Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Juhtimise alused kordamisküsimused (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised on Henry Fayoli poolt sõnastatud juhi peamised kohustusedjuhtimistegevused?
  • Millised olid Hawthornei eksperimentide eesmärgid Alas 2008?
  • Millised on Herzbergi poolt defineeritud motivatsioonifaktorid?
  • Millised on Herzbergi poolt defineeritud hügieenifaktorid?
  • Millised on erinevad teaduslikud lähenemised eestvedamise uurimisel Alas 2008 loengu slaidid Northouse 2015 järgi?
  • Millised on Maslow poolt defineeritud vajadused?
  • Mis on delegeerimine?
  • Mida tähendab juhtimise tsentraliseerimine ja detsentraliseerimine?
  • Mida nimetatakse eestvedamiseks?
  • Mis on juhtimise ja eestvedamise vahe?
  • Millised on erinevad teaduslikud lähenemised eestvedamise uurimisel?
  • Millised on peamised võimu allikad?
  • Millised on meeskonnatöö arengufaasid ja kuidas tuleb nendes käituda?
  • Millised on 2 motivatsiooniliiki ja mis neid üksteisest eristab?
  • Millised on tuntumad motivatsiooniteooriad ja kuidas neist on kasu juhtimisel?
  • Missugused on peamised meetodid juhtide arendamisel lisaks koolitustele?
  • Mis on talendijuhtimine?
  • Mille poolest erineb talendijuhtimine tulemusjuhtimisest?
  • Mis on succession planning?
  • Kuidas talenti ära tunda?

Lõik failist

1. Millised on Henry Fayoli poolt sõnastatud juhi peamised kohustused/ juhtimistegevused ?
Henry Fayoli peamised kohustused/juhtimistegevused olid eestvedamine , planeerimine , organiseerimine ja kontrollimine. Planeerimise funktsioon sisaldab eesmärkide määratlemise protsessi, strateegia väljatöötamist nende eesmärkide saavutamiseks ja plaanide arendamist tegevuste integreerimiseks ning koordineerimiseks.
Juhid on ka vastutavad organisatsiooni struktuuri kujundamise eest. Seda funktsiooni nimetatakse organiseerimiseks. Selles protsessis määratakse kindlaks, millised tööülesanded tuleb teha, kes need teeb, kuidas on ülesanded rühmitatud, kes annab kellele aru ja millisel tasandil tehakse otsused.
Nagu teada, igas organisatsioonis on inimesed ja juhtide töö on integreerida ja koordineerida nende inimeste tööd. See on eestvedamise funktsioon. Kui juhid motiveerivad alluvaid, suunavad teiste tegevust, valivad kõige efektiivsema kommunikatsioonikanali või lahendavad konflikte, on nad eestvedajad, liidrid .
Viimane juhtimisfunktsioon, millega juhid tegelevad, on kontrollimine. Pärast seda, kui eemärgid on püstitatud (planeerimine), plaanid koostatud (planeerimine), struktuur korraldatud (organiseerimine) ja inimesed palgatud , koolitatud ja motiveeritud (eestvedamine), võib ikka midagi valesti minna. Et olla kindel, et asjad lähevad nii nagu
Vasakule Paremale
Juhtimise alused kordamisküsimused #1 Juhtimise alused kordamisküsimused #2 Juhtimise alused kordamisküsimused #3 Juhtimise alused kordamisküsimused #4 Juhtimise alused kordamisküsimused #5 Juhtimise alused kordamisküsimused #6 Juhtimise alused kordamisküsimused #7 Juhtimise alused kordamisküsimused #8 Juhtimise alused kordamisküsimused #9 Juhtimise alused kordamisküsimused #10
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-11-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 9 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kristiinlane Õppematerjali autor
Arvestuse küsimused ja vastused.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
10
doc

Juhtimise alused - kordamisküsimused

2. Suhtlemis oskused - oskus töötada koos teiste inimestega (oskus motiveerida, lahendada konflikte, korraldada meeskonnatööd jms.) 3.Kontseptuaalsed oskused - võime luua tervikpilt organisatsioonist ja tema kohast ümbritsevast keskkonnast. Tehniliste oskustega tegelevad kõige rohkem esmatasandi juhid. Suhtlemis oskustega aga kesktaseme juhid. Kõige rohkem tegelevad tippjuhid kontseptuaalsete oskustega. 4) Kes olid teaduliku juhtimiskoolkonna rajajateks? Teadusliku juhtimise koolkonna on põhiliselt rajanud tööstusorganisatsioonide juhid. Samuti on üheks selle koolkonna esindajaks F.Taylor (1911). 5) Millised olid teadusliku juhtimise koolkonna põhiideed? 1. Tööd tuleb teaduslikult uurida, et leida parim meetod ülesandega toimetulekuks. 2. Töötajaid tuleb hoolega valida (et oleks tema oskused ja võimed talle antud tööga vastavad). 3. Töötajaid tuleb hästi treenida ja teha nendega koostööd. Eesmärgiks: luua

Juhtimine
thumbnail
16
docx

Juhtimise alused

lahendada konflikte, korraldada meeskonnatööd jms.) 3.Kontseptuaalsed oskused - võime luua tervikpilt organisatsioonist ja tema kohast ümbritsevast keskkonnast. Tehniliste oskustega tegelevad kõige rohkem esmatasandi juhid. Suhtlemis oskustega aga kesktaseme juhid. Kõige rohkem tegelevad tippjuhid kontseptuaalsete oskustega. 4. Kes olid teaduliku juhtimiskoolkonna rajajateks? Teadusliku juhtimise koolkonna on põhiliselt rajanud tööstusorganisatsioonide juhid. Samuti on üheks selle koolkonna esindajaks F.Taylor (1911). 5. Millised olid teadusliku juhtimise koolkonna põhiideed? 1. Tööd tuleb teaduslikult uurida, et leida parim meetod ülesandega toimetulekuks. 2. Töötajaid tuleb hoolega valida (et oleks tema oskused ja võimed talle antud tööga vastavad). 3. Töötajaid tuleb hästi treenida ja teha nendega koostööd

Juhtimise alused
thumbnail
32
doc

JUHTIMISE ALUSED EKSAMI KÜsIMUSED

Juhtimise alused JUHTIMISE ALUSED: EKSAMI KÜsIMUSED 1. Juhtimise ajalugu, areng ja teoreetikud 1.1 Juhtimise definitsioon Juhtimine on inimeste tegevuse ja käitumise sihipärane suunamine ning üheks hästi talitlevaks tervikuks sulatamine, selleks et rakendada organisatsiooni varad, saavutada tema eesmärgid ja rahuldada liikmete vajadused. 1.2 Organisatsiooni definitsioon Organisatsioon on kindla inimrühma ühiste eesmärkide taotlemiseks moodustatud ja terviklikult korraldatud ühendus (era- ja riigiettevõtted, ametlikud ja mitteametlikud asutused).

Ettevõtlus
thumbnail
32
doc

Eksami kordamisküsimused ja vastused

Juhtimise alused JUHTIMISE ALUSED: EKSAMIKÜIMUSED 2007 1. Juhtimise ajalugu, areng ja teoreetikud 1.1 Juhtimise definitsioon Juhtimine on inimeste tegevuse ja käitumise sihipärane suunamine ning üheks hästi talitlevaks tervikuks sulatamine, selleks et rakendada organisatsiooni varad, saavutada tema eesmärgid ja rahuldada liikmete vajadused. 1.2 Organisatsiooni definitsioon Organisatsioon on kindla inimrühma ühiste eesmärkide taotlemiseks moodustatud ja terviklikult korraldatud ühendus (era- ja riigiettevõtted, ametlikud ja mitteametlikud asutused).

Juhtimine
thumbnail
46
pdf

Ruth Alas "Juhtimise alused"

positsioonil. Suhtlusrollid: - tseremoniaalne - juhtija-eestvedaja - sidepidaja Infoga seotud rollid: - vastuvõtja - jagaja - kõneleja Otsustamisega seotud rollid: - uuendaja - ressurside jagaja - arusaamatuste lahendaja - läbirääkija Juhile vajalikud oskused: - tehnilised oskused - suhtlusoskus - kontseptuaalsed oskused (olla teemas) 3 Juhtimismõtte ajalugu Tedusliku juhtimise koolkond: 1) tööd tuleb teaduslikult uurida, et leida parim meetod ülesandega toimetulekuks. 2) töötaja oskused ja võimed peavad olema talle antud tööle vastavad, seega tuleb töötajaid hoolega vailda. 3) töötajad tuleb hästi treenida ja teha nendega koostööd, eesmärk on luua eeldused teaduslike juhtiminpõhimõtete rakendamiseks. 4) töötajaid tuleb innustada töö plaanimisel, et nad tunnetaksid osalust ja vastutust.

Juhtimispsühholoogia
thumbnail
21
doc

Juhtimise alused eksamiks õppimise konspekt

Juhtimise alused EKSAMIKÜSIMUSTE TEEMAD Sissejuhatus juhtimise kursusesse Organisatsioon: o Org on ühiste eesmärkide nimel tegutsev inimeste grupp. Inimrühm, kellel on kindlad strateegiad, struktuur ja tehnoloogia ühise eesmärgi nimel. o Organisatsiooni koostisosad: Inimesed Varad Materiaalsed = Ettevõtte rahaline ja füüsiline kapital Immateriaalsed = Intellektuaalne kapital

Organisatsioon ja juhtimine
thumbnail
10
doc

Juhtimine 2011 kordamisküsimused/vastuse d

1. Peter F. Drucker. Kes ta oli ning mida ta on juhtimisse andnud? Peter F Drucker oli juhtimisteoreetik ja professor, kes on kirjutanud palju raamatuid ja artikleid juhtimisest ning organisatsiooniteooriatest (Juhtimise väljakutsed 21. sajandiks). Teda peetakse juhtimise kui teadusharu loojaks ning juhtimise uurimise alusepanijaks. Drucker: Juhi ülesanne on ka vaadata keskkonda, hoolitseda ja vastutada kõigi asjaolude eest, mis mõjutavad organisatsiooni saavutusi ja tulemusi ­ olenemata sellest, kas need asjaolud on organisatsiooni kontrolli all või mitte; eesmärgid peavad olema mõõdetavad. 2. Millised olid klassikalise teadusliku koolkonna põhilised seisukohad ja tuntumad esindajad? Eesmärgid olid efektiivsus ja tööviljakus, koordinatsiooni ja ressursside otstarbekas kasutamine.

20. sajandi euroopa ajalugu
thumbnail
9
odt

Juhtimise kordamisküsimused ja vastused

Juhtimise kontrolltöö kordamisküsimused 1. Organisatsiooni olemus, koostisosad ja eesmärgid Inimeste rühm, mis töötab ühiste eesmärkide nimel. Sotsiaalsed süsteemid Sotsiaalse süsteemina käsitlemine tähendab seda, et organisatsioonides toimuv tegevus allub psühholoogia ja sotsioloogia seaduspärasustele. Inimestel on psühholoogilised vajadused, sotsiaalsed rollid ja staatus. Nende käitumist mõjutavad nii nende sisemised vajadused kui ka rühm, kuhu nad kuuluvad. Vastastikune huvi

Juhtimine




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun