Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"sisekommunikatsioon" - 26 õppematerjali

sisekommunikatsioon on tähtsam, kui me arvata oskame, selle mittetoimimisest tulenevaid halbu tagajärgi on kogenud ilmselt kõik inimesed, kes mingis organisatsioonist töötanud on. Iseasi muidugi, kas nad on neid tagajärgi suutnud seostada sisekommunikatsiooni probleemidaga. Tihtilugu on mingite juhtumite järeldused on valed või ebatäpsed, sest sisend pole olnud piisav või on olnud ebatäpne.
thumbnail
14
odt

Organisatsiooni sisekommunikatsioon

Vormistus: Tee kindlasti tiitelleht, sisukord, nummerda leheküljed. Lehe veerised on ka vaja muuta. Organisatsiooni sisekommunikatsioon Sissejuhatus Igas organisatsioonis on väga oluline sisekommunikatsioon ja selle juhtimine, sest sisekommunikatsiooni tõrgetest tulenevad ebakõlad ja arusaamatused peegelduvad ka organisatsioonist väljapoole mõjutades selle mainet ja pidurdades eesmärkide täitmist. Allüksuste vaheline kiire, ülesannete täitmiseks piisav ning arusaadavalt sõnastatud info vahetamine tagab efektiivse tööülesannete täitmise ja on strateegiline funktsioon, et meeskond töötaks ühtselt ning sünergiliselt.

Majandus → Organisatsioonikäitumine
41 allalaadimist
thumbnail
34
docx

Suhtekorralduse eksamiteemad.

Sisekultuur ütleb inimestele, mida võib ja mida ei või selles organisatsioonis teha •Antakse edasi uutele tulijatelekeskkonnaga Organisatsiooni imago •Kuidas organisatsiooni avalikkuses tajutakse •Isiklik, ajas muutuv, nõrk-tugev, tugineb kogemustele, võib mõjutada käitumist  Organisatsiooni tegelike omaduste kogum: see, kes ta tegelikult on, mitte juhtkonna soovitud/loodetud •Dünaamiline, organisatsioon ja selle keskkond on muutuv Organisatsiooni identiteet Miks sisekommunikatsioon? Töötajad on kõige hinnatum ja olulisim ressurss •Soovime kõik teha oma tööd võimalikult hästi, et saavutada organisatsiooni eesmärke •Sisekommunikatsioon on juhtimisfunktsioon Miks on sisekommunikatsioon oluline? •Ühtekuuluvustunne •Eesmärkide mõistmine •Motivatsioon •Püsiv töösuhe •Ressursside kokkuhoid •Uute töötajate värbamine – hea tööandja maine aitab saada parimaid töötajaid Motivaatorid

Meedia → Suhtekorraldus
34 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Organisatsiooni sisene suhtekorraldus

Loeng 2 - Organisatsiooni sisene suhtekorraldus ­ Organisatsioonikultuur Sisekommunikatsioon, selle eesmärgid ja sihtrühmad Sisekommunikatsiooni strateegia ja taktikad Sisekommunikatsiooni audit Sisekommunikatsiooni kanalid Sisekriisid Konfliktijuhtimine Organisatsioonikultuur P3.5.1 Väärtuste, hoiakute ja põhimõtete kogusumma, st mida inimesed orgis mõtlevad ja usuvad: · kuidas peab tööd tegema mis on lubatud ja mis keelatud milline on õige ja milline vale käitumine

Meedia → Suhtekorraldus
234 allalaadimist
thumbnail
12
pdf

Sissejuhatus Suhtekorraldusse (Kordamine Eksamiks)

• Arvamusartikkel Pressiteade peab olema: • Mõjukas • Värske • Väljapaistev • Lähedane • Aktuaalne • Vastab küsimustele: Kes? Mida? Kus? Millal? Kuidas? Miks? 5. Eri väljundite kasutamine suhtekorralduses: • Pressiteade • Brošüür • Otsepostitus • Uudiskiri • Veebileht • Intervjuu • Pressikonverents • Kõne • Arvamusartikkel 6. Mis on sisekommunikatsioon? • Ettevõtte erinevaid osi ühendav sideaine. • Kindlas keskkonnas töötavate inimeste omavaheline sõnumite saatmine & vastuvõtmine • Individuaalsete & ühiste eesmärkide seadmine ning nende saavutamine • Nõrk sisekommunikatsioon mõjutab ettevõtte konkurentsivõimet ning sisekliima kvaliteeti Sisekommunikatsioonis on oluline: • Motiveerimine • Info liikumine

Muu → Sissejuhatus suhtekorraldusse
15 allalaadimist
thumbnail
45
doc

Suhtekorralduse eksami materjal

väikeettevõttele. Rahvusvahelise korporatsiooni kommunikatsiooni mõjutab selgelt korporatsiooni kommunikatsioonipoliitika jne. Kommunikatsioonitegevuse skaala äriorganisatsioonis võib olla väga lai: · kliendikommunikatsioon · turunduskommunikatsioon · meediasuhted · korporatiivkommunikatsioon, sh korporatiivne sotsiaalne vastutus · suhtekorraldus · sisekommunikatsioon · sotsiaalpoliitiline suhtekorraldus · finants- ja investorsuhted · kriisikommunikatsioon · sponsorlus ja heategevus. Ettevõtte kommunikatsioonitegevuse juhtimisel on võimalik kasutada kõiki eespool toodud kommunikatsioonitoiminguid. Eesti äriettevõtete praktika näitab, et eelisjärjekorras on turunduskommunikatsioon, kliendikommunikatsioon, korporatiivkommunikatsioon, meediasuhted ja sisekommunikatsioon. Teiste

Meedia → Suhtekorraldus
203 allalaadimist
thumbnail
1
doc

SUHTEKORRALDUSE KORDAMISKÃœSIMUSED ja vastused

1)Ettevõtte juhtkonnal pole seni olnud 1. Milline on suhtluskorralduse kogemusi suhtekorraldusprogrammide põhifunktsioon? läbiviimisel Suhtekorralduse põhifunktsioon on 2)Organisatsioon asub kaugel informeerida, esitada oma seisukohti kommunikatsiooni ja ja sellega muuta kellegi suhtumist või finantskeskustest käitumist. 3)Ettevõttel on väga palju kontakte 2. Mida tähendab indentiteet?. 4)Kõrgetasemelist suhtekorraldust See kuidas tahetakse näha oma vajatakse vaid lühiajaliselt organisatsiooni ise 5)Eesmärkide saavutamiseks on 3. Mida tähendab 33330 mudel? vajalik erapooletu hinnang väljastpoolt Artikli lugejaskonna määratlemisel on 15.Millest algab kampaania tuntud "30330" mudel. ...

Psühholoogia → Suhtluskorraldus
26 allalaadimist
thumbnail
14
doc

SUHTEKORRALDUS

Maine mõju organisatsiooni edukusele. Õppekirjandus Kommunikatsiooni käsiraamat. Äripäeva Kirjastus Internet: http://ksrmt.aripaev.ee/ Üheaegselt saab internetis lugeda käsiraamatut 2 inimest: · Kasutaja 1> kasutajanimi: MainoriKõrgkool parool: DCY3T6u7 Kasutaja 2> Mainor Q0h18EOO Vali menüüst: Käsiraamatud > Ärisari > Kommunikatsioon > Sisukord Täiendav lugemisvara 1. Too oma meeskond ühte paati. Sisekommunikatsioon ettevõtete ja organisatsioonides. A. Past; ÄP Raamat 2009 2. Head ja halvad sõnumid. Riski- ja kriisikommunikatsiooni alused. J. Lehtonen, K. Saksakulm Tampere; ÄP Raamat 2009 3. Teistmoodi tegijad. Sotsiaalne innovatsioon ettevõttes. T. Saar; ÄP Raamat 2009 4. Personalijuhtimise käsiraamat. ÄP Kirjastus 6. Juhtimine ja suhtekorraldus: meelespealilledega tass. Aune Past; Pegasus 2005 7. Mainekujundus ettevõtluses ja poliitikas. A. Past; ÄP Kirjastus 2007 8. Edukad suhted

Meedia → Suhtekorraldus
177 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Sissejuhatus suhtekorraldusse

See lõik tutvustab ajakirjanikule tausta. Siia võib panna 3-4 lausega kirja ürituse ajaloo või firma põhitegevuste tutvustuse. Seda lõiku tavaliselt sõnasõnalt ei kasutata, kuid sealt saab vajadusel lisainfot lugejale tausta avamiseks. Lisainfo: Esimene kõneisik Ametinimetus Organisatsiooni nimi Telefon e-posti aadress Teine kõneisik Ametinimetus Organisatsiooni nimi Telefon e-posti aadress Koostaja: Kokkukirjutaja nimi e-posti aadress ORGANISATSIOON JA SISEKOMMUNIKATSIOON Organisatsioon on nn üks seltskond inimesi kes ühe või teise eesmärgi nime tegutseb. Eesmärkide saavutamise nimel on jagatud tööülesanded, võim ning loodud süsteem. Kultuur mõjutab grupi käitumist.(loodud struktuur) tänapäevalises situatsioonis siis.. et organisatsioon oleks edukas peab ta igapäevasel ellu viima kahesuunalist kommunikatsioni e olema valmis kuulama,mõtlema, muutuma. Organisatsioonikultuur

Meedia → Suhtekorraldus
21 allalaadimist
thumbnail
33
docx

Avalike suhete põhjalik konspekt

korraldama informatsiooniliikumist nii, et sobiks otsustusstruktuuri ja protsessiga. Info koguja- ja töötleja roll on võti, mis avab kommunikatsioonijuhile juurdepääsu otsuste tegemisele juhtkonnas. GLOBAL PR teooria põhiprintsiibid 1. Strateegiline juhtimine 2. Ühistegevus juhtkonnaga 3. Integreeritus, kaasatus 4. Juhtimisfunktsioon 5. Analüütiline juhtimine 6. Kahesuunaline sümmeetriline 7. Sümmeetriline sisekommunikatsioon 8. Teadmus ja pädevuspõhisus 9. Võrdnekohtlemine 10. Organisatsioonikultuur Suhtekorralduse roll ühiskonnas Suhtekorraldus teenib ühiskonda konflikte lahendades ja suhteid luues, mis on olulise tähtsusega dünaamilise konsensuse jaoks, millel demokraatlik ühiskonnakord püsib. Suhtekorralduse põhiline lõpptulemus on sellise sotsiaalse süsteemi loomine ja alalhoidmine, mis rahuldaks inimeste materiaalseid ja sotsiaalseid vajadusi. Scott M. Cutlip

Sotsioloogia → Avalikud suhted
137 allalaadimist
thumbnail
6
rtf

Avalike suhete kodutöö

11. Mittesõnalised väljendusvahendid. Mitteverbaalsed suhtlemisvõimalused. 12. Mis tähtsus on sisekommunikatsioonil ja kuidas seda korraldada? Sisekommunikatsiooni eesmärk on suurendada töötajate motivatsiooni, rahulolu ja organisatsioonilojaalsust ja vähendada ebakindlust õigeaegse info abil. Suhtekorraldaja ülesanded on: informeerida asutuse töötajaid, luua järjepidev infovahetusprotsess töötajate ja juhtkonna vahel. Eriti tähtis on avatud ja operatiivne sisekommunikatsioon muutuste juhtimisel ja kriisiolukorras. 13. Missugused on sisekommunikatsiooni võimalused? Grupidiskussioonid, ühis- konsultatsioonid, käsiraamatud, firma ajaleht ja ajakirjad, videod, bukletid. 14. Missugused on kommunikatsiooni põhireeglid? Mida tähendab efektiivne kommunikatsioon? Tähtis on sõnumi saaja. Alustada sellest, mida teised tahaksid kuulda ja mitte sellest, millest sina tahaksid kõnelda

Ühiskond → Avalikkussuhete alused
85 allalaadimist
thumbnail
10
rtf

Kommunikatsiooniprotsess ja kommunikatsioon

või mõjutada meediaorganisatsioone. "tasuta meedia", kandidaatide debatt, intervjuud, pseudosündmused, fotovõimalused, pressikonverentsid 18. Mida hõlmab poliitilises turunduses termin imago-juhtimine (image management) (loengumaterjal, McNair pt 7) Tegevused, mille eesmärk on luua läbi soosiva meediatähelepanu kandidaadi või partei positiivne imidz 19. Mida tähendab poliitilises turunduses termin sisekommunikatsioon (internal communications of the organisation) (loengumaterjal, McNair pt 7) Sisekommunikatsiooniga tagatakse, et kõik organisatsiooni liikmed on mis-iganes ajal teadlikud ,,sõnumist", mida organisatsioon soovib välja saata. Samuti tagatakse sisekommunikatsiooniga, et erinevad turundustegevused toimivad effektiivselt. 20. Mida hõlmab poliitilises turunduses termin informatsiooni juhtimine (information management) (loengumaterjal, McNair pt 7)

Politoloogia → Poliitiline kommunikatsioon ja...
39 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Inimressursi juhtimise konspekt eksamiks

o personali arendamine PERSONALIJUHTIMISE VALDKONNAD töö analüüs personali koolitus ja arendamine personali planeerimine karjääri planeermine personali värbamine ja valik töötasu ja palgapoliitika personali hindamine töökohtade hindamine organisatsiooni arendamine töösuhted, sisekommunikatsioon PERSONALIJUHI VÕTMEROLLID 1) juhtkonna huve esindav äriinimene, kes tutvustab firmat tööotsijatele saab aru kuidas raha tekib ja kulub omab visiooni firma tegevustest ja olemustest 2) muudatuste kujundaja vaastavalt äri vajadusele, kes suudab tagada strateegias ettenähtud muudatuste elluviimise suudab kontseptuaalselt mõelda ja neid mõtteid kõnes ning kirjas väljendada 3) organisatsioonisisene konsultant ja partner allüksuste juhtidele, kes

Haldus → Inimressursi juhtimine
204 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Tulemusjuhtimine

Estonian Business School Juhtimise õppetool TULEMUSJUHTIMINE Marek Falgot ja Sander Rootslane BEB-2 Õppejõud: Tõnu Kaarelson Tallinn 2013 Sisukord 2 1.Tulemusjuhtimise olemus Tulemusjuhtimine on juhtimisfilosoofia. Meie arvates on lihtsaim ja arusaadavam definitsioon tulemusjuhtimise kohta järgnev: "Tulemusjuhtimine on strateegiline, kogu organisatsiooni hõlmav, protsess organisatsiooni eesmärkide saavutamiseks läbi organisatsioonis töötavate inimeste ja meeskondade (üksuste) tulemuslikkuse tõstmise." (Armstrong 2003) Tulemusjuhtimine on osutunud juhtimisteooriates läbimurdeliseks alates 1955 aastast, kui Peter Drucker tutvustas eesmärgipärase juhtimise kontseptsiooni. Võib kinnitada, et tegemist on laialt praktiseeritava, pikaajalise ning valdavalt positiivse hinnangu saanud teooriaga (Eensalu 2012: 197). Inimressurssi tulemuslik juhtimine nõuab juhilt nii strateegi...

Muu → Ainetöö
30 allalaadimist
thumbnail
14
docx

JUHTIMISE KT2 KORDAMISKÃœSIMUSED VASTUSTEGA

analüüs, personali värbamine, personali valik. Personali efektiivsuse suurendamine- personali koolitamine, arendamine ja hindamine. 37. Millised on personalijuhtimise valdkonnad? töö analüüs personali planeerimine personali värbamine ja valik personali töökohtade hindamine töö tasustamine, hüvitamine, motiveerimine töösuhted sisekommunikatsioon, muutuste juhtimine töökaitse- ja ohutus 38. Selgitage toojouplaneerimise vajadust. Sellega kindlustatakse vajaliku personali olemasolu rganisatsioonis eesmärkide täitmiseks. Selle vajalikkus tuleneb: organisatsiooni arengukavale vastavast tööjõuvajadusest organisatsiooni strateegiast uute struktuuriüksuste loomisel organisatsiooni pikaajalistest projektidest. 39. Mida nimetatakse tooanaluusiks?

Majandus → Juhtimine
9 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Inimressursi juhtimine EKSAMI KORDAMISKÃœSIMUSED

o personali koolitus o personali arendamine 3. Personalijuhtimise valdkonnad töö analüüs personali koolitus ja arendamine personali planeerimine karjääri planeermine personali värbamine ja valik töötasu ja palgapoliitika personali hindamine töökohtade hindamine organisatsiooni arendamine töösuhted, sisekommunikatsioon 4. Töö analüüsi eesmärk ja protsess Töö analüüsiks nimetatakse töö täpsemat määratlemist organisatsiooni sees, mis seisneb nende tegevuste analüüsimises, mida töötaja iga päev teeb ja vajalike töövahendite ning töötingimuste kirjeldamises. Töö analüüs seisneb eelkõige hinnangu andmises sellele, missuguseid omadusi, oskusi ja teadmisi töö tegija vajab. Töö analüüsi eesmärgiks on organisatsiooni missiooni, visiooni, eesmärke, tegevusprotsesse

Haldus → Inimressursi juhtimine
256 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Klienditeenindus ja suhtlemise alused

jne), siis ei ole suhtlemine efektiivne ja võib viia ka olukorrani , kus edaspidist suhtlust enam ei soovitagi. 14. Milline on ametliku suhtlemise eesmärk? Ametliku suhtlemise eesmärk on infovahetuse korraldamine, sõnumite edastamine ja suhtlemine organisatsiooni sees. Ühtse organisatsioonikultuuri loomine (traditsioonid, hoiakud väärtused). Hästi toimiv sisekommunikatsioon on eduka ettevõtte alustala, kuna ebaefektiivne suhtlemine ja informatsiooni edastamine piiravad tulemuslikku koostööd. 15. Mis vahe on kuulmisel ja kuulamisel? Kuulmisel ja kuulamisel on suur vahe. Kuulmine, kellele on seda antud, on iseeneslik tegevus ehk kui meie kuulmisorganid on funktsioneerivad siis me lihtsalt kuuleme. Igapäevaselt kuuleme ümbritsevat maailma, mida sageli nimetame taustamüraks. Kuulamine on tahtlik tegevus selleks,

Psühholoogia → Suhtlemisõpetus
6 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Juhtimise KT 2

· Personali hindamine 37. Millised on personalijuhtimise valdkonnad? ● töö analüüs; ● personali planeerimine; ● personali värbamine ja valik; ● personali ja töökohtade hindamine; ● töö tasustamine / hüvitamine / motiveerimine, soodustused, palgapoliitika ● personali koolitamine, arendamine ja karjääri planeerimine; ● töösuhted (suhted tööandjate ja töötajate vahel); ● sisekommunikatsioon, muudatuste juhtimine; ● töökaitse- ja tööohutus. 38. Selgitage tööjõu planeerimise vajadust. Personali planeerimine on firmale sama vajalik kui kapitali ja raha planeerimine, kuna kvalifitseeritud töötajate olemasolu annab olulise eelise konkurentsivõitluses. Tööjõu planeerimine võimaldab ettevõttel: ● vähendada tööjõu värbamise ja koondamisega seotud kulutusi ● leida töötajate võimetele ja oskustele optimaalne rakendus

Majandus → Juhtimine
62 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Ärieetika

kipuvad ära unustama lihtsa tõsiasja, et enam ei ole peamine väärtus seadmetes, masinates ja hoonetes, vaid hoopis ettevõttes töötavates inimestes, nende oskustes, teadmistes ja kogemustes, ettevõttes olemasolevas intellektuaalses ning sotsiaalses kapitalis. Märksõnad · Töö keskkond, töötingimused · Töötajatega arvestamine, neist hoolimine · Toimiv infovahetus, sisekommunikatsioon · Meeskonnatöö · Töötajate hoiakud töö suhtes · Konfliktid töökohal, töötaja lahkumine ettevõttest V põhjus: elamisväärne keskkond Majandustegevus pole käsitletav lahus elu ja looduskeskkonnast. Tootmine ja tarbimine olenevad peamiselt loodusressursside olemasolust. Loodusressursside hulk, mida on inimesel võimalik tarbida, on piiratud. Me elame piiratud ressurssidega maailmas, tarbime ja tekitame

Majandus → Majandus
124 allalaadimist
thumbnail
8
pdf

Ettevõtlus - planeerimine ettevõttes

- enamik ettevõtteid ei ole õppimisvõimelised - heal juhul nad "põrkuvad" üles­ kasutusele tuleb (eelmiste puudusi tasandav) vastassuunaline planeerimissüsteem. alla läbitava kasvufaasi määratud piires, halvimal juhul kukuvad läbi ... Sisekommunikatsioon muutub oluliseks ja kujuneb organisatsioonikultuur. Faasi Faas 1 - kasv loovusega ­ kõige "süda" on asutaja(d), neilt tulevad kõik ideed, lõpetab nn punase lindi kriis (crisis of red tape), mis avaldub regulatsioonide ja juhtimisotsused jne. Valdav on lihtstruktuur ja mitteformaalsed juhtimisprotsessid. reeglite loodud tõkete pärssivas mõjus initsiatiivile ja arengule. Tulemus: asutaja(te) ülekoormatus administratiivsete ja operatiivsete detailidega (ei

Majandus → Ettevõtlus
94 allalaadimist
thumbnail
29
docx

Tulemusjuhtimine referaat

TULEMUSJUHTIMINE KUI VÕIMALUS PERSONALI ARENDAMISEKS Referaat SISUKORD SISSEJUHATUS Käesolev referaat teemal Tulemusjuhtimine kui võimalus personali arendamiseks on valminud grupitööna aines inimressursi juhtimine. Referaat koosneb 5 osast. Esimesed kolm osa on teoreetilised ja kaks viimast osa põhinevad praktilistel näidetel. Esimeses osas defineerime ära, mis asi on tulemusjuhtimine, milles seisneb tema põhiidee ja milline võiks olla organisatsioon, kus seda rakendatakse. Referaadi teine peatükk hõlmab tulemusjuhtimise etappe. Meie käsitleme tulemusjuhtimist 5 etapilisena, kuid põgusalt mainime ära ka teise võimaliku mudeli. Kolmandas peatükis oleme käsitlenud personaliarendamise meetodeid läbi erinevate aspektide. Neljas peatükk on kõige väiksema mahuga. See on pühendatud tulemusjuhtimise kriitikale ehk siis, mis kõik võib viltu minna. Proovime analüüsida ettetulevaid tak...

Muu → Ainetöö
71 allalaadimist
thumbnail
23
docx

PERSONALI JUHTIMISEPRAKTIKA aruanne

· personali ja töökohtade hindamine (töökohtade umber jägamine); · töö tasustamine / hüvitamine / motiveerimine (kui tööpanus silma paisteb, siis motiveeritatakse rahaliselt); · personali koolitamine, arendamine ja karjääri planeerimine (personal käib messidel, koolitustel ja vajadusel kursustel); · töösuhted ( tööandja ja töötajate vahel on väga efektiivsed suhted, mislest oleneb edukas töö sujuvus); · sisekommunikatsioon, muudatuste juhtimine (kommunikatsioon on tähtis, sest vastuvõetud tellimus peab õigel ajal jõudma õigese kohta. Muudatused kohviku elus on tavapärane asi, näiteks tellitud üritus võib hakkata natuke varem või hiljem kui oli planeeritud); · töökaitse- ja tööohutus (Riskianalüüs). Ülesanded kohvikus seotakse inimesega, mitte seda täitva ametikohaga . Kohvikus kujundatakse organisatsiooni struktuur vastavalt juhataja äranägemisele

Haldus → Personalijuhtimine
554 allalaadimist
thumbnail
46
docx

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

Suhtekorraldus on järjepidev ja plaanipärane kommunikatsiooni juhtimine, et luua ja säilitada kahepoolsed heatahtlikud suhted organisatsiooni ja tema sihtgruppide vahel. Peamised eesmärgid on üldsuse mõjutamine, positiivse suhtumise loomine, ettevõtte maine kujundamine, visuaalse identiteedi loomine, negatiivsete kuulujuttude ennetamine jms analüüsivad, ennetavad ja nõustavad tegevused. Eristatakse ettevõtte sise- ja väliskommunikatsiooni. Sisekommunikatsioon on suunatud peamiselt oma töötajatele. Kasutatakse kõikvõimalikke massimeediakanaleid. Kanalid – massimeedia, TV, ajakirjad, raadio 46. Promotsioonistrateegiad Tõukestrateegia (pushing strategy) korral tõugatakse toode läbi turustuska- nali kasutades seejuures erinevaid meetmeid kanali lülide vahelise koostöö tagamiseks. Isiklik müük, reklaam, müügi edendamise meetmed jms on suunatud sellele, et veenda vahendajaid töötama koos toote turustamise

Majandus → Turundus
208 allalaadimist
thumbnail
25
docx

Oranisatsioonijuhtimine - eksam

Personalijuhtimise eesmärkide saavutamiseks on mitmeid ülesandeid/tegevusi, mida nimetatakse ka personalijuhtimise valdkondadeks. Nendeks on: töö analüüs; personali planeerimine; personali värbamine ja valik; personali ja töökohtade hindamine; töö tasustamine / hüvitamine / motiveerimine; personali koolitamine, arendamine ja karjääri planeerimine; töösuhted (suhted tööandjate ja töötajate vahel); sisekommunikatsioon, muudatuste juhtimine; töökaitse- ja tööohutus. Võimalikud valikud personalijuhtimise hindamisel: Hinnangu andmine personalijuhtimisele on üsnagi organisatsioonispetsiifiline. Organisatsiooni tasand: kui arukalt ja efektiivselt inimressurssi üldiselt juhitakse Personalijuhtimise kui funktsiooni toimimise tasand: kui hästi ja efektiivselt töötab funktsionaalne allüksus Meetoditest on kasutusel:

Majandus → Organisatsiooni juhtimine
90 allalaadimist
thumbnail
44
doc

Läbirääkimiste psühholoogia

II faasi ­ vastastikuse peegeldamise (tajumise) faasiks III faasi ­ vastastikuse informeerimise faasiks IV faasi ­ vastastikuse väljalülitamise (suhtlemise lõpetamise) faasiks I faasis toimub partnerite suunatus välissuhtlusele. Mida tähendab orienteeritus välisele kommunikatsioonile? Kui inimene ei maga, siis annab ta pea alati endale aru enda ümber toimuvast ja oma isiklikest tegudest. See protsess ­ teadvus ­ pole midagi rohkemat ega vähemat kui sisekommunikatsioon. Seda, et teadvuse protsess, mõtlemine on oma olemuselt "jutuajamine" leidis L. S. Võgotski teoreetilisel tasemel, aga L. Max (USA) eksperimentaalsel tasandil. Uurijad on leidnud, et kui mõtlemine kujutab endast kuuldamatut kõnet, siis mõtlemise puhul peab ilmnema keele muskulatuuris nn tegevuse vool (impulsid). Vaatamata sellele ei andnud keele biovooluga tehtud katsed mingit konkreetset tulemust: selles närvide poolest rikkas pea piirkonnas tekib liialt palju bioelektrilisi impulsse. L

Psühholoogia → Läbirääkimised
63 allalaadimist
thumbnail
46
docx

Juhtimine vastused

Suhtekorraldusfirma võib olla spetsialiseerunud mõnele valdkonnale: (turundusagentuur, meediaagentuur, finants-kommunikatsiooni agentuur jne.) või siis pakkuda täisteenust. Eestis enamasti täisteenust pakkuvad firmad. Eestis loodi esimesed suhtekorraldusfirmad u. 8 aastat tagasi, 1994.a. lõpus tuli esimeste seas turule Hill & Knowlton. Praegu arvestatavaid firmasid alla 10. Tinglikult võib tegevusvaldkonnad jagada järgmiselt: 1. KORPORATIIVNE KOMMUNIKATSIOON 1.1. ORGANISATSIOONI SISEKOMMUNIKATSIOON 1.2. FINANTSKOMMUNIKATSIOON 1.3. SITUATSIOONIJUHTIMINE (ISSUES MANAGEMENT) 1.4. KRIISIKOMMUNIKATSIOON 2. TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON 3. MEEDIASUHTED 4. ÜHISKONDLIK-POLIITILINE SUHTEKORRALDUS (Public Affairs) Võib eristada organisatsioonisisest ja -välist suhtekorraldust. Sisemist suhtekorraldust kasutatakse efektiivsuse parandamiseks organisatsiooni sees. Eesmärgiks edastada personalile juhtkonna mõtteviis ja töötajatele suunatud ootused.

Majandus → Juhtimine
197 allalaadimist
thumbnail
113
doc

TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ

täidab tippjuht sageli ka suhtekorraldaja funktsioone. SUHTEKORRALDUSFIRMA võib olla spetsialiseerunud mõnele valdkonnale: (turundusagentuur, meediaagentuur, finants-kommunikatsiooni agentuur jne.) või siis pakkuda täisteenust. Eestis enamasti täisteenust pakkuvad firmad. Eestis loodi esimesed suhtekorraldusfirmad 1990-ndate alguses. Tinglikult võib tegevusvaldkonnad jagada järgmiselt: 1. KORPORATIIVNE KOMMUNIKATSIOON, 1.1. ORGANISATSIOONI SISEKOMMUNIKATSIOON, 1.2. FINANTSKOMMUNIKATSIOON, 1.3. SITUATSIOONIJUHTIMINE (Issues Management), 1.4. KRIISIKOMMUNIKATSIOON, 2. TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON, 3. MEEDIASUHTED, 4. ÜHISKONDLIK-POLIITILINE SUHTEKORRALDUS (Public Affairs). Võib eristada organisatsioonisisest ja -välist suhtekorraldust. Sisemist suhtekorraldust kasutatakse efektiivsuse parandamiseks organisatsiooni sees. Eesmärgiks edastada personalile juhtkonna mõtteviis ja töötajatele suunatud ootused. Firmasisese

Turism → Turismi -ja hotelli...
150 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun