Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
UUS NFT/Krüpto mäng on tulemas. Pane ennast kirja, et saada head kraami enne kui mäng välja tuleb. Teeni krüptot! TEE TASUTA KONTO Sulge
Add link


Kuulamine (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on ärikommunikatsioon?
  • Miks peetakse suhtlemisoskust äritegevuses esmatähtsaks?
  • Kui me ei kuula?
  • Midagi olulist varjata?
  • Kuidas olla efektiivne kuulaja?
  • Millist kasu annab efektiivne kuulamine?
  • Mida peaks aga teadma ja tegema kuulaja et oma kuulamisoskust parandada?
Vasakule Paremale
Kuulamine #1 Kuulamine #2 Kuulamine #3 Kuulamine #4 Kuulamine #5 Kuulamine #6 Kuulamine #7 Kuulamine #8 Kuulamine #9 Kuulamine #10 Kuulamine #11 Kuulamine #12 Kuulamine #13 Kuulamine #14 Kuulamine #15 Kuulamine #16 Kuulamine #17 Kuulamine #18 Kuulamine #19 Kuulamine #20 Kuulamine #21 Kuulamine #22 Kuulamine #23
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 23 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-01-24 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 55 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Kristina Manilkina Õppematerjali autor

Lisainfo

suhtlemisprotsess

Märksõnad

Mõisted


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

9
rtf
Referaat  Kuulamine
9
docx
AKTIIVNE KUULAMINE
133
pdf
Suhtlemispsühholoogia - Sotsiaalpsühholoogia 1
107
docx
Õigusdeaduskonna sissejuhatus psühholoogiasse
194
pdf
Käitumine klassiruumis-Bill Rogers
161
pdf
Juhtimise alused
36
docx
Psühholoogia konspekt
74
docx
Psühholoogia konspekt





Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun