Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

OÜ Mööblipioneer (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Miks võiks just OÜ Mööblipioneer selle äriidee ellu viia?
  • Miks me tahame välisturule minna?
  • Miks me tahame välisturule minna?

Lõik failist

Eesti Hotelli- ja Turismi Kõrgkool
Hotelliteenindus
H12
OÜ MÖÖBLIPIONEER
Ettevõtlusaluste äriplaan
Tallinn 2013

KOKKUVÕTE


Plaanime müüa täispuitmööblit. Meie eesmärk on pakkuda mööblikauplustele, eraisikutele ja kaubamajadele eritellimustööna eksklusiivseid nišitooteid, näiteks baaride sisustused, esikumööbel, nikerdatud paneelidega kapid, palkvoodid, unikaalsed meigi-, söögi- ja kirjutuslauad, büroomööbel, köögisisustus, pöörd- ja veiniriiulid, pukid, kummutid jne. Et aina enam soovivad kliendid sisustada oma kodu ühtses stiilis, siis väikeseeriatoodetena valmistame eritellimusel 2-5 sarnase stiiliga samast materjalist toodet.
Mööblipioneeri konkurentsieelis seisneb meie kliendilähedusel ja paindlikkusel, samuti tarneaegade pikkuses ja täpsuses. Vaatamata sellele, ei ole olemasoleval turul konkurentsi tõttu lihtne oma pea teistest kõrgemale upitada. Seepärast panustame põhjalikku turustamisesse, uute turgude otsimisse ja aktiivsesse müügitöösse, tehes koostööd meie tegevust toetava Eesti Mööblitootjate Liiduga. Samuti peame oluliseks olla kursis nii Eesti kui ka maailma mööblitrendidega, seepärast osaleme aktiivselt mööbli ja puiduga seotud konverentsidel, messidel ning näitustel.
Meie valmistame just Sinu soovide järgi kauni ja kvaliteetse mööbli. Lase oma fantaasial lennata.
Sihtturuks oleme valinud algselt Eesti, kuid kui saavutame edu, plaanime ka laieneda naaberriikide turgudele. Konkurentsieeliseks peame kvaliteeti, paindlikkust ning kiirust. Meie tooted on ainulaadsed ning valmistatud just kliendi soovidest lähtudes.
Suurimateks riskideks on hea oskustööjõu puudus ning tarbijate teadmatus antud toote kohta.
Olles analüüsinud Eesti turgu, leiame, et meie tootel on potensiaalseid kliente antud turul. Enesekindlust lisab seegi, et antud toode on saavutanud hea müügiedu teistes arenenud turgudes.
SISUKORD



KOKKUVÕTE 2
1.OÜ MÖÖBLIPIONEER 5
2. MAJANDUSKESKKOND 10
3.Tegevusala tähtsamad regulatsioonid 10
4.Arengutendentsid 12
5.RESSURSSIDE MAJANDAMINE 13
6. ORGANISATSIOON 15
7. Tootmisprotsess 17
8.turundusPlaan 20
9.Riskikäsitlus 28
10. Asutamisdokumendid 32
  • OÜ MÖÖBLIPIONEER


  • Ettevõtte üldandmed


    Nimi: OÜ Mööblipioneer
    Ettevõtte juriidiline vorm: osaühing
    Ettevõtte
  • Vasakule Paremale
    OÜ Mööblipioneer #1 OÜ Mööblipioneer #2 OÜ Mööblipioneer #3 OÜ Mööblipioneer #4 OÜ Mööblipioneer #5 OÜ Mööblipioneer #6 OÜ Mööblipioneer #7 OÜ Mööblipioneer #8 OÜ Mööblipioneer #9 OÜ Mööblipioneer #10 OÜ Mööblipioneer #11 OÜ Mööblipioneer #12 OÜ Mööblipioneer #13 OÜ Mööblipioneer #14 OÜ Mööblipioneer #15 OÜ Mööblipioneer #16 OÜ Mööblipioneer #17 OÜ Mööblipioneer #18 OÜ Mööblipioneer #19 OÜ Mööblipioneer #20 OÜ Mööblipioneer #21 OÜ Mööblipioneer #22 OÜ Mööblipioneer #23 OÜ Mööblipioneer #24 OÜ Mööblipioneer #25 OÜ Mööblipioneer #26 OÜ Mööblipioneer #27 OÜ Mööblipioneer #28 OÜ Mööblipioneer #29 OÜ Mööblipioneer #30 OÜ Mööblipioneer #31 OÜ Mööblipioneer #32 OÜ Mööblipioneer #33
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 33 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2014-04-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 176 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Gloriell6 Õppematerjali autor
    Äriplaan Oü mööblipioneer. Toodame kvaliteetset mööblit.

    Kasutatud allikad

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    21
    doc

    Turundusplaani näide

    TALLINNA MAJANDUSKOOL Ärijuhtimise osakond AXBO ÄRATUSKELL turundusplaan Koostajad: Sisukord Tallinn 2010 Kokkuvõte............................................................................................................ 3 Ettevõtte üldandmed........................................................................................... 4 Äriideestik............................................................................................................ 4 Turu analüüs........................................................................................................5 Turusituatsioon ja ­arengutendentsid..................................................................................... 5 Turunduskeskkonna analüüs.............................................................................5 Makrokeskkond ehk kaugkeskkond .................

    Turundus
    thumbnail
    38
    docx

    Äriplaan pizza koju

    Äriplaan TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI Tallinna Kolledž Kädril Saia OÜ MRS. PIZZA Juhendaja: Raul Vatsar Tallinn 2015 Sisukord Sisukord Sisukord.................................................................................................................. 2 ÄRIPLAANI KOKKUVÕTE.......................................................................................... 2 ASUTATAVA ETTEVÕTTE ÜLDISELOOMUSTUS..........................................................4 ÜLDANDMED:...................................................................................................... 4 ÄRIIDEE ISELOOMUSTUS...................................................................................... 5 PÕHIVÄÄRTUSED, MISSIOON,VISIOON....................................................................6 SWOT ANALÜÜS...............................................................................................

    Ettevõtlus alused
    thumbnail
    58
    pdf

    Turismitalu Äriplaan

    SISUKORD SISSEJUHATUS ...................................................................................................................... 3 1 ÜLDANDMED ................................................................................................................. 4 1.1 Ettevõtte üldandmed .................................................................................................... 4 1.2 Ettevõtte taustaandmed ................................................................................................ 5 1.3 Äriidee ja ärilause ........................................................................................................ 5 2 PROJEKTI ISELOOMUSTUS JA EESMÄRK ........................................................... 5 2.1 Ettevõtte põhiväärtused ............................................................................................... 6 2.2 Missioon ja visioon.................................

    Ettevõtlus alused
    thumbnail
    11
    doc

    Disaini- ja õmblusstuudio „Mannekeen“ OÜ

    Disaini- ja õmblusstuudio ,,Mannekeen" OÜ Äriplaan 1 TARTU2012 SISUKORD Lk. 1.0 KOKKUVÕTE 3 2.0 ETTEVÕTTE ÜLDANDMED 3 3.0 ÄRIIDEE 3 4.0 VISIIOON, MISSIOON, EESMÄRGID 4 5.0 ÄRIKESKKONNA ANALÜÜS 4 6.0 SWOT ANALÜÜS 4 7.0 TOODE VÕI TEENUS 5 8.0 TOOTMINE VÕI TEENINDAMINE 6 9.0 TURUPOTENTSIAALI HINNANG 6 10.0 KONKURENTS 7 11.0 TURUNDUSPLAAN 8 12.0 PERSONAL JA JUHTIMINE 8 13.0 FINANTSPALNEERIMINE 9 14.0 RISKIANALÜÜS 9 15.0 LISAD 10 2 1.0 KOKKUVÕTE On soov avada uut firmat nimega ,,Mannekeen" OÜ. Firma tege

    Äriplaan
    thumbnail
    24
    doc

    Turundustöö

    Turunduse kursusetöö Ettevõtte "OÜ Visiit SV" näitel SISUKORD SISUKORD....................................................................................................................2 1. SISSEJUHATUS........................................................................................................3 1.1 Ettevõtte põhiandmed...........................................................................................3 1.2 Ettevõtte tegevusseis ja põhieelised.....................................................................4 1.3 Ettevõtte äriidee....................................................................................................4 1.4 Ettevõtte personal.................................................................................................5 2. TURUNDUSE INFOSÜSTEEM ..............................................................................7 3. TURUNDUSTEGEVUSE SENINE KORRALDUS.............................................

    Turunduse alused
    thumbnail
    22
    docx

    Klientide ja konkurentide uuring

    Klientide ja konkurentide uuring Ettevõtlus ja äri planeerimine Kodune töö Õppejõud: Marianne Kallaste Üliõpilased: Kea Karja Kätlin Teedla Herki Rank Tallinn 2016 Sisukord 2 Klientide uuring..................................................................4 1.1Sihtturg...............................................................................4 1.2Intervjuu..............................................................................5 1.3Ankeetküsitlus.....................................................................6 1.3.1 Ankeetküsitluse tulemused.......................................................................................6 1.4Uuringu kokkuvõte ja järeldused...........................................7 Konkurentide uuring...............

    Majandus
    thumbnail
    23
    docx

    TAASKASUTUSKESKUS BYGERILI

    Paluksime tuua ka klientidel riideid meile, millel kasutust pole kuid müüki ka ei kõlba. Ehk saame me teha sellest riidejupist mõne eseme (vaiba, riideeseme), mis kellegile on tulevikus kasulik. 6 Pikemaajalisteks koostööpartneriteks soovime jätta JYSK'i, leida Inglismaalt firma, kes soovib meiega koostööd teha ning IT firma, kes suudab tehnoloogiaga toime tulla. Veel tuleb otsida ettevõte, kes aitab meid mööbli sisustusega. Ettevõte ise eelistab antiikajalist, kuid odavamas hinnaklassis mööblit, et pöörata tähelepanu siiski taaskasutusele. 7 4 INFRASTRUKTUUR Partnerlus viitab siin eelkõige koostööle oma allhankijatega, kuid potentsiaalselt ka kolmandate osapooltega. Allhankijaid käsitledes ei ole mõistlik keskenduda allhankijate analüüsile, kes toodavad ettevõttele visiitkaarte või puhastavad kohvimasinat. Oluline on esile

    Majandus
    thumbnail
    27
    docx

    Autoteenindus

    Kullamaa Keskkool AUTOMEEDIK OÜ Autoteenindus Angeelika Lõps Rait Roosileht Kullamaa 2016 1. ÄRIPLAANI KOKKUVÕTE Automeedik OÜ hakkab pakkuma erinevas vanuses ja haridustasemega maksejõulistele inimestele ja erinevas suuruses ettevõtetele autoremondi teenust. Tegevust plaanime alustada lähima aasta jooksul. Töökoda asub Läänemaal Haapsalu külje all. Töökoda hakkab avatud olema tööpäeviti 9.00- 17.00, vajadusel ka nädalavahetusteti. Töid teostavad mehaanikud, kes omavad vastavate erialade pabereid. Tööde vastuvõtt toimub eelregistreerimisega, hinnakiri on olemas, kuid siiski tööde hind sõltub aja- ja materjalikulust, kokkuleppel kliendiga. 2. ETTEVÕTTE ÜLDANDMED Ettevõtte nimi Automeedik OÜ Ettevõtte juriidiline vorm Osaühing Aadress Läänemaa Kullamaa vald Kullamaa küla Kul

    Uurimustöö




    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun