Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

MAALER ÕPPEKAVA (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas võita sõpru ja mõjutada inimesi?
  • Kuidas suhelda kui panused on kõrged?
  • Mis toimub ettevõttes?

Lõik failist

MAALER ÕPPEKAVA  MOODULITE  RAKENDUSKAVA 
Sihtrühm   
Õppima võib asuda  põhiharidusega isikud 
Õppevorm   
Statsionaarne  koolipõhine õpe 
 
Mooduli nr 
MOODULI NIMETUS 
Maht õppenädalates /EKAP 

Karjääri  planeerimine  ja ettevõtluse alused  

Eesmärk:  õpetusega  taotletakse, et õpilane tuleb toime oma karjääri planeerimisega  kaasaegses  majandus-, ettevõtlus - ja töökeskkonnas, lähtudes elukestva õppe 
põhimõtetest.  
Nõuded mooduli alustamiseks: puuduvad 
Ained ja õpetajad:  
Karjääri planeerimine 39 tundi Viibeke Turba 
Majanduse ja ettevõtluse alused 52 tundi Anu  Seim  
Töökeskkonnaohutus 26 tundi ja tööseadusandlus 39 tundi Aivar Kalnapenkis ja Mehis Adamson 

Õpiväljundid 
Hindamiskriteeriumid 
Õppemeetodid  
Hindamismeetodid  ja 
Mooduli teemad ja 
hindamisülesanded 
alateemad 
  Mõistab oma vastutust 
  analüüsib juhendamisel enda 
Suhtluspõhine loeng 
SWOT  analüüsi koostamine 
KARJÄÄRI 
teadlike otsuste langetamisel 
isiksust ja kirjeldab oma 
Testid 
Vasakule Paremale
MAALER ÕPPEKAVA #1 MAALER ÕPPEKAVA #2 MAALER ÕPPEKAVA #3 MAALER ÕPPEKAVA #4 MAALER ÕPPEKAVA #5 MAALER ÕPPEKAVA #6 MAALER ÕPPEKAVA #7 MAALER ÕPPEKAVA #8 MAALER ÕPPEKAVA #9 MAALER ÕPPEKAVA #10 MAALER ÕPPEKAVA #11 MAALER ÕPPEKAVA #12 MAALER ÕPPEKAVA #13 MAALER ÕPPEKAVA #14 MAALER ÕPPEKAVA #15 MAALER ÕPPEKAVA #16 MAALER ÕPPEKAVA #17 MAALER ÕPPEKAVA #18 MAALER ÕPPEKAVA #19 MAALER ÕPPEKAVA #20 MAALER ÕPPEKAVA #21 MAALER ÕPPEKAVA #22 MAALER ÕPPEKAVA #23 MAALER ÕPPEKAVA #24 MAALER ÕPPEKAVA #25 MAALER ÕPPEKAVA #26 MAALER ÕPPEKAVA #27 MAALER ÕPPEKAVA #28 MAALER ÕPPEKAVA #29 MAALER ÕPPEKAVA #30 MAALER ÕPPEKAVA #31 MAALER ÕPPEKAVA #32 MAALER ÕPPEKAVA #33
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 33 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-10-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 29 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Alisoja Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
60
doc

Automaaler

ESF meede 1.1. projekt nr 1.0101-0176 ,,Kutseõppeasutuste õppekavade arendus" Õppekavarühm: Mootorliikurid, laevandus ja lennundustehnika Õppekava "AUTOMAALER" üld- ja põhiõpingute moodulid SELETUSKIRI 1. Õppekava eesmärk Automaalri õppekava eesmärk on võimaldada õppijal omandada sellised teoreetilised, praktilised, sotsiaalkultuurilised valmisolekud, et ta suudab: · iseseisvalt rakendada oma kutse- ja erialaseid teadmisi ja oskusi erinevates töösituatsioonides; · planeerida, teostada ja hinnata oma tööd ning kes: · väärtustab oma kutseala ja arendab oma kutseoskusi; · on orienteeritud kvaliteetsete õpi- ja töötulemuste saavutamisele;

Auto õpetus
thumbnail
32
pdf

juhend valjundipohise oppekava koostamiseks

.............................................................................................. 24 Kasutatud ja soovitatav kirjandus ...................................................................... 25 Lisa 1 Näide täienduskoolituse õppekavast „Eesti keel A 1.1” ....... 26 Lisa 2 Näide täienduskoolituse õppekavast „Koolitusprotsessi kavandamine” ...................................................... 28 Täienduskoolituse õppekava koostamine | Juhendmaterjal 5 Peamised mõisted (mõistete selgitused on koostatud juhendmaterjali lõpus viidatud allikate põhjal) Väljundipõhine õppekava – õppekavatüüp, milles kõige olulisemad on õppekava lõpuks õppijate omandatavad õpiväljundid (teadmised, oskused ja hoiakud). Kõik õppekava elemendid (õppesisu, maht, õppemeetodid, hindamine) tuletatakse õpiväljunditest. Väljundipõhises õppekavas hinna-

Andragoogika
thumbnail
41
doc

Tööõiguse kordamisküsimused-vastuse d

Õppeaine TLM 320 ,,Tööõigus, tööohutus ja töötervishoid". Võimalikud küsimused hindelise arvestuse jaoks. 1. Töötajate töövõime säilitamise eesmärk riigi ja ettevõtte tasandil; 1. Paraneb töötaja ja kogu töökollektiivi suutlikkus teha mõtestatud tööd; 2. Paraneb ettevõtte tegusus ja tootlikkus; 3. Töötajad õpivad kasutama ja arendama iseendas ja keskkonnas peituvaid ressursse töövõime säilitamiseks; 4. Töökollektiivid õpivad iseseisvalt valitsema ning arendama tervist ja töövõimet mõjutavaid faktoreid; 5. Vähenevad kulud töövõimetusega; 6. Vähenevad kulud seoses pensioniga. 2. Tööandja ennetustegevus tööõnnetuste ja kutsehaiguste ärahoidmiseks; RISKIANALÜÜS ­selgitamaks välja ohud Võimaldama enesekaitsevahendid ja väljaõppe antud töö tegemiseks, (dokumenteerima ja kontrollima) Võimaldama töö varieeruvust, hoidmaks ära sundliigutuste

Tööõigus
thumbnail
56
pdf

Lõputöö koostamise ja vormistamise juhend

TALLINNA TÄISKASVANUTE GÜMNAASIUMI LÕPUTÖÖDE KOOSTAMISE JA VORMISTAMISE JUHEND SISUKORD SISSEJUHATUS ........................................................................................................................ 3 1. LÕPUTÖÖ KOOSTAMISE JA ESITAMISE KORD ........................................................... 3 1.1. Uurimistöö ....................................................................................................................... 3 1.2. Praktiline töö ................................................................................................................... 4 1.2.1. Tööpraktikale esitatavad lisanõuded ........................................................................ 5 1.3. Lõputööle esitatavad eetilised nõuded ............................................................................. 5 1.4. Kooli kehtestatud lisareeglid .................................................................................

Ainetöö
thumbnail
29
docx

Raamatupidamise aruanne

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool R16 KÕ Laura Potsepp TINEVEX OÜ Praktikaaruanne Koolipoolne juhendaja: Siiri Luts, MA Ettevõttepoolne juhendaja: Eveli Vaarend Valga linn 2017 1 SISUKORD SISUKOR 1.1Ettevõtte sisekeskkond...........................................................................................5 1.2Ettevõtte tegevusala ja selle analüüs......................................................................6 1.3 Äri (turundus) keskkond ja selle mõju praktikaettevõttele...............................6 2MAJANDUSSÜNDMUSTE DOKUMENTEERIMIE JA KIRJENDAMINE............8 2.1Raamatupidamistreguleerivad õigus- ja normatiivaktid, sh raamatupidamise sise- eeskiri...........................................................................................

Raamatupidamine
thumbnail
74
docx

TÖÖOHUTUS

TÖÖOHUTUS Bioloogilised ohutegurid Bioloogilised ohutegurid on: Bakterid; viirused; seened; rakukultuurid; inimese endoparasiidid; muud bioloogilised aktiivsed ained. Põhjustatud haigused:  difteeria  salmenolloos  toksoplasmoos  siberi katk  tuberkuloos  hepatiit  herpes  marutõbi  rõuged  mürigstused  allergia Kokkupuutumise võimalused:  toateenindajad  puugihammustus  kalatööstus – punataud  meditsiini personal (sügelised, tuberkuloos, HIV jne)  lammutustööde tegijad – hallitusseened  tavalised inimesed – leegionääri haigus  põllumajandus – kokkupuude loomadega Ohuklassid Määramise aluseks on:  oht inimese tervisele  nakkusohu tõenäosus elanikkonnale  tõhusate ennetus ja ravivahendite olemasolu Ohurühmad 1. ohurühm - ei põhjusta inimese haigestumist 2. ohurühm - võivad põhjustada inimese haigestumist. Nende vastu abivahe

Ergonoomika
thumbnail
60
pdf

Eesti keel ja kirjandus

Ilukirjandust ning kultuuriteemalisi teabetekste lugedes ja analüüsides, nende üle arutledes ning nende põhjal kirjutades pööratakse tähelepanu õpilaste kujunemisele kõlbelisteks isiksusteks, kes teavad ja tunnustavad üldinimlikke ja ühiskondlikke väärtusi. Tekstide analüüsi abil kujundatakse julgust astuda välja taunimisväärsete tegude ja hoiakute vastu. 1.7. Õppetegevuse kavandamine ja korraldamine Õppetegevust kavandades ja korraldades: lähtutakse õppekava alusväärtustest, üldpädevustest, õppeaines seatud eesmärkidest, taotletavatest õpitulemustest ja õppesisust ning toetatakse lõimingut teiste õppeainete ja põhiteemadega; taotletakse, et õpilaste õpikoormus (sh kodutööde maht) on mõõdukas ja jaotub õppeaasta jooksul ühtlaselt, nii et jääb piisavalt aega ka puhkuseks ja huvitegevuseks; võimaldatakse õpilastel õppida üksi ja koos teistega (paaris- ja

Kirjandus
thumbnail
42
docx

EV seadused ja valitsuse määrused riskitaseme reguleerimiseks ühiskonnas

sõltumatu. [RT I 2008, 34, 209 - jõust. 01.08.2008] § 15. Keskkonnamõju hindamise litsents (1) Keskkonnaminister annab keskkonnamõju hindamise litsentsi (edaspidi litsents) füüsilisele isikule, kes: 1) on omandanud riiklikult tunnustatud kõrghariduse või sellele vastava välisriigi kvalifikatsiooni keskkonnakaitse, bioteaduste, füüsikaliste loodusteaduste, põllumajanduse, metsanduse, kalanduse, tervise, tehnikaalade või ehituse õppesuuna õppekava järgi; 2) omab vähemalt kaheaastast töökogemust loodusteaduste või keskkonnakaitsega seotud tegevusalal; 3) on läbinud keskkonnamõju hindamise alase koolituse vähemalt 40 tunni mahus ja sooritanud positiivse tulemusega vastava eksami; 4) on viimase viie aasta jooksul osalenud vähemalt neljal korral eksperdirühma töös; [RT I 2008, 34, 209 - jõust. 01.08.2008] 5) on tasunud riigilõivu. (2) Litsentsi saamiseks esitab litsentsi taotleja keskkonnaministrile: 1) litsentsi taotluse;

Õigus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun