TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Majandusanalüüsi ja rahanduse instituut Kristina Mazova PRAKTIKAARUANNE Õppekava TAAB02/15, peaeriala keskkonna- ja säästva arengu ökonoomika Tallinn 2018 SISUKORD SISSEJUHATUS ......................................................................................................................... 3 Isiklike eesmärkide ja ülesannete püstitamine....................................................................................... 3 Valitud praktikakoha valikukriteeriumid ..............................................
EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Juhtimise Instituut Personalijuhtimine SWEDBANK Grupitöö Juhendaja: Eneken Titov Swedbank Tallinn 2011 SISSEJUHATUS Swedbank on juhtivaks pangaks Rootsis, Eestis, Lätis ja Leedus. Swedbank on universaalpank pakkudes teenuseid oma koduturgudel Rootsis, Eestis, Lätis ja Leedus nii eraisikutele kui ka ettevõtetele. Swedbank usub traditsioonilisse pangandusmudelisse, mis keskendub eelkõige headele kliendisuhetele ja isiklikele nõuannetele. Swedbank pakub lihtsasti kasutatavaid ja konkurentsivõimeliste hindadega finantsteenuseid, mille hulka kuuluvad hoiukontod, hüpoteegid, kindlustus, krediitkaardid, laenud, pensionid ja investeeringud eraisikutele, korporatiivklientidele ning organisatsioonidele.
TALLINNA MAJANDUSKOOL Turundusspetsialisti eriala Katharina Valkrusman-Turajev TU-205 SISSEJUHATAV TURUNDUSPRAKTIKA AUTOKOOLIS DIZEL Praktikaaruanne Juhendaja: Thomas Valkrusman Tallinn 2021 SISUKORD SISSEJUHATUS........................................................................................................................ 2 1. PRAKTIKA............................................................................................................................ 3 1.1 Praktikaettevõtte iseloomustus......................
Ärieetilise konflikti lahendamine Ärieetika Ärijuhtimise osakond Töös käsitleb autor Swedbanki ja Hanila valla elanike vahelist huvidekonflikti, mida saab rühmitada ka ärieetilise konflikti alla. Lisades 1, 2 ja 3 on ära toodud erinevate osapoolte mõtteavaldused ja otsused seoses antud teemaga, mida vahendavad erinevad uudisteportaalid. Kasutusel on artiklid Delfi uudisteportaalist ning ERR'i uudisteportaalist. Töö on jaotatud alapealkirjadena plokkideks. 1. Analüüs Swedbank otsustas Hanila vallast eemaldada valla ainukese sularahaautomaadi, mis asub Virtsus. Kuid probleem on laiapõhjalisem, kui esialgu paistab. Nimelt teisaldatakse sellel aastal 32 pangaautomaati, millest kümne asukoht muudetakse.Virtsu kontekstis, kus reisijate hulk läbi aleviku on üsna märkimisväärne, ha
........9 1.3.4 Ettevõtte palgasüsteem...............................................................................................................................10 1.3.5 Ettevõtte personali koolitus........................................................................................................................10 1.4 ETTEVÕTTE RAAMATUPIDAMISE KORRALDUS....................................................................................................10 1.4.1 Töökorraldus raamatupidamises...............................................................................................................10 1.5 ÜLEVAADE UUEST TEHNOLOOGIAST...................................................................................................................11 2. ÜLEVAADE PRAKTIKA KÄIGUST..................................................................................................................11 SISSEJUHATUS Isiklike eesmärkide ja ülesannete püstitus
klientide meelitamine on lahutamatu osa hotelli tegevusest. Müügijuht juhendab oma töötajaid eesmärkide püstitamisel, sest eesmärk motiveerib müüjat ja annab talle selge kava, mida kindla ajavahemiku jooksul teha. Juht peab teadma iga müüja võimeid ja taotlusi, millesse tuleb positiivselt suhtuda, kuid need on mõttekad, innustavad ja ajakohased. Tabelis on on väljatoodud Vilhalem (1996) poolt pakutud müügipersonali juhtimise kolm osa. Tabel 1. Müügipersonali juhtimine Müügiplaani koostamine Müügiplaani elluviimine Müügipersonali hindamine Eesmärgi püstitamine Personali valik ja värbamine Personali hindamine ja analüüs Strateegia kujundamine Personali koolitamine Personali motiveerimine Allikas: (Vihalem, 1996, 103) Praktikas sain kogeda, et ettevõtel puuduvad kindlad müügieesmärgid, ning ei ole
TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Ehitusteaduskond Tutvumis-ja erialapraktika Praktikaaruanne Juhendaja: Tallinn 2015 SISUKORD SISSEJUHATUS........................................................................................................ 4 1.ETTEVÕTTE TEGEVUSE ANALÜÜS........................................................................5 1.1.Praktikaettevõtte kirjeldus: ajalugu, tegevusalad, asukoht, tegevuste üldkirjeldus,kasutatavad ressursid-hooned, masinad ja seadmed, personal jne. 5 1.2
konkurentsivõimeline tootmisüksus. Tootmisega alustati 2001. aastal ja on sellest ajast peale tegutsenud erinevates paikades Viljandis ja Viljandi lähiümbruses. Tootmise sisseseade ja tootmispõhimõtted toodi üle Joensuust. Aastast 2009 toimub Trafox Eesti tootmistegevus aadressil Reinu tee 44, Viljandi. Ettevõtte struktuur 4 3 TÖÖKORRALDUS JA DOKUMENDIHALDUS Meie ettevõttes asjaajamist korraldavate isikute töökorraldus on paika pandud töölepingutesse. Ametijuhend on olemas vaid koristajal. Enamus asjaajamisega seotud toimingud teeb ära personali- ja tootmisjuht. Kogu info töötajate tööaegade ning tootlikkuse kohta läheb ühiskasutatavasse Lean´ programmi süsteemi. Selle kaudu käib töötajate sisse- ja väljalogimine, palgaarvestus ning toormaterjali ja valmislao kontrollimine. Normdokumentide nimistus on olemas vaid üldine juhend, kuidas peaks asjaajamine ning töökorraldus ettevõttes toimima
Kõik kommentaarid