Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Töötajate motiveerimine (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis motiveerib töötajaid?
  • MIS MOTIVEERIB TÖÖTAJAID?
  • Mida sobitada selle tegevusega Milles siis peitub asja tuum?
  • Kui tihti neist soovitustes tegelikult kinni peetakse?
  • Kuidas luua motiveerivat töökeskkonda?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Töötajate motiveerimine #1 Töötajate motiveerimine #2 Töötajate motiveerimine #3 Töötajate motiveerimine #4 Töötajate motiveerimine #5 Töötajate motiveerimine #6 Töötajate motiveerimine #7 Töötajate motiveerimine #8 Töötajate motiveerimine #9 Töötajate motiveerimine #10 Töötajate motiveerimine #11 Töötajate motiveerimine #12 Töötajate motiveerimine #13 Töötajate motiveerimine #14 Töötajate motiveerimine #15
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 15 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-04-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 173 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Kaja Valdstein Õppematerjali autor
Töö eesmärgiks oli leida erinevaid viise ja võimalusi, kuidas töötajaid tööle motiveerida, kuidas hoiduda demotiveerimisest ning milliseid vigu juhtimisel vältida.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
16
doc

Töötaja motivatsiooni toetamine

" (ibid., s.a, lk 43) Juhtumis näeme, et aktiivne, rõõmsameelne, hea huumorimeelega, aus ja otsekohene raamatupidaja on muutunud hajameelseks, kurvaks ning kergesti ärritunuks. Juhtkond hindab teda täpsete aruannete ja prognooside pärast, ta saab oma ülesannetega hästi hakkama. Kuid kas talle on antud tagasisidet tema tehtud töö(de) kohta? Kui tihti on Ullale öeldus, et ta on ettevõttele oluline ja väärtuslik töötaja? Juhtumist loeme välja, et Ulla on väärtuslik töötaja, sest tal on kogemused, pikk tööstaaz antud ettevõttes (12 a.) ning ta on hea töötaja. Ullal on plaanis muuta oma senist elukorraldust. Tal on mõttes kolida lastele lähemale ning leida uus töökoht. Kuidas peaks juht Ullat tööalaselt motiveerima, et ta jääks nende ettevõttese edasi ? 3 2 JUHTUMI ANALÜÜS 2.1 Millist Ulla käitumist oleks vaja muuta?

Juhtimise alused
thumbnail
23
docx

Motivatsioon ja sekretäritöö

isiklikuks arenguks. Sekretäri töös on olulisel kohal ka oskus ise püstitada eesmärke ja hinnata oma tööd. Sekretäri töö võib sisaldada palju erinevaid tööfunktsioone ja erineva tasemega vastutust. Tööülesannete mitmekesisus nõuab kiiret ja paindlikku tegutsemist, korrektsust, täpsust, pigetaluvust nong oskust planeerida oma tööd ja aega. Rahulolu tööga ja töökohaga tekib siis, kui töötaja näeb oma tegevuses resultaate. Olulist rolli mängib töö vajalikkus ja sekretäri tähtsus organisatsioonis. Rahuldust pakub iseseisvus ja autonoomia oma tegevuses. Tööga rahulolematuse põhjus võib viia alla motivatsiooni. Kuna sekretäritöö on enamjaolt üks ja seesama töö igapäevaselt, siis tuleb püstidada endale eesmärgid, panna paika kava mis motiveerib sind tegutsema ja selles kõiges peab kaasa aitama juht

Meeskonnatöö
thumbnail
16
doc

Motivatsioon

 Keerukad ülesanded keerukad ülesande soodustavad arengut tekitavad stressi  Vastutus/mõjukus eelistab korraldusi  Töötab üksi eelistab gruppi  Staatus, prestiiž  Vajab tunnustust vajab häid töötingimusi  Kõrge töötasu õiglane töötasu Töötajate motiveerimiseks on juhil vaja leida “võti” iga töötaja jaoks, mis paneb ta liikuma ja muutuma. Juhul kui organisatsioonis pole motivatsiooniga asjad korras, siis võib täheldada järgmist: 1)töötajad on rahulolematud, virisetakse isegi tähtsusetute asjade üle, ei tunne end hästi; 2) puudub koostöövalmidus 3) ei kasutata ratsionaalselt aega, on pikad puhkepausid (kohvi- ja suitsupaus) 4) töö tulemus ei vasta kehtestatud (kvantiteedi ja kvaliteedi) nõuetele 5) tööga ei jõuta tähtajaks valmis.

Organisatsiooniline käitumine
thumbnail
12
docx

Motivatsioon

ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR REFERAAT Motivatsiooni teooriad Julia Kähär EV-1-Q-TAL Tallinn 2011 SISSEJUHATUS Nüüdisaja ühiskond ei kahtle, et kõige olulisem ressurss iga firma jaoks on ettevõtte oma töötajad. Siiski paljud juhid ei tea, kui raske on juhtida seda ressurssi. Mida efektiivsem ja tõhusam on iga töötaja töö, seda edukam on ettevõte. Turundusjuhtide ülesanne seisneb selles, et maksimum efektiivsusega kasutada personali võimeid. Ükskõik kui targad otsused võetakse vastu juhatuse poolt, tulemust on võimalik saada ainult siis, kui need plaanid on edukalt rakendatud töötajate poolt. See võib toimuda ainult juhul, kui töötajad on huvitatud oma tehtud töö tulemustest. Selleks on vaja inimesi motiveerida ja julgustada tegutsema.

Ärijuhtimine
thumbnail
46
doc

LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS

..........................................................................................27 2. LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS 30 2.1SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTU ISELOOMUSTUS................................................. 30 2.2 UURIMUSTÖÖ METOODIKA..................................................................................31 2.2ANKEETANALÜÜS................................................................................................ 32 2.3.1 Töötajate läbisaamine juhtidega ................................................................32 2.3.2Töötajate motiveeritus..................................................................................32 2.3.3 Töötajate teadvustatus nende tööpanustest ja firma eesmärkidest.............34 2.3.4Töötajate rahulolu ettevõtte juhtimisega..................................................... 34 2.3.5Töötajate iseseisvus, vastutus ja probleemide lahendamine.............

Juhtimine
thumbnail
7
doc

Motivatsioon jaotusmaterjal

Kuid selle uuringu põhitulemus oli: eelda (aga samas ka kahtle), et see, mis motiveerib sind, motiveerib ka teisi. MOTIVATSIOONIKÄSITLUSED Enamus motivatsioonikäsitlusi saab paigutada sisu- või protsessiteooriate hulka. SISUTEOORIAD püüavad kindlaks teha ja selgitada, mis tegurid inimesi tegutsema panevad ehk motiveerivad. PROTSESSITEOORIA uurib, kuidas motivatsioon sünnib, kuidas see mõjutab inimese käitumist. PROTSESSITEOORIAD Ootuste teooria Laialt levinud teooria töötajate käitumuse erinevate tahkud - töösooritus, eestvedamine, motivatsioon - seletamisel. Ootus on usk, et mõni käitumine võib olla edukas või mitte. Ootuste teooria järgi on inimese tegutsemise aluseks on ootus, et teatud käitumine viiks soovitud tulemuseni. Ootuste teooria järgi koosneb motivatsiooniprotsess kolmest etapist. I Pingutus ­ tegevus. Inimene hindab tõenäosust, kuivõrd teatud jõupingutus võimaldab tulemusi saavutada, arvesse

Enesejuhtimine
thumbnail
40
doc

Mittemateriaalsete hüvede olulisus Eesi ettevõtetes

sammuti tuleb kasutada teaduslike termineid, mitte nagu: minuni on jõudnud, keegi kuskil rääkis midagi) See on siiski teaduslik uurimustöö, palun vaata kõik selliselt esinevad kohad üle.................... Autor põhineb oma töös praktikas saadud kogemustele ............. ning ülikoolis omandatud teoreetilistest teadmistest. Autor oma töö panusena viib läbi küsitlusuuringu .........................firmadega, uurib ja analüüsib töötajate eelistusi ja 2 rahulolu ( ptk ... ja Lisa .... ankeet), teostab strateegiliste faktorite analüüsid ( ptk.....) ning töötab välja ja/või teeb ettepanekud vajalike meetmete kasutuselevõtmiseks............... Uurimustöö teostamisel lähtutakse hüpoteesist, et mistahes organisatsioon ei saa olla konkurentsivõimeline, jätkusuutlik ja innovaatiline, kui selle saavutamiseks puudub

Sotsioloogia
thumbnail
18
doc

Motivatsioon ja tööga rahulolu

11 KASUTATUD ALLIKMATERJALID ...................................................................................18 Motivatsioon ja tööga rahulolu 3 SISSEJUHATUS Autor valis teema ,,Motivatsioon ja tööga rahulolu" sellepärast, et tööga rahulolu on teema mida, seoses organisatsiooni arengu ja inimressursi kui kapitali tähtsustamisega, on viimastel aastatel palju uuritud. Personali väärtustavates ja töötajate rahulolust huvitatud organisatsioonides on rahulolu uuringute läbiviimine viimasel ajal muutunud väga populaarseks. Tulevikule orienteeritud ettevõtted on aru saanud, et personali ja ettevõtte ühiste eesmärkide sidumine ning töötajate vajaduste arvestamine võimaldab vähendada töötajate rahulolematust ning seeläbi hoida kokku uute töötajate värbamisele ja koolitamisele tehtavaid kulutusi.

Ainetöö




Kommentaarid (1)

muzy666 profiilipilt
muzy666: Puudusid viited.
16:12 26-11-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun