Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Raudteeveod - eksami kordamisküsimused vastustega (0)

4 HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millest koosneb pööre?
  • Millest koosneb raudtee pealisehitis?
  • Mis on kauba- reisirong ?
  • Kes esitab kliendile arve kaubaveoteenuse eest?
  • Kes peab teavitama klienti kauba saabumisest kliendile jaama?
  • Mitmes eksemplaris?
  • Mille alusel vagunite tellimusi täidetakse vaguneid jagatakse?
  • Millised on raudteetranspordi eelised ja puudused?
  • Millised on kaubaveoteenused raudteetranspordis?
  • Kuidas jagunevad kaubaveod raudteel?
  • Kuidas jagunevad kohalikud raudtee kaubaveod?
  • Kuidas jagunevad rahvusvahelised kaubaveod?
  • Milline on raudteel kohalik vedu?
  • Mis on rongi kaaluleht?
  • Mis on ära toodud rongi kaalulehel?
  • Mis on raudteel väikesaadetis?
  • Mis on raudteel vagunsaadetis?
  • Mis on raudteel grupisaadetis?
  • Mis on raudteel marsruutsaadetis?
  • Millised on marsruutrongi nõuded?
  • Millised tegurid määravad rongide pikkuse?
  • Millised tegurid määravad rongide kaalu?
  • Mis on kliendirong?
  • Mis on süstikrong?
  • Mis on blokk -rong?
  • Mis on komplekteerimisrong?
  • Kus vagunite gruppidest ja üksikutest vagunitest koostatakse põhiveorongid 35 Kes esitab kliendile arved juhul kui klient vedas kaupa välismaale ning ei kasutanud Eesti piires ekspediitori teenuseid?
  • Milliste kaupade ja mahtude juures on kaubavedu raudteel tasuv?
  • Mis eristab neid mitteavalikest?
  • Mis eristab neid mitteavalikest?
  • Millega on põhjendatud riigi toetuse vajadus inframajandajale Eestis?
  • Kes koostab veoeeskirja?
  • Mis on veoleping?
  • Millal see osutub sõlmituks?
  • Miks mingi riik on oluline?
  • Mille alusel koostatakse veoplaan?
  • Kellele ja milleks see on vajalik?
  • Kes on veoketis tegevad ja tagada igaühe vastutus protsessis 18 Mis on formeerimisplaan rahvusvaheline veoplaan?
  • Kellele ja milleks see on vajalik?
  • Millal on arukas kliendil kasutada ekspedeerija teenuseid?
  • Milliste vahenditega tagada kauba turvalisus raudteevedudel?
  • Mis on kauba saatekiri?
  • Miks on saatekirjadel mitu sarnase infoga lehte?
  • Millised on kaubasaadetised raudteel?
  • Millise saatedokumendiga liiguvad tühjad vagunid?
  • Millised on neid kokkuleppeid haldavad organisatsioonid 28 Nimeta raudteeohutuse järelvalve asutused Eestis ja EL-s Eestis - tehnilise järelvalve amet Euroopa - euroopa raudteeagentuur 29 Millised Eesti sisesed õiguslikud regulatsioonid tagavad raudteevaldkonna vastavuse Euroopa Liidu direktiividele määrustele standarditele?
  • Mis eristab kaubaveo põhiteenused lisateenustest?
  • Millest sõltub raudteevedudel veoaeg?
  • Millal algab ja lõpeb veoaeg raudteel?
  • Mille järgi määratakse hilinemiste trahvisumma?
  • Mida tähendab järelsaadetis?
  • Mida tähendab kauba ümberadresseerimine?
  • Mis on veotariif ja millised näitajad seda raudteel mõjutavad ja millise veoühiku kohta tariif kehtib?
  • Mis on veotasu raudteel ja millest see koosneb?
  • Mida mõõdetakse kombineeritult teepikkuse ja kaalu- või mahuühikutes 37 Millal on sõlmitud kauba veoleping raudteel?
  • Millised võivad olla veo maksetingimused?
  • Mis valikuid mõjutab?
  • Kes maksab üldjuhul raudtee veomaksed rahvusvahelistel vedudel?
  • Mida tähendab veoraha paranduslik koefitsient ?
  • Kust leiad EVR Cargo kaubaveomaksete juhendi ja mida see sisaldab?
  • Millised on Eesti veotariifid võrreldes naaberriikidega Miks on see nii?
  • Mis on ohukaart millal ja kuidas seda kasutatakse?
  • Mis on ÜRO kood ja kus seda kasutatakse?
  • Miks on raudtee-ettevõtete tegevus rangelt reguleeritud?
Vasakule Paremale
Raudteeveod - eksami kordamisküsimused vastustega #1 Raudteeveod - eksami kordamisküsimused vastustega #2 Raudteeveod - eksami kordamisküsimused vastustega #3 Raudteeveod - eksami kordamisküsimused vastustega #4 Raudteeveod - eksami kordamisküsimused vastustega #5 Raudteeveod - eksami kordamisküsimused vastustega #6 Raudteeveod - eksami kordamisküsimused vastustega #7 Raudteeveod - eksami kordamisküsimused vastustega #8 Raudteeveod - eksami kordamisküsimused vastustega #9
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 9 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-10-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 126 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Liina K Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
docx

Raudteevedu eksam

Raudteevedude kordamisküsimused Osadele küsimustele leiab vastused esitlustest, mis e-õppes üleval. Osade küsimuste vastustest on räägitud loengutes. 1. Raudteeinfrastruktuur on? raudteeinfrastruktuur on raudtee ning selle majandamiseks vajalikud hooned ja rajatised, mis on raudteega ehituslikult või sihtotstarbeliselt seotud 2. Millest koosneb pööre? Seade veeremi juhtimiseks ühelt teelt teisele. Pööre koosneb pöörangust, riströöpast koos kontrarööbastega ja rööbasteedest nende vahel 3. Millest koosneb raudtee pealisehitis? Tee või raja ülemine, perioodiliselt uuendatav osa, mis koosneb rööbastest ja pöörmetest

Kategoriseerimata
thumbnail
10
pdf

Transpordivõrk 2.KT

II KONTROLLTÖÖ   1. Raudteeveod   a. Raudteeveo definitsioon ​ Raudteeveeremiga raudteeinfrastruktuuril reisijate ja/või kaupade  vedu, sh oma­ ja majandusvedu, ning sellega kaasnevate teenuste (kommertsteenused,  veduriteenus) osutamine, või ainult veduriteenuse osutamine  oma­ ​ raudtee­ettevõtja raudteevedu oma tarbeks oma kulul ​ ja majandusvedu   raudteeinfrastruktuuri­ettevõtja või tema poolt renditud veeremi mistahes eesmärgil liikumine  raudteel  b. Tegevusload ​ Raudtee kaubaveoteenust võib osutada ettevõtja, kellele Konkurentsiamet on  andnud (ja millele vastavust on eelnevalt kontrollinud Tehnilise Järelevalve Amet) raudtee  kaubaveoteenuse tegevusloa.  ​ , kindlustuskohustus ​ Raudteeveo­ettevõtja võib tegeleda  reisijateveoga või kaubaveoga avalikul raudteel, kui tal on kehtivad ohutustunnistuse A ja B  osad​ , veoeeskiri ​ Veoeeski

Transpordivõrk
thumbnail
12
docx

Transport

siirdumine virtuaalkeskkonda · Tootmise spetsialiseerumine ja konsentreerumine ­ Rahvusvaheline konkurents kasvab ja multinatsionaalsed kontsernid püüavad väiksemaid ettevõtteid haarata oma jaotusvõrkudesse · Väikesaadetiste puhul tagasipöördumine kergliiklusvahendite juurde · Transpordi ümbersuunamine (modal shift) ­ selliste veoviiside eelistamine, millel on infrastruktuuri läbilaskevõime ülejääk ja mille välismõjud on suhteliselt väikesed 11. Raudteeveod · Definitsioon-Raudteeveeremiga raudteeinfrastruktuuril reisijate ja/või kaupade vedu, sh oma- ja majandusvedu, ning sellega kaasnevate teenuste (kommertsteenused) osutamine. Omavedu raudteetranspordis: raudtee-ettevõtja raudteevedu oma tarbeks oma kulul. Majandusvedu: raudteeinfrastruktuuri-ettevõtja või tema poolt renditud veeremi mistahes eesmärgil liikumine raudteel. · Peamine raudtee-ettevõtja:

Transport
thumbnail
16
docx

TRANSPORT JA EKSPEDEERIMINE II KT

Konsolideerimine : erinevad saatjad ja saajad samas konteineris või erinevad saatjad ja üks saaja – ostja konsolideering o  Konossement (B/L – Bill of Landing) vs mereveokiri (LWB – Liner Waybill, SWB – Sea Waybill) (esimene on nn kaubaväärtpaber, st veoprotsessi käigus kaubeldav) - B/L on esitamisdokument, st vastavalt B/L määratlusele ja korrale vabastatakse kaup sihtkoas ainult originaal B/L esitajale 3. Raudtee kaubaveod (vt loeng VI) o  Raudteevedu (sh rahvusvaheline ja kohalik), veduriteenus Raudteeveeremiga raudteeifrastruktuuril reisijate ja/või kaupade vedu, sh oma- ja majandusvedu, ning sellega kaasnevate teenuste (kommerts- või veduriteenused) osutamine, või ainult veduriteenuse osutamine. Omavedu raudteetranspordis: raudtee-ettevõtja raudteevedu oma tarbeks oma kulul. Majandusvedu: raudteeinfrastruktuuriettevõtja või tema poolt

Transport ja ekspedeerimine
thumbnail
20
doc

Transport ja ekspedeerimine I KT

d. keskkonnasäästlik veoviis e. suhteliselt hea vedude regulaarsus ja sagedus f. sõltumatus ilmastikuoludest g. laadimistööde suur efektiivsus Raudteevedude puudused: a. pikemad veoajad kui maanteetranspordi puhul b. vähene paindlikkus c. suhteliselt suured haldamiskulud d. erinevad rööpmevahed Euroopas, mis nõuavad vagunite alusvankrite vahetamist e. ranged pakkimise ja koorma kinnitamise nõuded 23. Raudteeveod (definitsioon) Raudteeveeremiga raudteeinfrastruktuuril reisijate ja/või kaupade vedu, sh oma- ja majandusvedu, ning sellega kaasnevate teenuste (kommertsteenused) osutamine. 24. Raudteeveo-ettevõtjad Reidijatevedu: AS Eesti Liinirongid e Elron, SIA Pasažieru Vilciens. Kaubavedu: AS EVR Cargo, AS E.R.S, AS Edelaraudtee. 25. MKMi, Raudteeliiklusregistri, Konkurentsiameti, Tehnilise Järelevalve Ameti roll

Transpordi infosüsteem
thumbnail
25
docx

Transport logistikas

LAEVANDUS MERETRANSPORT e. J ETRANSPORT MERE- e. LAEVANDUS J E- LAEVANDUS RAUDTEE TRANSPORT Raudtee on maatükiga püsivalt ühendatud rajatis (rööbastee). Raudtee transport on regulaarne ja ilmastikukindel veoviis kaupade toimetamiseks suurte vahemaade tagant. Eelised : · On võimalik katkematu ilmast sõltumatu ühendus, öine vedu lähte- ja sihtkohtade vahel ­ raudtee infrastruktuur ja terminalid peavad kindlustama kauba veo tooraineallika ja tooraine tarbija vahel. Vastasel juhul kaovad raudteetranspordi eelised. · Veod on regulaarsed, ühendus on häireteta kõikidel aastaaegadel ja ööpäev läbi.

Logistika
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

hoidmine võitlusvõimelisena. Sõjaväe liikumise ja toitlustamise tagamiseks tehti Aleksander Suure aegadest peale tohu- tuid pingutusi kuni 19. sajandi lõpuni, mil sõjaväe varustamiseks ja väeosade edasiliikumise hõl- bustamiseks võeti kasutusele raudtee. Peamiseks probleemiks on olnud ikka kümnetest tuhandetest sõduritest ja tuhandetest hobustest koosneva armee varustamine toidu- ja hobumoonaga. Ränna- kutel tuli läbida tuhandeid kilomeetreid, vedades piiratud kandejõuga hobuvankritel kaasa sadu tonne toidumoona. Viieteistkümne mehe kohta oli üks hobuvanker, mida vedas kaks kuni neli

Logistika alused
thumbnail
268
pdf

Logistika õpik 2013-Ain Tulvi

hoidmine võitlusvõimelisena. Sõjaväe liikumise ja toitlustamise tagamiseks tehti Aleksander Suure aegadest peale tohu- tuid pingutusi kuni 19. sajandi lõpuni, mil sõjaväe varustamiseks ja väeosade edasiliikumise hõl- bustamiseks võeti kasutusele raudtee. Peamiseks probleemiks on olnud ikka kümnetest tuhandetest sõduritest ja tuhandetest hobustest koosneva armee varustamine toidu- ja hobumoonaga. Ränna- kutel tuli läbida tuhandeid kilomeetreid, vedades piiratud kandejõuga hobuvankritel kaasa sadu tonne toidumoona. Viieteistkümne mehe kohta oli üks hobuvanker, mida vedas kaks kuni neli

Baas Logistika




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun