Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"allhankijad" - 30 õppematerjali

allhankijad on puidu ettevõtted, kes toovad metsast puitu.
thumbnail
2
docx

Äriplaani sisukord

Tiitelleht Sisukord 1. Kokkuvõte (lk.3) 1.1. Ettevõtte põhiandmed Ettevõtte nimi: Aadress: Toode / teenus: Omandivorm: FIE / OÜ / AS / MTÜ ... Ettevõtte suurus: kas töötajate arv või teenindus- /tootmispinna suurus vms 1.1. Ettevõtte taustaandmed (olemasoleva äriplaani täiendamise korral ülevaade ettevõttest, uue äriplaani korral andmed koostaja kohta, ajakava) 1.2. Äriidee (lühitutvustus) 2. Turusituatsioon ja selle arenguväljavaated 2.1 Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus (üldine piirkonna kirjeldus - suurus, rahvaarv, olemasolevate sarnase toodete/teenustega tegelevate ettevõtete arv) 2.2. Kliendid (esmakliendi kirjeldus, kliendi ootused) 2.3. Konkurents (konkurentide analüüs ­ loetelu, plussid/miinused) 3. Ettevõtte SWOT analüüs Sisemised plussid ­ miinused, välised ohud - võimalused. 4. Missioon, visioon 4.1 Missioon (miks on ettevõte loodud), visioon (milline on nägemus ettevõttest) 4.1. Ettevõtte visioon aastal .... (nägemus, m...

Majandus → Majandus
33 allalaadimist
thumbnail
8
docx

TTK0030 Majandusgeograafia 2015

· Raha võib riigist välja voolata · Paigutusotsused ajas paratamatult muutuvad. Tooteahelad 39.Tooteahelate juhtimine Tootja poolt juhitud tooteahelad Suured rv. korporatsioonid mängivat keskset rolli ja kontrollivad kogu tooteahelat (nii tootmist kui tarbimist) Kapitali- ja tehnoloogiamahukad tööstused (teadmistemahukad) Hästimakstud tööjõud Hierarhilised ahelad, allhankijad pakuvad komponente Autod, lennukid, arvutid, tööstusseadmed, jne. Ostja poolt juhitud tooteahelad Kaubamärgi (brändi) omanikud ja suured müüjad kontrollivad ahelat Detsentraliseeritud võrgustik Palju allhankelepinguid Allhankijad teevad toote lõpuni valmis Tööjõumahukad tööstused. / Ei nõua teadmisi, madalapalgaline tööjõud Riided, jalanõud, mänguasjad, tarbeelektroonika Toormaterjal või komponendid vahetooted

Geograafia → Geograafia
3 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Logistiline ahel kui tarne ja väärtusahel

ringlemissageduse osatähtsus. Lähtepunktiks väärtusahelas olevad tootja või maaletooja ja standardsed tooted hajutatakse laiali kogu turualal. Viimasel ajal on ettevõtetes hakatud üha enam mõistma, et tihe koostöö tarnijate ja klientidega loob paremad eeldused edu saavutamiseks nii üla- kui ka allvoo suunal. 5 Kui ettevõte on võimekas ja seob enda külge edukalt nii kliendid kui ka allhankijad ja tarnijad, muutub uute konkurentide lisandumine alale raskemaks. Väärtusahela analüüs on aidanud loobuda lisaväärtust mitteloovatest, kallitest ja tarbetutest tegevustest ning vahendajatest. Väärtusahel (Value Chain) on laiem mõiste, hõlmates lisaks tarneahelale muuhulgas selliste protsesside planeerimist, juhtimist ja juurutamist, nagu ­ Strateegiline turuanalüüs ­ Ettevõtte üldjuhtimine ­ R&D ­ Turundus ja müük ­ Müügijärgne klienditugi ­ Tehnoloogia

Logistika → Logistika
111 allalaadimist
thumbnail
3
odt

Tarne-ja väärtusahel

Osapoolte vahelist koostööd sellises ahelas nimetatakse sageli vertikaalseks integratsiooniks. Enamlevinud väärtusahela mudeliks on nn. Üldine ehk segamudel, mille puhul toimivad üheaegselt nii koguv kui ka hajutav väärtusahela osa. Viimasel ajal on ettevõtetes hakatud enam mõistma, et tihe koostöö tarnijate ja klientidega loob paremad eeldused edu saavutamiseks nii üla- kui ka allvoo suunal. Kui ettevõte on võimekas ja seob enda külge edukalt nii kliendid kui ka allhankijad ja tarnijad, muutub uute konkurentide lisandumine alale raskemaks. Väärtusahela analüüs on aidanud loobuda lisaväärtust mitte andvatest, kallitest ja tarbetutest tegevustest ning vahendajatest. Tarneahel on nagu tootjatehast lõpptarbijaga ühendav toru (ingl. k. erialases kirjanduses kasutataksegi sageli terminit pipeline). Tarneahelat vaadeldakse kui ketti, mille iga osa koosneb neljast lülist. Osa all

Logistika → Logistika
93 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Majandusgeograafia arvestuse kordamisküsimused

· Paigutusotsused ajas paratamatult muutuvad. Tooteahelad 23.Tooteahelate juhtimine Tootja poolt juhitud tooteahelad - Suured rv. korporatsioonid mängivat keskset rolli ja kontrollivad kogu tooteahelat (nii tootmist kui tarbimist) - Kapitali- ja tehnoloogiamahukad tööstused (teadmistemahukad) - Hästimakstud tööjõud - Hierarhilised ahelad, allhankijad pakuvad komponente - Autod, lennukid, arvutid, tööstusseadmed, jne. Ostja poolt juhitud tooteahelad -Kaubamärgi (brändi) omanikud ja suured müüjad kontrollivad ahelat -Detsentraliseeritud võrgustik -Palju allhankelepinguid -Allhankijad teevad toote lõpuni valmis -Tööjõumahukad tööstused. / Ei nõua teadmisi, madalapalgaline tööjõud -Riided, jalanõud, mänguasjad, tarbeelektroonika

Majandus → Mikro ja makroökonoomika
9 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Vahendus- ja teenindustegevus majanduses ja transpordis

osakoormate hindades. Ekspedeerija komplekteerib auto erinevate klientide kaupadest, mis annab võimaluse mastaabisäästuks. Ekspedeerija pakub logistika lisateenuseid: ladustamine, jaotamise logistika, vedu tagaluuk-autoga, toll jne. Sinu jaoks võib selliste eraldiseisvate teenuste otsimine aeganõudev olla. Läbi ekspedeerija saad kõik vajalikud logistika teenused ühest kohast, mis ongi loodav lisandväärtus ja tarneahel kulgeb algusest lõpuni tõrgeteta. Ekspedeerimisfirmal on kindlad allhankijad nii kauba transportimise, ladustamise kui ka tollimise vallas. Koostöö on regulaarne. Need partnerid on valitud hoolega, võttes arvesse nende töö kvaliteeti ja kogemusi. Ekspedeerimisfirma partner on tema parim visiitkaart. Agenteerimine (Agency) ­ tsarterites sätestatakse, kelle ­ vedaja või prahtija- agente kasutatakse laadimis- ja/või lossimissadamates. Agendi määramise õigus ja kohustus ei

Logistika → Logistika
5 allalaadimist
thumbnail
5
pdf

Energeetika teema kokkuvote

· laoseis hiigellaod, täis detaile ja tooteid minimaalne, õigeaegne tootmine, müük · kvaliteedikontroll detailide saabumisel pidev kvaliteedijuhtimine · juhtimine liiderfirma ühtne meeskonnatöö · töötajate osalemine arendustöös puudub, kindel tööoperatsioon osalevad tootearenduses · allhankijad palju, geograafiline lähedus pole oluline palju, samas piirkonnas · oluline suur käive, ~2milj.autot aastas turundus ja tootearendus 69. teab tekstiili- ja rõivatööstuse paigutust mõjutavaid tegureid; Tekstiili- ja rõivatööstus on tööjõumahukad tööstusharud, nende paiknemist mõjutab oluliselt tööjõu maksumus (palgavahed on arenenud ja arengumaades sajakordsed)

Füüsika → Füüsika
21 allalaadimist
thumbnail
20
docx

EHE-märgis

oluline ka seetõttu, et sihtkoha külastatavus pole liialt tihe või rahvarohke, kõik peab jääma tasakaalu loodusega. Analüüsi peab esitama kirjalikult vormitatult. (Villo 2007) Põhikriteeriumid, mis on esitatud turismiettevõtetele on seotud looduse ning kultuuri säilitamisega. Ettevõte peab olema täielikult teadlik sihtkoha eripäradest, kultuurist ning loodusest. Samuti peab esitama analüüsi, milles on kajastatud sihtkoha teadlikkust ning ohtusid. Ettevõte giidid ning allhankijad teavad kõiki EHE-märgise nõudmisi ning tunnevad turismitoodet ning vajalikke kriteeriume märgise omamisel. Samuti on suur 5 tähelepanu looduse hoidmisel kui turismitoodet pakutakse, kõik riskid tuleb ettevõtte poolt minimeerida. (Villo 2007) Turismitootele kehtivad eraldi kriteeriumid, mis peavad väga täpselt kirjeldatud olema. Arvestama peab inimeste arvuga, maaomanike ettekirjutistega, piirkonna tundlikusega,

Muu → Ainetöö
6 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Logistika eksami kordamisküsimused Mainor

kasutamist, püüdes saavutada transpordisüsteemi optimaalset arendamist, reisija- ja kaubaveotingimuste parandamist. Kaasajal põhisuundadeks deregulatsioon, turuorientatsiooni tugevnemine ja sellega kaasnev privatiseerimine. 29. Nimeta autovedude alaliigid. (4) · Korje- ja laialiveod · Multimodaalne transport · Eriveod · Rahvusvahelised veod 30. Nimeta merevedude alaliigid. (4) · Liiniveod · Tramp- e tsarterveod · NVOCC ­ laevafirmade allhankijad · Kabotaaz ­ ühe riigi eri sadamate vahel 31. Kes on ekspedeerija? Ekspedeerija on juriidiline või füüsiline isik, kes võtab enda nimel ja kliendi arvel endale vastutuse kaupade ühest kohast teise toimetamise eest koos kõikide ettevalmistavate terminali- ja muude transpordioperatsioonidega ning nendesse puutuvate, kaupade edasitoimetamise käigus vajalikuks osutuvate teenustega. Ekspedeerija organiseerib kohaletoimetamise. Ta on pigem

Logistika → Logistika
303 allalaadimist
thumbnail
20
odt

Korralik äriplaan

klientidele avatud. Kuna vanalinn on põhiline Tallinna turismipiirkond, on oodata ka turistidest huvilisi. Eestis kaasaegseid lauamänge ei toodeta, seetõttu ostetakse see kaup sisse välismaalt. Lauamängude valikus oleks alguses ligikaudu sada erinevat lauamängu, et pakkuda ostjaile piisavalt suur valikut. LARPi mõõkasid hakkaks ettevõte ise tootma ning LARPi rõivastuse tootmiseks leitakse allhankijad, kuna rõivastuse valmistamine nõuaks palju oskustöölisi, ruume ja vahendeid samas kui toodangu maht ei oleks väga suur. Potentsiaalseteks alltöövõtjateks oleksid õmblusfirmad, nahatöötlusega tegelevad ettevõtted ja sepikojad. Peale otsese müügitegevuse hakkaks ettevõte tegelema ka erinevate fantaasiateemaliste ürituste korraldamisega ning lauamängude ja LARPikultuuri edendamisega Eestis.

Majandus → Majandus
627 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Äriplaan "Tasuta Asjad" ettevõtluse kursuse ning Mektory konkursi jaoks

Personali esialgu ei palka, teeme oma meeskonnaga kõik tööd ise ära. Valmistoodangut rohkem töödelda ega pakkida pole vaja, samuti puuduvad suuremad särkide laialijaotamise kulud. Kriitiliseks faktoriks võib olla allhankijate võimetus särke õigeks ajaks valmistada ning meieni tarnida. Riskide hajutamise poolelt peaksime reklaampinda müüma hinnaga, et oleks võimalik vajadusel kasutada Eesti allhankijaid (kui Aasia allhankijad ei suuda tähtajast kinni pidada). Samuti sel juhul esitaksime Aasia allhankijatele kahjunõude vms. 6. Toodang Reklaampinna müük atraktiivse disainiga T-särkidel, mille eesmärk on neid tasuta tudengitele jagada ­ väga konkreetsele sihtgrupile suunatud. Pakume ettevõtetele pikaajalist reklaami võimalust. Reklaam särkidel on ajaliselt piiratud vaid särkide kasutusajaga. Samuti on võimalik ettevõtetelt efektiivselt jõuda

Majandus → Ärilogistika
76 allalaadimist
thumbnail
15
odt

Tarneahela olemus/referaat

Ettevõtted peavad kaupa saatma kliendile õigeaegselt, et mitte klienti kaotada. Ettevõtted peavad kindlasti kinni pidama kuupäevadest, et kaup ikka täpseks ajaks kohale jõuaks, sest hilinemine ei ole hea. Tarneahelaid vaadeldakse üha enam väärtusahelatena. Väärtusahel toodab ettevõttele lisaväärtust juurde. Ettevõte peab arvestama klientide vajadusi ja ootusi ning siis kliendi soove rahuldama. Mõni edukas ettevõte, kes suudab endaga siduda kliendid, tarnijad kui ka allhankijad, kindlustab endale selle, et uute konkurentide lisandumine muutub raskemaks. Lõpetuseks tahaksin öelda seda, et sain teada väga palju olulist infot tarneahelate ja kauba liikumisest. Transportimine on väga keerukas, samuti ka kaupade ja saadetiste kättetoimetamine lõpptarbijani. Sain aru kui palju riske on tarneahelas ja kuivõrd raske on ühel ettevõttel toimida ja paika panna tarne süsteem. 14

Logistika → Logistika
231 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Kordamisküsimused Logistikas

auto c. Eriveod ­ ülisuurte ja raskete jaotamatute ühikute vedu d. Rahvusvahelised veod 30. Merevedude alaliigid a. Liiniveod ­ Kindlad liinid kindlate tariifide alusel. b. Tramp e. Tsarterveod ­ ei ole seotud kindlate sõiduplaanidega ega tariifidega. c. NVOCC ­ Vedajad, kellel endal laevu pole. Laevafirmade allhankijad, kes pakuvad kindla sõiduplaaniga liiniteenust. d. Kabotaazh ­ ühe riigi eri sadamate vaheline transport. 31. Ekspedeerija on füüsiline või juriidiline isik, kes võab end nimel ja kliendi arvel endale vastutuse kaupade ühest kohat teise toimetamise eest koos kõikide ettevalmistavate, terminaali- ja muude transpordioperatsioonidega ning nendesse puutuvate, kaupade edasitoimetamise käigus vajalikuks ostutvate teenustega.

Logistika → Logistika
204 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Majandusgeograafia arvestuse küsimused&vastused

TTK0030 Majandusgeograafia Kordamisküsimused 2011/2012.õa. Sissejuhatus 1. Geograafia kui kommertsteadus. Positivism geograafias: Pärast Teist maailmasõda, kvantitatiivne geograafia, mille eelduseks oli: · Kogunenud oli piisav hulk andmeid · Tekkis vajadus andmete süstematiseerimise järele · Hakati kasutama arvuteid · Kogu protsessi jaoks oli olemas teaduslik alus ­ positivistlik teadusfilosoofia- ja metodoloogia. Positivistlik teadusfilosoofia ja metodoloogia. · Positivismi keskne väide on teaduse määratletus empiiriliste küsimustega. · Tõeline teadmine põhineb ainult vaadeldavatel ja mõõdetavatel faktidel ning nende võrdlemisel. · P-i kohaselt on puhas teadus väärtushinnangutest vaba, neutraalne ja objektiivne. · Positivistlik teadusfilosoofia rõhutas loodus-ja ühiskonnateaduste ühtsust ning seadis teaduse eesmärgiks seletamise ja ennustamise. · Geograafide ülesandeks sai ruumiliste s...

Majandus → Majandusgeograafia
230 allalaadimist
thumbnail
8
docx

tootmise plaanimise eksamiküsimuste vastused

16. · tarnijad tegutsevad ühesuguste põhimõtete järgi 17. JIT tähtsus põhineb alljärgneval: 18. · lõpeb raiskamine 19. · tegutsemisviisid on lihtsad (lihtne juhtimine) 20. · vaheladustamise vajadus väheneb 21. · lüheneb läbimisaeg 22. · seadistusajad lühenevad ja tootepartiid vähenevad 23. · vigade arv väheneb (0 ­ vea mõtteviis) 24. · personali kaasatakse tootmisprotsesside arendamisse ja töö muutub efektiivsemaks 25. Eelised: kvaliteet, allhankijad kui partnerid, allhankija asub lähestikku kliendiga, võike laopinna vajadus, varude suur ringlemissagedus. 26. Kvaliteedijuhtimise süsteemid 27. Kvaliteedijuhtimine on meetod, millega tagatakse toote või teenuse loomiseks, arendamiseks ja rakendamiseks vajalike tegevuste ning süsteemi tõhus toimimine. 28. Lean- juhtimine (lean,5S) 29. Lean tootmise kõige fundamentaalsemaks alustõeks on asjaolu, et tootmises on suures plaanis kahte

Muu → Ainetöö
70 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Logistika alused

Samal ajal suureneb hajutavas logistikas, mida nimetatakse enamasti jaotuseks, vedude ja lao ringlemissageduse osatähtsus. Lähtepunktiks väärtusahelas olevad tootja või maaletooja ja standardsed tooted hajutatakse laiali kogu turualal. Viimasel ajal on ettevõtetes hakatud üha enam mõistma, et tihe koostöö tarnijate ja klientidega loob paremad eeldused edu saavutamiseks nii üla- kui ka allvoo suunal. Kui ettevõte on võimekas ja seob enda külge edukalt nii kliendid kui ka allhankijad ja tarnijad, muutub uute konkurentide lisandumine alale raskemaks. Väärtusahela analüüs on aidanud loobuda lisaväärtust mitte andvatest, kallitest ja tarbetutest tegevustest ning vahendajatest. 1.8. Logistika juhtimine Logistikatöö eeldab pidevat toimingute, tegevuste ja protsesside juhtimist ja haldamist. Ilma pideva juhtimise ja selle juurde kuuluvate kõrvaltegevusteta ei oleks ühe ettevõtte ega ka kogu tarneahela logistilised tegevused efektiivsed

Logistika → Laomajandus
69 allalaadimist
thumbnail
23
docx

TAASKASUTUSKESKUS BYGERILI

Ettevõte ise eelistab antiikajalist, kuid odavamas hinnaklassis mööblit, et pöörata tähelepanu siiski taaskasutusele. 7 4 INFRASTRUKTUUR Partnerlus viitab siin eelkõige koostööle oma allhankijatega, kuid potentsiaalselt ka kolmandate osapooltega. Allhankijaid käsitledes ei ole mõistlik keskenduda allhankijate analüüsile, kes toodavad ettevõttele visiitkaarte või puhastavad kohvimasinat. Oluline on esile tuua allhankijad, kes osalevad toodete ja teenuste müügis ning, kes osalevad väärtuse loomise protsessis. Teeme koostööd kvaliteetse firmaga JYSK, kes on spetsialiseerinud sisustuskaubale ning aitab sisustada riidepuude ja stangedega. Mööbli soetame pigem taaskasutuskeskustest ning võimalikult hea hinna eest. Põhi kaup tuleb oma klientidelt, kes soovivad riideid müüa kuid ka meie poolt sest tarnime kaupa Inglismaalt ning disainime ümber

Majandus → Majandus
37 allalaadimist
thumbnail
16
odt

Atmosfäär, hüdrosfäär, pedosfäär

Atmosfäär Atmosfäär ­ Maad ümbritsev õhukiht Troposfäär ­ atmosfääri kõige alumine, 10-15 km paksune kiht, kus leiavad aset peamised ilmastikunähtused. Globaalne õhuringlus ­ suuremõõtmeliste õhuvoolude suhteliselt püsiv süsteem, mille järgi toimub õhumasside ümberpaiknemine maakeral Õhumass ­ kindlate omadustega väga suur õhu hulk, mis on välja kujunenud ühesuguse aluspinna kohal Tsüklon ­ madalrõhkkond Antitsüklon ­ kõrgrõhkkond Mussoon ­ ulatuslik õhuvoolude süsteem, mille korral tuule suund muutub sesoonselt vastupidiseks Passaat ­ püsivalt ekvaatori poole puhuv tuul Kasvuhoonegaasid ­ atmosfääris olevad gaasid, mis neelavad soojuskiirgust Osoonikiht ­ neelab ultraviolettkiirgust Happesademed ­ happelise reaktsiooniga sademed, mis tekivad atmosfääri saastamise tagajärjel õhku paiskunud gaasiliste väävel- ja lämmastikoksiidide lahustumisel veepiisakestes Kiirgusbilanss on maa aluspinnas neeldunud ja...

Geograafia → Geograafia
260 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Transport

Meretransport on vanimaid transpordi liike, meritsi veetakse 90% rahvusvaheliste vedude mahust maailmas. Hetkel on aasta maht 5 miljardit tonni, sellest 30% hõlmab nafta ja nafta produktid. Mereveo teenused liigitatakse kõige üldisemalt: 1. Liiniveod - vedu toimub kindlatel liinidel ja kindlate tariifide alusel. 2. Charter-veod (trampveod) - ei toimu kindlatel liinidel ja tehakse kokkulepe tariifidega 3. NVOC (Non Vessel Operating Carriers) - laevafirmade allhankijad, kes pakuvad kindla sõiduplaaniga liini teenuseid. 4. Cabotage - vedu ühe riigi erinevate sadamate vahel (riigi sisene meritsi vedu). · Sadamad kui mere- ja maismaatranspordi integreerijad Sadama roll riikide arengus - 1998.a. veebruaris Washingtonis Maailmapanga aasta konverentsil ameeriklased Gallup ja Sach tulid välja tõdemusega, et erinevate maade majanduslik areng on tingitud kahest asjaolust: juurdepääsust meresadamatele ja kliimast, mis ei lase levida massilistel

Logistika → Transport
195 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Ettevõtluse konspekt

28. Ärimudeli mõiste, erinevad ärimudelite näited (,,bite and hook", ,,bricks and clicks business model", ,,freemium business model" jt) Ärimudel on äriidee hindamine erinevate kategooriate alusel. Neli põhikomponenti: põhistrateegia (kuidas konkureerib, kus turul, taotluslik eelis), strateegilised ressursid(tuumkompetentsid ehk mida osatakse eriti hästi ja strateegilised varad ehk midagi haruldast mida ettevõte omab),partnerlusvõrgustik (hankijad, allhankijad jne) ja kliendisuhted (sihtturg, turustuskanalid, klientidele pakutavad tugiteenused, hinnastruktuur). ``Bite and hook'' nn ``sööt'', ehk müüakse odavalt, vb ka kahjumiga ent seejärel teenitakse lisatoodetelt või teenustelt. NTX: mobiiltelefonid ja kõned ``Bircks and click business model'' traditsioonilise ja online tegevuse integreerimine, kus internetipood toetab tavapoodi tellimustelt, kättesaamine kohapealt.

Majandus → Ettevõtlus
141 allalaadimist
thumbnail
16
doc

Ettevõtluse alused eksam

konkurentsieelis ­ kululiider, diferentseeritus, fokuseeritus. Strateegilised ressursid: tuumkompetentsid (mida osatakse eriti hästi) ja strateegilised varad ­ midagi haruldast ja väärtuslikku, mida ettevõte omab, nt asukoht, brändid, patendid, kvalifitseeritud töötajad, kliendiandmebaasid, olulised partnerlused. Nendele tuginedes püütakse luua püsiv konkurentsieelis. Partnerluste võrgustik: hankijad, allhankijad, outsourcing, muud olulised partnerid ­ võrgustikud, ettevõtete organisatsioonid, ühisettevõtted, strateegilised liidud jms Kliendisuhted: sihtturg, klientideni jõudmine ­ turustuskanalite ülesehitus, kontakti viis - nt traditsioonilised kauplused, postimüük, internetimüük jne, klientidele pakutavad tugiteenused nt kohaletoimetamine, paigaldamine, väljaõpe, järelmaks,

Majandus → Ettevõtluse alused
975 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Ettevõtluse kordamisküsimused

konkurentsieelis ­ kululiider, diferentseeritus, fokuseeritus. 2. Strateegilised ressursid: tuumkompetentsid (mida osatakse eriti hästi) ja strateegilised varad ­ midagi haruldast ja väärtuslikku, mida ettevõte omab, nt asukoht, brändid, patendid, kvalifitseeritud töötajad, kliendiandmebaasid, olulised partnerlused. Nendele tuginedes püütakse luua püsiv konkurentsieelis. . Partnerluste võrgustik: hankijad, allhankijad, outsourcing, muud olulised partnerid ­ võrgustikud, ettevõtete organisatsioonid, ühisettevõtted, strateegilised liidud jms 4. Kliendisuhted: sihtturg, klientideni jõudmine ­ turustuskanalite ülesehitus, kontakti viis - nt traditsioonilised kauplused, postimüük, internetimüük jne, klientidele pakutavad tugiteenused nt kohaletoimetamine, paigaldamine, väljaõpe, järelmaks, remont ja hooldus, klienditelefonid, veebilehed, parkimisvõimalused jms),

Majandus → Ettevõtluse alused
243 allalaadimist
thumbnail
46
doc

Ettevõtluse eksami kordamisküsimuste vastused 2014

konkurentsieelis – kululiider, diferentseeritus, fokuseeritus.  Strateegilised ressursid: tuumkompetentsid (mida osatakse eriti hästi) ja strateegilised varad – midagi haruldast ja väärtuslikku, mida ettevõte omab, nt asukoht, brändid, patendid, kvalifitseeritud töötajad, kliendiandmebaasid, olulised partnerlused. Nendele tuginedes püütakse luua püsiv konkurentsieelis.  Partnerluste võrgustik: hankijad, allhankijad, outsourcing, muud olulised partnerid – võrgustikud, ettevõtete organisatsioonid, ühisettevõtted, strateegilised liidud jms  Kliendisuhted: Sihtturg; klientideni jõudmine – turustuskanalite ülesehitus, kontakti viis - nt traditsioonilised kauplused, postimüük, internetimüük jne; klientidele pakutavad tugiteenused nt kohaletoimetamine, paigaldamine, väljaõpe, järelmaks, remont ja

Majandus → Majandus
94 allalaadimist
thumbnail
33
docx

OÜ Mööblipioneer

materjalide suurused ja kogused paika panna. Tihtipeale (just eritööde osas) tehakse seda kliendiga kooskõlastatult just selleks, et täita võimalikult täpselt kliendi ootused. Seejärel saame kalkuleerida hinna ning esitada hinnapakkumise. Kui kliendile on meie hinnapakkumine vastvõetav, siis ta esitab tellimuse. 1.2. Hankijad Ettevõtte vajab kvaliteetset toorainet, et toota kvaliteetset mööblit. Allhankijad on puidu ettevõtted, kes toovad metsast puitu. Meie firma asetseb Tallinna tööstuslikus regioonis. Asume aadressil Peterburi maantee 5, kaugele ei jää ka sadam ja vajalikud partnerid (tooraine ja ehitustarvete edasimüüjad). Allhankijatega on meil tehtud lepingud ning kauba eest tasumine toimub kuu aja jooksul. Puitu tellime Aegviidu Puit AS-ist. 1.3. Tootmistegevus Juhtkond kontrollib toodete kvaliteeti ja kord aastas kutsume oma firmasse välismaa

Turism → Äriturismi alused
176 allalaadimist
thumbnail
33
docx

Ettevõtluse eksami kordamisküsimused

taotletav konkurentsieelis ­ kululiider, diferentseeritus, fokuseeritus. 2. Strateegilised ressursid: tuumkompetentsid (mida osatakse eriti hästi) ja strateegilised varad ­ midagi haruldast ja väärtuslikku, mida ettevõte omab, nt asukoht, brändid, patendid, kvalifitseeritud töötajad, kliendiandmebaasid, olulised partnerlused. Nendele tuginedes püütakse luua püsiv konkurentsieelis. 3. Partnerluste võrgustik: hankijad, allhankijad, outsourcing, muud olulised partnerid ­ võrgustikud, ettevõtete organisatsioonid, ühisettevõtted, strateegilised liidud jms 4. Kliendisuhted: sihtturg, klientideni jõudmine ­ turustuskanalite ülesehitus, kontakti viis - nt traditsioonilised kauplused, postimüük, internetimüük jne, klientidele pakutavad tugiteenused nt kohaletoimetamine, paigaldamine, väljaõpe, järelmaks, remont ja hooldus, klienditelefonid, veebilehed, parkimisvõimalused jms),

Majandus → Ettevõtlus ja väikeettevõtte...
388 allalaadimist
thumbnail
28
doc

Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused

kululiider, diferentseeritus, fokuseeritus. 2.Strateegilised ressursid: tuumkompetentsid (mida osatakse eriti hästi) ja strateegilised varad ­ midagi haruldast ja väärtuslikku, mida ettevõte omab, nt asukoht, brändid, patendid, kvalifitseeritud töötajad, kliendiandmebaasid, olulised partnerlused. Nendele tuginedes püütakse luua püsiv konkurentsieelis. 3. Partnerluste võrgustik: hankijad, allhankijad, outsourcing, muud olulised partnerid ­ võrgustikud, ettevõtete organisatsioonid, ühisettevõtted, strateegilised liidud jms 4. Kliendisuhted: sihtturg, klientideni jõudmine ­ turustuskanalite ülesehitus, kontakti viis - nt traditsioonilised kauplused, postimüük, internetimüük jne, klientidele pakutavad tugiteenused nt kohaletoimetamine, paigaldamine, väljaõpe, järelmaks, remont ja hooldus, klienditelefonid, veebilehed, parkimisvõimalused jms),

Majandus → Ettevõtlus
263 allalaadimist
thumbnail
28
doc

Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused

kululiider, diferentseeritus, fokuseeritus. 2.Strateegilised ressursid: tuumkompetentsid (mida osatakse eriti hästi) ja strateegilised varad ­ midagi haruldast ja väärtuslikku, mida ettevõte omab, nt asukoht, brändid, patendid, kvalifitseeritud töötajad, kliendiandmebaasid, olulised partnerlused. Nendele tuginedes püütakse luua püsiv konkurentsieelis. 3. Partnerluste võrgustik: hankijad, allhankijad, outsourcing, muud olulised partnerid ­ võrgustikud, ettevõtete organisatsioonid, ühisettevõtted, strateegilised liidud jms 4. Kliendisuhted: sihtturg, klientideni jõudmine ­ turustuskanalite ülesehitus, kontakti viis - nt traditsioonilised kauplused, postimüük, internetimüük jne, klientidele pakutavad tugiteenused nt kohaletoimetamine, paigaldamine, väljaõpe, järelmaks, remont ja hooldus, klienditelefonid, veebilehed, parkimisvõimalused jms),

Majandus → Ettevõtluse alused
132 allalaadimist
thumbnail
35
doc

Keskerakond

levikut; maaelu kriisi, teede ja ühistranspordi halba olukorda; tööpuudust, madalaid palku ja pensione; negatiivset iivet ja tänavalapsi; arstiabikriisi ja kvalifitseeritud tööjõu Eestist lahkumist, puudusi haridussüsteemis, varade ning maa massilist ja kergekäelist müüki välismaalastele ja välisettevõtete domineerimist meie elu kõigis valdkondades, usu kadumist oma riiki ja demokraatia taandarengut. Meie majanduse struktuur on ebarahuldav ­ me oleme võlgu elavad allhankijad, madala lisandväärtusega toodangu tootjad. Riigi osa majanduses on pidevalt püsinud allpool kriitilist piiri, mistõttu Eesti riigil ei ole olnud võimalik mõjutada riigi majandusarengut ega järgida Euroopas enesestmõistetavaks peetavaid sotsiaalstandardeid. Keskerakonna majanduspoliitika üldeesmärgid 1. Keskerakonna majanduspoliitika nurgakiviks on sotsiaalse turumajanduse arendamine. Majandusküsimuste lahendamine lahus sotsiaalsetest tuleb lõpetada. Meie eesmärk on

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
57 allalaadimist
thumbnail
56
doc

Logistika konspekt

turgu uute tulijate vastu (suletud konverentsid) Avatud konverentsidel on osavõtt kõigile vaba. Euroopa ja muu maailma vahelist liiklust teostab 40 konverentsi. Tramp e. tgarterveod - ei ole seotud kindlate sõiduplaanide ega tariifidega. Kaubasaatja prahib laeva kokk-uleppetariifiga. Üha rohkem asendunud liinivedudega. Tüüpiline näit. vilja, nafta, söe ja väetiste puhul. NVOCC (Non Vessel Operating Common Carriers. Vedajad, kellel endal laevu pole. Laevafirmade allhankijad, kes pakuvad kindla sõiduplaaniga liiniteenuseid (konsolideerinüsja uksest-ukseni teenused). NVOCC-d vastutavad kliendi ees vedajana. NVOOC funktsioonid: · vedaja vastutus oma klientide ees · merevedajate teenuste kasutamine · grupi- või konsolideerinüsteenuste osutamine; · uksest-ukseni teenuste osutamine Kabotaazh - ühe riigi eri sadamate vahel. Euroopa Liidus loetakse sadamate vahelkabotaazhiks ka merevedusid EL liikmesriikide vahel

Logistika → Logistika
445 allalaadimist
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendami...

Logistika → Logistika alused
638 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun