Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tulemusjuhtimine referaat (1)

4 HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised on meie tulemused ja trendid?
  • Mis tegevused on aidanud meil selliseid tulemusi saavutada?
  • Kuidas liigume oma tulemustega eesmärkide täitmise suunas?
  • Kuidas peame oma tegevust muutma et paremaid tulemusi saavutada?
  • Kes on meie kliendid ja kas kuidas nad on muutunud?
  • Mida me selle infoga teeme?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Tulemusjuhtimine referaat #1 Tulemusjuhtimine referaat #2 Tulemusjuhtimine referaat #3 Tulemusjuhtimine referaat #4 Tulemusjuhtimine referaat #5 Tulemusjuhtimine referaat #6 Tulemusjuhtimine referaat #7 Tulemusjuhtimine referaat #8 Tulemusjuhtimine referaat #9 Tulemusjuhtimine referaat #10 Tulemusjuhtimine referaat #11 Tulemusjuhtimine referaat #12 Tulemusjuhtimine referaat #13 Tulemusjuhtimine referaat #14 Tulemusjuhtimine referaat #15 Tulemusjuhtimine referaat #16 Tulemusjuhtimine referaat #17 Tulemusjuhtimine referaat #18 Tulemusjuhtimine referaat #19 Tulemusjuhtimine referaat #20 Tulemusjuhtimine referaat #21 Tulemusjuhtimine referaat #22 Tulemusjuhtimine referaat #23 Tulemusjuhtimine referaat #24 Tulemusjuhtimine referaat #25 Tulemusjuhtimine referaat #26 Tulemusjuhtimine referaat #27 Tulemusjuhtimine referaat #28 Tulemusjuhtimine referaat #29
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 29 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-11-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 71 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor amy s Õppematerjali autor
28 lk, 1,5 reavahega.SISUKORDSISSEJUHATUS31TULEMUSJUHTIMISE OLEMUS42TULEMUSJUHTIMISE ETAPPID62.1Planeerimine72.2Tegevuste t�ideviimine82.3Hindamine92.3.1Hindamise meetodid112.4�levaatus122.5Uus planeerimine133TULEMUSJUHTIMISE KASUTAMINE PERSONALI ARENGUKS143.1Koolitused153.2Kogemus ja teiste j�ljendamine t��kohal173.3Juhendamine ehk mentorlus174ETTETULEVAD TAKISTUSED TULEMUSJUHTIMISES195KOKKUPUUTED TULEMUSJUHTIMISEGA215.1XXXX kogemused215.2 xxxxxxx n�itel225.2Xxxxxxx AS Selver n�itel235.3Xxxxxx n�itel24KOKKUV�TE26KASUTATUD KIRJANDUS28 7 allikatK�esolev referaat teemal Tulemusjuhtimine kui v�imalus personali arendamiseks on valminud grupit��na aines inimressursi juhtimine. Referaat koosneb 5 osast. Esimesed kolm osa on teoreetilised ja kaks viimast osa p�hinevad praktilistel n�idetel.Esimeses osas defineerime �ra, mis asi on tulemusjuhtimine, milles seisneb tema p�hiidee ja milline v�iks olla organisatsioon, kus seda rakendatakse.Referaadi teine peat�kk h�lmab tulemusjuhtimise etappe. Meie k�sitleme tulemusjuhtimist 5 etapilisena, kuid p�gusalt mainime �ra ka teise v�imaliku mudeli.Kolmandas peat�kis oleme k�sitlenud personaliarendamise meetodeid l�bi erinevate aspektide. Neljas peat�kk on k�ige v�iksema mahuga. See on p�hendatud tulemusjuhtimise kriitikale ehk siis, mis k�ik v�ib viltu minna. Proovime anal��sida ettetulevaid takistusi ja arutleda selle �le, kuidas neist �letada.Viimane viies peat�kk on meie endi n�idetel p�hinev. Me k�ik neli oleme juhtimisega v�hemal v�i rohkemal m��ral kokku puutunud ja kuna referaadi erinevates peat�kkides oleks meie endi n�idete toomine segadust tekitanud, siis otsustame luua viienda peat�ki. Kuna me oleme k�ik stiililiselt erinevad, siis viienda peat�ki alapeat�kid ei pruugi olla kirjutatud �htses stiilis.nb! Viimane osa on k�rbiitud. Iga�ks peab ise looma tabelid ja asjad.Tulemusjuhtimises rakendatakse mitmesuguseid mudeleid. Tuntuimad mudeleid on kaks.1)Demingi pideva parandamise mudel, mis on tuntud ka PDCA (plan, do, check, act ehk siis planeeri, tee, kontrolli, korrigeeri) ts�klina.2)Tulemusjuhtimise 5 faasiline protsess (planeeri, vii t�ide, hinda, anal��si ja planeeri uuesti).Siin kohal tooksime �ra Doherty

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
8
docx

Tulemusjuhtimine

hinnangu saanud teooriaga (Eensalu 2012: 197). Inimressurssi tulemuslik juhtimine nõuab juhilt nii strateegilise terviku nägemise võimekust kui ka oskust hakkama saada iga töötajaga eraldi, arvestades tema tundeid, soove, huve ja võimeid. (Virovere 2004) Tulemusjuhtimise peaidee seisneb selles, et firma kogu tähelepanu suunatakse lõpptulemustele. Töötajad lepivad koos juhiga kokku tulemused, mida tuleb kindla ajaperioodi jooksul saavutada ning hakkavad tegutsema. Selleks, et tulemusjuhtimine annaks maksimaalse kasu, peab ettevõttes kehtima usaldus töötajate ning tööandja vahel, lisaks ka toimima mõistlik viis probleemide lahendamiseks, arutelud, positiivne ning avatud tagasiside tehtud tööle. 2.Tulemusjuhtimise etappid Tulemusliku juhtimise jaoks on organisatsioonis tähtis info vahetamine ja sisekommunikatsioon. (Virovere 2004) Tulemusjuhtimises rakendatakse mitmesuguseid mudeleid. Tuntuimad mudeleid on kaks.

Ainetöö
thumbnail
38
docx

Avaliku juhtimise konspekt

tulemuse hindamisele. Miks on tulemuste mõõtmine hea? Aitab selgusele jõuda mis on org jaoks tähtis, aitab org parandada tulemusi, klienditeenindust, annab töötajatele volitusi, tugevdab vastutust maksumaksja raha kulutamise eest. 2. Millised on tulemusjuhtimise eelised ja puudused avalikus sektoris? Tulemusjuhtimine on tulemuste saavutamist taotlev juhtimisfilosoofia st. juhte ja kogu personali suunav mõtlemisviis ja tegutsemismoodul. Tulemusjuhtimise plussid:  Tulemusjuhtimine aitab edastada kõigile organisatsiooniga seotud huvigruppidele organisatsiooni eesmärke ja sellega seotud olulist infot.  Tulemusjuhtimine aitab leida erinevates organisatsiooni protsessides kokkuhoidmise võimalusi (samal ressursi tasemel, rohkem teenuseid, vähemaga rohkem jne).  Tulemusjuhtimine aitab koguda organisatsiooni juhtidele vajalikku olulist ja tõest informatsiooni organisatsiooni kohta, mis on omakorda aluseks

Sotsiaalteadused
thumbnail
15
doc

Juhtimine

Konkurentsiedu hoidmise strateegia: ükskõik missuguse strateegia poolt saavutatud edu peab olema püsiv, st vastupidav konkurentide tegevusele (patendid, copyright). 40. Viie konkurentsijõu mudel (M.Porter) Mudeli kohaselt määravad konkurentsiolukorra tegevusharus viis jõudu: 1) Uute sisenejate oht ja sisenemisbarjäärid. 2) Olemasolev konkurents. 3) Ostjate võim. 4) Tarnijate võim. V5) Asendajate oht. 41. Tulemusjuhtimise mõiste Tulemusjuhtimine on strateegiline, kogu organisatsiooni hõlmav protsess organisatsiooni eesmärkide saavutamiseks läbi organisatsioonis töötavate inimeste ja meeskondade (üksuste) tulemuslikkuse tõstmise. 42. Tulemusjuhtimise põhiseisukohad Juhtimisstiil peab olema avatud, aus, kahesuunalist kommunikatsiooni julgustav; · Julgustatakse töötajate individuaalset tulemuslikkust; · Tuginetakse konsensusele ja koostööle; · Individuaalsete teadmiste ja kogemuste põhjal arenetakse õppiva

Juhtimine
thumbnail
13
doc

Inimeste juhtimine organisatsioonis

2) Toob esile arendamist vajavad valdkonnad. 3) Sotsiaalsed tegevused, mis algatatud et lahendada ressursi konflikte võivad kujuneda uute koostöövormide aluseks. Väärtuskonflikt . 1)Toob välja osapoolte erinevad arvamused. Erinevate arvamuste esiloomine võib aidata liikuda uues suunas. 2)Võimaldab esile tuua ka organisatsioonis vähemuses olevaid ideid. 3)Loob läbirääkimiste ja kokkulepete raamid. 43. Tulemusjuhtimise printsiibid ja võimalikud ohud. Tulemusjuhtimine on protsess organisatsiooni eesmärkide saavutamiseks inimeste ja töögruppide tulemuslikkuse tõstmise teel. Tulemusjuhtimise etapid. Eesmärkide seadmine. Mõõdikute väljatöötamine ja kasutamine. Tulemuslikkuse hindamine. Motivatsioonisüsteemide rakendamine. Tegevuste ja standardite korrigeerimine. Tulemusjuhtimise põhimõtted. Arendatakse ja koolitatakse töötajaid. Tuginetakse koostööle. Peab olema läbipaistev ja õiglane.

Juhtimispsühholoogia
thumbnail
70
doc

Personali planeerimine

Tallinna Majanduskool Täiskasvanute Koolituskeskus PERSONALI PLANEERIMINE õppematerjal Personalitöö eriala õppegrupile Õppeaine nimetus: PERSONALI PLANEERIMINE Õppeaine üldeesmärk: Anda teadmisi ja oskusi organisatsiooni sise- ja väliskeskkonna analüüsimiseks ning piisava hulga nõutavate teadmiste ja oskustega töötajate olemasolu tagamiseks organisatsioonis Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:  Oskab analüüsida organisatsiooni sise- ja väliskeskkonda ning teha järeldusi organisatsiooni personali planeerimiseks  Oskab koguda ja kasutada personali planeerimiseks vajalikku informatsiooni  Oskab kasutada erinevaid meetodeid personali lühiajaliseks, keskpikaks ja pikaajaliseks planeerimiseks  Oskab analüüsida tööjõu liikumist organisatsiooni sees ja organisatsioonide vahel, kasutades vastavaid mõõdikuid (sh tööjõu voolavuse ja tööjõu stabiilsuse indeksid)  Oskab teha organisatsioonile et

Personali juhtimine ja organisatsioonikäitumine
thumbnail
60
doc

Juhtimine Kordamiseks kevad 2014

TMO0010 JUHTIMINE - KORDAMISEKS kevad 2014 Mida peab teadma eksamil 1. Organisatsiooni mõiste Organisatsioon on kindla inimrühma ühiste eesmärkide taotlemiseks moodustatud ja terviklikult korraldatud ühendus. Organisatsioon on teadlikult koordineeritud sotsiaalne ühendus, mis koosneb kahest või enamast inimesest ja funktsioneerib suhteliselt katkematult, et saavutada ühiseid eesmärke. 2. Juhtimise kui protsessi mõiste Juhtimine on inimeste tegevuse ja käitumise sihipärane suunamine, et saavutada organisatsiooni eesmärgid ja rahuldada tema liikmete vajadused. 3. Organisatsiooni edukuse eeldused Organisatsiooni tähtsaim ülesanne on tulemuste andmine. Igal organisatsioonil on vähemalt neli põhilist koostisosa: inimesed, tegevused, siseehitus ning ainelised ja rahalised varad. Organisatsioon peab olema suunatud pidevale arengule, märksõnadeks loovus, uuendused, muudatused. Organisatsioon peab jälg

Juhtimine
thumbnail
55
docx

KAASAEGNE JUHTIMINE JA PERSONALI KOOLITUS

"Kaasaegne juhtimine ja personali koolitus" 2002. Laine Simson: 1. ja 2. osa I OSA Personali arendamise lähtealused 1.1.1. Mõisted Selles raamatus on kesksel kohal järgmised mõisted. - personal - personali kvaliteet - personali arendamine - personali arengu- ja arendustingimused Järgenvalt vaatleme neid lähemalt. Personal ­ organisatsiooni kõik töötajad, töölised, spetsialistid, juhid, kaasaarvatud omanikud, kes töötavad selles organisatsioonis. Siiani leidub neid, kes kahtlevad, kas omanikud või tippjuhid ikka on personal või mitte. Ilmselt on siin tegemist praktilises elus kogetud olukorraga, mil juhid või omanikud oma kõnes kasutavad mõistet "personal" nende kohta, kes struktuuris neist allpool on, kuid ise ei pea ennast nende hulka kuuluvaks. Nii tekibki organisatsioonis eristumine: juhid ja muu personal, "meie ja nemad" Kui sellises organisatsioonis on personali kohta kokku lepitud mingid reeglid, siis võib juhtuda, et

Juhtimine
thumbnail
6
doc

Palgakorraldus, eksami küsimused

Tulemusi arvestatakse edasiste tegevuste kavandamisel - edutamine, palgatõus, koolitamine Töötajate hindamise 3 meetodit: · Töötajate järjestamine ­ Otsene järjestamine ­ Võrdlemine paarides ­ Pealesunnitud võrdlus · Käitumise hindamine ­ Graafiline hindamisskaala ­ Kriitiliste juhtumite kasutamine · Tulemustel põhinev hindamine ­ Tulemusjuhtimine ­ Hindamine arvuliste näitajate abil Hindamise eesmärk: · Hinnangu andmine tööga hakkama saamise kohta · Otsuste tegemine töö tasustamise osas tulemuste alusel viiakse läbi regulaarselt · Koolituse ja arenguvajaduste hindamine · Edutamisotsused 4 · Koondamine, üleviimine teisele tööle · Tööjõu ja karjääri planeerimine 13

Palgakorraldus




Meedia

Kommentaarid (1)

mariekva profiilipilt
Marie Kõvask: Väga palju kasu ja informatsiooni sain.
13:31 12-05-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun