Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"rekk" - 12 õppematerjali

thumbnail
3
doc

Miks osades riikides kehtestati diktatuur, teistes aga säilis demokraatia?

selline, et seal said tekkida diktatuurid just sellisel kujul nagu nad tekkisid - fasism Itaalias, natsionaalsotsialism Saksamaal ja kommunism Venemaal. Kuigi muudatuste ja uuenduste abil majanduseelu paranes, tõi see rahvale kaasa ränga katsumuse. Suur hulk rahvast kas hävitati või allutati riigi poliitikale. Välispoliitikas võeti suund relvastumisele ja sõjale. Liis Rekk 9.a

Ajalugu → Ajalugu
35 allalaadimist
thumbnail
8
docx

KEEVKIHI HÜDRODÜNAAMIKA

- keevkihi poorsuse sõltuvus õhu kiirusest 5.2 Kirjanduses toodud kriteriaalvõrranditega arvutatud - kriitiline Reynoldsi arvu väärtus Rearv de = 0,00146 m k = 1,207 kg/m3 õhk temperatuuril 20 0C k = 0,000018 Pa·s õhu viskoossus temperatuuril 20 0C g = 9,81 m/s2 Arkr = 72652, 40 Rekr =25,88 kr = = 0,2643 m/s - hõljuva kihi poorsus = 0,378 - kaasakande kiirus , kui = 1 ja , Rekk = 398,27 ja kk = 4,07 m/s - kokkuvõte: Selles töös tutvusime keevkihi seadme ehituse ja tööpõhimõttega. Määrasime katseliselt õhu kriitilise kiiruse ning jälgisime hõljumise kiirust. Võrdlesime katsest saadud tulemusi kirjanduses saadud arvutusvalemite tulemustega ning esitasime graafiliselt kihi poorsuse, kõrguse ja takistuse sõltuvust õhu kiirusest. 6. Kasutatud kirjandus 1. Laboratoorse töö juhend 2. Geankoplis C.J

Füüsika → Gaaside ja vedelike voolamine
104 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Mälu

püsimälu Lühi või lühiajalist mälu vaadeldakse 2 faasis: esmataju, korduvtaju Püsimälus säilib materjal kaua, ilma kadumata Põhiline mäluhäire on amneesia Mäluprotsessid on meeldejätmine, meelespidamine ja meelde tuletamine Unustamine on meelespidamise vastupidine protsess 12 KASUTATUD ALLIKAD 1. Leppik, P. 2003. Mõtlemine on huvitav. Tallinn. REKK 2. Tulving, E. 1994. Mälu. Tallinn. Kupar 3. Uljas, J. Rumberg, T. 2002. Psühholoogia gümnaasiumiõpik. Tallinn. Koolibri 13

Psühholoogia → Psühholoogia
34 allalaadimist
thumbnail
18
docx

KODU JA LASTEAIA KOOSTÖÖ MÕJU LAPSE ARENGULE

gümnaasiumi majapidamisharude naiste kodumajandus- ja täiendkoolile. Tartu: Noor- Eesti Kirjastus. Hujala, E. (2001). Teel kvaliteetlasteaia poole. Koolieelse kasvatuse kvaliteet, 1-4. Üleriigiline alushariduse konverents [konverentsi materjalid]. Tallinn. Hujala, E. (2004). Uuenev alusharidus. Tallinn: AS Kirjastus Ilo. Reinap, L., Luuri, J. (2002). Tea & Toimeta nr. 21. Laste kasvumapp. Tallinn:Ilo. Tuulik, M. (2001). Kasvatusõpetus. Tallinn: REKK Trükikoda. Watson, G. (2003). Koolikäitumise käsiraamat. El Paradiso Käis, J. (1996). Kooliraamat. Tartu: Ilmamaa. 9

Pedagoogika → Alusharidus
70 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Väikelaps ja lugema õppimine

Külastatud 20. novembril 2010, aadressil: http://www.lasteaed.net/2006/12/29/mange-lugema-ja-kirjutama-opetamisel/ Laamann, A. Lugema õppimine läbi mängulise tegevuse. Külastatud 21. novembril 2010, aadressil: http://www.lugemisyhing.ee/pesa/ideed/ideedepesa_lugema6ppimine.htm Doman, C. (1992) Kuidas väikelast lugema õpetada. Katherine. Hallap, M., Padrik, M. (2008) Lapse kõne arendamine. Tartu: Tartu Ülikooli kirjastus. Müürsepp, M. (1998) Laps on hakanud lugema. Tallinn: REKK. Ots, L. (2008) Juba kooli! Kuidas last kooliks ette valmistada. Tallinn: Tallinna Raamatutrükikoda.

Keeled → Keeleteadus
76 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Lasteaia asutamine

Muusikaõpetaja* Tehniline abipersonal Õpetaja abid Õpetajad* Tervishoiutöötaja Rakvere KOV ja EV Haridus- ja Rakvere Veterinaar ja hariduskomisjon Teadusministeerium Maavalitsus Tervisekaitse REKK -talitus Päästeamet * - Pedagoogiline personal Joonis 1. Rakvere Lasteaed Täpi struktuur Lasteaia arengukava aluseks on Rakvere valla arengukava aastateks 2007-2013. 3.2.Personal Töötajaid on 34 ja seisuga 01.09.2010 on kõik ametikohad komplekteeritud. Pedagooge on kokku 15 (neist 12 on pedagoogid rühmades).

Pedagoogika → Lasteasutuse seadlusandlus ja...
91 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Kehaline aktiivsus koolis

04.2004). Harro, M. (2001). Laste ja noorukite kehalise aktiivsuse ning kehalise võimekuse mõõtmise käsiraamat. Tartu, TÜ Kirjastus Harro, M. (2002). Sissejuhatus tervise edendamisel kasutatavatesse teoreetilistesse mudelitesse. Tallinn: Eesti Haigekassa, 2002 Hussar, V. (2002). Laste kehaline aktiivsus ja tervis. Õpetajate Leht, 12. [2002, märts 22]. http://www.opleht.ee/Arhiiv/2002/22.03.02/aine/koik.shtml Laanes, E., Piisang, M., I. Raudsepp (2003). Kehaline kasvatus. Abiks õpetajale. REKK Lokko, J. (2001). Kehaline aktiivsus ja töövõime lastel . http://www.ut.ee/tervis/aastateema/artiklid/lapsaktiivsus.htm Maiste, E., Matsin, T., Utso, V. (1999). Tervise ja kehalise töövõime arendamine noorukieas. Tartu: TÜ Kirjastus. Noormets. J. (2000, märts 01). Sport, kehakultuur ja kehaline kasvatus. Õpetajate Leht, 9. [2000, märts 01]. http://www.opleht.ee/Arhiiv/2001/02.03.01/aine/3.shtml 12 Pantsenko. V. (2005). Tervise ABC tulevastele meistritele ja mitte ainult ..

Sport → Kehalise kasvatuse didaktika
102 allalaadimist
thumbnail
66
pdf

MAALER ÕPPEKAVA

, Pere, R. Looduslikud värvid ehituses. Tallinn: Ajakirjade Kirjastus 2006  Linnuste, Ü. Värvid kodus. Tallinn: Ajakirjade Kirjastus 2005  Tammert, M. Värviõpetus. Tallinn: Aimwell 2006  Tšmõr, V. Maalritööde materjalid. Tallinn: Valgus 1985  Ahonen, T., Allikas, H., Sarapuu, A. Maalritööd .Tallinn: REKK 2001 // Leonardo da Vinci  Alen, H. Värvid ja nende kasutamine. Tallinn: Ehitame, 2004  Ehitusmaterjalide käsiraamat. Tallinn: Ehitaja Raamatukogu 2005 Mooduli nr MOODULI NIMETUS Maht õppenädalates /EKAP

Ehitus → Ehitus
29 allalaadimist
thumbnail
42
doc

Õpetaja koolis ja ühiskonnas

 läbivatest teemadest Ainekavade struktuur RÕK-is  sissejuhatus  õpetuse eesmärgid  õppesisu  õpitulemused  õppetegevused Regulatsiooni tasand  Eesti Vabariigi Haridusseadus (1992)  Eesti Riiklik- ja Gümnaasiumiseadus (1993)  Eesti Põhikooli ja Gümnaasiumi Riiklik Õppekava (2002)  HTM ministri määrused  Koolide õppekavad ja arengukava Haridust reguleerivad dokumendid Riigikogu --> EV Haridusseadus HTM, REKK --> RÕK Hariduspoliitika poolt reguleeritavad valdkonnad  Koolikohustuslik iga, koolikohustuse sisu, vastutajad (riik, vanemad, kool)  Kooliaasta pikkus, vaheajad, tundide arv, ained  Ainete jaotus nädalas, päevas – 175 päeva ja 35 nädalat  Õppekava sh kooli vabadusaste selles  Õppevahendid, valik, finantseerimine, kinnitamine, autoriõiguste omandamine  Eksamid, tasemetööd, hindmine, tagasiside

Pedagoogika → Pedagoogika
55 allalaadimist
thumbnail
54
pdf

Elektrimõõtmiste konspekt

Kursuse erijuhendid (saadaval füüsikaraamatukogus, laborandi käest füüsikahoone ruumist 325 või interneti aadressil http://www.physic.ut.ee/instituudid/efti/loengumaterjalid/elm). 51 17. Kasutatud kirjandus 1. Laaneots, R ja Mathiesen, O, 2002, Mõõtmise alused, TTÜ, 206 lk 2. Plank, T, 2005, Mõõtemääramatuse hindamine, Loodusainete õpetamisest koolis. II osa: Abiks füüsikaõpetajale, REKK, Tln, ?? - ??lk 3. Mõõtemääramatuse väljendamise juhend, RMK, Tartu, 1996, 152 lk 4. US National Institute of Standards and Technology's web site http://physics.nist.gov/cuu/Uncertainty/index.html 5. Sena L, 1985, Füüsikaliste suuruste mõõtühikud ja nende dimensioonid, Tln, 224 lk 6. Laaneots R, 1994, Metroloogia, Tln, 87 lk. 7. Tammet H, Füüsika praktikum, Metroloogia, Tln , 1971, 240 lk 8

Elektroonika → Elektrimõõtmised
65 allalaadimist
thumbnail
352
pdf

Andekusest ja andekatest lastest

Developmental psychology and gifted- dents: What we know and where do ness: Theories and research. In: Heller, we go? Gifted Chid Quarterly, 44 (3), K. A., Mönks, F. J., Sternberg, R. J. & 152–170. Subotnik, R. F. (Eds.). International handbook of giftedness and talent. Ox- REKK (2007). Ülevaade rahvusvahe- ford: Elsevier, 141–153 lise õpilaste õpitulemuste hindamise programmi PISA 2006 tulemustest Mönks, F. J., Pflüger, R. (2005). Gif- (koost. Henno, I., Tire, G., Lepmann, ted education in 21 European countries: T., Reiska, P., Ehala, M.), Tallinn.

Psühholoogia → Psühholoogia
112 allalaadimist
thumbnail
7
docx

FÜÜSIKA RIIGIEKSAM: MÕISTED

Mehaanika Mehaaniline liikumine ühtlane sirgjooneline liikumine - Ühtlaseks sirgjooneliseks liikumiseks nimetatakse sellist liikumist, mille puhul trajektooriks on sirge ja keha läbib mistahes võrdsetes ajavahemikes on võrdsed teepikkused. ühtlaselt muutuv liikumine - Ühtlaselt muutuvaks liikumiseks nimetatakse liikumist, mille puhul keha kiirus muutub võrdsetes ajavahemikes võrdsete suuruste võrra. taustsüsteem - Taustsüsteem on mingi taustkehaga seotud ruumiliste ja ajaliste koordinaatide süsteem. teepikkus - Trajektoor, mille keha läbib teatud ajavahemiku jooksul. nihe - Sirglõik, mis ühendab keha liikumise algusasukohta lõppasukohaga. hetkkiirus ­ Keha kiirus teatud ajahetkel. kiirendus ­ Näitab kui palju muutub kiirus ajaühikus. liikumise suhtelisus ­ Keha liikumine sõltub taustsüsteemi valikust. Ei ole olemas absoluutselt liikumatut taustsüsteemi. Seega mehaaniline liikumine on alati suhteline. liikumisvõrrand ­ Võrrand, mis kirje...

Füüsika → Füüsika
303 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun