Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

KONFLIKTIDEGA TOIMETULEK KOOLIS (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised oleksid selles olukorras arukad mõtted?
Vasakule Paremale
KONFLIKTIDEGA TOIMETULEK KOOLIS #1 KONFLIKTIDEGA TOIMETULEK KOOLIS #2 KONFLIKTIDEGA TOIMETULEK KOOLIS #3 KONFLIKTIDEGA TOIMETULEK KOOLIS #4 KONFLIKTIDEGA TOIMETULEK KOOLIS #5 KONFLIKTIDEGA TOIMETULEK KOOLIS #6 KONFLIKTIDEGA TOIMETULEK KOOLIS #7
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-02-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 13 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Ann Fatman Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
14
docx

Pedagoogiline suhtlemine

füüsiline välimus ja objektide kasutamine. KONFLIKT on vastuolu. Liigitades vastuolud sisemisteks ja välisteks saab defineerida sisemise ja välise konflikti: väline on indiviididevaheline vastuolu, sisemine on indiviidis endas. Konflikte käsitledes tuleks lähtuda 3 aspektist: mõtlemine e kongnitiivne aspekt, tunnetest e afektiivne aspekt ja käitumisest. VÄLISED KONFLIKTID : 1) Avalik­ vastuolust räägitakse, kirjutakse, seda püütakse lahendada. 2) Varjatud - vastuolu on olemas, aga püütakse selle avalikustamisest hoiduda. Kui me vastuolust ei räägi, siis vastuolu nagu poleski. 3)Näivkonflikt ­ vastuolu, mis vähemalt ühe indiviidi arvates on olemas, kuid mida tegelikult pole. Need võivad üle kasvatada tegelikeks vastuoludeks. Nt indiviid omistab teisele mingeid varjatud motive ja hakkab seetõttu teist vihkama.

Pedagoogiline suhtlemine
thumbnail
50
pdf

Pedagoogiline psühholoogia

1. Sissejuhatus pedagoogilisse psühholoogiasse Ped.psühh. olemus ja seos teiste ped.distsipliinidega Pedagoogilise psühholoogia eesmärk on pedagoogiliste situatsioonide analüüsivahendite omandamine ja kasutamine, et langetada põhjendatud otsuseid. Peale kiire otsustamise ja valmis lahenduste rakendamise nõuab õpetajatöö ka tegevuse tulemuste ettenägemist. Õppe-kasvatustöö mõistmisele aitavad kaasa teadmised inimkäitumise seaduspärasustest. Pedagoogilise psühholoogia uurimisobjektideks on õpilane, õppimine ja õppimise tingimused. Pedagoogika ehk üldine kasvatusteooria koosneb tavaliselt üldpedagoogikast, kasvatusteooriast ja didaktikast. Üldpedagoogika ehk pedagoogika üldised alused annavad enamasti ülevaate kasvatuse ajaloost, ped.uurimismeetoditest, kasvatuse eesmärkidest ja hariduskorraldusest. Didaktika ehk õpetamisteadus vastab küsimusele mida ja kuidas õpetada, käsitleb õppesisu ja –meetodite küsimusi. Kasvatusteooria käsitleb üldjuhul kas

Alternatiivpedagoogika
thumbnail
82
docx

Suhtlemispsühholoogia konspekt

Interpersonaalsete oskuste valdkonnad - Teiste inimeste tundmine ja usaldamine - Kommunikeerumine teistega täpselt ja ühemõtteliselt = eneseväljendusoskus - Üksteise aktsepteerimine ja toetamine - Konfliktide ja suhteprobleemide konstruktiivne lahendamine Sotsiaalne kompetentsus (Buhrmeister, 1988): - interaktsioonide ja suhete algatamine; - isiklike õiguste eest seismine; - eneseavamine; - teiste emotsionaalne toetamine; - interpersonaalsete konfliktidega toimetulek Suhtlemise tasandid Self, diaad, grupp Suhete (inimese?) olemus: Self - Hierarhiline teadmiste struktuur, mis sisaldab arvamust iseendast, teistest, suhetest. - Sisaldab teadlikkust ja representatsioone endast – teadvus. Interaktsioon suhe Mõisted: - Self – teadlikkus enesest, hüpoteetiline konstrukt - Selfi skeemid – mälestused ja uskumused enesest - Mina-kontseptsioon (self-concept, self-image) – kuidas mõtleme endast - Enesehinnang (self-esteem)

Suhtlemispsühholoogia
thumbnail
42
doc

Nõustamispsühholoogia

aega (võimalus saada vaba aega rohkem, kvantiteet/kvaliteet) >informatsioonirohkus (liiga palju suhtlemist)> isiklikud suhted pinnapealsemad > > Ühiskonna kiired muutused, ühiskonna struktuuri diferentseerumine, sotsiaalsete sidemete eesmärgistatum ja hapram olemus, aina suuremat vaimset pinget kujundavad tööolud, füüsilise ja psüühilise tasakaalu probleem, seetõttu ei toimi ka senised aegade jooksul läbiproovitud käitumisviisid. Seetõttu on ohustatud ka inimese toimetulek ja eneseteostus. Eluga rahulolu määravad tunnused: · Lähisuhted · Rahulolu tööga · Isiklik toimetulek Ka eustress võib väsitada ­ ntks pulmad, koolilõpetamine, LOTOVÕIT jne Otsid elu mõtet või otsid hetki, kus iga rakuga tunned, et elad. Nõustamise tulevik - üha enam õpetuseks, mis integreeritud. Integreeritud erinevatest psühholoogia harudest, erinevatest teraapiasuundadest, erinevatest maailma usunditest,

Psüholoogia
thumbnail
113
doc

TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Gerda Mihhailova TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ LOENGUKONSPEKT Pärnu 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS 4 1. JUHTIMINE JA EESTVEDAMINE ­ OLEMUS, SEOSED JA MÕISTED 5 1.1 Sissejuhatus ehk juhtimisega seonduvad mõisted...............................................................................5 1.2 Organisatsiooni keskkond juhi pilgu läbi ja juhi töö..........................................................................8 juhid on väga hõivatud ja nad töötavad pingeliselt, ................................................................................12 1.3 Juhtimine ja eestvedamine mõjuvõimu aspektist ...

Turismi -ja hotelli...
thumbnail
88
doc

Liigutustegevuse tunnetuslikud ja käitumuslikud alused

Liigutustegevuse tunnetuslikud ja käitumuslikud alused 1. PSÜHHOLOOGIA.....................................................................................................1 2. KOGNITIIVNE PSÜHHOLOOGIA.........................................................................2 BIOLOOGILINE PSÜHHOLOOGIA...........................................................................3 ENDOKRIINSÜSTEEM JA HORMOONID................................................................4 NARKOOTIKUMIDEST...............................................................................................5 MOTIVATSIOON..........................................................................................................6 TEADVUSE SEISUNDITEST......................................................................................9 TAJU.............................................................................................................................10 ARENGUPROTSESSID:

Psühholoogia alused
thumbnail
48
docx

PEDAGOOGILINE SUHTLEMINE

Universaalsus – positiivsus, sallivus. Headus Konformsus – reeglid, kultuuriliselt spetsiifiline. Traditsioonid – respekt. Kaitstus – stabiilsus, turvalisus ja harmoonia. 6 väärtustüüpi: (Allport). Mis tüüp sina oled? 1) majanduslik – praktiline 2) intellektuaal/mõtleja 3) võimu hindav 4) esteet (kaunile ja harmoonilisele mõtleja) – armastab luuletusi 5) suhete tähtsustaja - peaasi et sõber on 6) religioosne - kuidas saab taevasse? Vajaduste konfliktid Tuleb osata mõista teise poole vajadusi. Saab teiselt küsida tema vajaduste kohta ning ise oma vajadustest rääkida. Esmased vajadused (füsiloofilised) a) Saavutusvajadus – vajadus edu saavutada, anda endast parim. b) Aupaklikkuse vajadus – vajadus austada autoriteete, anda teistele järele. Saada teistelt positiivset tagasisiset. c) Korravajadus – vajadus korra ja plaanipärasuse järele, kord asjades ja tegemistes (sunnivad koristama).

Suhtlemine
thumbnail
24
docx

Nõustamispsühholoogia konspekt

Nõustamispsühholoogia 08.02 Eluga rahulolu määravad tunnused: 1. Lähisuhted ­ kõige olulisem 2. Rahulolu tööga 3. Isiklik toimetulek Nõustamine muutub üha enam õpetuseks, mis on integreeritud erinevatest psühholoogiaharudest, teraapiasuundadest, erinevatest maailma usunditest. Lisandub aastatuhandete jooksul kogunenud õpetused elamisest, otsitakse alternatiive. Vajadus on joonistada sotsioloogiline klientide sotsiaalsetest karakteristikutest ja arendada detailne teadmine klientide populatsioonist. Ühiskonda peegeldavad kõige paremini tervisenäitajad ja majanduslikud näitajad. Kuritegevus.

Psüholoogia



Lisainfo

Kokkuvõtlik konspekt TÜ ainest Konfliktidega toimetulek koolis (H. Krips).

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun