Klientide ja konkurentide uuring Ettevõtlus ja äri planeerimine Kodune töö Õppejõud: Marianne Kallaste Üliõpilased: Kea Karja Kätlin Teedla Herki Rank Tallinn 2016 Sisukord 2 Klientide uuring..................................................................4 1.1Sihtturg...............................................................................4 1.2Intervjuu..............................................................................5 1.3Ankeetküsitlus.....................................................................6 1.3.1 Ankeetküsitluse tulemused.......................................................................................6 1.4Uuringu kokkuvõte ja järeldused...........................................7 Konkurentide uuring...............
Garantiiremonti tuleme teeme kohapeal. Kui midagi suuremat on vaja teha siis viime oma töökotta tagasi ja toome kliendile koju tagasi. Toode on meil transpordiks ilusti kiletatud, et ei saaks välistegurite abil kriimustada või kannatada. Meie toodete tarbijad teavad täpselt, millist toodet nad endale tahavad ja on teadlikud kvaliteetsetest ja eksklusiivsetest materjalidest. Läheneme igale kliendile personaalselt ja arvestame kõiki kliendi soove ja vajadusi. 9. TURUNDUSPLAAN 1.2. Turunduse strateegia Meie üheks eesmärgiks on õppida oma kliente tundma ja täita nende soovid ja vajadused. Teeme oma klientidega tihedalt koostööd saadame neile valmivast mööblitükist plaane, et olla kindel nende soovis. Meid eristab teistest see, et kliendi rahulolu on meie jaoks kõige tähtsam. Töötajate kõrge pühendumus ja armastus töö vastu tagab kvaliteetse ja kiirelt valmiva toote. Kliendid saavad ka meie juures konsultatsioonides käia ning nõu küsida, kui
Müügi põhitõed Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem? [Type the author name] "Väikesed muudatused võimetes viivad suurte muudatusteni tulemustes." Sisukord Sissejuhatus 2 Millised omadused peavad olema heal müügiinimesel? 3 Klientide eripärad 5 Müügitsükkel 7 Ettevalmistus ja häälestamine 8 Kontakti loomine ICE BREAKING 8 Vajaduste lahtiselgitamine 9 Toote esitlemine 10 Vastuväidetega tegelemine 11 Closing 13 Lisamüük crossell 19 Kokkuvõte 20 1 Sissejuhatus Müügitöö on kahtlemata kõige huvitava
1.0 KOKKUVÕTE 3 2.0 ETTEVÕTTE ÜLDANDMED 3 3.0 ÄRIIDEE 3 4.0 VISIIOON, MISSIOON, EESMÄRGID 4 5.0 ÄRIKESKKONNA ANALÜÜS 4 6.0 SWOT ANALÜÜS 4 7.0 TOODE VÕI TEENUS 5 8.0 TOOTMINE VÕI TEENINDAMINE 6 9.0 TURUPOTENTSIAALI HINNANG 6 10.0 KONKURENTS 7 11.0 TURUNDUSPLAAN 8 12.0 PERSONAL JA JUHTIMINE 8 13.0 FINANTSPALNEERIMINE 9 14.0 RISKIANALÜÜS 9 15.0 LISAD 10 2 1.0 KOKKUVÕTE On soov avada uut firmat nimega ,,Mannekeen" OÜ. Firma tegeleb klientidele rõivaste valmistamisega. Ettevõtte asukohaks saab Lõunakeskus, töötajate hulka kuuluvad
vegan ajakirjad, taimetoidumessid ning läbi koostöö erinevate MTÜ-de ning vegan seltsidega. Kui oleme äppi laiendanud ning seeläbi ka sihtturgu hakkame end reklaamima ka üleüldistes toidu- ning fitnessajakirjades, toitumisega seotud Facebooki gruppides, toidumessidel ning läbi koostöö mõjukate blogijate ja youtuberitega. Loomulikult loome ka endale sotsiaalmeedia kontod ning hoiame kliente aktiivselt kursis enda tegevuste ja arendustega. Peale Soome laienemist kaasame turundusplaani ka kõik seaalsed samaväärsed platvormid. 12. Personal ja juhtimine. Kirjelda oma ettevõtte planeeritavat personali ja juhtimistegevust. Lisa alljärgnevasse tabelisse töötajate tööjõukulud järgnevaks perioodiks. Organisatsiooni struktuur. Oleme väike ettevõte, kus osanikud on ka juhatuseliikmed ning töötajad. Seetõttu on meie struktuur lihtne: iga osanik/juhatuseliige vastutab enda tegevusvaldkonna toimimise eest.
Müüja peab olema konsultandi rollis, äratada temas ostusoov – klient peab veenduma, et vajab toodet, ehk siis samas on müüja ka veenja. Tähtis on luua väga täpne ettekujutus kliendile. Formaalloogika kasutamine (tehnikakaupade puhul, kvaliteedi ja hinna suhe on kliendile arusaadav, uute toodete puhul): üldine otsustus konkreetne otsustus järeldus 1. Näide: Kõik ettevõtjad on huvitatud kulude vähendamisest ja tootlikkuse tõstmisest. 2. Minu toode vähendab kulutusi ja suurendab tootlikkust. 3. Teie vajate minu toodet. Kliendi arvamuse mõjutamine o Autoriteedile toetuv ettepanek – Toodet kasutavad tuntud firmad, inimesed (kindlad nimed) o Autosugestiooni ergutamine – Kirjeldus, millist rahuldust hakkab
Pikkaajalist müüki saab saavutada ainult kahepoolse kasumiga. Klient jääb rahule ja müüja Müügi 7 sammu : 1.toote tundmine, 2.uute klientide otsimine, 3.vajaduste väljaselgitamine, 4.esitlemine – aktiivne müük, 5.vastuväidete ületamine, 6.müügi lõpetamine, 7.taasmüügi saavutamine Kui sa tahad saada uusi kliente ja hoida vanu, tuleb kohelda neid sammuti nagu iseennast. Kõikidele klientidele on vaja pöörata võrdset tähelepanu nt. swebpanga näide, elisa ja tele2 näide. Rahulolematud kliendid on kui abistajad. OtsustajagaI(kellel on antud õigus otsutada) rääkimata tehingut ei sünni. Kuidas saab teada, kes on otsustaja? Internetileheküljedel : nt. Turundusjuhi number ja meili aadress. Helistad firmasse, ja küsid kes tegeleb ühe või teise asjaga. Lähed ettevõttesse kohale tuttavatelt / sõbrad / sugulased 5. Vajaduste väljaselgitamine Kalastada tasub seal, kus on kala. Põhiliselt valmistuge kirjeldama KASU
TURUNDUSE EKSAM Peatükk 6 ,, Toode" Toode pakkumine, mis on tehtud turule hankimiseks, kasutamiseks ja tähelepanu äratamiseks. Võib olla nii toode, teenus, inimene, organisatsioon, kogemused või idee. TARBEKAUBAD Mugavustooted · Tarbija ostab tihti ja kohe, kulutades minimaalselt aega ja energiat ostu sooritamiseks. · Toote teisi alternatiive ei kaaluta · Madala hinnaga ja neid on saadaval igal pool nt seep, ajalehed ja muud majapidamistarbed · Esmatarbetooted tarbitakse tihti, rutiinselt ja igas leibkonnas · Impulsstooted ostetakse kiiresti ja planeerimata impulsi ajel. Kui toode pole hetkel saadaval siis seda tavaliselt ei osteta · Hädaostutooted ostetakse pärast tugeva vajaduse tekkimist. Pole aega uurida alternatiive nt kui vihma hakkab sadama, ostab vihmavarju, lambipirn põleb läbi ostab uue lambi Valiktooted · Ostetakse harvem ja mõeldakse hoolikalt läbi nende
Sobilik nii tudengile, kui algajale ettevõtjale :)
Kõik kommentaarid