Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus - sarnased materjalid

hotel, hotelluvõtu, klient, konverents, administraator, teenindaja, hotellis, radisson, portjee, osakond, tallin, küsisin, töötaja, osakonnas, restoran, tellimust, toitlustus, tuppa, saun, vestuvõtujuht, supervisoruvõtuosakond, struktuuriüksus, tegin, reisibüroo, temal, töögraafik, menüü, ärikeskus, kaardiga, majas, pluus
thumbnail
42
docx

Ettevõtte iseloomustus

Hiiumaa Ametikool Väikeettvõtlus Käesolev töö on koostatud Siret Tara poolt Radisson Blu Hotell Tallinna kohta Suuremõisa 2012 SISUKORD: 1.ÜLEVAADE ETTEVÕTTEST................................................................................................3 1.1Ettevõtte nimetus, asukoht ning põhitegevusala................................................................3 1.2Ettevõtte ärinimi, omandivorm, ettevõtte majandamise mudel.........................................3 1

Ettevõtlus
23 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Majutuse eksam

tervisekaitse, päästeamet, 4. Miks peab majutusettevõttes külastajaid registreerima? Majutusettevõttes külastaja registreerimine on turismiseadusest tulenev nõue, mille täitmata jätmisel karistuseks rahatrahv kuni 30 000kr. Registrikaart on kooslus, mida riigi statistika nõuaab, mida Turismiseadus nõuab ja mida asutus ise vajab. Isikuandmed: nimi, kodakondsus, sünniaeg, elukoht, passinumber, telef nr, E-post, auto nr, allkiri, Administraator lisab saabumiskuupäeva, lahkumiskuupäeva ja toa nr-i. Turundus: koguda andmeod,, kas võib saata uusi pakkumisi, (meil , telef,) Turvalisus: (auto nr) ekstreem olukorras saadakse kiirelt auto omanik kätte, tasulise parkimise tsoon, autole kleeps, Turvalisus ka teistele hotelli külalistele ja varale, ning hotelli töötajatele- teatakse, kes sa oled ja kus sa ööbid. Teenindaja viisakalt nõuab registrikaardi täitmist, ..mittetäitmisel on teenindajal õigus

Majutus
89 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Majutuse eksamiküsimused/vastused

Vastuvõtuletiga seotud tööprotsetuurid- dokumentatsiooni tundimine, telefoni valdamine, oskus töötada rahaga, hotellijuhtimissüsteemide tundmine. Sotsiaalsed oskused-isiklikud omadused, meeskonnatöö oskus. Müügitöö oskus-teadmised toodetest ja teenustest, kuidas millal ja mida kliendile müüa. Tellimusi tehakse- otsetellimused, tellimissüsteemikaudu tehtud tellimused, reisibüroode tehtud tellimused. Otsetellimused-teeb klient vahendajate abita otse hotelli. Ettevõtte esindaja omad. Tellimus jõuab hotelli-telefoni, e-maili, faksi teel. Tellimussüsteem- võib teha tellimusi ükskõik millisest ketihotellist teise riigi samasse ketti kuuluvasse hotelli. Paljud tellimussüsteemid on interneti põhised- kus klient saab ise vajaliku info otsida ja teha ise tellimuse endale sobivasse majutusettevõttesse. Kui majutus on vaba, annab süsteem selle kohta kõik süsteemis sisalduvad detailid

Majutus
52 allalaadimist
thumbnail
17
docx

ERIALAPRAKTIKA

Ärikorralduse instituut Organisatsiooni ja juhtimise õppetool Jevgenia Rudenko ERIALAPRAKTIKA Juhendaja: Milvi Tepp Tallinn 2012 SISUKORD 2 1. SISSEJUHATUS Erialapraktika üldeesmärgiks on rakendada teoreetilise õppe käigus omandatud teadmisi ja meetodeid konkreetse ettevõtte ühes funktsionaalses tegevusvaldkonnas. Antud erialapraktika kirjeldab müügipersonali juhtimist hotellis Dzingel. Praktika koht jäi valituks, sellepärast, et antud töö autor ise töötab valitud ettevõttes müügiosakonnas. Dzingel AS asutati aastal 1996. Ettevõte pakub toitlustus, majutus ja konverentsi teenuseid. Ettevõttel on kaks haru Pärnus: Lehekohvik ja Rannakohvik. Ettevõte annab püsivalt tööd umbes 70 inimesele ja hooajaliselt kuni 90 inimesele. Dzingel AS on hotell, mis tegutseb üle 15 aastat Eesti hotelli turul. Hotelli maja on üheksakorruseline paneelmaja, mis

Praktika
545 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Hotellid

sokos Hotel viru Sokos Hotel Viru asub Tallinna südames, otse keskaegse vanalinna väravas. Ühel Eesti pikaaegsemate traditsioonidega hotellil on pikk ja värvikas ajalugu, mis ulatub aastasse 1972. Hotellihoone oli Eesti esimene pilvelõhkuja ning sellest on kujunenud üks linna sümboleid ja lahutamatu komponent Tallinna legendaarses siluetis. Sokos Hotel Viru pakub palju erinevaid võimalusi nii tööreisil kui puhkusel viibijale. Hotellis on mugavad numbritoad, kaasaegne konverentsikeskus, suur restoranimaailm ning ilukeskus ja tunnisaunad. Traadita interneti leviala katab kõik hotelli üldruumid ja numbritoad. Hotell paikneb sama katuse all Viru Keskusega , mis on Tallinna trendikaim ostu- ja meelelahutuskeskus. Hotelli naabruses asuvad mitmed teatrid, kontserdipaigad ja meelelahutuskohad. Autosõit hotellist Tallinna Reisisadamasse kestab 5 minutit ning lennujaama 10 minutit. Hotellitoad

Turism
89 allalaadimist
thumbnail
10
docx

ETTEVÕTTEPRAKTIKA ARUANNE

Tartu Kutsehariduskeskus Majutus- ja toitlustusosakond Majutusteenindus eriala ETTEVÕTTEPRAKTIKA ARUANNE Juhendaja:Alina Orlova Juhendajad hotellis:Mare Vood,Külli Illing Helis Lihtsa MJ112 2013 Sissejuhatus Minu praktika kohaks oli Radisson Blu Hotel Olümpia. Praktika kohaks valisin Olümpia sellepärast,et saaks juba kogemust suures hotellis töötades. Siis on peale kooli lõpetamist kogemus olemas mõnes suures hotellis.Kontaktid praktikakohaga olid head. Suhtlesime kirjade teel,personalijuhi Airi Neemrega vastati väga kiiresti. Enne praktikale minekut lugesin läbi mõned peatükid vihikust, kuidas koristada vannituba. Minu eesmärgiks oli, et superior klassi tuba saaks koristatud 30 minutiga.

Ettevõtlus
33 allalaadimist
thumbnail
10
pdf

Check out

6. LAHKUMISETAPP 6.1. Vastuvõtupersonali tegevused külastajate hotellist lahkumisel Lahkumine on kliendi külalistsükli viimane etapp. Kliendi hotellikülastuse lõpetab tema väljaregistreerimine ja arveldamine. Hotellides on paika pandud toast välja registreerimise aeg. Tavaliselt loetakse arvestustunniks kella 12. Kui klient ei vabasta oma tuba õigeks ajaks, võib hotell tema arvele lisada tasu toa hilise vabastamise eest. Arusaamatuste vältimiseks kliendi ja hotelli vahel tuleb klienti juba sisseregistreerimisel teavitada toa vabastamisajast. Vastuvõtutöötajad on kohustatud külastajaid informeerima lisanduvatest tasudest hilisel väljaregistreerimisel. Väljaregistreerimise aeg on mõnikord reisigruppidele liiga varane. Puhkereisijad, kelle

Maaturism
18 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Majutuse eksam

Geograafiline kättesaadavus. 8. Kirjelda majutusruumide tellimisega seotudtegevusi vastuvõtutöötaja poolt Tagatud tellimus ja tagamata tellimus Tagatud tellimus e. garanteeritud tellimus- garanteeritakse hotelli ja külastaja vahel kokkulepitud viisil kas ettemaksu tegemise, krediitkaardi andmete, garantiikirja või vautseri esitamisega. Külastaja garanteerib toa eest maksmise isegi siis, kui ta seda tegelikult ei kasuta, v.a juhul kui klient tühistab toa vastavalt hotelli tingimustele. Garanteerimata tellimus e. tagamata tellimus- on tellimus, mille puhul klient on lihtsalt lubanud, et ta saabub hotelli. Tellimust ei tagata ühegi maksevahendi ega lepinguga. Tavapäraselt hoitakse sel juhul tuba saabumise päeva registreerimisajani. Kui külastaja ei saabu, võib hotell selle toa müüa mõnele teisele inimesele või ka toa tellinud kliendile, kes saabub hiljem. Grupihinnad ja korporatiivsed hinnad

Majutus
72 allalaadimist
thumbnail
34
doc

Vastuvõtutöö

net Fidelio Financial Materials Control Bartech 2.2.1 Fidelio Front Office Fidelio Front Office (FO) on maailma enimkasutatud majutusasutuste juhtimissüteem, mis on suunatud keskmistele ja suurtele hotellidele. FO on kujunenud paljude suurte hotellikettide standartsüsteemiks, millega töötavad 107 riigi enam kui 4500 hotelli ja kuurorti. Tuntumad neist on Hilton International, Intercontinental, Forte, Marriott, Six Continent, Radisson SAS Hotels, Scandic Hotels jpt. FO on eelkõige majutusasutuse juhtkonnale suunatud juhtimissüsteem, mis annab laialdase statistika ja aruandluse põhjal võimaluse paremini juhtida hotelli ja vastu võtta tulevikku suunatud strateegilisi otsuseid. Lisaks eelnimetatule on FO teiseks oluliseks ülesandeks vastuvõtu töö automatiseerimine ning seeläbi klienditeeninduse kõrge kvaliteedi tagamine. Fidelio Front office annab ettevõttele: 1

Turismimajandus
15 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Ettevõtluse alused test 2

2. Õppeülesanded Vasta kordamisküsimustele Loe läbi juhtum ja vasta küsimusteles Kordamisküsimused 1. Miks peab ettevõte püüdlema püsiva koostöö poole klientidega? Kaasaegne ettevõte ei müü mitte toodet või teenust, vaid kasu, mida klient sellest saab. Seega on turundustegevus suunatud kliendile ja lähtub kliendist. Võib öelda, et klient on turundusalase tegevuse keskpunkt ja turundustegevuse eesmärgiks on rahulolev klient. Rahulolev klient: ostab uuesti räägib teistele ettevõttest ja selle toodetest / teenustest pöörab vähem tähelepanu konkurentidele ostab pakutavaid uusi tooteid 2. Millele keskendub kliendikeskne turundus? Keskendub : kliendisuhetele ja arendamisele.( kõik osapooled rahul ) Vajatakse informatsiooni klientide vajaduste, soovide ja ootuste kohta, muutuste kohta klienditrendides jne. 3

Ettevõtlus alused
21 allalaadimist
thumbnail
32
odt

Praktikaaruanne: Ojako puhke- ja koolituskeskus

Valisin selle ettvõtte, kuna seda soovitas mu sugulane Styna ja klassiõde Indra kes olid seal eelmine aasta. See tundus huvitav , sest seal on erinevaid üritusi (pulmad, suvepäevad, koolitused, sünnipäevad, jne..) ja asukoht oli väga ilus. Minu eesmärk praktikale minnes oli arendada oma oskuseid teenindamises, suhtlemises ja paljudes teistes valdkondades. Tahtsin saada uusi kogemusi maaturismi valdkonnas kuna eelmine aasta tegin oma praktikat hotellis kus oli koguaeg rutiinne töö. 1.Ettevõte 1.1.Ettevõtte üldtutvustus Ettevõtte nimi: Ojako puhke- ja koolituskeskus Aadress: Ojako turismitalu, Marksa küla, Audru vald, Pärnumaa Mobiil (perenaine Ly Oja): +372 508 4585 (24h) Telefon: +372 445 7444 E-post: [email protected]  Peo- ja konverentsisaalid 3

Turism
42 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Praktika aruanne: SAMURAI SUSHI OÜ

eesmärke. Esiteks ma tahtsin saada aru ettevõtte sisestruktuuri, töökorraldusi; ka tööohutuse- ja hügieeninõuded teha endale selgeks. Väga oluline minu jaoks on ka sortimendi tundmine: pidin ära õppida menüüd, et teadma, mida kohvik pakub klientidele, osata soovitama ja selgeks teha tarbijale, millise toiduga on tegemist ja mida see sisaldab või ei sisalda. Pidin ka selgeks endale teha kassat ning süsteemi, mis kohvikus on kasutusel, kuna kassaga tööd administraator peab igapäevaselt teha. Põhilised teenindaja tegevused kaubaga oli vaja ka selgeks endale teha: kus ja kuidas tellida kaupa; kuidas õigesti võtma selle vastu ja vigadeta kontrollida saatelehti; kuidas käib kauba säilitamine ning kuidas seda paigutatakse laoruumis, kuidas valmistama kauba enne müügile panemist. Ning otseloomulikult üks tähtsamait eesmärgiks oli oma teeninduskvaliteedi astet kõrgemaks

Praktika
51 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Ettevõtte praktikaaruanne

....................................................................................................... 10 5. Kokkuvõte.............................................................................................................................. 11 2 Sissejuhatus Oma ettevõttepraktika sooritasin peamiselt Haanjamehe Talus, kuid olin abis ka Kubija Hotellis. Kuna õpin maaturismi võtsin enda praktikakoha valiku eesmärgiks leida maaturismi ettevõte, mis klapiks just minu kujutlustega ehtsast maaturismist. Haanjamehe Talu asub Haanja järvede ja metsade vahel, kaugel mürast ja ülerahvastatusest, lähim pood 17km kaugusel (Võrus)- kõik, mida ma otsisin on selles ettevõttes olemas. Ettevõtte üks suurimaid plusse on Green Key omamine, mis näitab, et ettevõtte koostab oma tegevuskava lähtuvalt keskonnast ja selle vajadustest.

Maaturism
445 allalaadimist
thumbnail
27
docx

Tartu kutsehariduskeskuse hotell

koolitust, lisaks korraldatakse karjäärialast nõustamist. Samuti on kool praktikabaasiks paljudele koolis õpetatavatele erialadele. Pakutavad tooted ja teenused erinevad osakondade lõikes, neil peatutakse pikemalt mikrokeskkonna analüüsi käigus. Kuna õpilane sooritas organisatsiooniõppe praktika majutusteeninduse õppebaasis siis peatutakse TKHK Hotelli tegevusel pikemalt. Tartu Kutsehariduskeskuse Hotell on avatud 11. veebruaril 2010. Hotell asub õpilaskoduga ühe katuse all. Hotellis on 20 standartklassituba, 20 apartment-tüüpi tuba ja 2 juuniorsviiti. Kokku on võimalik pakkuda majutust 84-le inimesele. Hotell pakub järgnevaid lisateenuseid: iluteenused, massaazi, saunakompleksi (aroomi-, leili-, infrapuna- ja aurusaun), energiakapslit, solaariumit ja juuksuriteenust. Lisaks on hotellis konverentsiruum. Õpperestoran on praktikabaasiks koka eriala ja teeninduspraktika õpilastele.

Organisatsioonikäitumine
89 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Suhtlemine ja klienditeenindamine

olekuga, mida te otsite. Ma vastasin, et täpselt veel ei tea, peale seda ei lõpetanud ta siiski seda järgikäimist, ta enam küll ei küsinud midagi aga pidevalt jälgis mind ja käis siiski järgi nagu tahaksin midagi poest varastada. Väga ebamugav on käija poes, kui keegi koguaeg jälgib sind nagu mingit kurjategijat, see tekitab tahtmise ruttu poest ära minna. Analüüs: See klienditeenindaja tahtis küll abivalmis olla kuid minuarust on selline teenindus halb ja ahistatav, sest klient peaks ise saama poes segamatult kaupu vaadata. Vajadusel saab klient alati ise abi küsida, kui soovi on, sellejaoks ei pea müüa sabas jooksma. Ettepanekud: Klienditeenindaja võiks teha niikaua oma tööd, kui klient tuleb ise mingi küsimusega teenindaja poole Klienditeenindaja ei pea olema nii pealetükkiv, sest kui klientidel on küsimusi, pöörduvad nad nagunii ise oma küsimusega müüa poole.

Klienditeenindus
10 allalaadimist
thumbnail
10
rtf

Nimetu

Pühajärve Spa & Puhkekeskus asub Otepääl, Eesti kõige ilusama järve kaldal ja talvepealinnas ning on nii eestlaste kui välisturistide hulgas üks Eesti armastatumaid puhkepaiku. Pühajärvel pakutakse erinevaid võimalusi nii klassikalise lõõgastava spaapuhkuse sõpradele kui ka aktiivsemale inimesele Pühajärve mõisapargi südames paiknev spaahotell pakub külastajaile hubast ning kõigi mugavustega majutust, spaahoolitsusi ning mitmekülgseid konverentsiteenuseid. Hotellis on 86 kahekohalist tuba ja 12 sviiti, millest seitse on sauna ning täissein-panoraamaknaga, kust avaneb unustamatu vaade Pühajärvele. Pakutakse ka tube erivajadustega inimestele ja allergikutele. Pühajärvel pakutakse ka muid teenuseid. Võimalus on nautida pühajärve spaakeskust, mis koosneb kahest osast: endisest taastusravikeskusest on välja kasvanud kaasaegne ja hubane tervisespaa, kust saab abi valutavatele liigestele, leevendust kroonilistele haigustele. Lisaks

Kokk
21 allalaadimist
thumbnail
9
rtf

PRAKTIKA ARUANNE - Kokk

Pühajärve Spa & Puhkekeskus asub Otepääl, Eesti kõige ilusama järve kaldal ja talvepealinnas ning on nii eestlaste kui välisturistide hulgas üks Eesti armastatumaid puhkepaiku. Pühajärvel pakutakse erinevaid võimalusi nii klassikalise lõõgastava spaapuhkuse sõpradele kui ka aktiivsemale inimesele Pühajärve mõisapargi südames paiknev spaahotell pakub külastajaile hubast ning kõigi mugavustega majutust, spaahoolitsusi ning mitmekülgseid konverentsiteenuseid. Hotellis on 86 kahekohalist tuba ja 12 sviiti, millest seitse on sauna ning täissein-panoraamaknaga, kust avaneb unustamatu vaade Pühajärvele. Pakutakse ka tube erivajadustega inimestele ja allergikutele. Pühajärvel pakutakse ka muid teenuseid. Võimalus on nautida pühajärve spaakeskust, mis koosneb kahest osast: endisest taastusravikeskusest on välja kasvanud kaasaegne ja hubane tervisespaa, kust saab abi valutavatele liigestele, leevendust kroonilistele haigustele. Lisaks

Kokk
121 allalaadimist
thumbnail
33
doc

ETIKETI konspekt

Üksikisikut tutvustatakse grupile Kui teid esitletakse või tutvustatakse, siis võtke käed taskust välja, seiske korrektselt, pange kinni pintsaku nööbid (va viimane) ja olge tähelepanelik See, keda esitleti peaks ütlema: "Väga meeldiv!" "Väga rõõmustav!" "Meeldiv tutvuda!" Ärimaailmas tuleb tervitamisel, tutvumisel ja esitlemisel pidada silmas järgmist: Tervitage esimesena ­ kehtib nii büroosse siseneja kui ka teenindaja kohta Tutvumisel ja esitlemisel öelge alati esimesena kliendi nimi, olenemata sellest, kas ta on mees või naine Tutvustamisel kasutage alati ees- ja perekonnanime Ärivestluses kasutage inimese nime võimalikult sageli, sest miski ei paelu partneri tähelepanu rohkem kui tema nimi Kui vestluse ajal astub tervitamiseks juurde keegi kolmas, siis pole tema tutvustamine ilmtingimata vajalik. Sellega annate delikaatselt märku, et soovite jätkata vestlust nelja silma all.

Sekretäritöö
51 allalaadimist
thumbnail
19
docx

Nordea Kontserdimaja hea teeninduse ABC

kindlasti administraatori käest. Kui piletikontrolli aparaadid ei toimi nii, nagu peaksid, anda sellest võimalikult kiiresti teada administraatorile ning antud momendil teha E-piletitele visuaalne kontroll (99% olukordadest on tegemist piletimüügioperaatori poolse ühendusveaga). Ürituse ajal Naerata!!! Kõik piletid tuleb sisse skaneerida Peale piletite kontrolli liigub iga teenindaja edasi vastavalt päevaplaanile teadete stendil riietusruumide alal. esimesed 20 minutit suunatakse hilinejaid sinna tasandile, kuhu eelnevalt kokku lepitud. Teavitada vastava tasandi saaliteenindust külaliste tulekust. Naerata!!! 20 minutit peale kontserdi algust suhtleb teenindaja Meeskonna töötajaga, kes võtab üle piletikontrolli

Ametijuhend
3 allalaadimist
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

Järjest suurenev uute toodete ja teenuste hulk ­ programmererimine, meelelahutusteenused jne. Tekkinud on ulatuslik nn ,,peidetud teenindussektor". Teenindusettevõtlus ja tootev tööstus on järjest rohkem omavahel seotud. 2. Kliendikeskne teenindus Teeninduses lähtutakse kliendist, mitte oma tootest/teenusest. Uuritakse välja kliendi soovid ja arvestatakse nendega oma toote teenuse välja töötamisel ning müümisel. Klient osaleb tootmisprotessis juba arendusest alates. Kliendikeskne käitumine on oskus rahuldada kliendi vajadusi nii, et mõlemad pooled oleksid rahul 3. Arukas teenindusajastu inimene Arukas teenindusajastu inimene ootab rohkem, tahab kvaliteeti. Muutused töömaailmas on seadnud keskseks aruka inimese arendamise, kes suudaks uutes tingimustes, uut suhtumist ning uusi teadmisi ja oskusi vajava elu ning tööga toime tulla. 4

Turismiettevõtlus
114 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Praktika aruanne müüja kohal

Tartu Kutsehariduskeskus Teeninduse ja kaubanduse osakond Käty Kivirand TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI ÕPPERESTORAN JA TARTU KAUBAMAJA AS Praktikaaruanne Juhendaja: Vetka Vaike Grupp: MY08 Tartu 2009 1. Püstitatud

Klienditeenindus
464 allalaadimist
thumbnail
46
doc

Turunduse lõpupraktika Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkoolis

TALLINNA MAJANDUSKOOL Ärijuhtimise osakond Valli Kink Turunduse lõpupraktika Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkoolis praktikaaruanne Juhendaja:Helle Liblik Tallinn 2014 0 SISUKORD SISUKORD...................................................................................................... 1 SISSEJUHATUS........................................................................................

Turundus
211 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Klienditeeninduse korraldamise praktikaaruanne

Aasta septembris. Ettevõte koosneb juhatajast, juhataja abist ning ettevõttes on hetkeseisuga tööl 14 inimest. Ettevõte peamiseks firmamärgiks on imemaitsvad pitsad, kuid lisaks sellele pakutakse ka eelroogasid, suppe, praade, magustoite ja hommikul 10.00-12.00 pakutakse veel hommikueinet, omlette ning erinevaid pudrusid. E-R pakutakse ka erinevaid päevapraade alates kella 12.00-st. Ettevõttel on ka eraldi kondiitri toodete osakond, kus müüakse erinevaid kooke, saiakesi, torte, stritsleid, erinevaid leibasid ja saia. Ettevõte on avatud P-N kell 10.00-21.00 ja R-L 10.00-22.00 . Ettevõttel on ka koduleht: www.pitsa.päts.ee kust saab tellimusi ka läbi e- poe, pakutakse ka toidu kohaletoimetamist. Isiklikuks eesmärgiks püstitasin ma endale selle, et praktika käigus ennast võimalikult palju arendada, õppida ja koguda uusi teadmisi selles valdkonnas. Firma struktuur JUHT

ostu-müügi juhtimine
59 allalaadimist
thumbnail
59
doc

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

kaasaegse teeninduse kui suhtlemise põhimõtted. Materjal on jagatud osadeks ja vormistatud nii, et sul oleks võimalikult mugav selles liikuda ­ edasi ja tagasi, järkjärgult ja hüpetega. Uuri hoolega, sest just sellele materjalile toetub selle kursuse edasine tegevus. Peale materjali selgeks saamist (otsi seoseid, siis jääb meelde) on sul võimalus oma teadmisi proovile panna kontrolltöö abil. Sisukord Põhimõisted Mida ootab klient teenindajalt? Suhtlemine Suhtlemine kui oskus Suhtlemine kui hoiak Suhtlemise etapid ja müügimudel Kontakt Kuidas me üksteist suhtlemisel tajume ehk esma(jne.)mulje tähtsusest Kliendi vajaduste välja selgitamine Aktiivne kuulamine Selge eneseväljendus 1

Teenindus
102 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

kodanikuorganisatsioonides või kirikus, siis on need, kellele antakse toetust, abi, ideesid, informatsiooni, kodanikuorganisatsioonide või kiriku kliendid. Kui inimesed annavad endast selleks, et toetada perekonda, saavad vanematest, lastest või teistest perekonnaliikmetest samuti kliendid. Kliendi mõiste laiem käsitlemine tähendab seda, et klienditeenindus puudutab igat elu aspekti ja klienditeeninduse oskusi vajavad kõik inimesed. Teenuse protsessilisest eripärast tulenevalt tajub klient selle kvaliteeti terviklikult, s.t koos teenindamisega ehk tegevuste ja viisiga, kuidas teenus temani jõuab ning millist väärtust see tema jaoks sisaldab. Kliendid tajuvad kvaliteeti väga erinevalt ning see võib erinevatele klientidele tähendada täiesti erinevaid asju. Keerukaks teeb olukorra seegi, et kliendi taju võivad mõjutada väga subjektiivsed asjaolud. Sageli eksisteerib tegelikkuses püüeldava ja kliendi poolt tajutava kvaliteedi vahel väga suur lõhe.

Sotsiaaltöö
152 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Teadliku külastajana teenindusettevõttes

10. 5. detsember Mustamäe tee, 20.24-21.00 lk. 5 Tallinn Hesburger, 11. 12. detsember Mustamäe tee, 21.20-21.25 lk. 6 Tallinn 1.1. Hesburgeri külastused 1) 25. oktoobril ­ Peale koolipäeva otsustasin minna ja võtta natuke rämpstoitu. Selle külastuse kohta ei tekkinud ühtegi pretensiooni. Teenindaja oli avatud, keskendus klientide võimalikult kiirele teenindamisele, Sisenedes oli teenindaja, kes esimesena teretas ning tähelepanu osutas. Kuna ilm oli külm, siis ta küsis lisaks, et kas ei sooviks 4 sooja jooki juurde ning seda mitte ainult minult vaid ka teistelt soovijatelt. Toidu ootamisele ei kulunud palju aega ning lahkudes soovis teenindaja ilusat õhtu jätku.

Teenindus
16 allalaadimist
thumbnail
31
docx

Nimetu

Hostel Mulk Pesemisruume ja wc tuleb jagada teistega. Sobib majutuseks põhiliselt näiteks matkajatele, läbisõidul inimestele, noortele või inimestel, kes otsivad ööbimist rahulikus kohas. Hostel pole ilmselt sobilik nõudlikumale kliendile, kes soovivad erinevaid mugavusi (näiteks tubades eraldi wc ja pesemisruumid, mööbli rohkus, külmikud tubades, toateenindus jms). Puudub ööpäevaringe valve või teenindaja kohalolek. Kuna hoone on hiljuti renorveeritud ja sisustatud, on hosteli väljanägemine hea ja väikese hubasuse loomiseks on kasutatud värve ja üksikuid sisustuselemente. Tubades on olemas telekas ja wifi levib üle kogu hosteli. Hostel ei paikne sõidutee ääres ega aleviku keskmes seega on siin vaikne ja rahulik. Poed, bussijaam, raamatukogu, pank, kiirabi, kool (võimalik kasutada jõusaali, staadioni ja

122 allalaadimist
thumbnail
80
pdf

Ametkondlik kaitumine ja etikett

• omandanud (võimalikult rohkem) võõrkeeli ja täiendab end neis • sõbralik, viisakas, elurõõmus, käitumiselt korrektne ja ennast valitsev Peab alati meeles, et • ei tugine organisatsioonile osakssaanud usaldusele, vaid võidab selle iga oma kliendi puhul uuesti • ei luba endale iial tagarääkimist ja hoiab kuuldud saladused vaid enda teada • olemasolevatest teadmistest ja oskustest ei piisa, neile tuleb pidevalt lisa hankida • klient soovib suhelda terve, optimistliku ja korrektse välimusega abilisega • tema hoiak, käitumiskultuur ja professionaalsed teadmised on ettevõtte ja tema enda arengu garantiiks Hoidub alati • ebamäärasusest, kõhklemisest ja argusest • kahjustamast oma organisatsiooni mainet • liigsetest emotsioonidest, lobisemisest ja upsakusest • eraasjade ajamisest tööajal, familiaarsest suhtlemisest ja väldib rangelt igasugust kahemõttelisust nii sõnades kui ka tegudes

Sekretäritöö
44 allalaadimist
thumbnail
23
docx

TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK JA Maxima Eesti OÜ

Tartu Kutsehariduskeskus Teeninduse ja kaubanduse osakond Kristlin Kallas TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK JA Maxima Eesti OÜ Praktikaaruanne Juhendaja: Eda Sõõru Grupp: Mko212 Tartu 2013

Ainetöö
44 allalaadimist
thumbnail
652
pdf

Asjaajamise alused

See võib olla hod-dogi kärust kuni väga moodsate restoranideni. Kiirtoiduettevõtetes on enamasti  tooted samalaadsed, erinevad on vaid kastmed ja lisandid;  teenindus on samalaadne, sageli on iseteenindus;  informatsioon toodete ja hindade kohta on hästi nähtav;  hinnad ei ole kõrged;  interjöör on lihtne;  teenindusliin on lihtne. Tavaliselt saab toitu valida ja selle eest tasuda iseteenindusleti juures. Mõnes kohas pakendab tellitud toidu teenindaja ja paneb selle kandikule. Klient võtab ise toidu kaasa või viib lauda kandikuga. Kasutatud nõud viib ka klient ise ära kärusse või selleks mõeldud lauale. Iga ettevõttekett arvestab kindlat kliendirühma. 6 Klientideks on tavaliselt  lapsed ja noored,  pikamaa-autojuhid,  bussijuhid,  autodega reisijad,  turistid. Tooted arvestavad klientide soove ja vajadusi.

Analüüsimeetodid...
50 allalaadimist
thumbnail
138
doc

STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE

ning positsioneeritakse teenindusettevõte turul. Tehniline joonis on teenuse kättetoimetamisprotsessi tehinguid sisaldav tootmise organiseerimise skeem (mida nimetatakse ka tehnoloogiakaardiks). Tehingud võivad olla andmetöötlus, suhtlemine klientuuriga ning osa otsustuspunktidest, millel on tähtis osa vigade vältimisel. Joonisel 1. toodud nähtavuspiir eraldab eesliinis toimuvaid tegevusi tagaliinis toimuvatest. Eesliini tegevustega puutub klient kokku, tagaliinis toimuvaga mitte. Teenuse kättetoimetamise protsessi suure ja väikese kontaktsusega osad võivad asuda teineteisest eraldi, kuid nad on omavahel seotud. Käesolev eristus tõstab esile vajadust pöörata erilist tähelepanu nähtavuspiirist ettepoole jäävale osale, mille põhjal kujuneb kliendi kogemus teeninduse tõhususest. Teeninduskeskkonna paigutus, kujundus, teenistuja suhtlemisoskus ning isegi trükitud materjal — need kõik jätavad teenindamisest teatud mulje

Ärijuhtimine
30 allalaadimist
thumbnail
23
docx

Praktika aruanne - Tallink: Baltic Queeni ladu

TALLINNA TRANSPORDIKOOL Arvi Koovit Praktika aruanne Juhendaja: Ly Svistun Talinn 2011 Sisukord SISSEJUHATUS AS Tallink Grupp, laeval Baltic Queen on hea koht, kus oma klienditeeninduse oskused käiku panna ning samas ka inglise keelt rohkelt harjutada ning paar sõna ka rootsi keelt selgeks saada. Praktika toimus ajavahemikus 01.02.2011-20.05.2011 m/s Baltic Queeni laos, mille viisime läbi graafikus kaks nädalat tööl ja kaks nädalat vaba. Töögraafikut oli võimalus ka ümber muuta, juhul kui riigieksamid jäid tööaega. Sellest tulid ka muudatused minu graafikus, mis muutusid vastavalt 03.05.2011-25.05.2011; 31.05.2011- 20.06.2011 kolmeks nädalaks. Praktika kestis 720 tundi. 2 Valisin selle ettevõtte, kuna minu suur soov oli praktika teostamine merel ja

Laomajandus
266 allalaadimist
thumbnail
56
doc

Logistika konspekt

tegevus, vaid firma strateegia, mis orienteerib kõiki ülejäänud logistilisi tegevusi arvestama tarbija nõudmiste ja soovidega Seega võib klienditeenindust mõista kui logistilise süsteemi väljundit. Kõige sagedamini mõõdetakse seda kauba kättesaadavusena laost või tellimusetäitmise kiiruse ja usaldusväärsusega. Mõiste sisu sõltub täielikult konkreetsest keskkonnast (firmast), kus seda kasutatakse. Peab tagama, et klient saab õige kauba õiges seisukorras õiges kohas õigel ajal ja õige hinnaga 2. Tellimuste töötlemine. Tellimuste täitmist on nimetatud ka logistika nurgakiviks. Põhimõtteliselt on klientide tellimuste täitmine iga äriettevõtte ja tarneahela tegevuse esmaseks eesmärgiks. Tellimuste töötlemise alla kuuluvad süsteemid, mis organisatsioonil on klientide tellimuste vastuvõtmiseks, nende staatuse kontrolliks koos kaasneva kliendikommunikatsiooniga ning

Logistika
445 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun