Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

VTS systems (Vessel Traffic Services System) (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas tagatakse laevaliikluse ohutus ja teenindamise kiirus?
  • Kuidas sellist infot saadakse?
  • Milliseid vahendeid kasutatakse infovahetuseks?
  • Millist teavet on tarvis saada?
  • Mille järgi VTS süsteeme arendatakse?
  • Kust finantseeritakse neid süsteeme?

Lõik failist

Vasakule Paremale
VTS systems-Vessel Traffic Services System #1 VTS systems-Vessel Traffic Services System #2 VTS systems-Vessel Traffic Services System #3 VTS systems-Vessel Traffic Services System #4 VTS systems-Vessel Traffic Services System #5 VTS systems-Vessel Traffic Services System #6 VTS systems-Vessel Traffic Services System #7 VTS systems-Vessel Traffic Services System #8 VTS systems-Vessel Traffic Services System #9 VTS systems-Vessel Traffic Services System #10 VTS systems-Vessel Traffic Services System #11 VTS systems-Vessel Traffic Services System #12
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-04-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 33 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor rait009 Õppematerjali autor
Vessel traffic system

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
36
doc

Meretranspordi infotehnoloogia

Infosüsteemid sadamates – nende kasutamine firmasiseselt igapäevatöös (terminalid, sadamavõim jms), firmade vaheliselt (dokumendi- ja infovahetussüsteemid a la Dakosy) As one of the leading IT and software service providers for the transportation industry and the logistic sectors in trade and industry, DAKOSY AG, located in Hamburg, has been providing forward-looking solutions for freight forwarding and customs clearance for more than 25 years. A wide range of EDI, IT and data centre services round out the services offered by DAKOSY AG. DAKOSY is one of the leading software developers for international freight forwarding and customs clearance. In conjunction with their subsidiary company, CargoSoft GmbH, DAKOSY has a very strong market presence in international freight forwarding (sea and air). DAKOSY AG also provides software solutions for clearing dangerous goods and for the needs of carriers. All of DAKOSY's software solutions can be easily integrated into the IT systems of

Merendus
thumbnail
20
pdf

General terms SMCP

MÕISTED JA SELGITUSED Mõisted ja selgitused sisaldavad ka piiratud arvu tehnilisi mõisteid, mis ei esine IMO SMCP tekstis, kuid võivad osutuda kasulikuks kui konkreetse standardväljendi selgitus vajab uuendamist. 1 General terms 1 Üldised mõisted Abandon vessel (to) To evacuate crew and passengers from a vessel Laeva maha jätma Merehäda tingimustes following a distress laevapere ja reisijate laevast lahkumine Accommodation ladder Ladder attached to platform at vessel's side with Pardatrepp, Lamedate astmete ja

inglise teaduskeel
thumbnail
78
pdf

Merepraktika aruanne: Praktikakoht Victoria I

.......................................................................................73 MX420 series GPS/DGPS navigator .........................................................................................74 SEM200 track Keeping Autopilot .............................................................................................75 Navigation Echo Sounder GDS 101 ..........................................................................................76 Ocean Magnetic Compass Systems ...........................................................................................77 NDR2002 Voyage Data Recorder .............................................................................................78 4 LAEVA ANDMED, VAHITEENISTUS, LASTIKÄSITLUS, PÜSTUVUS, MEREPRAKTIKA Üldandmed Built/ Delivered / Converted 2004 Aker Finnyards, Rauma Operator AS Hansatee Cargo

Merepraktika
thumbnail
60
docx

„Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele”

TTÜ EESTI MEREA KADEE MIA MERENDUSK ESKUS M E R E T R A N S P O R D I J U H T I M I S E L E K T O R A 1 A T KURSUSETÖÖ „Optimaals e laevatüübi ja töökorraldu se vormi valik liinidele või suundadele ” Õppeaine: Meretransp ordi ökonoomika Koostaja(d) : 2 Tallinn 2016 3 SISUKORD SISSEJUHATUS............................................................................................................. 5 Lähteandmed.............................................................................................................. 6 Lasti transpordiiseloomustus....................................................................................... 8 2. Tööregiooni looduslik-navigatsiooniline iseloomustus.............................................9 3. Läht

Logistika
thumbnail
41
docx

Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele

Merenduskeskus Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele Kursusetöö Tallinn 2018 SISUKORD KURSUSETÖÖ LÄHTEÜLESANNE....................................................................3 SISSEJUHATUS................................................................................................ 4 1. LASTI TRANSPORDIISELOOMUSTUSED........................................................5 2. TÖÖREGIOONI LOODUSLIK-NAVIGATSIOONILINE ISELOOMUSTUS...............6 3.LÄHTE- JA SIHTSADAMATE TEHNILIS-EKSPLUATATSIOONILISED ISELOOMUSTUSED.......................................................................................... 8 3.1. Primorsk.............................................................................................. 8 3.2. Rotterdam.....

Merendus
thumbnail
14
doc

Vahitüürimehe kohustused

Vahiohvitseri kohustused käiguvahis, ankrul ja sadamas Vahi vastuvõtmine. Vahitüürimees ei tohi vahti üle anda teda vahetavale tüürimehele, kui on alust arvata, et viimane ei ole võimeline tegusalt täitma vahitüürimehe teenistuskohustusi. Sellest tuleb ette kanda kaptenile. Vahti astuv tüürimees peab veenduma, et tema vahi liikmed on täielikult võimelised täitma oma kohustusi. Erilist tähelepanu tuleb pöörata sellele, kas nende silmad on kohanenud öise nähtavuse tingimustega. Enne vahi vastuvõtmist peab vahti astuv tüürimees kontrollima laeva arvutatud või observeeritud kohta, kaardile kantud kurssi ja kiirust, määrama järgmise kursimuutuseni jäänud aja ning juhiste asendeid masinaruumi juhtpuldil. Vahti astuv tüürimees peab isiklikult kontrollima: - meresõitu puudutavaid kehtivaid kapteni korraldusi ja juhtnööre ( ,,Night order book") - laeva asukohta, kiirust ja süvist - nähtavust ning prognoositud nähtavuse, ilmastiku ja hoovuste

Laevade ehitus
thumbnail
210
docx

Elektroonilised laevajuhtimisseadmed konspekt

Radarid Raadiolokatsioonialused 1.1Raadiolokatsiooni põhimõte Raadiolokatsiooniks nimetatakse objektide avastamist ja avastatud objektide koordinaatide määramist meetodi abil, mis põhineb raadiolainete tagasipeegeldamisel ja peegeldunud raadiolainete vastuvõtul. Sellel põhimõttel töötavat seadet nimetatakse raadiolokaatoriks. Igapäevases keelepruugiks nimetatakse raadio- lokaatorit ka radariks. Termin tuleneb inglise keelest sõnast Radar – radiodetection and ranging 1.2 Radari töö põhimõte Navigatsiooniline raadiolokaator töötab järgmiselt. Saatja genereerib ja kiirgab ülikõrgsageduslikke raadiolaineid, mis sondeerivad ümbritsevat keskkonda. Kui raadiolaine teele satub keha, mille dielektriline läbitavus erineb keskkonna omast, siis teatud osa kehale langevast energiast peegeldub kajana tagasi, millest osa võtab vastu raadiolokaatori antenn ja kuvarile ilmub objekti kaja helendava punkti näol . Sellega on täidetud üks raadioloka

Laevandus
thumbnail
252
doc

Merekool praktika aruanne tüürimeestele

EESTI MEREAKADEEMIA MEREKOOL Madruse meresõidupraktika aruanne Juhendaja: Martin Sukk Koostas:Rainer-Dangar Ibrus Tallinn 2012 Sisukord Sissejuhatus 3 1. Laeva andmed ja tekid 4 1.1. Laeva andmed 4 1.2. Tekid 5 2. Tüüp ja ehituslik kirjeldus 6 3. Ametikoht laevas ja ülesanded munsterolli järgi 7 3.1. Madruse ametijuhend 8 3.2. Emergency muster list 9 3.3. Isiklik häirekaart 10 4. Meresõidupraktika ajal tehtud laevat�

Praktika aruanded




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun