Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turunduse roll tänapäeva edukas ettevõttes (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist


TIITELLEHT
Turunduse roll
tänapäeva edukas ettevõttes
Siia kõik see enda ja
õppejõu info
Kärdla 2008
SISUKORD
  • Sissejuhatus
  • Turunduse mõiste ja tänapäeva määratlus antud töö kontekstis
    2.1.
    Mõiste muutumine läbi ajaloo
  • Eduka ettevõtte käitumismallide suunad nn turundusgurude ja arvamusliidrite soovitusel
    3.1. Mark Earlsi
    karja- turundus meetod (Herd-like marketing )
    3.2. Seth Godini hõimude
    kaudu ja aevastajate
    abil
    toimiv turundus ( tribes and spreading ideas)

    3.3. Aune Pasti
    imagoühiskond
  • Uuenenud turundusvõtete rakendamise väljundid ettevõtetele
    4.1. Ühisturundus
    4.2. Internetiturunduse
    laiaulatuslikud võimalused (sotsiaalsed võrgustikud)
    4.3. Üritusturundus
  • Turunduse roll ja võimalused käesoleval säästuajal
  • Kokkuvõte
  • Kasutatud kirjandus
    SISSEJUHATUS
    Tänapäevane
    ettevõtja, toote või teenuse müüja seisab silmitsi kiiremate
    muutustega kui kunagi varem. Tarbijani on üha raskem jõuda kuna
    infomüra kasvab ja valikute hulk on aetud ebanormaalselt
    kõrgeks.Samas väheneb aeg selles kõiges orienteerumiseks . Juba
    kolmkümmend aastat tagasi ütles Peter Drucker , et ettevõtte kaheks
    peamiseks funktsiooniks on innovatsioon ja turundus (artikkel 8). Kuldsed sõnad, mida ei saa eirata ka praegusel hetkel. Kuid
    ühiskonna tormilise arengu juures võib nüüd rääkida olulistest
    muutusest turunduses . 90-ndate aastate keskel hakkas
    aset leidma põhimõtteline muutus turunduse fundamentaalsete
  • Vasakule Paremale
    Turunduse roll tänapäeva edukas ettevõttes #1 Turunduse roll tänapäeva edukas ettevõttes #2 Turunduse roll tänapäeva edukas ettevõttes #3 Turunduse roll tänapäeva edukas ettevõttes #4 Turunduse roll tänapäeva edukas ettevõttes #5 Turunduse roll tänapäeva edukas ettevõttes #6 Turunduse roll tänapäeva edukas ettevõttes #7 Turunduse roll tänapäeva edukas ettevõttes #8 Turunduse roll tänapäeva edukas ettevõttes #9 Turunduse roll tänapäeva edukas ettevõttes #10 Turunduse roll tänapäeva edukas ettevõttes #11 Turunduse roll tänapäeva edukas ettevõttes #12
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2009-01-13 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 295 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor janeonu Õppematerjali autor
    Referaat. Keskendub muutunud turundusvõtetele ja turundussuhetele tänapäevases infoühiskonnas.

    Kasutatud allikad

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    11
    doc

    Müük ja marketing- turgude analüüs

    ...........................10 KASUTATUD KIRJANDUS................................................................................................................. 11 2 SISSEJUHATUS Termin ,,marketing" tuleneb inglise keelsest sõnast ,,market" (turg) ja tähendab turualast tegevust, tööd turuga. Marketingi eestikeelseks sünonüümiks on turundus. Turundus kujutab endast teadmiste süsteemi, mis käsitleb ettevõtja ja turu suhteid. Arvatakse, et turundust praktiseeriti juba 17. sajandil Jaapanis, kus Tokyos avati esimene univerasaalkauplus. Kuid mis abi on müümisel turundusest ja kuidas see aitab kliente leida? Turundustegevuse tähtsus on suur ja vajalik. Müük ja turundus on on omavahel tihedalt seotud, sest tänapäeva turumajanduses on peaaegu võimatu müüa kaupa ilma korraliku turu uuringuta ega turundusplaanita.

    Turundus
    thumbnail
    51
    ppt

    Turundus

    Majandusõpetus Vabaaine 9. ja 10. tund Turundus Turunduse juhtimine Turunduse juhtimine on ettevõttes kesksemaid äriprotsesse, mis seob endaga kõik teised valdkonnad selleks, et luua võimalused klientide ootuste täitmiseks ja ületamiseks. Turundus Turundus ehk marketing (ingl. k marketing) on tegevus, mille eesmärgiks on viia kokku ostjad ja müüjad. Turundus Turundust on erinevates allikates kirjeldatud ka kui erinevate tegevuste juhtimist, hõlmates (võimalike) tarbijate soovide ja vajaduste tuvastamist (või loomist!) ja rahuldamist ettevõttele kasumlikul viisil. Turunduse tuum on mõista, et tarbijad kasutavad mingit toodet või teenust sellepärast, et neil on seda vaja või nad arvavad seda, aga mitte lihtsalt soovist oma raha kulutada. Turunduse juhtimine Turundus on tegevuste kogum, mis hõlmab järgnevaid tegevusi:

    Majandus
    thumbnail
    29
    odt

    Kursuse konspekt

     Andmete töötlus  Raport  Tulemuste esitlemine ja ettekanne Turubarjäärid lk 12 Tarbijakasud lk 13 Turundus toetab nii t, vahendamist kui ka tarbimist. Igale kliendile personaalne lähenemine. Mõjutab inimeste tarbimist, hoiakuid, elustiili, kui ka ettevõtte kasumlikkust. Turundada saab kaupu, teenuseid, mõtteviisi/elustiil, isikuid (eneseturundus-staarid), asutusi, religiooni??, koht (linna, riik vms), elamused/üritused… Väärarusaamad: turundus on vait müümine, kliendi ootusi ei peeta oluliseks. Turundusekontseptsioon- eristuvad 1.lähtealuse, 2.fookuse, 3.vahendite, 4.eesmärkide poolest. Lk 14 1) Turundustegevusi ühendab vahetuskontseptsioon – saadakse soovitud toode teise hüvise vastu.  Tootmiskontseptsioon: 1.tootja 2.tootja võimalused 3.kättesaadavus, madal hind- 4.kasum mastaabisäästult- Fookuses tootja tehnilis-tehnoloogilised ja majanduslikud võimalused. Tarbija ostab seda

    Turundus
    thumbnail
    57
    docx

    Turundus - konspekt eksamiks

    ostuharjumus ne, ümber- segmentimin s ed, proovi- ja positsioonimi e, ümber- korduvostud, ne, positsioonimi turundusmiks turustruktuur ne, tarbijate , suhtumine , eluviis, reklaami, turundusmik turundusmik ettepanekud s s toote täiustamisek s Turundus kokkuvõte 1. Turunduse alusmudelid 4P mudel (enne seda oli Bordeni mudel) - keskendub tootele:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus 6P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus  People/personnel - töötajad  Process - protsess 7P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus  People/personnel - töötajad

    Turundus
    thumbnail
    14
    docx

    Referaat teemal "Turundusstrateegia kujundamine"

    TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Ettevõtlusosakond Kristo Tõnissoo AÜEP 2 TURUNDUSSTRATEEGIA KUJUNDAMINE Referaat Juhendaja: Lektor Heldur Heinsoo Pärnu 2012 SISUKORD SISSEJUHATUS Referaadi teemaks valisin turundusstrateegia kujundamine kuna äri- ja turundusplaane vajavad nii alustavad kui tegutsevad ettevõtted. Edukas organisatsioon peab tundma oma sise- ja väliskeskkonda, turunduse planeerimine hõlmab endas teabe kogumist ja analüüsimist nii turul toimuva kui ka organisatsiooni enda kohta. Turg koosneb suurest hulgast tarbijatest ja igal on neist erinevad nõudmised nii tootetele kui teenustele Tootjatel on võimatu kohanduda iga tarbija personaalsetele vajadustele, sestap tuleb analüüsida, kas pakutava toote/teenuse turg on hetero- või homogeene ning kui spetsiifiliseks saab

    Ettevõtluskeskkond
    thumbnail
    11
    pdf

    Turunduse olemus ja kampaaniad kriisi ajal

    MAINORI KÕRGKOOL Ettevõtluse Instituut Ärijuhtimise eriala Taavi Ranna EV-1-Q-E-tal TURUNDUSE OLEMUS JA KAMPAANIAD KRIISI AJAL Referaat Juhendaja: lektor Aet Kull, MA. Tallinn 2009 Turunduse olemus ja kampaaniad kriisi ajal SISUKORD SISSEJUHATUS .........................................................................................................................3 1 TURUNDUSE OLEMUS ...................................................................................................4 1.1 Turunduse tegevused ...................................................................................................4 1.2 Klassikaline turundusmeetmestik (4 P-d)..................

    Turunduse alused
    thumbnail
    20
    pdf

    Turundus eksami kordamine

    teenuste osutamiseks või edasimüügiks. Äritarbija/tööstustarbija ostuotsustusprotsess 1.Probleemi teadvustamine 2.Toote spetsifikatsiooni koostamine 3.Alternatiivsete toodete ja hankijate otsimine 4.Alternatiivide võrdlemine 5.Toote ja hankija valimine, tellimuse esitamine 6.Ostujärgne hinnang valitud tootele ja hankijale. Ostuotsusprotsessis osalejad: Initsiaatorid; Kasutajad; Mõjutajad; Ostjad; Otsustajad; Teabesõelujad B2B(äri) turundusjuhi roll ostuotsustes - Planeerimine ja prognoos; Organiseerimine ja kontrollimine; Juhtimine; Ostuotsuse mõjude hindamine. Ostutüübid tööstus- ja äriturunduses - Korduv taasost; Modifitseeritud taasost; Uus ost Erinevatel ostutüüpidel on erinev tase probleemi uudsuses, infovajaduses, uute alternatiivide hindamisel 6 olulisemat tegurit hankija valikul – Teostus; Kvaliteet; Teenindus; Hange; Kogemus; Hind Kauba liikumise protsess ja lisanduv väärtus B2B(äri) turult B2C(tarbija) turule

    Turundus
    thumbnail
    11
    docx

    Turunduse esimene ja teine kontrolltöö koos vastustega

    KT 2: 1. Turundustegevusi ühendab a) Suhteturunduse kontseptsioon b) Müügikontseptsioon c) Vahetuskontseptsioon d) Tehinguturundus 2. Müügikontseptsioon on suunatud a) Tarbijale b) Turustusele c) Tootmise optimeerimisele d) Ükski pole õige 3. Turunduse raameesmärkideks on a) Tulu- ja kulueesmärgid b) Käive rahas ja koguseline müük c) Turundusmeetmestiku osade eesmärgid 4. SWOT- analüüsiga kaardistatakse a) Ettevõtte/toote tugevused, nõrkused, ohud ja võimalused b) BCG maatriks c) Turuatraktiivsuse maatriks 5. 4P ja 4C mudeli erinevus seisneb selles, et a) 4P mudel keskendub tootele, 4C mudel keskendub tarbijale

    Turundus




    Kommentaarid (2)

    raikozirul profiilipilt
    raikozirul: Just mida vaja oli.
    18:08 28-02-2009
    tiinaleosk profiilipilt
    tiinaleosk: abiks ikka
    12:01 08-11-2010



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun