Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Äriplaan "Tasuta Asjad" ettevõtluse kursuse ning Mektory konkursi jaoks (1)

3 KEHV
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Äriplaan-Tasuta Asjad-ettevõtluse kursuse ning Mektory konkursi jaoks #1 Äriplaan-Tasuta Asjad-ettevõtluse kursuse ning Mektory konkursi jaoks #2 Äriplaan-Tasuta Asjad-ettevõtluse kursuse ning Mektory konkursi jaoks #3 Äriplaan-Tasuta Asjad-ettevõtluse kursuse ning Mektory konkursi jaoks #4 Äriplaan-Tasuta Asjad-ettevõtluse kursuse ning Mektory konkursi jaoks #5 Äriplaan-Tasuta Asjad-ettevõtluse kursuse ning Mektory konkursi jaoks #6 Äriplaan-Tasuta Asjad-ettevõtluse kursuse ning Mektory konkursi jaoks #7 Äriplaan-Tasuta Asjad-ettevõtluse kursuse ning Mektory konkursi jaoks #8 Äriplaan-Tasuta Asjad-ettevõtluse kursuse ning Mektory konkursi jaoks #9 Äriplaan-Tasuta Asjad-ettevõtluse kursuse ning Mektory konkursi jaoks #10 Äriplaan-Tasuta Asjad-ettevõtluse kursuse ning Mektory konkursi jaoks #11 Äriplaan-Tasuta Asjad-ettevõtluse kursuse ning Mektory konkursi jaoks #12 Äriplaan-Tasuta Asjad-ettevõtluse kursuse ning Mektory konkursi jaoks #13 Äriplaan-Tasuta Asjad-ettevõtluse kursuse ning Mektory konkursi jaoks #14 Äriplaan-Tasuta Asjad-ettevõtluse kursuse ning Mektory konkursi jaoks #15 Äriplaan-Tasuta Asjad-ettevõtluse kursuse ning Mektory konkursi jaoks #16 Äriplaan-Tasuta Asjad-ettevõtluse kursuse ning Mektory konkursi jaoks #17
Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
Leheküljed ~ 17 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-01-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 76 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor tonis9999 Õppematerjali autor
Tegemist on põhjaliku äriplaaniga, mis sai valmistatud TTÜ Ärinduse õppekava raames oleva "Ettevõtluse" kursuse raames. Äriplaani sisuks on tutvustada ideed kasutada t-särke reklaampinnana. Kuna Eestis pole seda massiliselt kasutatud, kuid on olemas üksikud näited projektipõhistest reklaamsärkidest, siis võiks seda kasutada ka märksa laiemalt, mida tehakse juba välismaal. Reklaami levitamiseks oleks vastavad reklaamsärgid tasuta huvilistele (antud juhul sihtgrupiks valitud tudengid, kuna nad kannavad meie hinnangul kõige enam avalikult t-särke) jagatavad. Populaarsuse suurendamiseks on arvestatud, et särgid luuakse atraktiivse kujundusega ning vastavalt sihtgrupi huvidele. Töö valmis grupiga, äriplaaniga oli ka seotud muid tegevusi ning lõpuks saime kursusel maksimumpunktid.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
22
doc

Disaini ise

1. Kokkuvõte 1.1 Ettevõtte põhiandmed Ettevõtte nimi: OÜ Disaini ise Aadress: Pärnumaa, Pärnu, Hommiku tn. 1 Toode/ teenus: Kliendi soovile vastava disainiga T- särk Omandi vorm: OÜ Ettevõtte suurus: 4 töötajat Kodulehekülg: www.disainiise.ee 1.2 Äriidee Äriideeks on T-särgi poe väljaarendamine Pärnu kesklinnas. Põhitegevusalaks on algul T- särkide disainimine ning hiljem lisaks erinevatele tekstiilitoodetele kujundite disainimine. Suur toote disaini valik interneti keskonnas. Võimalus lasta teha unikaalne disain oma soovi järgi ja toote kätte toimetuse võimalus. Sihtgrupiks on kõik inimesed- naised, mehed, lapsed, nii noored kui ka vanemad inimesed. Eestis on küll olemas juba T-särgi poode, kuid siiani pole olnud võimalust viibida ise särgi kujundamise ning valmimise protsessil.

Majandus
thumbnail
17
docx

MIKROÖKONOOMIKA RÜHMATÖÖ

EESTI MAAÜLIKOOL Majandus- ja sotsiaalinstituut MIKROÖKONOOMIKA RÜHMATÖÖ Juhendaja: Raul Omel Tartu 2013 SISSEJUHATUS Töö käigus iseloomustame meie ettevõtet, anname ülevaated nõudmisest ja pakkumisest, kauba/teenuse hinnaelastusest, iseloomustame kauba/nõudluse eripärasid, kulusid ettevõttes ja esimese tegevusaasta kulusid. Kirjeldatakse ka tegevusala turustruktuuri ning räägitakse tööturust. Töö eesmärgiks on anda hea ülevaade nendest punktidest. 1. ETTEVÕTTE ÜLDISELOOMUSTUS 1.1. Ettevõtlusvaldkonna valik ja esmane põhjendus Üritades parendada Eesti Maaülikooli tudengi võimalusi meie otsustasime luua ühiselamutesse korralikult toimiva pesumaja, kus oleks tudengitel lihtne võimalus oma pesu pesta. Oma ettevõtlusvaldkonda valides tuginesime mõttele, et mida oleks meil võimalik teha, et muuta meie kaastudengite elu mugavamaks.

Mikroökonoomika
thumbnail
58
pdf

Turismitalu Äriplaan

.............................................. 54 13.1 Pakutavad töökohad ............................................................................................... 54 13.2 Flaier ...................................................................................................................... 58 2 SISSEJUHATUS Käesolev äriplaan on koostatud uue ja atraktiivse Hanso turismitalu rajamiseks Tartumaale, Haaslava valda, Unikülla. Turismitalu ideeks on pakkuda meeldejäävad puhkust erinevate ajaviitmisvõimalustega igale vanuserühmale, arvestades nende vajaduste, võimaluste ja ootustega. Käesolevas töös analüüsime, kuidas ettevõte majanduslikult toimiks ning milliseid positiivseid majandustulemusi tagavaid tegevusviise oleks võimalik rakendada. Äriplaanis on

Ettevõtlus alused
thumbnail
33
docx

OÜ Mööblipioneer

Eesti Hotelli- ja Turismi Kõrgkool Hotelliteenindus H12 OÜ MÖÖBLIPIONEER Ettevõtlusaluste äriplaan Tallinn 2013 KOKKUVÕTE Plaanime müüa täispuitmööblit. Meie eesmärk on pakkuda mööblikauplustele, eraisikutele ja kaubamajadele eritellimustööna eksklusiivseid nisitooteid, näiteks baaride sisustused, esikumööbel, nikerdatud paneelidega kapid, palkvoodid, unikaalsed meigi-, söögi- ja kirjutuslauad, büroomööbel, köögisisustus, pöörd- ja veiniriiulid, pukid, kummutid jne. Et

Äriturismi alused
thumbnail
12
docx

Teadliku külastajana teenindusettevõttes

3.Riidepoe New Yorker teenindusliku mõttelaadi analüüs............................................10 2.Üldistav hinnang eesti teeninduskultuurile........................................................................11 SISSEJUHATUS Teadliku külastajana teenindusettevõttes. Selle töö eesmärgiks on välja selgitada ja võrrelda kahe riidekaupluse teeninduskogemusi. Selgitades välja kas nendes ettevõtetes kasutatakse teeninduslikku mõttelaadi või mitteteenindusliku mõttelaadi ning kirjeldada seda selle kohase sõnavaraga. Anda hinnang teenindusettevõtete mõttekultuuri põhimõtetele ning pakkuda lahendusi selle parendamiseks. Töö teises osas kirjeldatakse ka Eesti üldist teenindusolukorda ning tehakse ettepanekuid selle parendamiseks. Töö valmib praktilise uuringuna kahes ettevõttes, milleks on ühes kaubanduskeskuses asuvad kaks erinevat riiete poodi. Analüüs ja järeldused tehakse kui autor on külastanud mõlemat organisatsiooni viiel korral.

Turismindus alused
thumbnail
13
docx

Tallinna Ülikooli Balti Filmi - ja Meediakooli turunduskommunikatsiooni analüüs

Tallinna Ülikooli Balti Filmi- ja Meediakooli turunduskommunikatsiooni analüüs Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Ettevõtluse õppetool Turundus TALLINNA ÜLIKOOLI BALTI FILMI - JA MEEDIAKOOLI TURUNDUSKOMMUNIKATSIOONI ANALÜÜS Referaat Koostanud: Maris Orumaa Madis Mõtus Jarmo Liivak

Turunduse alused
thumbnail
38
odt

Ettevõtluse eksami kordamisküsimused

püüdlevad võimaluste poole ja kasutavad neid ära, sõltumata ressurssidest, mis sel hetkel nende käsutuses on. Ettevõtlus on isiku iseseisev majandus- või kutsetegevus, mille eesmärgiks on tulu saamine kauba tootmisest, müümisest või vahendamisest, teenuse osutamisest või muust tegevusest, kaasa arvatud loominguline või teaduslik tegevus. Ettevõtja on isik, kes tegeleb ettevõtlusega . Otsustanud ettevõtlusega alustada ning alustab äriideede otsingut, hindamist, edasiarendamist. Ettevõtja tunnetab ära mingi võimaluse, täitmata koha turul, lahendamata probleemi – ning rajab ettevõtte, et probleem lahendada või tühimik täita. Ettevõtja käesoleva seaduse tähenduses on füüsiline isik, kes pakub oma nimel tasu eest kaupu või teenuseid ning kellele kaupade müük või teenuste osutamine on püsiv tegevus, ning käesolevas seaduses sätestatud äriühing.

10. klassi majandus
thumbnail
12
doc

Internetireklaam

EESTI AMEERIKA ÄRIAKADEEMIA Finantsjuhtimine Reklaamiõpetus Ülle Stamberg Internetireklaam, selle eelised ja puudused Referaat Õppejõud: J.Tarnasinskaja Tallinn 2011 Sissejuhatus Ajalugu on näidanud, et reklaam tekkis ja arenes lahutamatus seoses majanduslike suhete, tööstuse, kaubanduse ning tehnika edenemisega. Alguses olid reklaam suuline, randkaupmehed tõmbasid rahva tähelepanu pakutavatele kaupadele hüüete ja lauludega. Tänapäeval on internetireklamil suured eelised võrreldes mistahes teiste reklaamitüüpidga. Üks esimesi asju, paljud ettevõtted tegid majanduslanguse ajal on vähendati rahasid reklaamkulutustele. See on sagely ajutine reaktsioon, mille eesmärk oli kulude kokkuhoid lühiajalises perspektiivis. Standard majanduslanguse esimene asi, mis

Turundus




Meedia

Kommentaarid (1)

pow1 profiilipilt
pow1: guud
13:03 12-01-2015



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun