Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"teenindussaalis" - 19 õppematerjali

teenindussaalis on lahenduseks kõrge istetugi, millele müüja saab mugavalt toetada.
thumbnail
34
docx

Riskianalüüs

sega liikumist, juhtmed Jälgida, et töötajad kasutaksid on ilusti pandud . seadmete teatud osi vastavalt ohutuseeskirjadele. Komistamis- ja Põrand Teenindussaalis Töötajad/ Komistamis- , I Lisameetmete rakendamine ei ole kukkumisoht on ühtlase Teenindussaal, kukkumis- või vajalik. tasapinnaga..Kontor asub kontor libisemiseoht on teisel korrusel, treppidel vähetõenäone. on hea valgustatus, libedust pole. 2

Logistika → Logistika
301 allalaadimist
thumbnail
58
docx

Riskianalüüs näidis

juhtmed on ilusti pandud . Jälgida, et töötajad kasutaksid seadmete teatud osi vastavalt ohutuseeskirjadele. Komistamis- ja Põrand Teenindussaalis on Töötajad/ Komistamis- , I Lisameetmete rakendamine ei ole kukkumisoht ühtlase tasapinnaga..Kontor Teenindussaal, kukkumis- või vajalik. asub teisel korrusel, kontor libisemiseoht on treppidel on hea vähetõenäone. valgustatus, libedust pole. 2

Muu → Riski- ja ohutusõpetus
108 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Kliendi teekond

2. Füüsiline keskkond 2.1 Teenindajate laudadel on tihti mustad kohvitassid. Kontoris on olemas oma söögituba aga teenindajad söövad ikkagi oma töölaua taga. 2.1.1 Söögiga ei tohi söögitoast välja tulla. 2.1.2 Söögitoa uks peab olema suletud, kui seal süüakse. 2.1.3 Kohvi võib juua oma töölaua taga ainult siis kui saalis pole kliente, mustad nõud tuleb koheselt ära viia. 2.2 Teenindussaalis on sageli vaikus, mis võib kliendi ebamugavasse olukorda panna, klient ei julge ennast liigutadagi kuna kardab, et häirib oma sagimimisega teenindajat (tekib piinlik vaikus). 2.2.1 Anda sekretärile kohustus hoolitseda, et teenindussaalis mängiks alati taustamuusika. 2.2.2 Osta juurde erinevaid taustamuusika plaate. 2.3 Kuna teenindajad söövad oma töölaudade taga, siis levivad söögilõhnad üle

Haldus → Teenindusjuhtimine
226 allalaadimist
thumbnail
27
doc

TÖÖKESKKONNA RISKIANALÜÜS JA RISKIANALÜÜS

ilusti pandud laua-seina ohutuseeskirjadele. külge, ei jää arvutikohal jalgu laua all. Komistamis- ja Põrand on ühtlase Töötajad/ Komistamis- , I Lisameetmete rakendamine ei ole kukkumisoht tasapinnaga. Teenindussaal, kukkumis- või vajalik. Teenindussaalis on kontor libisemiseoht on vaipkate. Kontor asub vähetõenäone. 10 teisel korrusel, treppidel on hea valgustatus, libedust pole. Staatiline elekter Mänguautomaatide Kliendi- Enamasti väljendub see II-III Mõõta ära töökeskkonna

Meditsiin → Tööohutus ja tervishoid
675 allalaadimist
thumbnail
16
pdf

Ruumide jaotus toitlustusettevõttes

Ruumide jaotus toitlustusettevõttes Tööpõhimõtte järgi jagatakse toitlustusettevõtete köögid järgmiselt: • Valmistusköögid ehk keskusköögid • kuumutusköögid • jaotusköögid • või eelmiste kombinatsioonid Valmistusköökides road valmistatakse ise alates toorainest. Valmistusköögis sooritatakse eeltöötlus suuremale osale toorainetele ise, või kasutatakse toiduainetetööstuses eeltöödeldud tooraineid. Valmis roog serveeritakse teenindussaalis. Seda võidakse transportida ka jaotusköökidesse või toitlustuspunktidesse. Selliselt tegutsevaid valmistuskööke nimetatakse keskusköökideks. Kuumutusköögis kasutatakse roogade valmistamiseks toiduainetetööstuses valmistatud eineid või külmutatud tooteid. Valmis toit kuumutatakse serveerimistemperatuurini. Köögis valmistatakse lisaks salateid ning kuumtöödeldakse aedvilju. Rooga serveeritakse nagu valmistusköögiski.

Toit → Toitlustusettevõtete...
37 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Essee teenindusest ja juhi eeskujust

ära kuulata. Parim võimalus oma teenuseid pakkuda on oskus teine inimene ära kuulata. Klient, keda osatakse kuulata ütleb ise, mida ta vajab ja meil on siis lihtne talle seda võimaldada. Carnegie Dale oma teoses „Kuidas võita sõpru ja mõjustada inimesi“ jagab tarkust kuidas saada heaks vestlejaks. Ta ütleb: Ole hea kuulaja! Julgustage teisi enesest kõnelema! Nii lihtne see ongi. Kui minul, kui ettevõtte juhil, on aega oma töötajat kuulata, siis oma eeskujuga näitan ma, et ka teenindussaalis peab minu teenindaja leidma aja ja oma kliendi ära kuulama ja samas saab ta pakkuda kliendile seda, mida too soovib ja mismoodi soovib. Kokkuvõtte Iga juht peab mõistma, et klienditeenindaja ei ole teener. Kuigi „kliendil-on–alati-õigus- mõtteviis“ on igas teenindusettevõttes olulisel kohal, peab teenindaja jääma kindlaks oma töö tõekspidamistele ja viisakusele. Olema positiivne, sest siis on ka klient seda.

Informaatika → Infoteadus- ja...
59 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Korrektne ametikeel

HARJUTUSED-ÜLESANDED VÄITELEHT: hinda väite õigsust enne ja pärast koolitust Väide Enne Pärast koolitust koolitust 1. Mida rohkem on lauses tegusõnu, seda kergem on seda lugeda. Ei 2. kui ja nagu ette ei panda kunagi koma. Pannaks e koma 3. muud kui + da- tegevusnimi eraldatakse keskelt komaga. Ei 4. ne- ja line liiteline omadussõna kirjutatakse eelneva arvuga kokku Ei 5. Pühad ja tähtpäevad kirjutatakse suure algustähega. Ei 6. Kohanimi kirjutatakse suure algustähega ka kohanimelise täiendiga Ei ühendites. NN DIAGNOOSTÖÖ: Paranda kõik v...

Eesti keel → Eesti keel
52 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Sotsiokultuuriline ruum, suhted ja isik : Internet

ID-kaardi. Õnneks on nende olukordade leevendamiseks Eestil olemas edukad e-teenused, kus saab kõik ise vormistada ja edastada tähtsamatele isikutele. Tuues näiteks iseenda, kes ma olen ,,screenager" ehk kasvanud üles infotehnoloogiliste vidinate najal, pean palju mugavamaks saata e-maile kui helistada ja suhelda võõra inimesega telefonitsi, koostada ise avaldusi ja täita erinevaid blankette omaette arvuti ees kui istuda teenindussaalis ja suhelda täiesti võõra töötajaga. Minu arvates on e-teenused üks parimaid ja mugavamaid näiteid, kuidas säästa end ebamugavast suhtlusest näost-näkku. Kokkuvõte Suhtlemist sotsiaalvõrgustikes ei saa kindlasti võrdsustada tavalise näost-näkku suhtlemisega, sest internetis ei saa olla kunagi päris kindel, kes tegelikult teisel pool ekraani vastab. Nagu eelkirjutatud uuringust selgus, on inimesed, kes kasutavad vähem sotsiaalvõrgustikke, ka

Psühholoogia → Suhtlemispsühholoogia
15 allalaadimist
thumbnail
20
pdf

Toiduhügieen

..  …peale kokkupuudet kemikaalidega….  …enne söömist….  …peale suitsetamist, aevastamist, nuuskamist, köhimist….  NB! Toitu käitlev töötaja, kelle käel on haav, peab koheselt haava katma……veekindel plaaster, kummikinnas (max 2-3 tundi), sõrmekaitse…… 3.JUUKSED  Pead tuleb pesta regulaarselt, sest peanahal on väga palju baktereid  Köögis töötades tuleb juuksed katta täielikult (ka kiilaspeal)  Teenindussaalis töötades peavad poolpikad ja pikad juuksed olema kinni seotud  Juuksed ja kõõm võivad kukkuda toidu sisse, samuti habemekarvad 4.NINA, SUU JA KÕRVAD  Bakterit Staphylococcus aureus leidub täiskasvanud inimestel limaskestades( suus, ninas, kõrvades), aga ka kätel, kust bakterid satuvad toidu sisse ja saastavad selle.  …nina nokkida...  …pista sõrmi suhu…..  …ära käitle toitu kui sul on silma- või kõrvapõletik...

Toit → Toiduohutus
38 allalaadimist
thumbnail
26
doc

”Toidupoe klienditeenindaja töökoht”

EESTI MAAÜLIKOOL Tartu Tehnikakolledž Ainetöö ”Toidupoe klienditeenindaja töökoht” õppeaines „Ergonoomika ja tootedisain“ TE.0892 Biotehniliste süsteemide eriala Üliõpilane: “…..“................. 2014. a .............................. Mailis Zirk Juhendaja: “…..” ................. 2014. a ...............................Oliver Sada Tartu 2014 SISUKORD SISUKORD.................................................................................................................................2 SISSEJUHATUS.........................................................................................................................3 2. KLIENDITEENINDAJA ÜLESANDED........................................................................

Ergonoomika → Ergonoomika
20 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Toiduhügieen loengukonspekt

. ...peale kokkupuudet toidujäätmetega... ...peale kokkupuudet kemikaalidega.... ...enne söömist.... ...peale suitsetamist, aevastamist, nuuskamist, köhimist.... NB! Toitu käitlev töötaja, kelle käel on haav, peab koheselt haava katma......veekindel plaaster, kummikinnas (max 2-3 tundi), sõrmekaitse...... 3.JUUKSED Pead tuleb pesta regulaarselt, sest peanahal on väga palju baktereid Köögis töötades tuleb juuksed katta täielikult (ka kiilaspeal) Teenindussaalis töötades peavad poolpikad ja pikad juuksed olema kinni seotud Juuksed ja kõõm võivad kukkuda toidu sisse, samuti habemekarvad 4.NINA, SUU JA KÕRVAD Bakterit Staphylococcus aureus leidub täiskasvanud inimestel limaskestades( suus, ninas, kõrvades), aga ka kätel, kust bakterid satuvad toidu sisse ja saastavad selle. ...nina nokkida... ...pista sõrmi suhu..... ...ära käitle toitu kui sul on silma- või kõrvapõletik... ...!!

Toit → Toiduhügieen
257 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Praktikaaruanne juhtimine ja töökorraldus

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Juhtimise ja töökorralduse peaeriala PRAKTIKAARUANNE Anna Bugajova Tallinn 2015 Sisukord 1. Sissejuhatus....................................................................................................... 2 1.1 Isiklike eesmärkide ja ülesannete püstitus....................................................2 1.2. Valitud praktikaettevõtted ­ valikukriteeriumid............................................3 2. Organisatsiooni tegevuse ülevaade....................................................................3 2.1. Organisatsiooni tegevuse eesmärk. Organisatsiooni koht avalikus või erasektoris...............................................................................

Majandus → Juhtimine
106 allalaadimist
thumbnail
11
docx

EKSAMIKÜSIMUSED ORGANISATSIOONIKÄITUMISEST

EKSAMIKÜSIMUSED ORGANISATSIOONIKÄITUMISEST 1. Organisatsiooni mõiste. Organisatsioonikäitumise mõiste. Organisatsioon on teadlikult koordineeritud sotsiaalne ühendus, mis koosneb kahest või enamast inimesest ja funktsioneerib suhteliselt katkematult, et saavutada ühiseid eesmärke või neid püstitada. 2. Organisatsioon kui süsteem. 3 allsüsteemi, nende omavaheline seos. allsüsteemid(Subsystem): inimesed ehk sotsiaalne allsüsteem struktuur ehk juhtiv allsüsteem tehnoloogia ehk tehniline (materiaalne) allsüsteem Kõik need osad mõjutavad vastastikku üksteist. Lisaks sellele mõjutab organisatsiooni allsüsteeme ka väliskeskkond, millele ka need avaldavad omakorda mõju 3. Organisatsioon ja keskkond. Mikro ja makrokeskkond. Mikro- ehk lähikeskkond: kliendid, konkurendid, koostööpartnerid jt. ning makro- ehk üldkeskkond, mis mõjutab kõiki sellese kuuluvaid organisatsioone üh...

Majandus → Turundus
11 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Eksamiküsimused vastustega

Ametiga seotus Põhimuutujateks on inimese tegevuse tüüp: tööl või tööväliselt, ametiga seotud või mitteseotud tegevus. Sekkumist loetakse õigustatuks, kui tegevus toimub tööl ja see on seotud inimese ametiga. Kui tegevus pole aga inimese ametiga seotud , muutub sekkumise legitiimsus ebaselgeks. Näiteks kaardimäng töökohal lõunaajal. Sekkumise õigustatus oleneb olukorrast: kas seda teevad töölised tsehhis või pangatöötajad teenindussaalis klientide silme all, kuigi oma töövaheajal. Privaatsus (Privacy) on inimese õigus elada segamatult ja omaette, see on õigus eraelule. Privaatsuse õiguste põhjal on lubamatu sekkuda isiku eraellu ja levitada tema kohta salajast informatsiooni, mis võib teda emotsionaalselt kahjustada. Privaatsusesse sekkumisse võimalikud tegevused salajane jälgimine ja salajaste salvestuste tegemine, järelvalveseadeldiste

Sotsioloogia → Organisatsioonikäitumine
440 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Organisatsioonikäitumine eksamiküsimused ja vastused

legitiimsuse mudel, mille aluseks on uurimistöö. Põhimuutujateks on inimese tegevuse tüüp: tööl või tööväliselt, ametiga seotud või mitteseotud tegevus. Sekkumist loetakse õigustatuks, kui tegevus toimub tööl ja see on seotud inimese ametiga. Kui tegevus pole aga inimese ametiga seotud , muutub sekkumise legitiimsus ebaselgeks. Näiteks kaardimäng töökohal lõunaajal. Sekkumise õigustatus oleneb olukorrast: kas seda teevad töölised tsehhis või pangatöötajad teenindussaalis klientide silme all, kuigi oma töövaheajal. Privaatsus (Privacy) on inimese õigus elada segamatult ja omaette, see on õigus eraelule. Privaatsuse õiguste põhjal on lubamatu sekkuda isiku eraellu ja levitada tema kohta salajast informatsiooni, mis võib teda emotsionaalselt kahjustada. Privaatsusesse sekkumisse võimalikud tegevused salajane jälgimine ja salajaste salvestuste tegemine, järelvalveseadeldiste kasutamine,

Psühholoogia → Organisatsioonipsühholoogia
111 allalaadimist
thumbnail
652
pdf

Asjaajamise alused

 Erinevate roogade serveerimine 230  Klientide teenindamise protsess 242  Selvelauad 248  Catering-teenus 260 9. Töökorralduse alused toitlustuses 263  Teenindusruumid ja teenindusprotsess 263  Töökorralduse põhimõtted teenindussaalis 265  Saalitöö korraldamine, tööde järjekord ja ajastamine teenindussaalis 269  Töökorralduse põhimõtted köögis, tööde järjekord ja ajastamine 271 10. Eesti toidukultuur ja rahvusköök 277  Eesti toidukultuuri areng ja toidupärand 277  Tähtpäevatoidud 282

Majandus → Analüüsimeetodid...
50 allalaadimist
thumbnail
31
doc

Toiduhügieenikoolitus käitlemisettevõttes

Kummikindad ja nende kasutamine Kummikindad kaitsevad käsi nahal paljunevate bakterite eest. Määrdumine on võimalik ka siis kui kasutate kummikindaid. Seega käsi peab pesema ka siis, kui kasutatakse kindaid. Käsi peab pesema ka siis kui kummikindad võetakse ära või kui nende usaldusväärsus on kaheldav. JUUKSED NB! Pead tuleb pesta regulaarselt, sest peanahal on väga palju baktereid; köögis töötades tuleb juuksed katta täielikult, teenindussaalis töötades peavad poolpikad ja pikad juuksed olema kinni seotud. Juuksed ja kõõm võivad kukkuda toidu sisse, samuti ka habemekarvad; NINA, SUU JA KÕRVAD Bakterit Staphylococcus aureus leidub täiskasvanud inimestel limaskestadel (suus, ninas, kõrvades) aga ka kätel, kust bakterid satuvad toidu sisse ja saastavad selle. NB! Ära urgitse sõrmega nina ega kõrvu; Ära pista sõrme suhu; Ära käitle toitu, kui sul on silma- või kõrvapõletik;

Toit → Toiduhügieen
96 allalaadimist
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

tervisekaitse. Leiba võib serveerida ümmarguses, punast veini aga piklikus sangaga korvis. Pirukaid ning suuremõõtmelisi kringleid ja kondiitritooteid serveeritakse plaatidel, puuvilju aga liudadel. Puidust erikujulised kandikud sobivad nii hotellitoa kui ka muuks teeninduseks. Maitseainetooside asemel on muutunud populaarseks metall, puit või plastkorpusega soola ja pipraveskid. Materjali valik ning kuju peavad vastama teistele lauakatmisvahenditele. 199. Ettevalmistustööd teenindussaalis ja (köögis) Kelnerite tööruumides valmistatakse ette lauakatmis, serveerimis ja töövahendid ning korrastatakse oma väljanägemist ja töökohta. Teenindussaalis koristatakse, mööbel paigutatakse õigetele kohtadele, lauad kaetakse linade ja eelkattesse kuuluvate nõude, toiduriistade ja lauakaunistustega ning luuakse klientide vastuvõtuks hubased tingimused.

Turism → Turismiettevõtlus
114 allalaadimist
thumbnail
156
pdf

Äriplaani e-kursuse materjal

Taolise nimekirja koostamine on lihtsam, kui tekitada teatav struktuur ning mõelda iga alarühma vajadused kompaktselt läbi. Võib mõelda: 1) organisatsioonipõhiselt - millised osakonnad või ametid ettevõttes on ning mida igaüks neist vajab; 2) ruumipõhiselt - millised on erinevad tööruumid ettevõttes ning mida vajatakse nende sisustamiseks; 3) tegevuspõhiselt - mida on vaja erinevate teenuste pakkumiseks või toodete valmistamiseks. Näiteks, teenindussaalis on vaja vastuvõtjale lauda ja tooli, klientidele toole, riiuleid tellimustööde hoidmiseks, kassasüsteemi, akendele päikesekaitseks rulood ning ruumi ilmestamiseks mõnd suuremat toataime. Vajaminevaid vahendeid ei tohi segi ajada igakuiste kuludega, mille ostueelarve kajastub üldhalduskulude all. Kui vajaminevate vahendite nimekiri on koos, siis tuleb selgeks teha nende maksumus ja soetamistingimused – kas on nõutav ettemaks, millised võivad olla kaasnevad kulud (nt

Majandus → Majandus
69 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun