Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"edasimüüja" - 86 õppematerjali

edasimüüja on oma tarnija jaoks klient (äriklient), kes ostab kaupu eesmärgil teenida neid edasi müües või tooteid valmistades äritulu, tarbija aga eraisik või ettevõtte, kes soetab tooteid selleks, et rahuldada nende kasutamisega oma soove ja/või vajadusi.
thumbnail
2
pdf

Klienditeenindus

Küsimused 16.1 1. Mille poolest erineb klient ,,edasimüüja" kliendist ,,tarbija"? Edasimüüja on klient, kes ostab kaupu eesmärgil teenida neid edasi müües või tooteid valmistades äritulu. Tarbija aga eraisik või ettevõte, kes soetab tooteid selleks, et rahuldada nende kasutamisega oma soove ja/või vajadusi. 2. Missugune kliendi kategooria on tarnijale üldjuhul olulisem, kas klient ,,edasimüüja" või klient ,,tarbija"? Klient "edasimüüja" 3. Millised peaksid olema tootmisettevõtte, hulgifirma ja jaekaubandusettevõtte klienditeeninduse peamised eesmärgid? Eesmärgid peaksid olema klientide vajaduste rahuldamine toodete järele(ostmine jae- või hulgikaubandusest, edasimüüjalt jne); teenuste järele või toodete järele, mille kättetoimetamisel kliendile osutatakse logistikateenust. Jaekaubanduses on ostetav kaup riiulil käeulatuses ja ostja tähelepanu on suunatud peaasjalikult pakutavatele toodetele. 4. Mi...

Majandus → Klienditeenindus
13 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Klienditeenindus logistikas

5. Milliseid eesmärke ja ülesandeid täidab ettevõttes turundus ja milliseid logistika? Kuidas on need valdkonnad omavahel seotud? 6. Miks on klienditeeninduse protsess osaliselt turundus- ja osaliselt logistikaprotsess? 7. Kuidas aitab tasemel klienditeenindus kaasa tarneahela toimimisele? 8. Kuidas aitab tasemel klienditeenindus kaasa ettevõtte edu saavutamisele? 9. Miks käsitletakse klienditeenindust kui vahendit tarneahela juhtimisel VASTUSED: 1. Edasimüüja on oma tarnija jaoks klient (äriklient), kes ostab kaupu eesmärgil teenida neid edasi müües või tooteid valmistades äritulu, tarbija aga eraisik või ettevõtte, kes soetab tooteid selleks, et rahuldada nende kasutamisega oma soove ja/või vajadusi. 2. ,,Tarbija" 3. Klienditeenindus ei tohi olla suunatud ainult tarbijaile, vaid ka nendele vahelülidele, kes asuvad tarneahelas materjalitarnija ja tootja ning tarbijate vahel 4

Logistika → Klienditeenindus logistikas
42 allalaadimist
thumbnail
10
doc

TARNIJA JUHITUD LAOVARUD

strateegia muutub populaarsemaks ja effektiivsemaks äritegevuseviisiks koos infotehnoloogia arenguga. VMI juba saanud tunnustust ja seda juba hakati kasutama paljudes harudes. Töö on jagatud kolme peatükki. Esimeses peatükkis kirjeldatakse VMI mõiste ja võimalikud strateegia kasutusnäidised. Teises peatükkis seletatakse kuidas toimub VMI strateegia protsess. Kolmas peatükkis avastatakse selle strateegia konkurentseelised tarnija kui ka edasimüüja jaoks. Infoallikaks on võetud põhiliselt ajaleht Äripäev, logistika õpik ja teised eesti veebileheküljed, kus on veel olemas mõni informatsioon selle teema kohta. 4 1. VMI MÕISTE Tarnija juhitud laovarude puhul on tarnijad vastutavad oma klientide laovarude eest: kontrollivad varude olemasolu, organiseerivad jaotust ja kõiki muid laovarude juhtimise aspekte, mis kindlustavad varude saadavuse vastavalt vajadusele

Logistika → Logistika alused
57 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Kiudarmatuuride referaat

nagu oleks liivaga kaetud, samuti tehakse terasarmatuurile sarnase profiiliga vardaid. Vardaid valmistatakse 2,5 kuni 32mm paksuste ja 12 meetri pikkustena. Kuni 10mm paksust varrast on võimalik kerida transportimiseks poolile või trumlile[1]. Komposiitarmatuuri (Rockbar) toodab Venemaal tegutsev ettevõte Galen. Nende toode tuli turule 2012, mistõttu ei ole jõudnud veel laialdaselt levida. Eestis on tootel ainuke edasimüüja OÜ Fiiberplast, kes on Euroopas teine edasimüüja, esimene on Inglismaal tegutsev ettevõte MagmaTech Ltd[2]. 1.1 Omadused ja tehnilised näitajad Kuna komposiitarmatuur on valmistatud basaltkiust, on tal hea korrosiooni kindlus, madal tihedus, hea soojatakistus, suur tugevus ja vastupidavus(Tabel 1)[3,4]. Tabel 1 Komposiitarmatuuri omadused[1] Tõmbetugevus MPa 1200 Soojusjuhtivus W/(mC) <0,46 Tihedus g/cm3 2

Ehitus → Betoonitööd
18 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Ettevõtte planeerimine ja laienemine uutele turgudele

väliskeskkonnas edukalt algust teha. Edasimüüjate kasutamise korral võib tootest saadav kasum olla küll väiksem kui oma keti loomise puhul, kuid pakub võimalust kulusid kokku hoida nii töötajate palkadelt, logistikalt, tegevukuludelt kui ka kliendibaasi koostamiselt, ning võib pikemas perspektiivis ettevõttele ikkagi kasulikum tulla. Kuigi tegu on kõige kulutõhusama variandiga, kuidas oma tooteid välisriikides turustada, tuleb edasimüüja leidmisel ning lepingute koostamisel olla väga täpne ning teha korralik taustakontroll. Enne tarnete algust peavad tarnetingimused, müügiprotsendid ning garantiitingimused täpselt fikseeritud olema, et vältida hilisemaid võimalikke arusaamatusi. Lisaks sellele tuleb silmas pidada asjaolu, et edasimüüjad tegelevad üldjuhul mitme sama valdkonna brändi esindamisega. Sellest tulenevalt peaks tutvuma põhjalikult

Majandus → Ettevõtemajandus
13 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Kordamisteemad laovarude arvestuseks

tulnud tooted väljastatakse esimesena 7. Laotöö efektiivne planeerimine · Täielik inegreeritus tarne ehk jaotusketis, EDI · Parterlus tarniatega · Õige metoloogia süsteemi rajavala meeskonnale · Ümberõpe, koolitus 8. Komplekteerimine 9. Tarnija juhitav kaubavaru (VMI strateegia) - Üks rohkem kõlapinda leidnud partnerluse vorme, mis on suunatud ettevõtte tarneahela efektiivsuse suurendamisele. VMI partnerluse korral otsustab laoseisu täiendamise edasimüüja asemel tarnija. See tähendab, et tarnija jälgib ostja laoseisu (füüsiliselt või siiski enamasti elektroonilist andmevahetust kasutades) ja otsustab perioodiliselt lisatarnete koguse ja tarneaja üle. 10. Varude roll logistikas Varude roll l. On kriitiline kuna varude seisu tuleb kogu aeg jälgida ja optemeerida. Liiga suured varud kurnavad ettevõtte ressursse aga liiga väikesed ressursid pärsivad ettevõtte tootmisvõimsust. 11. Varude juhtimise funktsioonid Varude juhtimine (ingl

Logistika → Logistika
52 allalaadimist
thumbnail
26
docx

Kaubamärgiomaniku ainuõigus versus paralleelimport

Euroopa Kohtu praktika järgi on selline muu põhjus kaubamärgi kasutamise keelamiseks olemas nt juhul, kui edasimüüja poolt kaubamärgi kasutamine muidu lubatud kauba tavapärasel reklaamimisel kahjustab oluliselt kaubamärgi omanikku. Samuti on kaubamärgi kasutamise keelamist õigustavaks põhjuseks loetud see, kui kaubamärki kasutatakse viisil, mis võib jätta mulje, et edasimüüja ja kaubamärgiomaniku vahel on ärisidemed, st edasimüüja kuulub kaubamärgiomaniku turundusvõrku või nende vahel on eriline side, kuna selline reklaam ei ole kaupade müügiks vajalik ja rikub kaubamärgiomaniku õigustatud huve. 31 28 29 A. Kelli, P. Lätt, H. Pisuke. Intellektuaalse omandi kaasuste kogumik. Tallinna Raamatutrükikoda 2008, lk 46 30 A. Kelli, P. Lätt, H. Pisuke. Intellektuaalse omandi kaasuste kogumik. Tallinna Raamatutrükikoda 2008, lk 34 31 RKTKm 3-2-1-4-06 KOKKUVÕTE

Õigus → Intellektuaalse omandi...
23 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Hind, turustus

pakutakse) -toote komplekteerimine ja sorteerimine (oluline tähtsus) TURUSTUSKANAL on ettevõtte ja üksikisikute kogum, kes esinevad toote omanikena või omanikuvahetuse abistajatena, selle liikumisel tootjalt lõpptarbijani. -||- järgi toimub järgmine liikumine : info edastamine omandiõiguse üleandmine rahalised arveldused toode/teenuse üleandmine tarbijale Tootja->vahendaja->vahendaja->tarbija Vahendaja : edasimüüja tootja ja lõpptarbija vahel Agent : tootja seaduslik esindaja Tootja esindaja : müüb tootja kehtestatud tingimustel komisjoni tasu alusel Hulgimüüja: müüb teistele vahendajatele, enamasti jaemüüjatele. Jaemüüja : müüb lõpptarbijale Maakler: täidab piiratud müügifunktsioone, vahendab ostja ja müüja tehinguid. Müügiagent : nõustub maha müüma tootja kogu toodangu kindla komisjonitasu või palga eest. 5"õige" printsiipi: õige kaup õiges kohas õigel ajal õige kogus

Majandus → Turundus
32 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Tootmise planeerimise arvestustöö!

vahendajate? Hankestrateegia kujunebki selles, et kuidas on meil kasulik toodet soetada. Nimelt peame arvestama siirdamise lähte- ja sihtkohta, siirdamist vajava kauba nomenklatuur ja kogus, hagete aeg, säilitamist vajavad kaubakogused, tarnijate iseloom ja arv- kelle eesmärk oleks toetada ja täiendada ostja põhioskusi. Iga ettevõtte juht peab ise otsustama kuidas talle on toote tellimine kasulik ja mõistlik. Kui näiteks tootja ise asub Prantsusmaal ja edasimüüja on Eestis olemas siis pole ju vaja maksta meeletut raha transpordi peale ja oodata paar nädalat, samas natuke rohkem maksta ja kaup olemas paari päevaga. Mõtlemise ja arvutamise koht juhile! 4. Pakkuja/tarnija omaduste hindamine? · Toote kvaliteet · Usaldusväärsus · Võimsuse tagamine · Finantsküsimus · Asukoht-transpordikulud · Ostu vormistamisel määratakse kindlaks transpordi korraldamise ja vastutuse

Majandus → Tootmine
53 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Siller AUTO OÜ

katuseraamid, katuseboksid, jalgrattahoidjad, stereod jne) autode kereremondimaterjalide ja värvide müük treileriveod asendusauto võimalus liiklus- ja kaskokindlustuse sõlmimine (IF Kindlustus) uute ja kasutatud autode müük kliimaseadmete remont ja hooldus alumiiniumi keevitus ja torustike remont Automüük Seat, Suzuki, Hyundai, Isuzu, Citroën 2003. aasta kevadest on Siller Auto OÜ automarkide Seat ja Suzuki ametlik esindaja ja edasimüüja, teostades ka garantiiremonti ja hooldust. Seat Suzuki 2006. aasta sügisest esindab Siller Auto OÜ Viljandis ja Viljandimaal ka Hyundai sõidu-, maastiku- ja pakiautosid ning on ühtlasi volitatud hoolde- ja remonditöökoda. Hyundai 2007. aasta septembris lisandusid Isuzu D-Max 4x4 pickup'id. Isuzu Alates 2009. aastast on Siller Auto OÜ automargi Citroëni täieõiguslik hoolde, remondi ja müügiesindaja. Autorent Skoda Octavia (2005a.), bensiin, manuaal, 5-kohaline,

Auto → Autoõpetus
4 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Maksuauk

on juhtunud. Jätkuvalt on peamised maksupettused käibemaksualased. Nende hulka käivad käibe varjamine ja fiktiivsed arved. Väikesed ettevõtted mängivad võtmerolli maksupettuse karussellskeemis, kus kaup soetatakse välismaiselt tootjalt näiteks Lätist või Valgevenest ilma käibemaksuta ning müüakse Eestis sisuliselt ostuhinnaga edasi järgmisele edasimüüjale, kuid nüüd näidatakse, et müügihind sisaldab käibemaksu. Järgmine edasimüüja müüb edasi järgmisele vahendajale, kes omakorda võib veel kellelegi edasi müüa, kuni see jõuab lõpuks lõppostjani. Tegelikult vahendab kauba müüki lõppostjale esialgne edasimüüja, kes ka kauba lõppostjale tarnib. Petuskeemis osalevate väikefirmade vahel liigutatakse lihtsalt arveid. Kogu tehinguskeemi jooksul käibemaksu riigieelarvesse ei laeku, sest käibemaksu maksjad küsivad selle enammakstud käibemaksuna tagasi ning algse kaubale lisandunud väärtuse looja

Majandus → Maksundus
18 allalaadimist
thumbnail
10
docx

RTJ 4 VARUD

2, 27.4). 2.4.4. Konsignatsioonikaubad Juhul kui üks ettevõte (edasimüüja) teostab teise ettevõtte (tarnija) varude müüki (konsignatsioonimüük), kajastatakse varusid selle ettevõtte bilansis, kes kannab põhilisi varudega seotud riske (näiteks kauba riknemise risk; turuhinna muutumise risk; kaupade finantseerimisega seotud riskid ja kulud jne). Juhul kui valdav osa konsignatsioonikaupadega seotud riske jääb tarnijale, kajastatakse antud kaubad tema bilansis. Juhul kui edasimüüja võtab endale enamuse kaupade realisatsiooniga seotud riske, kajastatakse antud kaubad tema bilansis. 8 2.5. JÕUSTUMINE JA ÜLEMINEKUSÄTTED Raamatupidamise Toimkonna juhendi rakendamine on kohustuslik raamatupidamise aastaaruannetele, mida koostatakse 1.01.2013 ja hiljem algavate aruandeperioodide kohta. 2.6. VÕRDLUS SME IFRS-IGA Juhendis RTJ 4 sätestatud arvestuspõhimõtted varudele on kooskõlas SME IFRS

Majandus → Finantsarvestus
23 allalaadimist
thumbnail
22
pptx

Jäätmeseaduse ettekanne

 Ohtlike jäätmete käitlemine käitluslitsentsita või litsentsi nõudeid rikkudes - rahatrahviga kuni 300 trahviühikut, juriidilise isik puhul kuni 32 000 eurot  Ohtlike jäätmete vedamine saatekirjata või saatekirja nõudeid rikkudes - rahatrahv kuni 300 trahviühikut, juriidilise isik puhul kuni 32 000 eurot  JÄÄTMEKÄITLUS Jäätmekäitlus on jäätmete kogumine, vedamine, taaskasutamine ja kõrvaldamine, sealhulgas vahendaja või edasimüüja tegevus Jäätmed jaotuvad:  Tavajäätmed (jäätmed,mis ei kuulu ohtlike jäätmete hulka)  Püsijäätmed (tavajäätmed,millel ei toimu olulisi muutusi)  Olmejäätmed (kodumajapidamis jäätmed)  Ohtlikud jäätmed (patareid)  Biolagunevad jäätmed (paber,papp) JÄÄTMEKÄITLUSE ÜLDNÕUDED  Iga tegevuse juures tuleb püüda jäätmeteket vältida või kui see ei ole võimalik, siis vähendada.

Ökoloogia → Keskkonnakaitse ja säästev...
3 allalaadimist
thumbnail
26
doc

Klienditeenindus kui logistika oluline protsess

Klienditeenindus kui logistika oluline protsess LH5 Klienditeenindus logistikas on laotöötoimingud, kogu klienditeeninduse protsess. Kogu süsteem peab toimuma kliendi heaks. Klienditeenindus kui juhtimist vajav süsteem. MIDA klienditeenindus logistikas tähendab? Kogu protsess tellimuse edastamisest kuni kohaletoimetamiseni kliendile.. 1. Mille poolest erineb klient „edasimüüja“ kliendist „tarbija“? Edasimüüja on oma tarnija jaoks klient (äriklient), kes ostab kaupu eesmärgil teenida neid edasi müües või tooteid valmistades äritulu, tarbija aga eraisik või ettevõte, kes soetab tooteid selleks, et rahuldada nende kasutamisega oma soove ja/või vajadusi. 2. Missugune kliendi kategooria on tarnijale üldjuhul olulisem, kas klient „edasimüüja“ või klient „tarbija“? Klient „edasimüüja“. 3. Millised peaksid olema tootmisettevõtte, hulgifirma ja jaekaubandusettevõtte klienditeeninduse peamised eesmärgid? Eesmärgid pea...

Logistika → Klienditeenindus logistikas
131 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Turunduse seletatud mõisted

Ei ole mõeldav luua iga närimiskummi või hambapasta jaoks omaette vabrikupoode. * Tootja ja tarbija huvide vastuolu - tootja on huvitatud tootma kitsast sortimenti suurtes kogustes, samas kui tarbija on huvitatud laias sortimendis väga väikestes kogustes. Hind - mingi kauba või teenuse väärtuse väljendus rahas Juurdehindlus - meetod, mille korral lisatakse omahinnale kindel juurdehindlusprotsent või summa Hinnalisand - Hinnalisand (tulumäär), mis vastab summale, millest edasimüüja katab oma müügi- ning muud jooksvad kulud ning teenib täidetud ülesannetele kohase kasumi (arvestades kasutatud vara ning võetud riske). Hinna marginaal- see osa hinnast, mis edasimüüja lisab tootjalt ostetud kauba hinnale otsa. Kasumilävepunkt - punkt kus müügist laekuvad tulud ning tehtavad kulud on võrdsed Promotsioon - moodus, kuidas ettevõtted püüavad saavutada oma reklaami- ja turunduseesmärke. Promotsiooni vormideks on: Reklaam, isiklik müük, müügitoetus,

Majandus → Turundus
225 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Laiendatud ärimudel

me peame sellele töötajale leidma ka edaspidi tööülesandeid. Veebilehe arendaja otsiks Eestist, sest siin on selle tegevusalal valik suur ja lai ning on tunduvalt kergem arendajale oma soove ja nõudeid edastada. Esialgu omale müügi partnereid otsima ei hakka, kuna algusstaadiumis on meile tähtis tähelepanu ja klientide tagasiside. Kui me otsiks kohe alguses omale partneriks mõne edasimüüja, siis võib juhtuda see, et tunnustust saab hoopis edasimüüja ja tagasiside võib jääda kättesaamatuks. 8 7. Key Activities Meie ettevõtte tootmise protsess algab sellest, et hakkame arendama oma lukusüsteemide ettenähtud toimimiseks vajalikku tarkvara. Sinna alla käib vajaliku tehnoloogia väljatöötamine ning kasutamiseks vajamineva rakenduse loomine. Kui tarkvara arendatud, siis me teeme algelise prototüübiga teste nii turvalisuse kui ka vastupidavuse kontrolliks

Majandus → Majandus
96 allalaadimist
thumbnail
10
xls

Inglise keel: 500 sõna majanduserialadele

197 fix altkäemaks 198 fixed cost püsikulu 199 floater asutaja 200 floating assets käibevara 201 floating interest rate muutuv intress 202 fluctuation kõikumine 203 foreign analyst välisanalüütik 204 fractional osaline 205 franching edasimüümine, vahendamine 206 franchisee ainumüüja, volitatud edasimüüja 207 free enterprise vaba ettevõtlus 208 free market piiranguteta ehk vaba turg 209 free market vabaturg 210 free trade vabakaubandus 211 frozen debt külmutatud võlg 212 gain kasu saama 213 genuine product ehtne toode 214 gift loan intressita laen 215 gold bar kullakang

Keeled → Erialane inglise keel
38 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Ettevõtteinfosüsteem

INFOSÜSTEEMID Loeng1 Rahaliste IT vahendite kasutamine pole põhjendatud ettevõtte eesmärgil. ITIL CoBit 2002-2003 tekkis infosüst. metoodika. Kujunes välja tarkvarade kasutamis metoodika. 4 võimast ülemaailmset muutust ettevõtetes 1. Globaliseerumine ka majanduslik. Ebay,amazon,alibaba. Turg on globaliseerunud. Konkurents maailmaturul. Tekkisid globaal tarnimissüst.-d. 2. Tootmise automatiseerimine võimaldab kiiresti toota piiramatu arvu tooteid. Vaja spetsialiste. Tootmine on muutunud teadmistepõhiseks. Tootmine alguses ja hiljem on hinnapoolest sama. Arendus ja reklaam on tasutud ja poole aasta pärast toode poole odavam. Eluiga lühike. 3. Ettevõtete toote turuletoomine. Toote turuletoomine kiirendab uue toote arenduse ja turule toomist. Produkt vananeb moraalselt juba valmistamiseajal 4. E-firmade rajamised Intranet- ettevõtte...

Informaatika → Ettevõtte infosüsteemid
35 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Õppekäik ettevõttesse

Tartus. Eesti Leivatööstus toodab leiva-, saia- ning kondiitritooteid, mis on tänaseks saadaval enamikes kauplustes.“ 1 Ettevõtte üldine iseloomustus (asukoht, töökorraldus jne.) Eesti Leivatööstus OÜ Ringtee 2, Tartu 51013 Tartu Kontor Telefon: 7 362 157 Faks: 7 362 175 E-post:[email protected] Ettevõtte kliendirühmad Eratarbijad, õppeastutused (lasteajad, koolid), edasimüüja ja kaks oma poodi (Müügikoht LENNART - Ringtee 2 ja Müügikoht ARNOLD - Soola 10 Tartus, Müügikoht TOOMAS – Noorteväljak 3, Pärnus) Ettevõtte suurus, ruumide paigutus ja kirjeldus Kahekorruseline hoone, kus esimesel korrusel on bürood, laborid, laod ja pagari töökoda, mis on jagatud leiva/saia liinil, tordipõhjade valmistamisel ja osakonna väikesaiade valmistamisel. Teisel korrusel on kondiitri töökoda. Seal läheb ettevalmistus erinevate kondiitritooted. Ka seal

Toit → Pagar-kondiiter
12 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Majutuse eksam

Originaal jääb majutusettevõttele, koopia läheb firmale tagasi. Täiendavate teenuste puhul tuleb pooltel kokkuleppida. Garantiikiri- ettevõtte või firma garanteerib kliendi eest maksmise. Mida tähendab majutusettevõtte hetkevõimalus ? Pakkuda majutust nüüd ja kohe. Just sellel hetkel anda endast et klient rahule jääks, sest hetke pärast on võimalus juba käest lastud Milliste dokumentide alusel toimub majutusettevõtte ja edasimüüja vaheline suhtlemine ? Ülemaailmse hotellide ja reisibüroode suhtlemise reeglistiku alusel., hotelli ja reisibüroo vahelise lepingu alusel( selle puudumisel vaikimisi rahvusvaheline leping) Majutusettevõtte tulukeskused Revenue center, Kohad kus müüakse midagi ( vastuvõtt, restoran baar, kasiino jne. Majutusettevõtte tugikeskused Support center, Kohad kus rahadega ei arveldata. Tavaliselt pole klientide vaateväljas. Administraator, toateenindus, laomajandus. Teenindavad

Turism → Majutus
72 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Täpsus mõõteriistad

Leica Geosystems AG annab DISTO 9. 3 vahetulemuste näidikut (nt mõõtmiste mõõteriistadele kahe (2) aasta pikkuse garantii. vaheväärtuste jaoks) Täpsema teabe saamiseks vt veebilehekülge 10. Akuindikaator www.disto.com. 11. Teeninduse indikatsioon Defekti avastamisel mõõteriista juures pöörduge 12. Valgustuse sisse- ja väljalülitamine oma lähima edasimüüja poole. Mõõteriista kasutamine Kasutatud sümbolid Patareide paigaldamine/vahetamine Käesolevas kasutusjuhendis kasutatud sümbolid 1. Vajutage lukustusklambrile ja lükake tähendavad järgmist: mõõteriista otsmine kate paremale (lk 3). HOIATUS

Auto → Auto õpetus
97 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Seadusandlus ja organisatsioon eksam

Loetellu lisamine- ravimitootja avadus SoMile, Hk hindab majanduslikku, ravimiamet kliinilist poolt. Mõlemad esitavad somile raporti. Pos otsuse korral hinnaläbirääkimissed ravimiosakonnaga. Piirhind ­ sama toimeainega ravimid pannakse kokku, odavuselt teise hind määratakse piirhinnaks (keskmise päevase doosi hind). Kui on üksik, siis tehakse hinnakokkulepe SoMi ja edasimüüja vahel, viimane peab esitama ravimi hinna teistes maades-ka tootjamaal ja ennustatava müügimahu.Müügi ja piirhinna vahe maksab patsient. Ravimi hüvitamise määr ja omaosalus kehtestatakse vastavalt haiguse raskusele, ravimi efektiivsusele ja patsiendi sotsiaalsele seisundile (nt pensionär). Hüvitatavad ravimid lisatakse haigekassa hüvitatavate ravimite loetellu, teiste ravimite eest peab patsient maksma täismahus.

Õigus → Õigus
16 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Integreeritud tootearendus

Tarbijad omakorda võib jaotada ostuhuvi alusel järgmistesse kategooriatesse: pioneerid (1/6), varane enamus (2/6), hilinev enamus (2/6)ja lootusetud hilinejad (1/6). 13. 4 turukommunikatsiooni põhiprintsiipi: · objekti kommunikatsioon - toote enda võime suheida; · juhitud kommunikatsioon - reklaam, müügiagendid jne; · distributiivne kommunikatsioon - toote kättesaadavus, edasimüüja, koostööpartneridn jne; · juhtimatu kommunikatsioon - suusõnaline arvamustevahetus. 14. Firmad võivad turul kasutada üht või mitut järgnevast neljast orientatsioonist: · tootmisorientatsioon - klient ostab seda, mis on juba turul olemas, kui selleks raha jätkub. Tooda! · tooteorientatsioon - klient ostab häid ja oma hinda väärivaid tooteid. Arenda toodet!

Majandus → Integreeritud tootearendus
170 allalaadimist
thumbnail
13
docx

AS Datel Ettevõtteanalüüs

1.Üldine 1.1 Ajalugu. · 1990 AS Datel asutati Eesti kapitalil põhineva IT ettevõttena · 1991 Sõlmiti partnerlus leping firmaga Siemens Nixdorf. Osaleti Eesti Infotehnoloogia- ja Telekommunikatsiooni-ettevõtjate liidu (aastani 2000 Arvutifirmade Assotsiatsioon) moodustamise asutajaliikmena. · 1992 Avati esimene müügisalong Eesti Majandusjuhtide Instituudi hoones moodustati tarkvaraarenduse allüksus. Sõlmiti esitlus tehnika volitatud edasimüüja leping firmaga InFocus. · 1993 Saadi CASIO kassasüsteemide esindusõigused Eestis. Avatsi Sisustuse ja Ergonoomia keskus Tallinnas · 1994 Alustati tarkvara allhangete teostamist firmale Siemens Nixdorf. Sõlmiti PHILIPS projektorite esindusleping Eestis. · 1997 Liituti Oracle Business Alliance koostööprogrammiga. Liituti Microsoft Certified Solution Provider programmiga. · 1998 Tarniti Expo'98 Eesti paviljoni multimeedialahendus Lissaboni.

Informaatika → Informaatika
48 allalaadimist
thumbnail
8
doc

äriplaan

AS Kuule ÄRIPLAAN SISUKORD SISUKORD....................................................................................................................2 I. ETTEVÕTTEST.........................................................................................................3 II. ÄRIIDEE JA EESMÄRGID..................................................................................... 3 III. TOODE/TEENUS ...................................................................................................3 1.1 Teenus................................................................................................................3 1.2. Üldine kirjeldus................................................................................................3 1.3 Hind................................................................................................................... 4 1.4. Võrdlus konkureerivate teenustega...................

Majandus → Majandus
554 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Müügistrateegiad ettevõttes

otsustada, kas alustada kõige suurema potentsiaaliga (võimalusega) müügikanalitega koostööd või keskenduda hoopis teisejärgulistele, kus konkurents on väiksem ning koostöösuhete alustamine võib olla lihtsam. Sama oluline kui on koolitus ettevõttesisesele müügimeeskonnale, on ka vahendajate koolitus ja motiveerimine. Hea müügitulemuse saavutamiseks ei piisa sellest, et meie toode on olemas edasimüüja sortimendi nimekirjas: ta peab sellesse uskuma samavõrd kui teie ise ning oskama ja tahtma seda klientidele soovitada. 3. Müügitöö planeerimine Programm on mõeldud firmajuhtidele, kelle pädevuses on müügiga seonduvate juhtimisotsuste vastuvõtmine. Eesmärgiks on anda professionaalseid teadmisi müügi operatiivseks juhtimiseks. Anda töövahendid ja tehnikad analüüsiks ja müügiga seonduvate juhtimisotsuste vastuvõtmiseks.

Majandus → Klienditeenindus
170 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Käibemaksuga seotud mõisted

ettevõtluse tarbeks. Kauba soetamine teise liikmesriigi maksukohustuslaselt, kui maksukohustuslane kasutab kauba soetamisel oma Eestis maksukohustuslasena registreerimise numbrit ja kaup toimetatakse võõrandaja liikmesriigist teise liikmesriiki, välja arvatud juhul, kui maksukohustuslane tõendab, et: käibemaks kauba ühendusesiseselt soetamiselt makstakse selles liikmesriigis, kuhu kaup toimetati, või ta oli edasimüüja kolmnurktehingus. Näide Eesti maksukohustuslane E ostab kauba väärtusega 500 eurot Soomest ja toimetab kauba oma asukohariiki Eestisse. Kaup kuulub maksustamisele Eesti käibemaksuseaduse alusel. E deklareerib järgmiselt: *Käibedeklaratsioon: kauba väärtus 500 eurot lahtris 1 ,,20% määraga maksustatavad toimingud ja tehingud" ning 100 eurot lahtris 4 ,,Käibemaks kokku (20% lahtrist 1 + 9% lahtrist 2) ja kui tegemist on maksustatava käibe tarbeks soetatud kaubaga, siis ka lahtris 5

Majandus → Arvestuse alused
38 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Äriplaan - OÜ xModule

Euroopas(Läti, Leedu, Poola), siis juba Ameerika Ühendriikides. Leiame, et Aasias pole praegusel momendil veel mõtet tegutseda kuna ühiskonna ostujõud on väga madal võrreldes arenenud riikidega. III. KONKURENTS 3.1 Konkurents Eestis on taskuseadmete edasimüüjaid vähe, meie teada vaid 3 tükki ­ Elisa, EMT, Tele 2. Eelnimetatud edasimüüad pakuvad väga väikest valikut. Seetõttu leiame, et üks suur telefonide edasimüüja kuluks kindlasti Eestile ära, eriti selline, kelle kaudu oleksid kättesaadaval keerulisemad taskuseadmed (Pihuarvutid), sest Eesti ühiskonna ostujõud kasvab suhteliselt jõuliselt mistõttu tekib ühiskonnas huvi juba keerukamate seadmete vastu. IV. TURUNDUSE STRATEEGIA 4.1 Turustamine Esialgu alustame mobiilsete seadmete edasimüügiga Interneti-poe kaudu.Peakorter asuks Rakveres ning ladu oleks seal samas.Selleks tuleks rentida meil ruum

Majandus → Majandus
753 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Seadmed

Elektriline teekann 4 Tähtsad ohutusnõuded 1. Lugege kõik kasutusjuhendid enne kasutamist 2. Enne, kui ühendate veekeetja, kontrollige, et vooluvõimsus, mis on näidatud seadmel ( veekeetja põhjal ) sobiks teie kodu vooluvõimsusega. Kui need ei sobi, kontag ´kteeruge oma müüjaga ja ärge kasutage veekeetjat. 3. Kui elektrijuhe on vigastatud, tuleb see ära vahetada tootja poolt või edasimüüja poolt või sarnase kvalifikatsiooniga isiku poolt, et vältida ohtu. 4. Lisatud alust ei saa kasutada muuks, kui ainult ettenähtud viisil. Kasutamise ajal kerige elektrijuhe aluse sisse, et vähendada aluse ja pistiku vahet minimaalseks. 5. Ärge laske juhtmel rippuda üle lauaääre või puutuda kokku kuuma pinnaga. 6. Ärge asetage seadet kuuma gaasi või elektriahju juurde või peale või kuuma ahju sisse. 7

Loodus → Keskkonnaökoloogia
15 allalaadimist
thumbnail
8
odt

Juhtimisalused - Juhtimisteooria

Kui väljastada ajakirjandusse infot, sellega saab mõjutada keskkonna arvamust. 2. Läbirääkimine partneritega 3. Strateegia muutmine Kui turg pole valmis selleks hinnaks või tooteks uues keskkonnas nt EMT masu ajal või Kodak digifotokate tulekul... muuta strateegiat 4. ühinemine, laienemine- horisontaalselt osta ära maastikuratta firmal linnaratta firma või välisturule vertikaalselt tarnija või edasimüüja ära osta 5. uuenduslikkus, Kavandamine ja paindlikkus: mittetakerdumine reeglitesse Eetiline nt kaevandused Sotsiaalne vastutus Tagajärjed ja nende arvestamine Osapooled mõistavad, mis toimub,m et mitte jääda vaid oma mätta otsa. Kultuur? Edasiantav kogemus- erineb teistest Ei anta edasi geneetiliselt ennast õigustanud olemisviisid Kultuur: MÄRKIDE DEKODEERIMINE TÄHENDUSTE SÜSTEEM TÄHENDUS vs MÄRK KULTUURILISED ERINEVUSED KOOSLUSTES KULTUUR KAS ÜHENDAB VÕI ERISTAB

Majandus → Juhtimise alused
126 allalaadimist
thumbnail
22
doc

KANGATRÜKI tehnoloogia 2015

värvipigmendi hulga tõttu vähem. Kinnitatakse ja paisutatakse kuumakapis 140-150ºC, 2-5 min. Seda võib teha ka triikrauaga vältides survet, kuid pind ei pruugi jääda siis nii vastupidav. Tänu suurele liimaine sisaldusel võib katsetada ka floki või fooliumi siirdamist samaegselt kuumutamsiega. FLOKK- JA FOOLIUMTRÜKK (erinevad kangad) Tekstiililiimi ning siirdefooliumi või flokilehe abil saab luua metalseid või sametisi mustreid. TEXIFLOCK tekstiililiim (Tootja: Manoukjan, edasimüüja: Sesoma) TEXIFLOCK CARTA viskoos ja polüamiid flokikiht paperil 50 x 70 cm. Floki kõrgus 0.5 cm valge, must, sinine, kollane, punane, roheline 1. Muster trükitakse liimiga läbi hõreda võrgu kangale. Soovitav võrgu tihedus 34 lõnga / cm. Trükiraam ja töövahendid tuleb pesta võimalikult kiiresti külma veega. Pinnal lastakse kuivada või kuivatatakse ahjus, kuumatunnelis 3 min 120ºC juures. 2. Siirdatav materjal asetatakse kangale trükitud kuivale liimipinnale

Muu → Ainetöö
9 allalaadimist
thumbnail
12
docx

TURUNDUSE EKSAMI KORDAMISTEEMAD

optimeerimine. 8. HIND JA HINNAKUJUNDUS Hinna olemus: hind on toote väärtus väljendatuna rahas ehk teisisõnu väärtuste kogum, mida ostja on nõus vahetama toote omandamisest või tarbimisest tulenevate kasude vastu. Hind on tähtis nii üksikorganisatsiooni kui kogu majanduse seisukohalt Äriettevõttes on hind toote turunõudluse peamine määraja, millest oleneb nii ettevõtte kogu müügitulu kui kasumi suurus. Hinnamarginaal- see osa hinnast, mis edasimüüja lisab tootjalt ostetud kauba hinnale otsa. Hinnalisand- (tulumäär), mis vastab summale, millest edasimüüja katab oma müügi- ning muud jooksvad kulud ning teenib täidetud ülesannetele kohase kasumi. Suhtekorraldus- eesmärgiks on püsiva usalduse, koostöötahte, hea maine loomine ja hoidmine ettevõtete ja inimeste vahel. Reklaam- mitteisiklik info edastamine, mille eest on tavaliselt makstud. Väärtushinnang- kõik, mida inimene peab elus tähtsaks ja oluliseks järgida.

Majandus → Turundus
55 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Turunduse mõisted

2) Klientide ratsionaalsus- enamikku tooteid ei saa eraldi müüa. Inimesed soovivad oma aega ratsionaalselt kasutada ja ostavad vajalikud kaubad kaubanduskeskustest, kuhu erinevad tooted on kokku kogutud. 3) tootja ja tarbija huvide vastuolu- tootja on huvitatud tootma kitsast sortimenti suurtes kogustes, samas kui tarbija on huvitatud laias sortimendis väga väikestes kogustes. 40. Hind- on mingi kauba või teenuse väärtuse väljendus rahas. 41. Hinnalisand - see osa hinnast, mis edasimüüja lisab tootjalt ostetud kauba hinnale otsa, mis on mõeldud kulude(töötajate palk, kommunaalkulud jms) katteks ja kasumi teenimiseks. 42. Hinnamarginaal- rahalises väärtuses osa, mille saavad tooteahela erinevad lülid jaehinnast 43. Kasumilävepunkt ­ punkt, kus müügist laekuvad tulud ning tehtavad kulud on võrdsed 44. Promotsioon ­ turunduskommunikatsioon, mis reguleerib ostjate ja müüjate suhtlemist, info edastamist ja vastuvõtmist 45

Majandus → Turundus
10 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Äriplaan

Teiste konkurentide ees on antud ettevõtte eeliseks uudsus. Ettevõte alustab uue ja moodsa masinapargiga, samas kui konkurentide masinapark on vana, limiteeritud ja amortiseerunud. Samuti värsked disainiideed - vanemate firmade ees, kes on juba aastaid valmistanud sarnaseid ja traditsioonilisi riiuleid vananenud tehnika tõttu. Seega on antud ettevõtte stardipositsioon kõvasti etem. Turu ja tarbijate analüüs Väljavalitud sihtgrupiks on peamiselt tuntuim mööbli edasimüüja baltikumis: IKEA. Tooteid saavad osta ka eraisikud otse firmalt, ilma vahendustasudeta. Samas on plaan pakkuda antud riiulit suurematele firmadele büroode sisustuselemendina. Toode on universaalne ja sobib nii tavakodudesse kui kontoritesse. Erinev toonivalik aitab suurendada sihtgruppi tavakodanikest suurfirmadeni. Turg antud tootele on võrdlemisi suur, riiuleid vajab enamasti iga kodu või kontor. Inimestel

Metsandus → Puiduõpetus
518 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Sissejuhatus Infosüsteemidesse iseseisev töö. Ehituskaupade hulgimüügifirma

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Projekt aines “Sissejuhatus infosüsteemidesse” EHITUSKAUPADE HULGIMÜÜGIFIRMA Üliõpilane: Õpperühm: Matrikli nr.: Juhendaja: Karin Rava Tallinn 2014 SISUKORD TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL........................................................................................................1 INFORMAATIKAINSTITUUT.............................................................................................................1 INFOSÜSTEEMIDE ÕPPETOOL.........................................................................................................

Informaatika → Sissejuhatus...
33 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Lühireferaat Ruper Grint

2. Rupert Grint 2.1. Isiklik elu Rupert Grint on Inglise filminäitleja. Tema täisnimi on Rupert Alexander Lloyd Grint. Rupert sündis 24. augustil 1988 aastal Harlow's, Essex's Inglismaal ning on praegu 25-aastane. Tal on vend James ja kolm õde - Georgina, Samantha ja Charlotte. Rupert on viiest lapsest vanim. Tema ema Joanne Grint on koduperenaine ning isa Nigel Grint mälestusesemete edasimüüja. Tema vanaema on pooleldi iirlane, ülejäänud pere on üleni inglased. Rupert on väga lähedane oma perega ja talle meeldis olla vanem vend. Lapsena tahtis ta saada jäätisemüüjaks, kuid elul oli tema jaoks teised plaanid varuks. (IMDb 2014) Rupert õppis Dorothy Stringeri kõrgkoolis, mis on roomakatoliku kool. Ta hakkas huvituma näitlemisest ning hakkas osa võtma koolinäidenditest. Kui ta läks edasi Richard Hale'i kooli jätkas ta näitlemisega. Näitlejakarjääri alustas ta 11

Kirjandus → Kirjandus
2 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Case teemal " Alustamine import/eksport ettevõttega"

Ma sihtisin 15% poole. Järgmisena oli tähtis, et mul oleks ainuõigused Vietnami jaoks. Minu jaoks oli tähtis, et kui ma teen rasket tööd, et rajada ettevõtet seal, siis pidin kindlustama, et see kannaks vilja. Ainuõigus kohalikule edasimüüjale oli juba järgmine mure. Mõned edasimüüjad võivad küsida ainuõiguseid, et müüa toodet välismaal. Selle jaoks aga peab saavutama miinimum taseme müüki, et saada ainuõigust. Turundus on viimane suurem teema, mida arutada. Kui edasimüüja tegeleb jaemüügiga siis see ei nõua turunduse tuge. Alternatiiviks on see, et nad võivad öelda ,, Me võtame selle toote, kui te tagate meile turunduse." Küsimus on : ,,Kes selle eest maksab?" Mina soovitan hetkel, et tuleks tagada minimaalne turunduse tugi algul jaemüügi kohtades. Rahvusvaheline reisimine: Kohtumine potensiaalsete edasimüüjatega Viimnaks on aeg reisida teise riiki ja kohtuda võimalike edasimüüjatega. Ma reisin Vietnami kohe kui ma lõpetan kooli mai kuus

Majandus → Rahvusvaheline turundus
20 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Tantalium-Tantaal

KG NE-METALLHANDEL 6. Plutoonium 1940 20,26 Zeissstr. 1 50859 Köln - SAKSAMAA Tel: +49 (2234) 400 20 - Fax: +49 (2234) 491 30 7. Kuld eKr. 19,29 map - email Tegevusala: Edasimüüja Töötajad: 11-50 8. Volfram 1783 19,26 Tulekul 9. Uraan 1789 19,05 · Tantaal kondensaatorid 10. Tantaal 1802 16,67 · Uudised · Nupuleht Uudised ja tantaalkondensaatorid

Keemia → Keemia
17 allalaadimist
thumbnail
8
odt

Majandus analüüsisõnastik, mõisted

kohal oskussõnade kui märkide ja nendega märgistavate majanduslike objektide ja mõistete vahekord (vastavalt majandussigmaatika ja majandussemantika) situatsioonianalüüs, olustikuanalüüs ­ kõigi, mingil ajahetkel valitsenud olude põhjalik analüüs; nt kauba turustamisolude analüüs, mis sisaldab üldnõudluse, marginõudluse, konkurentsi ja riikliku poliitika analüüsi SLA (service level agreement) ehk teenustaseme leping ­ osa kahepoolsest teeninduslepingust lõppkliendi, edasimüüja või partneriga, kus teenustaseme eri komponendid on defineeritud ja fikseeritud sõltuvalt sihtgrupist või konkreetsest kliendist. Nt teenuse kirjeldus, kvaliteet (kättesaadavus, teenindatavuse tase, tõrgete lubatavus), poolte kohustused ja vastutus. SOA (service oriented arhitecture)- ettevõtte arhitektuuriline stiil, kus kõik äriprotsessid on kujundatud turu ja tarbijate vajadustele. staatiline analüüs ­ samal ajahetkel eri vaatlusobjektide kohta kogutud

Majandus → Majandusanalüüs
21 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Äriplaani koostamine

Firma sisemise analüüsi ja väliskeskkonna analüüsi baasil on võimalik kokku panna ettevõtte SWOT - analüüs. 11 1.6 TURUSTAMINE Turu iseloomustus Äriidee elluviimisel on kõige tähtsamaks teguriks teadmine, kes ostavad Teie poolt pakutavat teenust või toodet. Keskmise kliendi profiili kindlaksmääramiseks on mitmeid mooduseid. Üritage koguda mõningaid põhiandmeid oma klientide kohta, nagu näiteks: · kes on Teie toote ostja: kas üksikisik, edasimüüja või ettevõte; · kui see on ettevõte, siis mida see toodab, kes on nende kliendid, kes võtab vastu otsuseid ostude tegemise kohta; · kui see on eraisik, siis tema sugu, vanuserühm, asukoht ja sissetulek; · andke arvuline hinnang oma toote (teenuse) turu suurusele; · kas tulevikus on oodata turu kasvu või kahanemist, millisel määral; · teie tulevaste klientide vajadused ja võimalused: mille alusel nad langetavad ostuotsuseid-hind, kvaliteet vm;

Majandus → Majandus
585 allalaadimist
thumbnail
26
doc

FRANTSIIS JA SELLE RAKENDAMINE KAUBANDUSES

asukoha kriteeriumid, esitama töötajate ametijuhendeid ning tegema ka näiteks reklaame ja turu-uuringuid. 2.1 Frantsiisi jagunemine Frantsiis jagatakse tooteturustus frantsiisiks ja äriformaadi frantsiisiks. Tooteturustus frantsiis on kokkulepe, mille järgi on frantsiisivõtja kohustatud välja ostma frantsiisiandja tooteid või kasutama oma toodetel nende kaubamärki. Frantsiisiandjal on antud lepingut sõlmides huvi leida igasse piirkonda tema tootega tegelema vastutustundlik edasimüüja, kes vastutaks antud kohustuste eest.Lihtne näide selleks on ülemaailmsed bensiinijaamade ketid. Äriformaadi frantsiis on kokkulepe, mille järgi ettevõtja ehk frantsiisivõtja võtab kasutusele frantsiisiandja teenuste osutamise protsessi ja kaubamärgi kasutamise 5 õiguse tervikuna. Ettevõtja hakkab etteantud kaubamärgi all oma klientidele sama teenust pakkuma. Frantsiisiandja on juba välja töötanud eduka ärikontseptsiooni ning

Majandus → Majandus
5 allalaadimist
thumbnail
10
rtf

Referaat Bullwhip Effect

· Määrata kindlaks ja soovitavalt kõrvaldada põhjus kliendi tellimuse vähendamisest või tühistamisest. · Anda müüja juhitud inventuur (VMI) teenused, mida üheskoos planeerimine inventari vajadused kliendi prognoositud lõppkasutaja nõudlus siis, jälgida tegelik nõudlus häälestada tegelik VMI tasanditel. (Märkus: VMI võib suurendada müüki ja kasumit eriti sellistes tööstusharudes, kus ostjad saavad minna alternatiivseid allikaid kui teie või teie edasimüüja stock-out). How to Forestall Bullwhip Effect? Deduce Centralized Demand Information Production and supply of goods according to the demand will help to reduce bullwhip effect. To implement this strategy, it is important to analyze the statistics of consumers who demand the particular product. For example, if the product involved is a shaving cream, it is important to estimate the number of men in a particular region who might use shaving cream

Majandus → Makroökonoomika
32 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Toiduained ja selle liigitus

Rakvere Ametikool Iseseisev töö Toiduaineteõpetus Koostas: Geili Laasberg Juhendaja: Eha Raal Esimene osa Kuivainete ladu : 1) Maasikamoos 2) Pastatooted 3) Marineeritud kurk 4) Kompotid 5) Tomatikaste 6) Karastusjoogid 7) Toiduõli Külmkapp : 1. Kapp (piimatooted) : 1) Piim 2) Kodujuust 3) Hapukoor 2. Kapp (liha ja lihatooted): 1) Jahutatud liha 2) Kanafilee 3. Kapp (värske kala): 1) Värske kala 4. Külmkamber (köögiviljad): 1) Kartul 2) Apelsinid 3) Banaanid 4) Lehtsalat 5) Porgand 6) Hiina kapsas Sügavkülmkapp : 1) Külmutatud hakkliha 2) Külmutatud marjad Teine osa 1. Lihatoode 2 tk Luha suitsutare Savvu Küleliha suitsukülg Netokaal: 110 g Ei sisalda naa...

Toit → Kokk
26 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Jäätmekäitlus

a metallpakend. Äraviskamine tähendab vallasasja kasutuselt kõrvaldamist, loobumist selle kasutusele võtmisest või kasutuseta hoidmist, kui selle kasutusele võtmine ei ole tehniliselt võimalik, majanduslikest või keskkonnakaitselistest asjaoludest tulenevalt mõistlik 2. JÄÄTMED JA JÄÄTMEKÄITLUS Jäätmekäitlus on tegevus, mis hõlmab jäätmete kogumist, jäätmevedu, taaskasutamist ja kõrvaldamist, sealhulgas vahendaja või edasimüüja tegevust. Jäätmekäitluse aluseks on Eesti keskkonnastrateegia põhimõtted ­ säästev areng, keskkonnakahjustuste ennetamine ja vältimine, keskkonnanõuete integreerimine teiste eluvaldkondade ja loodusvarade kasutamisega. Jäätmed kõrvaldatakse ja segaolmejäätmed taaskasutatakse nende tekkekohale võimalikult lähedal asuvas tehnoloogiliselt sobivas jäätmekäitluskohas, kus on tagatud inimese tervise ja keskkonna ohutus.

Haldus → Töökeskond
18 allalaadimist
thumbnail
16
pdf

GMO teadlikkus

SINDI GÜMNAASIUM GMO GMO teadlikkus Keemia uurimistöö Autor: Ruta Lindret 10.A klass Juhendaja: Heli Salundi Sindi 2008 Sisukord Sisukord 2 Sissejuhatus 3 Mis on üldse GMO? 4 GMOde kasutamine 5 GMO riskid 6 GMO'd 2005.a. maailmas 7 GMO-vabad piirkonnad 8 GMO'de tootmine 9 GMO arenduse põhisuunad 10 GMO'd Eestis 11 Uuring kauplustes 12 Analüüs GMO küsitluse põhjal 13 Kokkuvõte 15 Kasutatud kirjandus 16 2 ...

Keemia → Keemia
27 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Catweesi Turuuuring

müügieesmärgid, teenindusekülastatavuse kasv (siin hinnatakse eraldi uute klientide hulka, kes varem Catweesis teeninduses käinud), külastatavus/tehtud pakkumiste arv/pakkumiste vormistamine müügiks. Lisaks otsestele müüginumbritele tellib ettevõte iga-aastaselt EMOR vahendus automüüjate tuntuse uuringut mida viikse läbi automüüjate hulgas ja mis annab otsese indikatsiooni, kas ettevõtte panus enda kui kasvava ja areneva Honda edasimüüja töösse on piisab ja jääb ka tarbjatele silma. Küsitlus viiakse läbi kord aastas, novembri kuu lõpus. ,,Automüüjate tuntuse uuringu tutvustus" Sihtrühm ­ Eesti elanikud vanuses 15-74 aastat. Uuringu käigus kaardistati ka vastaja sotsiaal-demograafiline taust ning auto olemasolu peres ja auto juhtimise sagedus. Graafiliselt on esitatud üldtulemused (15-74 a. elanikkond ning eraldi väljatooduna autojuhid, kes juhivad autot vähemalt kord kuus).

Majandus → Turundus
80 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Majutuse eksamiküsimused/vastused

firmasisese töökorraldusega määratud antud valdkonna eest vastutama. laenuleping 13. Mida tähendab majutusettevõtte hetkevõimalus ? Toa müümine. Peab kohe müüma. Tuba ei saa 2 päeva pärast poole müüa. Kui sa selleks ööks klienti ei leia, on kahjum. Igasse müüki tuleb suhtuda täie tõsidusega. Võimalikult vara müüa võimalikult palju. Neile kellele on hotell mõeldud. Võimalikult vara raha saada. 14. Milliste dokumentide alusel toimub majutusettevõtte ja edasimüüja vaheline suhtlemine ? Hotelli ja reisibüroode reeglistliku alusel, leping tellimuskiri, hinnakiri, voucher, kinnituskiri, arve 15. Tulukeskused-müüvad tooteid, teenuseid ja kaupu külalistele 16. Tugikeskused-teenindavad tulukeskusi ja külalisi nendega otseselt vähem kokku puutudes. 17. Majutusettevõtte horisontaalne struktuur Väikehotelli näidisstruktuur. Koosneb-majutus, toitlustusüksusest. Omanik.

Turism → Majutus
52 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Turukommunikatsiooni olemus ja eesmärk

üle interneti)(Kristo Krumm materj.) Otseturundus: Otseturundus on turunduse meetod, millega sõnumid suunatakse ainult kindlale sihtgrupile. Otseturunduse tulemusi on kergem mõõta kui massikommunikatsiooni ning juhul, kui sihtgrupid on õigesti valitud, on otseturundus ka massimeediareklaamist efektiivsem. Otseturundus hõlmab otsepostitust ning telemarketingi (telefoni teel toodete turundamist). Müügiedendus: Müügiedendust defineeritakse enamasti kui turundustegevust, mis annab kliendi, edasimüüja või müüja jaoks lisaväärtust (kaks ühe hinnaga, tootega kaasneb kingitus) ning mille eesmärgiks on suurendada müügikäivet või müügitulusid (Belch 1997: 21). Personaalne müük: Personaalse müügi eelisteks muude müügimeetodite ees on, et personaalne müük võimaldab kahesuunalist kommunikatsiooni müüja ja kliendi vahel, müüja saab sõnastada müügisõnumid vastavalt vahetule kliendi tagasisidele ning olla kaasatud kliendi otsustusprotsessidesse (Belch 1997: 622, 623).

Majandus → Majandus
58 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Töövihik

pakutavat teenust või toodet. Oma klientide põhjalik tundmine võimaldab ettevõttel olla kindel, et toode vastab kõige paremini nende vajadustele. Püüdke kirjeldada kliendigruppe üldiselt ja määratleda ka arvuliselt potentsiaalsete klientide arvu ja nende jaotust erinevates gruppides. Selle alusel on võimalik hinnata, kas Teie kaubal on piisavalt võimalikke kliente, et olla edukas. 7. Keskmise kliendi profiil. 7.1. Kes on Teie toote/teenuse ostja: kas üksikisik, edasimüüja või ettevõte? 7.2. Juhul, kui tarbijaks on ettevõte , siis mida toodab ettevõte , kes Teie tooteid/teenuseid ostab? Kes võtab vastu ostuotsuse Teie toote/teenuse ostmise kohta? Alustava ettevõtja baaskoolitus. Kevad, 2008 Mainori Kõrgkool 7.3. Juhul, kui tarbijaks on eraisik, siis tema sugu, vanuserühm, asukoht, sissetulek? 7.4. Millised on Teie tulevaste klientide vajadused ja võimalused? 7.5

Majandus → Äriplaan
720 allalaadimist
thumbnail
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

kontrollimistest ja lepingute lõpetamisest. Jaotuskanalikonfliktide vältimine. · Jaotuskanali konflikt -olukord kus üks jaotuskanali lüli tunneb et teine takistab tal eesmärke saavutada. · Interneti kasutamine jaotuskanalina · Interneti abil jaotuskanalite lühendamine: · · 1. Internetis edastatakse vaid toote informatsiooni.' · Antakse edasi brändi väärtusi, võimaldatakse tarbijal anda tagasisidet ja suunatakse edasimüüja juurde. www.alecoq.ee 2. E-kaubandus usaldatakse edasimüüjale ­ suure autofirma edasimüüjad eestis näiteks. Viga võib olla see, et ei teata kes edasimüüja on ja otsitakse valedest kanalitest 3. E-kaubandusega tegeleb tootja ­ kui ostetakse hulgikogustes tooteid on lihtsam asju kontrolli all hoida. 4. E- kaubandus on suunatud kõigile soovijatele ­ intensiivse strateegia viljelejatele, sest · Annab võimaluse olla kõikjale esindatud

Majandus → Turundus
89 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun