneahela kontekstis püüda selgitada välja klientide vajadusi. Läbi kliendi ja tarnija vahelise liidese võib teenindav personal omada sageli juurdepääsu tähtsale informatsioonile. Selleks teabeks võivad olla kliendi probleemid, teenindustase, mis klienti rahuldab või isegi konkuretsi puudutav info. Teenindava personali ülesandeks on seejuures on taoline informatsioon vastu võtta ja seda firmasiseselt levitada. Tarneahela kontekstis on selline tegutsemine eriti vajalik. On vajalik, et juhid saaksid aru, millist teenindamist firma kliendid rohkem hindavad ja kui palju on nad valmis selle eest maksma. Sedalaadi uurimus näitab alati, et kõik kliendid ei väärtusta ühte ja sama. Klientide teenindamisstrateegiad tuleks rajada lähtuvalt ABC analüüsi tulemustest. Juhtkond peab suutma pakkuda

Logistika → Laomajandus
639 allalaadimist
thumbnail
288
doc

Töövihik: Laondus ja veokorraldus

Klienditeeninduse juhtimiseks on vaja tarneahela kontekstis püüda selgitada välja klientide vajadusi. Läbi kliendi ja tarnija vahelise liidese võib teenindav personal omada sageli juurdepääsu tähtsale informatsioonile. Selleks teabeks võivad olla kliendi probleemid, teenindustase, mis klienti rahuldab või isegi konkuretsi puudutav info. Teenindava personali ülesandeks on seejuures on taoline informatsioon vastu võtta ja seda firmasiseselt levitada. Tarneahela kontekstis on selline tegutsemine eriti vajalik. On vajalik, et juhid saaksid aru, millist teenindamist firma kliendid rohkem hindavad ja kui palju on nad valmis selle eest maksma. Sedalaadi uurimus näitab alati, et kõik kliendid ei väärtusta ühte ja sama. Klientide teenindamisstrateegiad tuleks rajada lähtuvalt ABC analüüsi tulemustest. Juhtkond peab suutma pakkuda klientidele täpselt sellist teenust, mida nad

Logistika → Logistika alused
285 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun