Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"turundama" - 5 õppematerjali

thumbnail
1
docx

Facebook

Ta õppis erakoolis ja sai auhindu matemaatikas, astronoomias ja füüsikas. Ehkki Facebook oli algul mõeldud vaid Harvardis kasutamiseks, levis see kiiremini, kui Mark ja tema toakaaslased olid arvanud. Olukorras, kus mõni teine inimene oleks keskenunud õpingutele, fokuseerus Zuckerberg oma äriideedele. Seejärlel langes ta ülikoolist välja. 2004. aastal läks ta oma toakaaslastega Californiasse. Ta investeeris Facebooki 10 000 dollarit ning hakkas New Yorgis seda turundama. 2006. aastal pakkus Yahoo tippjuht Terry Semel talle Facebooki eest juba miljard dollarit, kuid Zuckerberg keeldus soovides seda veel ise edasi arendada. 2008.aastal läks Facebook mööda MySpaces'ist, kui maailma suurim sotsiaalvõrgustik. 2009.aastal tegutses Facebook juba 27 riigis. Täna on Facebook ainult 6 aastat vana, kuid sellel on rohkem kui 500 miljonit kasutajat kogu maailmas ja selle arvatav hind on 33 miljardit dollarit. Zuckerbergile

Informaatika → Arvuti õpetus
42 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Kuidas sa ennast turundad?

Kuidas sa ennast turundad? Enese turundamine on üpriski keeruline. Kui mina pean praegu ennast turundama on see piisavalt keeruline. Turundades end peab olema mul teistele meelepärane disain, sest ikkagi inimesed vaatavad sind esmapilgul välimuse järgi. Minu disain on piisavalt pikk ja blond võrreldes teistega. Minu disainil on olemas ka erinev stiil, ma ei arva et olen klassikaline ja kellegagi sarnane, kuid seda enamus inimesi minu silmis on. Teised tahavad olla kellegi teise moodi. Stiil on mul loominguline, vahel eriline kuid vahel keskpärane aga arvan et minu

Infoteadus → Arhiivindus ja inveteerimine
7 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Facebookist lähemalt

Thefacebook.com. Viis päeva pärast live'i minekut oli sel juba tuhat registreeritud kasutajat. Moskovitzist sai hiljem Facebooki viitsepresident. Olukorras, kus mõni teine oleks otsustanud keskenduda õpingutele, fokuseerus Zuckerberg oma äriideele. Ning ta langes ülikoolist välja. 2004. aasta juunis kolis ta oma toakaaslased ja Facebooki tegevuse Palo Altosse, California kuulsasse räniorgu. Saverini investeeris veel 10 000 dollarit ja hakkas New Yorgis Facebooki turundama. Facebooki uus kontor oli tuubil täis tahvleid, arvuteid ja tühje pitsakarpe. Noored pidasid vägevaid pidusid ja jõid kõvasti, kuid tegid ka metsikult tööd. Zuckerberg organiseeris väikese rühma insenere ja programmeerijaid, kes öö läbi koodi tagusid, lihvides toodet ja arendades uusi lisasid. Isegi samas ruumis viibides suhtlesid nad arvuti teel, et mitte häirida keskendumist. Juuni lõpus sai Zuckerberg esimese suure investeeringu, 500 000 dollarit

Kirjandus → Kirjandus
15 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Nakkusturundus

USAs ning mõtles, et miks mitte ka Eestis midagi sellist teha. Cherry üheks suurimaks populaarsuse aluseks ongi just nakkusturundus, nimelt alustati kohe peale ettevõtte loomist just Facebooki keskkonnas kampaaniatega ja info levitamisega. Avanädalal sai herry endale 5400 fänni, mis kasvas paari aastaga meeletult (Cherry edulugu). Cherry kasutab siiani viirusturunduse põhimõtteid, alles sel aastal käivitati uus blogiturunduse meede, palgates nende teenuseid testima ja turundama skandaalne blogija Mallukas. 10 6. NAKKUSTURUNDUS EESTIS Eestis muutus nakkusturundus populaarseks 2009 aasta teises pooles. Tol ajal ei pidanud ükski ettevõte nakkusturundust otseselt turundusmeetmeks, seda kasutati enamasti turunduskanalina ning lühieesmärkide saavutamiseks. Eesti ettevõtted kasutavad sotsiaalmeediat kolmel erineval eesmärgil: 1

Majandus → Turundus
2 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Äriplaan "Tasuta Asjad" ettevõtluse kursuse ning Mektory konkursi jaoks

Ettevõtte esimestel aastatel uudis- või näidistoodete väljalaskmist ei plaani. 7. Turustamine 7.1. Turunduse strateegia Me saame oma turundusalase tegevuse jaotada kaheks. Äriplaani teostatavuse poole pealt kõige olulisem on ettevõtetele suunatud turundus. Oleme otsustanud ka siin jätta oma tegevuses võimalikuks kaks tegutsemismeetodit. Eesmärk on küll ühtne, leida huvitavad ettevõtted, kes on valmis oma ettevõtet või tooteid-teenuseid meie reklaamipinnal turundama. Siiski sõltuvalt konkreetse projekti puhul valitud sihtgrupist, kas see on näiteks TTÜ Ehitusteaduskonna tudeng või kogu Eesti tudengkond, ja selle suurusest sõltub, kuidas asjale läheneme. Üheks variandiks on kasutada professionaalsete meediaagentuuride abi. Sellisel juhul leiaksid konkreetseid reklaame soovivad ettevõtted meediaagentuurid, kellel on võimekus kiirelt ja efektiivselt leida varasemate kogemuste tõttu enim tudengitele panustavad

Majandus → Ärilogistika
76 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun