Hiiumaa Ametikool Väikeettvõtlus Käesolev töö on koostatud Siret Tara poolt Radisson Blu Hotell Tallinna kohta Suuremõisa 2012 SISUKORD: 1.ÜLEVAADE ETTEVÕTTEST................................................................................................3 1.1Ettevõtte nimetus, asukoht ning põhitegevusala................................................................3 1.2Ettevõtte ärinimi, omandivorm, ettevõtte majandamise mudel.........................................3 1
Ületellimuste puhul külastajale ei öelda, et talle müüakse tuba, millele hetkel on tellimus juba tehtud. Ületellimine toimub siis , kui hotell võtab vastu rohkem tellimusi, kui tal on vabu tube. Ületellimuse tegemine aitab hotellil vähendada mittesaabunud ja tühistatud tellimuste tõttu tulu kaotamist. Peavad olema täpsed standardid ülemüügisituatsioonides käitumiseks, väljatöötatud perioodilised ületellimuste vastuvõtu mahud. Nt, 8% võib tellimusi rohkem vastu võtta. 15. Milliste dokumentide alusel toimub majutusettevõtte ja edasimüüja vaheline suhtlemine ? Rahvusvaheline Hotellide ja Reisibüroode vaheline suhtlemise reegllistik Hotellileping majutusettevõtte ja edasimüüja vahel. Tellimuskiri, broneerimiskiri- kinnituskiri. 16. Majutusettevõtte tulukeskused? Tulukeskuse, valdkonnad, mis müüvad klientidele erinevaid kaupu ja teenuseid. Valdkonnad,
16. Tugikeskused-teenindavad tulukeskusi ja külalisi nendega otseselt vähem kokku puutudes. 17. Majutusettevõtte horisontaalne struktuur Väikehotelli näidisstruktuur. Koosneb-majutus, toitlustusüksusest. Omanik. Info jõuab hästi kohale, tegemist on spetsialistidega, palka vähem. 18. Majutusettevõtte vertikaalne struktuur Koosneb juhatusest, teistest osakondadest.mis jagunevad omakorda.isikulikul eeskujul põhinev juhimine. Hästi palju väikeseid ülemusi. 19. Vastuvõtu osakonna dokumendid Täituvuse prognoosid, tiheduse tabelid, täituvuse päevatabelid, toateenistuse päevatöö käsk, registreerimis arhiiv. 20. Külaliste saabumiseelne kontakt majutusettevõttega Külastajad valivad välja majutusettevõtte, mida külastada. Otsust võivad mõjutada paljud tegurid- kogemus hotelliga, reklaam, teiste soovitused, asukoht, vastuvõttutöötaja profesionaalsus, hotelli teenuste ja hinnaklassi suhe. Mõjutab
koostöös üldehituse projektijuhiga lahendada ka kõik ehituslikud mured. Seetõttu ongi Hotellis Dzingel majapidamise koostöö hoolduse ja parkla vahel äärmiselt suuremahuline ja maja heaoluga arvestades tähtis. Toitlustusosakond - Dzingel restorani tööks on pakkuda igapäevaselt hotelli klientidele toitlustust ning samuti toitlustust ka klientidele väljastpoolt. Restorani tööd korraldab toitlustusjuht ning toimub tihe koostöö vastuvõtu ja müügiosakonnaga, et saada teada kui palju on hotellis kliente, keda on vaja toitlustada. Restoranis on võimalik korraldada nii suuremaid kui ka väiksemaid üritusi. Raamatupidamisosakond tegeleb peamiselt arvete koostamisega, väljastamise ja maksmisega, ettevõtte finantsjuhtimisega, aasta- ja vahearuannete koostamisega, palkade arvestamisega ja ülekandmisega, samuti jälgitakse, kas on laekunud hotellile ettemaksud ja vajadusel saadetakse meeldetuletusi.
sokos Hotel viru Sokos Hotel Viru asub Tallinna südames, otse keskaegse vanalinna väravas. Ühel Eesti pikaaegsemate traditsioonidega hotellil on pikk ja värvikas ajalugu, mis ulatub aastasse 1972. Hotellihoone oli Eesti esimene pilvelõhkuja ning sellest on kujunenud üks linna sümboleid ja lahutamatu komponent Tallinna legendaarses siluetis. Sokos Hotel Viru pakub palju erinevaid võimalusi nii tööreisil kui puhkusel viibijale. Hotellis on mugavad numbritoad, kaasaegne konverentsikeskus, suur restoranimaailm ning ilukeskus ja tunnisaunad. Traadita interneti leviala katab kõik hotelli üldruumid ja numbritoad. Hotell paikneb sama katuse all Viru Keskusega , mis on Tallinna trendikaim ostu- ja meelelahutuskeskus. Hotelli naabruses asuvad mitmed teatrid, kontserdipaigad ja meelelahutuskohad. Autosõit
Tartu Kutsehariduskeskus Majutus- ja toitlustusosakond Majutusteenindus eriala ETTEVÕTTEPRAKTIKA ARUANNE Juhendaja:Alina Orlova Juhendajad hotellis:Mare Vood,Külli Illing Helis Lihtsa MJ112 2013 Sissejuhatus Minu praktika kohaks oli Radisson Blu Hotel Olümpia. Praktika kohaks valisin Olümpia sellepärast,et saaks juba kogemust suures hotellis töötades. Siis on peale kooli lõpetamist kogemus olemas mõnes suures hotellis.Kontaktid praktikakohaga olid head. Suhtlesime kirjade teel,personalijuhi Airi Neemrega vastati väga kiiresti. Enne praktikale minekut lugesin läbi mõned peatükid vihikust, kuidas koristada vannituba. Minu eesmärgiks oli, et superior klassi tuba saaks koristatud 30 minutiga.
Klienti välja registreerides tuleb vastuvõtutöötajal veenduda, et klient tasub ise kõigi nende teenuste eest, mida vautseril ei kajastata. Vautseril kirjas olevate teenuste eest saadetakse reisibüroole arve kokkulepitud summas. Kliendi arve annab põhjaliku ülevaate tema hotellis viibimise käigu kohta. Sealt on näha külastaja viibimise kestus, toa tüüp, kasutatud lisateenused ning maksmisviis. Samuti see, kas maksjaks on eraisik või ettevõtte (vt joonist 6.1.). Hotelli vastuvõtus võivad kasutusel olla veel mitmed arvete tüübid, nagu mitteresidentide ehk hotellis ööbimiseta viibivate klientide, töötajate ja hotelli esinduskulude arved. Töötaja arved ja hotelli esinduskulusid kajastavad arved on hotellisisesed dokumendid. Töötajate arvele kantakse nt tema toitlustuskulud, omatöötaja hinnaga hotelliteenuste kasutamine jne. Sellised kulutused arvestatakse töötaja palgast maha. Hotelli
Tavaliselt pole klientide vaateväljas. Administraator, toateenindus, laomajandus. Teenindavad tulukeskused. Majutusettevõtte horisontaalne struktuur Väikesed majutusettevõtted, täisautomaatsed seadm. Majutusettevõtte. 1 isik kellele alluvad kõik Majutusettevõtte vertikaalne struktuur Keskmised ja suured majutusettevõtted, peamine juht, talle alluvad omakorda juhid, kellele alluvad hotelli töötajad. 3 Vastuvõtu osakonna dokumendid Broneerimise register, kinnituskiri, registreerimiskaart, toakartoteek, külalisarve, Voucher, krediitkaardi faktuurarve, sularaha Voucher, ülekande arve. Külaliste saabumiseelne kontakt majutusettevõttega Külaliste vastuvõtmise tegevused Vastuvõtu töötaja ülesanded külalise viibimise ajal Majapidamisosakonna igapäevased tööülesanded Vastutavad külalistubade ning üldkasutatavate ruumide korrashoiu eest. Töö ja
Kõik kommentaarid