Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mitu päeva nädalas õpilased trenni teevad?
  • Kuidas aitab see sportlikule sooritusele kaasa?
  • Kuid miks treeningu ajal muusikat kuulatakse?
  • Kuid mis on muusika puhul täpsemalt see mis sportlikule sooritusele kaasa aitab?
  • Mitu päeva nädalas õpilased trenni teevad?
  • Mitu päeva nädalas õpilased trenni teevad?
Vasakule Paremale
Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #1 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #2 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #3 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #4 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #5 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #6 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #7 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #8 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #9 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #10 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #11 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #12 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #13 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #14 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #15 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #16 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #17 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #18 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #19 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #20 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #21 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #22 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #23 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #24 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #25 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #26 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #27 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #28 Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel #29
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 29 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-08-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 14 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor MariK6rtsini Õppematerjali autor
11.klassis koostatud uurimistöö

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
13
docx

Muusika tähtsus ja kuulatavad muusikastiilid

PÄRNU-JAAGUPI GÜMNAASIUM 10.klass Liisa Sammelselg Muusika tähtsus ja kuulatavad muusikastiilid Pärnu-Jaagupi Gümnaasiumi 6-7. Klasside hulgas Uurimistöö Juhendaja: õpetaja Eva Palk Pärnu-Jaagupi 2013 1 1. SISUKORD 2 2. SISSEJUHATUS Muusikat kuulata armastavad paljud. Siiski on vähelevinud teadmine, et muusikat kuulates on võimalik ka endast paremini aru saada. Muusika peegeldab meis toimuvat ja tekitab erilisi tundeid

Muusika
thumbnail
44
doc

Muusika mõjust inimese meeleolu kujundamisel

ORISSAARE GÜMNAASIUM Muusika mõjust inimese meeleolu kujundamisel Uurimistöö Autor: Keili Simastel 12. klass Juhendaja-metoodik: Anne Kann ORISSAARE 2011 2 ANNOTATSIOON Orissaare Gümnaasium Töö pealkiri Muusika mõjust inimese meeleolu kujundamisel Kuu ja aasta: mai 2011 Lehekülgede arv: 43, jooniste arv: 25, lisade arv: 2 Referaat Töö koostaja valis uurimistöö teema ,,Muusika mõjust inimese meeleolu kujundamisel", kuna muusika osatähtsust meeleolu kujundamisel pole alati peetud väga oluliseks. Tegelikult mõjutab muusika kuulajate meeleolu väga, seda kinnitavad mitmed uuringud, mida on tehtud erinevate

Muusika
thumbnail
27
doc

Kaasaegsed pop-ja rockmuusika stiilid ja nende eelistused koolinoorte seas

..........................................................................................................16 2.12.3 Ambient.............................................................................................................16 2.12.4 Trance................................................................................................................17 2.12.5 Drum'n'Bass (DnB)..........................................................................................17 3. Noorte kuulamiseelistused...............................................................................................18 3.1 Stiilide eelistuse jagunemine......................................................................................18 Eelistuste jagunemine.......................................................................................................18 3.2 Lemmikartisti esinemised...........................................................................................19 3

Muusika
thumbnail
11
docx

Muusika noorte elus

Tallinna Prantsuse Lütseum Sandra Sternhof Muusika noorte elus Uurimistöö Juhendaja: õp Küüsmaa Tallinn 2012 Sisukord Sissejuhatus.................................................................................................................................2 1.Muusika noorte elus.................................................

Muusika
thumbnail
20
docx

Muusika noorte elus

Tallinna Prantsuse Lütseum Sandra Sternhof Muusika noorte elus Uurimistöö Juhendaja: õp Küüsmaa Tallinn 2012 Sisukord Sissejuhatus Muusikat kuulavad kõik noored ning muusika kuulamine on üks peamisi tegemisi noorte elus. Selles peatükis räägingi, milline on muusika tähtsus noorte elus, millised on noorte lemmikmuusikastiilid ja kuidas noored muusikat hindavad. 1. Muusika noorte elus Noored armastavad vabal ajal kuulata meeldejäävat ja arusaadavat muusikat. Muusika vastu tunneb huvi absoluutselt iga noor. Muusika kuulamine ja televiisori vaatamine jagavad esikohta noorte elus. Muusika kuulamine võib ajendada noori õppima võõrkeeli, näiteks selleks, et laulude tekstidest paremini aru saada, samuti laiendab muusika noorte sõnavara. 1.1 Muusika tähtsus noorte elus

Muusika
thumbnail
7
odt

Diagrammid ja analüüs

muusikat, siis on ka erandeid, kes kuulavad rocki klassikat. Kaks inimest on märkinud, et kuulavad Guns N´ Roses -it. Samuti on neli inimest märkinud ära rockmuusika ja kaks inimest Zakk Wylde. Mind üllatas see, et paljud inimesed teevad ise muusikat. Kuusteist inimest laulab kooris ja viisteist inimest mängib mõnda pilli. Kolm inimest olid ka ära märkinud, et kirjutavad ise muusikat. Olles ise muusikaga tegelev inimene, võin öelda, et Kundas on palju võimalusi muusika tegemiseks. Lihtsaim viis selleks on koorilaul, mida ka paljud õpilased harrastavad. Vastanuist lausa kakskümmend viis protsenti laulab kooris. Samuti on Kundas võimalik õppida muusikat süvendatult Kunda Muusikakoolis, seda teeb kolmteist protsenti vastanutest. TANTSIMINE Tantsimine Käisin tantsuringis 1 Oskan tantsida 1 Ei tantsi 2

Uurimistöö alused
thumbnail
10
docx

Õpilaste kooliväline sporditegevus

Rapla Ühisgümnaasium Birgit Paiba 10.h klass ÕPILASTE KOOLIVÄLINE SPORDITEGEVUS Uurimistöö Juhendaja õp. Tiiu Kosk Rapla 2011 Sissejuhatus Paljud noored inimesed vaevlevad tervisehädades ja seda just vähese liikumise tõttu. Kõik noorukid peaksid olema kehaliselt aktiivsed vähemalt 1 tund päevas Vähem aktiivsed noored võiksid alustada treenigutega 30 minuti jooksul ja seda siis ajajooksul pikendades. See kõik aga oleneb inimese enda soovist ja tahtejõust. Autor soovis uurida sporditegevuse kohta Rapla Ühisgümnaasiumi õpilaste hulgas sellepärast, et ta ise tegeleb väljaspool kooli spordiga pidevalt

Kehaline kasvatus
thumbnail
8
docx

MUUSIKA TÄHTSUS KSG 6. KLASSIDE ÕPILASTE SEAS

. 7 SISSEJUHATUS 2 Meie soovisime teada saada, millist muusikat kuulavad teised meievanused õpilased. Samuti tahtsime teada kui tihti nad muusikat kuulavad ning kas see ka mõjutab nende igapäevaelu. Me otsustasime lähemalt uurida KSG 6. klasside õpilaste arvamust muusikast. Eesmärgiks oli teada saada kuuendate klasside teadlikkust ja arvamust muusika kohta. Meie esialgne arvamus oli, et 6. klassi õpilased kuulavad enamasti sarnast muusikat. TÖÖ KÄIK 3 Alustuseks valisime teema. Järgmisena arutasime töö käiku. Siis mõtlesime uurimistöö küsimused. Need kirjutasime üles raamatukogus. Peale seda oli meil pikk paus. Edasi jätkasime tööga pärast jõule. Kõigepealt koostasime töölehe. Juhendaja kontrollis meie

Muusikaõpetus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun