Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

ETTEVÕTTEPRAKTIKA ARUANNE (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist


Tartu Kutsehariduskeskus
Majutus - ja toitlustusosakond
Majutusteenindus eriala
ETTEVÕTTEPRAKTIKA ARUANNE
Juhendaja :Alina Orlova
Juhendajad hotellis :Mare Vood,Külli Illing
Helis Lihtsa
MJ112
2013

Sisukord


Sissejuhatus 4
Ettevõttest 5
Korraldus 6
Hügieen ja tööohutus 7
Ametikirjeldus 8
Eneseanalüüs 9
Hinnang uutele teadmistele ja oksustel 11
Erialane areng 11
Kokkuvõte 12

Sissejuhatus


Minu praktika kohaks oli Radisson Blu Hotel Olümpia. Praktika kohaks
Vasakule Paremale
ETTEVÕTTEPRAKTIKA ARUANNE #1 ETTEVÕTTEPRAKTIKA ARUANNE #2 ETTEVÕTTEPRAKTIKA ARUANNE #3 ETTEVÕTTEPRAKTIKA ARUANNE #4 ETTEVÕTTEPRAKTIKA ARUANNE #5 ETTEVÕTTEPRAKTIKA ARUANNE #6 ETTEVÕTTEPRAKTIKA ARUANNE #7 ETTEVÕTTEPRAKTIKA ARUANNE #8 ETTEVÕTTEPRAKTIKA ARUANNE #9 ETTEVÕTTEPRAKTIKA ARUANNE #10
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-03-16 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 33 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor maazikamooz123 Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
11
docx

PRAKTIKA OÜ PINTMANN GRUPIS (KUBIJA HOTELL-LOODUSSPAAS)

VÕRUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS Teeninduse õppetool Turismindus Monika Lepp Mp ­ 16 PRAKTIKA OÜ PINTMANN GRUPIS (KUBIJA HOTELL-LOODUSSPAAS) Majapidamistöödepraktika aruanne Koolipoolne praktika juhendaja: Kai Rehe Väimela 2017 Sisukord 1.1Praktika toimumise aeg ja koht.........................................................................2 Minu majutusteeninduse õppekava 1 kursuse majapidamistööde praktika toimus ajavahemikul 10.05.2017-22.06.2017 OÜ Pintmann Gruppis, kus olin praktikant toateenija ametikohal............................................................................................. 2 1

Majandus
thumbnail
8
docx

Radisson

Tallinna Teeninduskool Olga Komleva Rühm: 021MT PRAKTIKA RAPORT-HOTELL Juhendaja: Heiki Eskusson Tallinn 2008 PRAKTIKA RAPORT ­ HOTELL OLGA KOMLEVA 021MT Sisukord PRAKTIKA RAPORT ­ HOTELL OLGA KOMLEVA 021MT Sissejuhatus Mina olin praktikal Radisson SAS Hotellis. Praktika oli ajavahemikus 24.november- 21.detsember 2008. Minu ülesanded olid numbritubade koristamine, varustuse igapäevane korrashoid ja hooldamine, koristuskäru komplekteerimine jne. Mina täitsin kõiki tööülesandeid mis mulle anti. PRAKTIKA RAPORT ­ HOTELL OLGA KOMLEVA 021MT 1.Ettevõtte kirjeldus Radisson SAS on modernne äriklassi hotell, mis kuulub rahvusvahelisse hotelliketti. Radisson SAS Hotell, asub Rävala pst 3 linna vilkaimas äritsentrumis, tuiksoonte ristumiskohal, vahetuiks naabriteks Tallinna Kaubamaja, Hansapank ja Ü

Praktika aruanne
thumbnail
18
odt

Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus

TALLINNA TEENINDUSKOOL PRAKTIKA RADISSON BLU HOTELL TALLINN Praktikaaruanne TALLIN 2010 Sisukord:........................................................................................................Tõrge! Järjehoidjat pole määratletud. 1 ETTEVÕTTE ÜLDINE ISELOOMUSTUS............................................................................................................3 2 ÜLEVAADE VASTUVÕTUOSAKONNAST..........................................................................................................5 2.1 Teenindusvormid ja teenindajate arv..................................................................................................................5 2.2 Teenindajate kohustused ja tööjaotus teiste struktuuriüksustega....................................................................... 5 2.3 Teenindajate tööaeg ja töögraafik..................................................................................

Hotellimajandus
thumbnail
13
docx

Majutusteeninduse eriala ettevõtte praktika

Tartu Kutsehariduskeskus Hotelliteenindus Vladimir Kopõlov Majutusteeninduse eriala ettevõtte praktika Aruanne Juhendaja: Alina Orlova Tartu 2013 Sisukord 1. Sissejuhatus 2. Ettevõte lühiiseloomustus. 3. Praktika korraldus 4. Tööhügieen ja tööohutus ettevõttes. 5. Toateenija ametikirjeldus/analüüs praktikal 6. Uued teadmised ja oskused ­ eneseanalüüs 7. Kokkuvõte Sissejuhatus Olles Tartu Kutsehariduskeskuse Hotelliteeninduse eriala õppilaseks ,

Hotelliteenindus
thumbnail
10
doc

Majapidamise alused

Kordamisküsimused õppeaines "Majapidamisosakonna töö alused" 1. Erinevate osakondade seosed majutusasutustes Kõik osakonnad majutusasutuses on omavahel tihedalt seotud, kus toimub toetav tegevus: Majapidamine ­ Vastuvõtuosakond Majapidamine ­ Konverentsi osakond Majapidamine ­ Haldus ja remont Majapidamine ­ Toitlustus (restoran/köök) Majapidamine ­ SPAA/saun 2. Mõiste "professionaalne puhtus" teenindustööna Puhtus on osa rahvuskultuurist. Erinevatel rahvastel on erinevad nõudes puhtuse osas, nt. kodudes, avalikes kohtades ja tänavatel. Koristustöö nõuab selle tegijalt iseseisvate otsuste tegemist, koostöövõimet, vastustust ja ausust.Puhtuse hoidmisega tagatakse muud tööd ja tegevused.Puhtusest sõltub tervisPuhtus on mugavus. 3. Koristamine kui teenindustöö Puhastusteenindaja nii öelda toodab puhtust ja korda. See, kuidas puhtus saavutatakse ongi teenindamine.Kui toiduainetehases töölaual

Majutus
thumbnail
32
odt

Praktikaaruanne: Ojako puhke- ja koolituskeskus

Olustvere Teenindus- ja Maamajanduskool Praktikaaruanne Ojako puhke- ja koolituskeskus 27.04.2015-19.07.2015 Grete Rohtla OTMK 2015 Sisukord Table of Contents Sissejuhatus.................................................................................................................................2 1.Ettevõte.................................................................................................................................... 3 1.1.Ettevõtte üldtutvustus..................................................................................

Turism
thumbnail
42
docx

Ettevõtte iseloomustus

Hiiumaa Ametikool Väikeettvõtlus Käesolev töö on koostatud Siret Tara poolt Radisson Blu Hotell Tallinna kohta Suuremõisa 2012 SISUKORD: 1.ÜLEVAADE ETTEVÕTTEST................................................................................................3 1.1Ettevõtte nimetus, asukoht ning põhitegevusala................................................................3 1.2Ettevõtte ärinimi, omandivorm, ettevõtte majandamise mudel.........................................3 1.3Ettevõtte kinnisvara haldusstruktuur, haldajate ja haldamise iseloomustus......................3 1.4Ettevõtte äriidee, visioon, missioon...................................................................................4 1.5Ettevõtte juhtimisstruktuur.................................................................................................4 1.6Struktuuri?

Ettevõtlus
thumbnail
4
docx

Õpikäikude raport hotellimajanduse alustes

Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkool Hotellimajandus HM12 ÕPIKÄIKUDE RAPORT Raport hotellimajanduse alustes Tallinn 2012 1 Õpikäikude raport 1.1 Nordic Hotel Forum Külastasime kolmapäeval, 21. novembril Nordic Hotel Forumit, kus meile tehti hotelli tutvustav ekskursioon. Nordic Hotel Forum on neljatärni superior äri- ja konverentsihotel Tallinna südames. Nordic Hotel Forumis võid valida 267 numbritoa vahel. Kõik numbritoad on avarad, elegantselt ja hubaselt sisustatud, pidades silmas iga pisematki üksikasja, ja pakuvad mugavust ka kõige nõudlikumale külalisele. Kõikides tubades ootab Sind konditsioneer, LCD-televiisor, interaktiivne TV-süsteem, tasuta traadita internetiühendus, seif, minibaar ja föön. Lisaks leiad meilt toad nii suitsetajatele, erivajadustega inimestele kui ka allergikutele. Ööbimise hinna sisse kuulub nii rikkalik hõrgutav buffet-hommikusöök Nordic Hotel Forumi restoranis Monaco ja võimalus lõd

Hotellimajandus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun