Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

MUUSIKA TÄHTSUS KSG 6. KLASSIDE ÕPILASTE SEAS (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
MUUSIKA TÄHTSUS KSG 6-KLASSIDE ÕPILASTE SEAS #1 MUUSIKA TÄHTSUS KSG 6-KLASSIDE ÕPILASTE SEAS #2 MUUSIKA TÄHTSUS KSG 6-KLASSIDE ÕPILASTE SEAS #3 MUUSIKA TÄHTSUS KSG 6-KLASSIDE ÕPILASTE SEAS #4 MUUSIKA TÄHTSUS KSG 6-KLASSIDE ÕPILASTE SEAS #5 MUUSIKA TÄHTSUS KSG 6-KLASSIDE ÕPILASTE SEAS #6 MUUSIKA TÄHTSUS KSG 6-KLASSIDE ÕPILASTE SEAS #7 MUUSIKA TÄHTSUS KSG 6-KLASSIDE ÕPILASTE SEAS #8
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2019-05-21 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 3 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor YEETYUUT Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
44
doc

Muusika mõjust inimese meeleolu kujundamisel

ORISSAARE GÜMNAASIUM Muusika mõjust inimese meeleolu kujundamisel Uurimistöö Autor: Keili Simastel 12. klass Juhendaja-metoodik: Anne Kann ORISSAARE 2011 2 ANNOTATSIOON Orissaare Gümnaasium Töö pealkiri Muusika mõjust inimese meeleolu kujundamisel Kuu ja aasta: mai 2011 Lehekülgede arv: 43, jooniste arv: 25, lisade arv: 2 Referaat Töö koostaja valis uurimistöö teema ,,Muusika mõjust inimese meeleolu kujundamisel", kuna muusika osatähtsust meeleolu kujundamisel pole alati peetud väga oluliseks. Tegelikult mõjutab muusika kuulajate meeleolu väga, seda kinnitavad mitmed uuringud, mida on tehtud erinevate

Muusika
thumbnail
58
pdf

Muusika mõju sportimisele Rapla Ühisgümnaasiumi noorte näitel

11. H klass MUUSIKA MÕJU SPORTIMISELE RAPLA ÜHISGÜMNAASIUMI NOORTE NÄITEL Uurimistöö Juhendaja: Erika Šefer-Müller Rapla 2016 SISUKORD TABELID JA JOONISED....................................................................................................... 4 SISSEJUHATUS ...................................................................................................................... 5 1. MUUSIKA KUI SPORTIMISE MÕJUTAJA ................................................................... 6 1.1 Sportimisel kuulatav muusika ....................................................................................... 7 1.1.1 Sünkroonne muusika ............................................................................................... 7 1.1.2 Asünkroonne muusika ............................................................................................. 8 1

Muusika
thumbnail
13
docx

Muusika tähtsus ja kuulatavad muusikastiilid

PÄRNU-JAAGUPI GÜMNAASIUM 10.klass Liisa Sammelselg Muusika tähtsus ja kuulatavad muusikastiilid Pärnu-Jaagupi Gümnaasiumi 6-7. Klasside hulgas Uurimistöö Juhendaja: õpetaja Eva Palk Pärnu-Jaagupi 2013 1 1. SISUKORD 2 2. SISSEJUHATUS Muusikat kuulata armastavad paljud. Siiski on vähelevinud teadmine, et muusikat kuulates on võimalik ka endast paremini aru saada. Muusika peegeldab meis toimuvat ja tekitab erilisi tundeid. Läbi muusika kuuleme lugusid meist endist. Need lood on aga sõltuvalt inimestest väga erinevad

Muusika
thumbnail
25
docx

Motzarti fenomen

Motzarti fenomen Uurimistöö Juhataja: Irina Bljaskina Tallinn 2013 Sisukord Sissejuhatus I. Teoreetiline osa 1.1 Mozarti elulugu 1.2 Elu algusaastated 1.3 Viimased eluastased ja surm 2. Mozarti käsikirjad Eestis 3. Muusikastiil 4. Kompositsiooni kirjutamise meetod 5. Mozarti muusika efekt 5.1 Mõju ajutegevust 5.2 Mõju arengule laste ja imikute II. Uurimuslik osa 2.1 Uurimuse metodid ja kontingent 2.2 Küsitluse analüüs Kokkuvõte Kasutatud kirjandus Lisad Lisa 1 Lisa 2 Sissejuhatus Pärast Mozarti surma on olnud rohkem kui 200 aastat ja tema klassikaline töö naudib suurt edu inimestega erinevatest rahvustest ja vanusest kuni tänapäevani. Vastavalt hilisaegsetest oli fenomenaalne kõrva muusika, mälu ja võimet improviseerida. Mozart

Muusika
thumbnail
27
doc

Kaasaegsed pop-ja rockmuusika stiilid ja nende eelistused koolinoorte seas

Paide Gümnaasium Kaasaegsed pop- ja rokkmuusika stiilid ja nende eelistused põhikoolinoorte seas Uurimistöö Siim Pening 11. h Anne Toomistu Paide 2010 Sisukord 1. Rokk - ja popmuusika definitsioonid ja tunnused..............................................................4 1.1 Rokkmuusika defineerimine..........................................................

Muusika
thumbnail
34
docx

Ajalooõhtu 6.klassile (Praktiline töö)

teema, korraldada ajalooõhtu kuuendale klassile, tundus väga huvitav. Teema valikule aitas kaasa ka see, et oleme ise ajaloohuvilised ning ei vajanud pikka mõtlemisaega, et korraldada ajalooõhtu. Ajalooõhtu korraldamisega lootsime meelde tuletada oma varasemaid teadmisi vanaaja kohta ja soovisime teha praktilist ülesannet, millest oleks kasu nii õpetajale kui ka õpilastele. Ürituse korraldamise eesmärkideks oli: 1. arendada rühmatöö oskusi, nii meie endi kui ka õpilaste vahel; 2. suurendada õpilaste huvi ajaloo vastu; 3. õppida aja planeerimist, mis tuleb kasuks ka edaspidises elus; 4. arendada teistega arvestamist, sest rühmatööd nõuavad koostööd; 5. õppida erinevate mängude korraldamist. Tööga alustasime juba sügisel, aga aktiivsemalt hakkasime sellega tegelema detsembris - jaanuaris. Leppisime õpetajaga kokku, millal arutada ürituse toimumise ajakava ja vahetasime omavahel mõtteid, millised

Ajalugu
thumbnail
38
docx

Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp

Pärast töölehe tegemist, üheskoos arutatakse, kas valikud on tehtud õigesti. Lapsed kirjeldavad piltide tegevusi, arutavad liiklusmärkide reegleid. 2) Tund: Inimeseõpetus Töölehe teema: Tervislik toitumine Klass: 5 Eesmärgid: Teab tervisliku toitumise ja toidupüramiidi iga korruse põhimõtteid, oskab analüüsida oma toitumist. Tegevus: Õpetaja annab igale lapsele töölehe, lapsed teevad need. Pärast töölehe tegemist, üheskoos arutatakse õpilaste vastuseid. Kuulamine 1) Tund: Inimeseõpetus Töölehe teema: Tervislik toitumine Klass: 5 Eesmärgid: Teab tervisliku toitumise põhimõtteid. Tegevus: Õpetaja annab igale lapsele töölehe, lapsed täidavad lüngaid tunni (loengu) ajal. Vastused: 1) neli 2) Söö vastavalt vajadusele 3) elutegevuseks vajaliku energia kui kõik 4) toitained 5) põhiainevahetuse käigushoidmiseks 6) füüsiliseks tegevuseks 7) füüsilisest

Alushariduse pedagoog
thumbnail
36
docx

MULTFILMIKANGELASTE MÕJUST 11. KLASSI ÕPILASTELE

poole. Kõige suurem on mõju järelkommunikatiivses faasis, see tähendab, et inimestel on saanud enam teadmisi, võib muutuda arvamus. Aga Kõuts – Klemmi järgi võib muutuda ka käitumine, emotsioonid, arvamus ja hoiak. Kõuts – Klemm; http://www.e- ope.ee/_download/euni_repository/file/1355/Meedia_ja_kommunikatsioon.pdf, vaadatud 29.märts 2013) 4 1.2 Meedia tarbimine laste seas Mitmed teadlased on väitnud, et hariva sisuga ja mõõdukas meedia tarbimine arendab last. Näiteks: õpetlike lastesaadete vaatamist on seostatud laste sõnavara arendamisega, suurenenud uudishimu ja loovusega ning parema õppeedukuse, suurema ambitsioonikuse ja raamatuhuviga. Seevastu liiga aktiivse ja vanusele sobimatu meedia kasutamisega seostatakse negatiivseid mõjutusi, samal ajal ka lastel on vähenenud füüsilist aktiivsust ja ülekaalulisus, piiratud

Meedia




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun