Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Praktikaaruanne juhtimine ja töökorraldus (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Praktikaaruanne juhtimine ja töökorraldus #1 Praktikaaruanne juhtimine ja töökorraldus #2 Praktikaaruanne juhtimine ja töökorraldus #3 Praktikaaruanne juhtimine ja töökorraldus #4 Praktikaaruanne juhtimine ja töökorraldus #5 Praktikaaruanne juhtimine ja töökorraldus #6 Praktikaaruanne juhtimine ja töökorraldus #7 Praktikaaruanne juhtimine ja töökorraldus #8 Praktikaaruanne juhtimine ja töökorraldus #9 Praktikaaruanne juhtimine ja töökorraldus #10 Praktikaaruanne juhtimine ja töökorraldus #11 Praktikaaruanne juhtimine ja töökorraldus #12 Praktikaaruanne juhtimine ja töökorraldus #13 Praktikaaruanne juhtimine ja töökorraldus #14 Praktikaaruanne juhtimine ja töökorraldus #15
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 15 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-11-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 105 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor AnnaLamurr Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

JUHTIMISE ALUSED Konspekt Koostaja: Ain Karjus 2012/2013. õa. SISUKORD Jrk. nr. Nimetus Lk. nr. Sissejuhatus 6 1. Juhtimine ja juht 7 1.1 Juhtimine ja juht: üldmõisted ja funktsioonid 7 1.1.1 Juhtimise (mänedzmendi) üldmõisted 7 1.1.2 Juhtimise koht ja roll 8 1.1.3 Põhilised juhtimisfunktsioonid 8 1.1

Juhtimine
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

laos. Pakenditele, pakkimisele ja pakendamise tehnoloogiatele ning automaatsele tuvastamisele on pühendatud järgmised kaks peatükki. Edasi leiavad käsitlemist valdkonnad, millest algab logistika ja tarneahela juhtimine. Nendeks on varude haldamine ja ostutegevus. Klienditeeninduse kvaliteet logistikas on määrava tähtsusega ja see mõjutab konkurentsi pingestudes üha enam klientide arvu ning ettevõtte majandustegevuse tulemuslikkust – sellest on pikemalt juttu kuueteistkümnendas peatükis. Kuluarvestus on oluline

Logistika alused
thumbnail
24
docx

Praktika aruanne müüja kohal

Tartu Kutsehariduskeskus Teeninduse ja kaubanduse osakond Käty Kivirand TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI ÕPPERESTORAN JA TARTU KAUBAMAJA AS Praktikaaruanne Juhendaja: Vetka Vaike Grupp: MY08 Tartu 2009 1. Püstitatud praktikaeesmärkide ja ­ ülesannete lühikirjeldus Kopli õpperestoran

Klienditeenindus
thumbnail
23
docx

Klassikalised, neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria

Mass tootmine, vahetatavad osad, töö spetsialiseerimine kõik see nõudis suure hulga inimeste juhtimist ühel ajal ühe ruumis. Et töökohtadel ei tekiks tõelist kaost, oli vaja hakata looma juhtimispõhimõtteid. Aja edenedes tekkis omanikel ja juhtidel vajadus tõsta efektiivsust ja tootlikkust, mistõttu tuli hakata arendama juhtimise põhimõtteid ja praktikaid , mis aitaksid seda teha. Te a d u s l i k j u h t i m i n e · Teaduslik juhtimine püüdis rakendada teaduslikke põhimõtteid tööülesannete täitmisel efektiivsuse tõstmiseks. Keskenduti tootlikkuse tõstmisele, mitte töötajate heaolule. Uuriti üksikuid töid, täiustati tööriistu. Tööliste ja töötajate vahelist majanduslikku vastuolu püüti lahendada tehniliste lahendustega. Põhitähelepanu oli käsitööl, juhtimist ennast uuriti vähem. Uurimise suunad olid: o töö korraldamine

Juhtimise alused
thumbnail
73
docx

Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse

Ettevõtte sünd Turumajandusele üleminek Eestis Rõhuasetused strateegilises juhtimises Protsessile (tuleb vaadata kas kõik protsessid on tasakaalus, peab valitsema konsensus) Konkurentsile suurte kontsernide strateegiale Valitsevale äriühingule Globaalsele strateegiale Õppimisele Innovatsioonile Juhtimise praktikale Strateegilise juhtimise olemus Ettevõtte strateegiline juhtimine seisneb strateegia väljatöötamises, elluviimises, kontrollimises ja hindamises. Strateegia väljatöötamisele eelneb välis- ja sisekeskkonna analüüs. Strateegia käsitlus ... on üldine kirjeldus käitumisest ja astutavatest sammudest. ... on pikaajaliste eesmärkide saavutamise põhiteede ja tegevuspõhimõtete kogum, mis on ettevõtte arengu juhtimise aluseks. Strateegia käsitlemine Strateegia kui : Perspektiiv ­ tugineb missiooni ja visiooni määratlemisele

Juhtimine
thumbnail
55
docx

KAASAEGNE JUHTIMINE JA PERSONALI KOOLITUS

arendab personali enesearendamise vajadust. 2. Personali informeeritus tagatakse kõigil organisatsiooni tasanditel: antakse teada planeeritavast, toimuvast, toimunust, hindamise tulemustest ning tasustamise põhimõtetest. Oluline on see, et saadakse kätte kogu vajalik informatsioon - oma kvalifikatsiooni rakendamiseks, oodatud tulemuste saavutamiseks vajalik; - organisatsiooni toimimise kohta: selle ajalugu, kultuur, juhtimine, organisatsiooni süsteemid jms. 17 3. Arusaadavuse printsiip seostub kõigepealt kokkulepete määratlemisega ja sõnastamisega, nagu sellest oli juttu ülalpool (TOIM - vt .....). Juhtimissüsteemi arusaadavus tagatakse personali sisekoolitusega ning vastava dokumentatsiooniga. Siinkohal viitame veel ühte olulisele momendile, mis tekib seoses selle printsiibi rakendamisega

Juhtimine
thumbnail
40
docx

Ehituse juhtimine

A osa küsimuste vastused 1. Juhtimisteaduse olemus ja juhtimise kohta inimühiskonnas. JUHTIMINE ON EESMÄRGILE JÕUDMINE TEISTE INIMESTE KAASABIL MIKS inimesed lasevad ennast juhtida (alluvad juhtimisele)? · abitus ja alaväärsuskompleks · armastus · oma lolluse tunnistamine KES on need, kes juhivad teisi? · missioonitunne · egoistlikud kaalutlused · jumalad ja väljavalitud KUIDAS (mille abil) juhitakse? · hirm & toores jõud · veenmine (moraalne mõjutamine) · `prääniku' pakkumine (majanduslik huvi) w

Ehituse juhtimine
thumbnail
105
doc

Lõpueksam: 2008 õppekava alusel Majanduse alused

protseduuride kehtestamine. Juht peab oskama prognoosida ettevõtte tuleviku ja koostada konkreetseid lühi- ja pikaajalisi tulevikuplaane. 2) Organiseerimine- Ülesannete rühmitamine, töökohtade kavandamine, otsustamisõiguse delegeerimine, organisatsiooni struktuuri koostamine. Organiseerimise tulemusena kujuneb ülesande struktuur. 3) Valitsemine- Alluvate juhtimine ja juhendamine. 4) Koordineerimine- Tegevus, millega ühendatakse erinevate alluvate pingutused ühise eesmärgi saavutamiseks. 5) Kontrollimine- Kontrollitakse kehtestatud juhendite, reeglite, standardite täitmist ja toimet, et õigeaegselt rakendada meetmeid püstitatud eesmärkide saavutamiseks kõrvalekallete ellimineerimiseks, uute plaanide koostamisel olemasolevate täitmisega seotud puuduste

Majanduse alused




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun