Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Väljendusoskus KT (spikker) (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on lugemine?
  • Millised on kirjatöö tegemise etapid?
  • Mis on mõtete püüdmine?
  • Mis on kirjutamiskramp ja kuidas sellest üle saada?
  • Mis on mõtete korrastamine?
  • Mis erinevus on suulisel ja kirjalikul kommunikatsioonil?
  • Mis on kirjatöö eesmärk ja põhiidee?
  • Milline peab olema kirjutaja suhtumine lugejasse?
  • Mis on tekstistrateegia?
  • Millised on arutlevad tekstistrateegiad?
  • Mis on struktureerimine?
  • Mida tähendab sissejuhatuse struktureerimine?
  • Mida tähendab põhiidee juures püsimine ja selle väljaarendamine?
  • Mida tähendab kokkuvõtte struktureerimine?
  • Mis on viimistlemine?
  • Mis on sisulõigud?
  • Kuhu paigutada tuumlause?
  • Mis on sidelõigud?
  • Mis on üleminekud?
  • Mida tähendab sõnastuse viimistlemine?
  • Mis on toimetamine?
  • Mis on referaat?
  • Mis on plagiaat?
  • Milline peab olema teadusteksti stiil?
  • Milline on hea pealkiri?
  • Mis on annotatsioon?
  • Mis on resümee?
  • Mis on retsensioon?
  • Milline on inimkommunikatsiooni tähtsus?
  • Mis on inimkommunikatsioon?
  • Millised on võimalikud mürad inimkommunikatsiooni kanalites?
  • Kuidas me loome arusaamise iseendast?
  • Kuidas me loome arusaamise teistest?
  • Mis mõjutavad meie tunnetuse täpsust?
  • Mida tähendab kodeerimine ja dekodeerimine inimkommunikatsioonis?
  • Milline on keele roll maailma mõistmisel?
  • Millised on keele probleemid maailma mõistmisel?
  • Mida tähendab parakeel?
  • Milline on kuulamise tähtsus inimkommunikatsioonis?
  • Mida tähendab sümbolite kasutamine inimkommunikatsioonis?
  • Milline on zestide roll mitteverbaalses kommunikatsioonis?
  • Milline on riietuse roll mitteverbaalses kommunikatsioonis?
  • Mis on egotsentriline kõne?
  • Miks on vaja sallivust kultuuridevahelises suhtlemises?
  • Milline peab olema intervjuu ülesehitusalgus sisu alguses avatud küsimused ja siis edasi konkreetsemad k0kkuvõte?
  • Kui saab otsima variante ja täiendusi salvestada kõik ideed hinnata ja valida välja hiljem?
  • Millised on grupiliikmete rollid?
  • Millised on grupi juhi rollid?
  • Mida teha et grupi töö oleks edukas?
  • Mida peaks grupi juht edu nimel tegema?
  • Millised on erinevad juhtimisstiilid?
  • Milline on väikese grupi elutsükkel?
  • Kuidas grupi suurus mõjutab otsuste vastu võtmist?
  • Millised on erinevad otsuste tegemise mudelid väikestes gruppides?
  • Millest sõltub esineja usutavusautoriteetsus iseloom dünaamika eelnev usutavus esinemise ajal tekkiv usutavus?
  • Millised on erinevad kõne ettekandmise viisidekspromtkõne maha loetud kõne päheõppitud kõne vabalt rääkimine?
  • Mis on auditooriumi analüüsdemograafiline analüüs eesmärgileorienteeritud analüüs?
  • Millised on erinevad kõne ülesehituse mudelidteema järgi kronoloogiline ruumiline probleemlahendus põhjustagajärg?
  • Mis iseloomustab kommunikatsiooni suures organisatsioonis?
  • Mis juhtub informatsiooniga liikumisel mööda organisatsiooni hierarhianivoosid?
  • Mis on kuulujutud miks ja kuidas need tekivadKte1K Kkuulujutud ttähtsus eebamäärasus kkriitiline meel?
  • Millised võivad olla kõne eesmärgid?
  • Kuidas olla veenev?
  • Mis mõjutab kõneleja usutavust?
  • Millest alustada kõneks valmistumisel?
  • Miks sa kõnega esined?
  • Kuidas esineda erinevatest kultuuridest pärit kuulajatele?
  • Kuidas võita publiku sümpaatiat?
  • Millised on erinevad kõne ülesehituse mustrid?
  • Mis peab olema kõne sissejuhatuses?
  • Kuidas luua head sissejuhatust?
  • Millist sissejuhatust tuleb vältida?
  • Kuidas luua head kokkuvõtet?
  • Millist kokkuvõtet tuleb vältida?
  • Millised on visuaalsete abivahendite plussid ja miinused?
  • Mida tuleb silmas pidada kilede ettevalmistamisel?
  • Kuidas harjutada esinemiseks?
  • Mida tuleb silmas pidada märkmete tegemisel ja kasutamisel?
  • Milline on varustuse kuldreegel?
  • Mis on lavahirm?
  • Kuidas jagu saada lavahirmust?
  • Mis on empaatiline kuulamine?
  • Mis on lähisuhete aluseks?
  • Milline on lähisuhete elutsükkel?
  • Milline on inimsuhete dialektika?
  • Milline roll on perekonnal inimkommunikatsioonis?
  • Millised on erinevad konfliktide lahendamise viisid?
  • Mis on oluline läbirääkimiste pidamisel?
  • Mida tähendavad sotsiaalsed rollid?
  • Mida tähendab rollidevaheline konflikt?
  • Mis on eneseavamine?
  • Mis on Johari aken?
  • Millised on tõhusa eneseväljenduse reeglid?
  • Mille poolest erinevad kultuurid üksteisest?
  • Mis võib takistada teisest kultuurist arusaamist?
  • Mis on intervjuu?
  • Millised on erinevad intervjuu liigid?
Vasakule Paremale
Väljendusoskus KT-spikker #1 Väljendusoskus KT-spikker #2 Väljendusoskus KT-spikker #3 Väljendusoskus KT-spikker #4 Väljendusoskus KT-spikker #5 Väljendusoskus KT-spikker #6 Väljendusoskus KT-spikker #7 Väljendusoskus KT-spikker #8
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-04-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 27 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Geiu Õppematerjali autor
Väljendusoskuse spikker, ei sisalda KT küsimusi.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
19
doc

Väljendusoskus kontrolltöö ISS0110

~Kirjutamine~ Mis on lugemine? Lugemine on nagu tähenduse taasloomine, lugejad mõistavad sama teksti autorist ja üksteisest erinevalt. Selleks, et autor ja lugeja aru saaksid üksteisest peavad nad vaeva nägema. Lugemisstiilid on ­ kommunikatiivne lugemine (tekstist vahetu info saamine), õpilugemine (pikaajaliste teadmiste hankimine), loov lugemine (tähenduse taasloomine). Mis on essee? Esse on isikupärase mõttemaailma ja keelekasutusega tekst, mis esitab autori nägemuse mingi probleemi või nähtuse kohta, seda teadusliku täpsusega põhjendamata. Kirjatöö tegemise etappid. Millised on kirjatöö tegemise etapid? Eesmärgi ja põhimõttete rakendamine, mõtede püüdmine ja korrastamine, abi- või viitmaterjalide kogumine, mustandi kirjutamine, struktureerimine. Mis on mõtete püüdmine? Nimekiri... sobib lihtsate ja loogiliste teemade avamiseks ... kõigepealt tee endale selgeks eesmärk. Teema veeretamine... kontrollivaba kirjutamine. Skeem... sobib hästi ar

Väljendusoskus
thumbnail
5
doc

Kontrolltöö kordamisküsimused ja vastused väljendusoskuses

INIMKOMMUNIKATSIOON 1. Mis on inimkommunikatsioon? Ühise arusaamise loomine inimeste vahel 2. Milline on inimkommunikatsiooni tähtsus? *füüsiline heaolu *enesemääratlus *tööalane kommunikatsioon 3. Milline roll on teretamisel kommunikatsioonis? *esmamulje loomine 4. Milline roll on hüvastijätmisel kommunikatsioonis? 5. Millised on erinevad inimkommunikatsiooni oodatavad väljundid? *arusaamine *meelelahutus *arvamuse mõjutamine *paranenud suhted *tegevus 6. Millised sõnumid on verbaalsed? Sõnadega väljendatavad 7. Millised sõnumid on mitteverbaalsed? Muul viisil : zestid, kehaliigutused, näoilmed jms 8. Millised on erinevad inimkommunikatsiooni kanalid? 9. Millised on võimalikud mürad inimkommunikatsiooni kanalites? *füüsilised *psühholoogilised *füsioloogilised *semantilised 10. Mis vahe on kuulamisel ja kuulmisel? Kuulamine on tahtlik tegevus- tähelepanu, arusaamine, meeldejätmine 11. Milline on tagasiside roll inimkommunikatsioonis? 12. Milline on aja roll in

Väljendusoskus
thumbnail
6
docx

INIMKOMMUNIKATSIOON küsimused KT-ks

INIMKOMMUNIKATSIOON 1.Mis on inimkommunikatsioon?nimkommunikatsioon on: võime luua ja kasutada sümboleid,ühise arusaamise loomine inimeste vahel. 2.Milline on inimkommunikatsiooni tähtsus?Tähtsus on et annab meile füüsilise heaolu, aitab meil end määratleda(ühiskonnas, sõprade seas jne) ning tähtis on ka tööalane kommunikatsioon. 3.Millised on erinevad inimkommunikatsiooni oodatavad väljundid?Väljunditeks on arusaamine, heaolu labi inimliku kontakti, arvamuse mõjutamine, inimkommunikatsioon aitab kaasa inimsuhete paranemisele läbi positiivse usaldusliku kliima, kommunikatsioon suunab meid tegutsema. 4.Millised sõnumid on verbaalsed?Verbaalsed sõnumid: sõnad, laused ja nende tähendus tõlgenatuna keelekasutuse reeglitest, hetke konteksist, vastavalt oma kultuuriruumi arusaamadele. 5.Millised sõnumid on mitteverbaalsed?Mitteverbaalsed sõnumid= mittevokaalsed. Nendeks on nt kehakeel, näoilme, emotsioonid, normid, aeg ja ruum, suhtlemise nurk, objektide kasutamine,

Karjäärinõustamine
thumbnail
7
odt

INIMKOMMUNIKATSIOON

INIMKOMMUNIKATSIOON 1. Mis on inimkommunikatsioon? Inimkommunikatsioon ­ ühise arusaamise loomine inimeste vahel. Siia kuuluvad ka sümbolid. 2. Miks on inimkommunikatsiooni õppimine vajalik? Inimkommunikatsiooni tähtsusele kuuluvad füüsiline heaolu, enesemääratlus ja tööalane kommunikatsioon. 3. Millised sõnumid on verbaalsed? Verbaalsed sõnumid on sõnadega kommunikatsioon. 4. Millised sõnumid on mitteverbaalsed? Mitteverbaalsed on sõnadeta või sõnadele lisaks. 5. Millised on võimalikud mürad inimkommunikatsiooni kanalites? Mürad inimkommunikatsiooni kanalites on kõik, mis moonutavad informatsiooni või segavad seda vastu võtmast. Võivad olla tehnilised ja semantilised.. 6. Mis vahe on kuulamisel ja kuulmisel? Kui sa kuuled inimest, siis sa kuuled lihtsalt tema kõne, aga kui sa kuulad inimest, siis sa pöörad tähelepanu ta jutule, kuuled ta jutu, saad aru ja jätad ta jutu meelde. 7. Milline on tagasiside roll inimkommunikatsioonis? Tagasisside roll on sellin

Karjäärinõustamine
thumbnail
8
docx

Väljendusoskuse KT 2012

Väljendusoskus 1. Mis on inimkommunikatsioon? Ühise arusaamise loomine inimeste vahel 2. Milline on inimkommunikatsiooni tähtsus? *füüsiline heaolu *enesemääratlus *tööalane kommunikatsioon 3. Millised sõnumid on verbaalsed? Sõnadega väljendatavad 4. Millised sõnumid on mitteverbaalsed? Muul viisil : zestid, kehaliigutused, näoilmed jms 5. Millised on võimalikud mürad inimkommunikatsiooni kanalites? *füüsilised *psühholoogilised *füsioloogilised *semantilised 6. Mis vahe on kuulamisel ja kuulmisel? Kuulamine on tahtlik tegevus- tähelepanu, arusaamine, meeldejätmine. Kuulmine on aga see, et sa kuuled inimese juttu aga ei pane tähele. 7. Milline on tagasiside roll inimkommunikatsioonis? Tagasiside on protsess, mille abil inimene võrdleb oma arvamusi ja tegevusi saadud sõnumiga (infoga) ning tagastab saatjale omapoolse arvamuse sõnumi kohta. Kiire, vahetu ja aus

Väljendusoskus
thumbnail
16
docx

Väljendusoskuse kontrolltöö - inimkommunikatsioon

INIMKOMMUNIKATSIOON 1. Mis on inimkommunikatsioon? Inimkommunikatsioon on ühise arusaamise loomine inimeste vahel. See on võime luua ja kasutada sümboleid, millest inimkommunikatsioon koosnebki. 2. Milline on inimkommunikatsiooni tähtsus? Inimene vajab inimkommunikatsiooni füüsilise heaolu jaoks. Selle läbi toimub ka enesemääratlus ­ st iga inimene peab tundma, et ta kuulub kuhugi sotsiaalsesse rühma, et ta pole üksi. Selline enesemääratlus toimub inimkommunikatsiooni abil. Inimkommunikatsiooni on vaja ka tööalaselt, näiteks tööjaotuse ja ülesannete edastamise jaoks või ülesannete vastuvõtmise jaoks. Samuti igapäevaselt ­ me puutume iga päev kokku teiste inimestega ja ilma inimkommunikatsioonita ei saaks me teineteisega koos eksisteerida. 3. Millised on erinevad inimkommunikatsiooni oodatavad väljundid? · Arusaamine ­ meil on vaja kuidagimoodi meid ümbritsevatest inimestest ja nende soovidest või vajadustest aru saada. · Heaolu ­ i

Väljendusoskus
thumbnail
10
docx

Väljendusoskus

Arvestuskontrolltöö küsimused 2015 INIMKOMMUNIKATSIOON 1. Millised sõnumid on verbaalsed? Sõnadega kommunikatsioon, tahtlikud või tahtmatud. 2. Millised sõnumid on mitteverbaalsed? Sõnadeta või sõnadele lisaks, tahtlikud või tahtmatud. 3. Millised on võimalikud mürad inimkommunikatsiooni kanalites? Kõik, mis moonutavad informatsiooni või segavad seda vastu võtmast. Tehnilised, semantilised. 4. Mis vahe on kuulamisel ja kuulmisel? Kuulamisel pöörad tähelepanu räägitavale, saad sellest aru ja jätad meelde. 5. Milline on tagasiside roll inimkommunikatsioonis? Reaktsioon sinu käitumisele. 6. Milline on aja käsitlus inimkommunikatsioonis? Mittepööratav ja mittekorratav. 7. Milline on efektiivne inimkommunikatsioon? Kui see, mis saatja mõtles, on samamoodi arusaadav ka vastuvõtjale. 8. Kuidas saab rääkija suurendada kommunikatsiooni efektiivsust? Kohaneda esinemisstiilis ja sõnumi esitlem

Väljendusoskus
thumbnail
8
docx

Väljendusoskus kontrolltöö vastused

INIMKOMMUNIKATSIOON 1. Mis on inimkommunikatsioon? Inimkommunikatsioon on ühise arusaamise loomine inimeste vahel. Inimkommunikatsiooni otseseks tulemuseks on looming, mingi reaalsus. Kommunikatsioon on kollektiivne protsess. Inimühiskonna ja inimsuhete vahel eksisteerib sõltuvussuhe: see väljendub inimkommunikatsioonina. Eesmärgiks on inimestevahelise informatsiooni edasiandmine ja vastuvõtmine. See võib toimuda nii verbaalselt kui ka mitteverbaalselt. Inimkommunikatsiooni osadeks on saatja, vastuvõtja, tagasiside ja aeg. Nii mõtlemiseks kui oma mõtete edasiandmiseks kasutavad inimesed sümboleid. 2. Milline on inimkommunikatsiooni tähtsus? Inimkommunikatsiooni tähtsuseks on: füüsiline heaolu(nii enda kui ka teiste), enesemääratlus, tööalane kommunikatsioon(suhtlemine töötasandil). Suhtlemine võimaldab meil kontrollida ja juhtida oma keskkonda. 3. Millised on erinevad inimkommunikatsiooni oodatavad väl

Väljendusoskus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun