Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Praktikaaruanne logistikaettevõttes (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL
Ehitusteaduskond
Tutvumis -ja erialapraktika
Praktikaaruanne
Juhendaja :
Tallinn 2015

SISUKORD


SISSEJUHATUS 4
1.ETTEVÕTTE TEGEVUSE ANALÜÜS 5
1.1.Praktikaettevõtte kirjeldus: ajalugu, tegevusalad, asukoht, tegevuste üldkirjeldus,kasutatavad ressursid -hooned, masinad ja seadmed , personal jne 5
1.2.Ettevõtte logistika -ja klienditeeninduspoliitika ning -strateegia kirjeldus 5
1.2.1.Ettevõtte logistikastrateegia eesmärgid ja ülesanded, logistikastrateegia seotus ettevõtte üldise äri-ja marketingistrateegiga 6
1.3.Logistikatöö korraldus ettevõttes 6
1.3.1.Ettevõtte peamiste logistiliste toimingute ja protsesside loetelu ja lühikirjeldus 7
1.3.2.Logistikatöö korraldust reguleerivad dokumendid : protsessikirjeldused, tööjuhendid,klienditeenindusstandardid jne 8
1.4.Logistikajuhtimine ettevõttes 9
1.4.1.Logistikaorganisatsioon 9
1.4.2.Logistika juhtimisega tegelevate töötajate tööülesanded ja vastutus, logistika juhtimistöö jaotus eri töötajate vahel 9
1.5.Logistiliste tööde arendamine ettevõttes 9
1.5.1.Logistiliste toimingute ja protsesside arendamistööde kirjeldus 9
1.5.2.Hinnang ettevõtte logistikatöö arendamisele 10
1.6.Koondhinnang ettevõtte logistikatööle 10
1.6.1.Logistikatöö osa ettevõtte majanduslike eesmärkide saavutamisel 11
1.6.2.Puudused, ebakõlad ja vastuolud logistikatöö korralduses ja logistiliste toimingute juhtimises 11
1.6.3.Ettepanekud logistikatöö paremaks korraldamiseks ettevõttes 11
2.ÜLEVAADE PRAKTIKA KÄIGUST (SH ENESEANALÜÜS) 13
2.1.Hinnang ettevalmistusele: teoreetilise ja praktilise ettevalmistuse tase praktika sooritamiseks –tugevad ja nõrgad küljed 13
2.2.Hinnang toimetulekule: praktika käigus sooritatud tööde ja tegevuste loetelu ning tööülesannetega toimetuleku analüüs 13
2.3.Hinnang uutele teadmistele ja oskustele: mida uut ja huvitavat koges ning õppis üliõpilane praktika ajal 14
3.HINNANG PRAKTIKAETTEVÕTTELE 15
3.1.Tööle võtmine ja juhendamine praktika vältel 15
3.2.Valitud ettevõtete sobivus praktika eesmärkidest lähtudes 15
KOKKUVÕTE 16

SISSEJUHATUS


Bakalaureuseõppe praktika eesmärgiks on tutvumine erialase tööga tegelikus tööolukorras. Praktika sooritamise põhimõte on erialaliste teadmiste rakendamine reaalses olukorras ning inseneri , tehnoloogi või teadlase-uurija töö spetsiifika tundmaõppimine, ning oma eriala reaalses valdkonnas iseseisvalt tundmine ja silmaringi laiendamine. Lisaks on praktika õpiväljundite saavutamiseks korraldatav sihipärane tegevus, mis on suunatud õpitud teadmiste ja oskuste rakendamisele töökeskkonnas õppeasutuse määratud vormis ning juhendaja juhendamisel.
  • ETTEVÕTTE TEGEVUSE ANALÜÜS


  • Praktikaettevõtte kirjeldus: ajalugu, tegevusalad, asukoht, tegevuste üldkirjeldus,kasutatavad ressursid-hooned, masinad ja seadmed, personal jne


    Ettevõte X on vanim Eestis tegutsevaid logistika- ja transpordiettevõtteid, mis on oma põhitegevuses orienteeritud maanteevedudele kohalikul turul.
    Kliente teenindavad ca 200 veokit: tent- ja külmutuspoolhaagised, tavalised ning jahutus/ külmutusagregaadiga varustatud isotermilised furgoonid ning tsistern-/paakautod, milledel on lai kandejõu ja kubatuuri
  • Vasakule Paremale
    Praktikaaruanne logistikaettevõttes #1 Praktikaaruanne logistikaettevõttes #2 Praktikaaruanne logistikaettevõttes #3 Praktikaaruanne logistikaettevõttes #4 Praktikaaruanne logistikaettevõttes #5 Praktikaaruanne logistikaettevõttes #6 Praktikaaruanne logistikaettevõttes #7 Praktikaaruanne logistikaettevõttes #8 Praktikaaruanne logistikaettevõttes #9 Praktikaaruanne logistikaettevõttes #10 Praktikaaruanne logistikaettevõttes #11 Praktikaaruanne logistikaettevõttes #12 Praktikaaruanne logistikaettevõttes #13 Praktikaaruanne logistikaettevõttes #14 Praktikaaruanne logistikaettevõttes #15 Praktikaaruanne logistikaettevõttes #16
    Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
    Leheküljed ~ 16 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2016-07-08 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 130 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor lotatimmu Õppematerjali autor
    Praktikaaruanne logistikaettevõttes
    Tutvumis-ja erialapraktika

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    20
    doc

    Logistika alused

    1. Logistika alused 1.1. Logistika ajaloost Sõnal "logistika" on olnud läbi ajaloo mitmeid erinevaid tähendusi. Loogilise ja ratsionaalse ning läbimõeldud tegutsemise järgi on tuntud vajadust läbi aastasadade eelkõige sõjanduses. Vanas Kreekas tähendas sõna logistike arvutamis- ja arutlemiskunsti. Rooma Impeeriumis mõeldi logistika all toiduainete jaotamise reegleid ja korda. Sellega tegelevaid ametnikke nimetati "logistideks" või "logistikuteks". Esimesel aastatuhandel seoti mõistet "logistika" väekoondiste materiaalsete ressursside varustamisega ja nende varude koosseisuga tegeleva valdkonnaga. Varajasel keskajal määratleti logistikat kui sõjaväe varustamise ja vägede ümberpaigutamise juhtimise kunsti. Termin "logistika" võeti kasutusele Prantsuse armees 1670-ndatel aastatel. Logistika all

    Laomajandus
    thumbnail
    23
    docx

    Praktika aruanne - Tallink: Baltic Queeni ladu

    eelisega, et olen enne merel töötanud ja tunnen laeva elu. Praktika koha sain Kärt Petersonile kirjutades, kes käis ka koolis praktikakohti tutvustamas. Praktika ajal jälgisin Värska Stilli ehk Värska gaasita kauba liikumist laos ja kauba liikumist laost poodi. Käsitlesin veokorraldaja tööd laevas ja õppisin tundma laevas kasutatavaid tellimisprogramme. 1. VEOKORRALDAJA- LOGISTIK Veokorraldaja ülesanneteks on veotellimuste vastuvõtmine ja vedude vastuvõtmine. Ta peab oskama paljusid keeli , et suhelda klientide ja välispartneritega. Oskama koostada arveid. Veokorraldajaks sobib inimene, kellel on teadmised logistikas ja klienditeeninduse kogemus. Hea keelte, arvuti oskus, stressitaluvus ja koostöövalmidus. Ta isik, kes ekspedeerimislepinguga kohustub korraldama veose vedamise saatja arvel. Veokorraldaja töö on seotud kaupade,

    Laomajandus
    thumbnail
    24
    pdf

    Logistikaõpik

    1 LOGISTIKA ÜLESANDED JA MISSIOON 1.1. Logistika ajaloost Logistika kui käsitööndust ja kauplemist teenindav valdkond on eksisteerinud juba mit- meid aastatuhandeid. Kaupu transporditi juba kauges minevikus laevade ja veoloomadega, algul härgade ja kaamelite, hiljem hobustega. Kasutati algelisi ladusid viljatagavara ja muude säilivate toiduainete pikaajaliseks hoidmiseks järgmise saagini, samuti ka mitme aasta jooksul näljahädade ärahoidmiseks. Kaupmehed pidasid arvestust kaubatagavarade üle ja otsustasid, millal on õige midagi ja

    Kategoriseerimata
    thumbnail
    288
    doc

    Töövihik: Laondus ja veokorraldus

    ..................................49 16. Tõstukite hooldustööd.....................................................................................51 17. Puhastustööd laos............................................................................................52 18. Klienditeenindus..............................................................................................54 19. Kvaliteedi haldamine logistikas.......................................................................71 20. Logistika alused ja põhimõisted......................................................................81 21. Transport..........................................................................................................93 22. Kaubavedu.......................................................................................................99 23. Varude juhtimine............................................................................................111 24. Kulude juhtimine logistikas................

    Logistika alused
    thumbnail
    114
    doc

    Laondus ja veokorraldus

    ..................................49 16. Tõstukite hooldustööd.....................................................................................51 17. Puhastustööd laos............................................................................................52 18. Klienditeenindus..............................................................................................54 19. Kvaliteedi haldamine logistikas.......................................................................71 20. Logistika alused ja põhimõisted......................................................................81 21. Transport..........................................................................................................93 22. Kaubavedu.......................................................................................................99 23. Varude juhtimine............................................................................................111 24. Kulude juhtimine logistikas................

    Laomajandus
    thumbnail
    49
    doc

    Laondus ja veokorraldus

    ülemised kaubad rõhuvad alumistele ja põhjustavad neile vigastusi ühes riiuli postivahes on võimalik hoiustada ainult üht tooteartiklit ei sobi hooajakaupade ladustamiseks 21. Mis on raadiosüstik? seade, mille abil on võimalik teostada kogu sügavriiulite teenindamise töö seade, mille abil on võimalik komplekteerida sügavriiulitest tükikaupa seade, mis suudab liikuda iseseisvalt riiulikorrustel, transportides kaubaaluseid kaasaegne logistika sidepidamidamisseade, mille abil saab korraldada ladudes kogu reaalajas toimiva elektroonilise andmevahetuse 22. Millist kasu on võimalik saada raadiosüstikute kasutamisest? raadiosüstiku abil on võimalik komplekteerida sügavriiulitelt tükikaupa raadiosüstikut kasutades saab hoiustada riiuli postivahe igal korrusel erinevat tooteartiklit raadiosüstik on võimeline töötama iseseisvalt ilma tõstukijuhi poolse juhtimiseta

    Veokorraldus
    thumbnail
    56
    doc

    Logistika konspekt

    LOGISTIKA BAASKURSUS, MAINORI KÕRGKOOL, Sügis 2009. NR. 1 1. SISSEJUHATUS 1.1. Logistika määratlus Logistika on protsess, mis toimub organisatsiooni tarnijatest klientideni. See mõjutab vastastikku peaaegu iga üksuse tegevust organisatsioonis ja paljusid teisi organisatsioone väljaspool oma organisatsiooni, kaasa arvatud kliendid. Efektiivne logistika pöörleb ümber viie võtmeala ­ toodete liikumine, informatsiooni Hikumine, aeg / teenindus, kulud ja integratsioon (süsteemsus). Igal neist on määrav mõju logistika edukusele, lisandväärtuse loomisele ja organisatsiooni konkurentsivõime parandamisele. Logistika on tooraine, pooltoodete ja lõpptoodete lähtepunktist tarbimispunkti liikumise, ladustamise ning sellega seotud informatsiooni planeerimine, teostamine ja kontrollimine, eesmärgiga rahuldada kliendi nõudmisi (U. S

    Logistika
    thumbnail
    76
    docx

    Ärilogistika- eksamimaterjal

    1. Logistika olemus, osategevused, mõiste ajalugu, tähtsus ja tähtsustumine Märksõnad: interdistsiplinaarsus, logistika missioon, tarneahela ulatus, 7R mudel Logistika mõiste:  Tegevus, mis vastutab organisatsiooni ja tarnijate vahelise materjalivoo eest. Materjalivoog liigub organisatsiooni, selle sisestest tegevustest läbi kuni tarbijani.  Efektiivne logistika pöörleb ümber viie võtmeala – toodete liikumine, informatsiooni liikumine, aeg, kulud ja integratsioon (süsteemsus). Igal neist on määrav mõju logistika edukusele, lisandväärtuse loomisele ja konkurentsivõime parandamisele (Craig 1997).  Logistika on vajaminevate ressursside ja teenuste organiseerimine mistahes operatsiooni jaoks.  Ärilogistika on kaupade, teenuste ja seonduva informatsiooni kulusäästliku ja

    Ärilogistika




    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun