Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"müügistrateegia" - 44 õppematerjali

müügistrateegia on siis selles, et inimesed liidetakse võrku ja õpetatakse neile kuidas nad saavad ise asju tellida (ehk nii, et neile ei pea otseselt müüma). Edasi on vaja vähem inimtegevust, mida loetakse iga ettevõtte suurimaks kuluks.
thumbnail
10
docx

KLIENDITEENINDUSESTRATEEGIA KOOSTAMINE LOGISTIKAETTEVÕTTELE

seotud finantsnaitajate analüüsiga ning seejarel parandusettepanekute tegemisega. (http://eprints.tktk.ee/1116/) Vaatame nüüd Omniva võimalusi klienditeeninduse müügitöö strateegia võimalustest. Müügitöö strateegiline liigitamine (mitteisiklik ja isiklik müük, mitteaktiivne ja aktiivne müük). Aktiivne ja passiivne müük. Müügi viisid saab jagada kaheks: aktiivne strateegia ja passiivne strateegia. Aktiivse müügistrateegia puhul keskendutakse otsesuhtlusele kliendiga. Aktiivse müügi põhimeetodid on: otsemüük, telefonimüük. Aktiivne müük sobib suuremate ja keerukamate tehingute puhul, kus klient vajab ostuotsuse langetamiseks isiklikku konsultatsiooni. Aktiivset müügistrateegiat võib kasutada näiteks juhul, kui: toode on keeruline, vaja on täiendavat selgitust või komplekteerimist (nt IT-lahendused, investeerimisteenused, raamatud), toote müük

Logistika → Logistika alused
8 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Tööpakkumine nr 2

YouAreBeautyful OÜ ootab enda meeskonnaga liituma võimekat ja inspireerivat Müügijuhti Kelle peamisteks tööülesanneteks on: Müügiosakonna töö juhtimine, müügistrateegia koostamine ja rakendamine, regulaarne klientide külastamine Põhja-Eesti piirkonnas, uute kliendisuhete loomine, olemasolevate kliendisuhete arendamine, edasimüügipakkumiste koostamine ja toodete ``sisse müümine``, vastavalt andmestikule hinnapakkumiste koostamine ja perioodiline aruandlus Nõudmised kandidaadile: Oled liider, oled algatusvõimeline ning tulemustele orienteeritud. Oskad seada prioriteete, tegevusi süsteemselt planeerida ja koordineerida

Ametid → Personalitöö
4 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Klienditeenindus logistikas

kättetoimetamisega kliendile osutatakse logistikateenust. 5.Turundus on filosoofia, mis lõimib kõik tegevused ja funktsioonid ettevõtetest kujunenud võrgustikus. Rahuldatud klienti nähakse, kui ainsat võimalust saavutada kasumit, läbimüügi kasvu ja püsima jäämist pika perioodi jooksul. Logistika- korraldada materjalide ja kaupade liikumine tarneahelates kooskõlas turundus- ja müügistrateegia ning müügiplaanidega kvaliteetsel ja efektiivsel viisil. 6.Tarneahelas on ettevõtete turundustegevus ja kaupade liikumise füüsilised protsessid üksteisega funktsionaalselt seotud ja tihedalt põimunud. On jõutud ühtsele arusaamale, et efektiivset ühendust turunduse ja logistika vahel pakubki klienditeenindus. 8.Oluline relv konkurentsivõistluses ja kujutab endast täiendavat eelist hinnakonkurentsis. 7

Logistika → Klienditeenindus logistikas
42 allalaadimist
thumbnail
2
pdf

Klienditeenindus

5. Milliseid eesmärke ja ülesandeid täidab ettevõttes turundus ja milliseid logistika? Kuidas on need valdkonnad omavahel seotud? Turundus on filosoofia, mis lõimib kõik tegevused ja funktsioonid ettevõtetest kujunenud võrgustikus. eesmärk on saavutada rahuldatud kliendi pealt kasumit, läbimüügi kasvu ja kliendi püsima jäämist pika perioodi jooksul. logistika ülesanne on korraldada materjalide ja kaupade liikumine tarneahelates kooskõlas turundus- ja müügistrateegia ning müügiplaanidega kvaliteetsel ja efektiivsel viisil. 6. Miks on klienditeeninduse protsess osaliselt turundus- ja osaliselt logistikaprotsess? Klienditeenindusel on otsene mõju ettevõtte turuosale, logistikakulude tasemele. tarneahelas on ettevõtete turundustegevus ja kaupade liikumise füüsilised protsessid Üksteisega funktsionaalselt seotud ja tihedalt põimunud. on jõutud ühtsele arusaamale, et efektiivset ühendust turunduse ja logistika vahel pakubki klienditeenindus. 7

Majandus → Klienditeenindus
13 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Müügistrateegiad ettevõttes

6. hindav ja üleolev pilk ja väljendused. Millises keeles alustada? Kui on teada, kes on teie klient, kust ta tuleb ja millist keelt ta räägib, siis alustage kohe suhtlemist kliendile kõige paremini mõistetaval viisil. Kui te ei tea, millist keelt räägib klient, siis alustage temaga suhtlemist eesti keeles TERE! Edasine suhtlemiskeel valige kliendi vastuse põhjal! Vajadusel täpsustage sobiv suhtlemiskeel. 2. Müügistrateegiad ettevõttes Müügistrateegia on siis selles, et inimesed liidetakse võrku ja õpetatakse neile kuidas nad saavad ise asju tellida (ehk nii, et neile ei pea otseselt müüma). Edasi on vaja vähem inimtegevust, mida loetakse iga ettevõtte suurimaks kuluks. Klient teeb ise osa tööst ära tutvudes toodetega ning pannes kokku tellimuse müüja firma koduleheküljel. Tavaliselt on esmane otsus müügistrateegia loomisel see, kas luuakse oma müügimeeskond, kes

Majandus → Klienditeenindus
170 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Motivatsioonikiri

Hindan Teie poolt pakutavat ametikohta heaks väljakutseks - töötada ennast üles valdkonnas, kus konkurents ei ole veel väga kõrge ja klientide sihtrühmad alles kujunemas. Usun, et suudaksin rakendades oma seniseid teadmisi ja kogemusi luua Teie ettevõttele olulist lisaväärtust ning seeläbi ka ise õppida ja areneda. Olen eelnevalt tutvunud Teie tootevalikuga ja leian, et asjatundlik müügistrateegia tagaks Teile ootuspärase müügiedu. Kirjale on lisatud ka minu CV, mis võiks Teile huvi pakkuda. Olen meeleldi nõus vastama täiendavatele küsimustele Teile sobival ajal. Lugupidamisega, Mari Tamm

Ühiskond → Kodanikuõpetus
299 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Ärisaladus

ärisaladust, kui selles on töölepingus kokku lepitud. Ärisaladuse definitsioon sisaldub konkurentsiseaduses. Ärisaladuseks on teave ettevõtja äritegevuse kohta, mille avaldamine teistele isikutele võib selle ettevõtja huve kahjustada, eelkõige oskusteavet puudutav tehniline ja finantsteave ning teave kulude hindamise metoodika, tootmissaladuste ja -protsesside, tarneallikate, ostu-müügi mahtude, turuosade, klientide ja edasimüüjate, turundusplaanide, kulu- ja hinnastruktuuride ning müügistrateegia kohta. Esiteks peab ärisaladusena käsitletav teave olema seotud ettevõtja äritegevusega, sest reeglina vaid äritegevusega seonduva teabe konkurentidele avaldamine võib kahjustada ettevõtja huve ja luua põhjendamatuid konkurentsieeliseid teistele ettevõtjatele. Ärisaladusel on ettevõtja jaoks majanduslik väärtus, mis seisneb ka selles, et ärisaladus ei ole konkurentidele teada. Ärisaladuse puhul on tegemist teabega, mis garanteerib antud ettevõtja

Majandus → Ettevõtlus
14 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Kas Eestis on võimalik saada ajalehepoisist miljonäriks?

Kas Eestis on võimalik saada ajalehepoisist miljonäriks? Võrreldes Eestit Ameerika Ühendriikidega, jääb selle pisikese Põhja- Euroopa riigi pindala 217 ning rahvaarv 231 korda alla ühele maailma suurimale ning võimalusterohkeimale riigile. Suures riigis on palju eeliseid- seal liigub rohkem raha- palgad on suuremad, lihtsam on leida toetajaid ning mõttekaaslasi ja nõudlus erinevate teenuste ning kaupade järele on samuti suurem. Teisest küljest on raskem ennast teostada ning ka konkurents on tugevam. Ometi on just Ameerikast tulnud ütlus- ''Ajalehepoisist miljonäriks''. Kas ka nii väikesest riigis, nagu Eesti, on võimalik see ameerikalik ütlus tegelikkuseks teha? Suured ideed nõuavad tohutut tahtejõudu ning enesekindlust. Kõige aluseks on inimese usk oma mõtetesse ning järjepidevus. Sul võib olla hea idee ning algkapital selle teostamiseks, kuid peab olema ka usk sellesse, mille nimel vaeva näed. Alustades noorena ...

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
43 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Kinnisvara turundus

müügiosakond. Müügiosakonna juhataja tunneb hästi müügimeetodeid. Osakonnas töötab kaks müüjat, kes on palgatöölised. Müük alustatakse ehitustegevuse alguses ja lõppperioodil kasutatakse vahendajate teenust. Turunduskommunikatsioonikanalite valikul on kasutatud integreerimismeetodeid, mis suure kiirusega hõlmavad sihtturgu (klassikaline meediareklaam ja multimeediakanalid) ja tagasiside saamiseks on oluline osalemine messidel ja näitustel, kliendipäevadekorraldamine. Müügistrateegia plaanis on teha spetsiaalseid kingitusi erinevatele firmadele ja nende töötajale, kes võivad olla kasulikud antud projekti arendamisel ja müümisel. Projekti arendaja tegutseb ratsutamise spordi sponsorlusega ja selline tegevus on kooskõlastatud antud objekti ostja sihtrühmaga. 6.1. Sihtrühma kirjeldus Valitud objekti sihtrühma kuluvad inimesed, kelle sissetulek on kõrgem kui keskmine. Sellesse sihtrühma kuluvad üksikud noored spetsialistid või noored perekonnad, kes ei

Majandus → Turundus
69 allalaadimist
thumbnail
9
doc

äriplaan - OÜ MERILIN DESIGNS

OÜ MERILIN DESIGNS ÄRIPLAAN SISUKORD 1.0 TEGEVJUHI KOKKUVÕTE 1.1 ÄRIPLAANI EESMÄRK 1.2 ETTEVÕTTE MISSIOON, VISIOON 1.3 EDU VÕTMEFAKTORID 1.4 FINANTSVAJADUSE JA -OLUKORRA KIRJELDUS 2.0 ÜLEVAADE ETTEVÕTTEST 2.1 OMANIKUD JA JUHID 2.2 ETTEVÕTTE AJALUGU JA ÜLEVAADE TEGEVUSKOMPLEKSIST 2.3 ÜLEVAADE INVESTEERINGUTEST JA FINANTSEERIMISALLIKATEST 3.0 TOOTED JA TEENUSED 3.1 TOODETE JA TEENUSTE KIRJELDUS 3.2 KOOSTÖÖPARTNERID JA -TARNIJAD 3.3 TULEVIKU TOOTED JA TEENUSED 4.0 TURUANALÜÜS 4.1 TURUSEGMENDID 4.2 SIHTTURU (SEGMENDI) STRATEEGIA 4.2.1 Sihtturu vajadused, ostuotsuse mõjutajad 4.2.2 Sihtturu kasvutempo 4.3 PEAMISED KONKURENDID 4.4 OHUD, RISKID, VÕIMALUSED 5.0 MÜÜGI- JA TURUNDUSPLAAN 5.1 ETTEVÕTTE KONKURENTSIEELISED 5.2 TURUNDUSSTRATEEGIA 5.2.1 Ettevõtte toodete ja teenuste positsioneerimine 5.2.2 Hinnastrateegia 5.2.3 Promotsioonistrateegia 5.3 MÜÜGISTRATEEGIA 5.3.1 Müügiprognoos 5.3.2 Müügiorganisatsioon 6.0 TEOSTUSE PLAAN 6.1 PEAMIS...

Majandus → Ettevõttlus
431 allalaadimist
thumbnail
24
doc

Ariplaan - F

.....18 Majandustegevuse käigus tekkivad kulud.......................................................................... 18 8.5 Rahavoog (esimene aasta kuude lõikes)......................................................................20 9. RISKIKÄSITLUS ........................................................................................................... 24 9.1 Nõudluse langus, millest tulenevalt langevad hinnad................................................. 24 9.2 Planeeritud müügistrateegia ei toimi...........................................................................24 9.3 Projekteeritud tootmisvõimsuse saavutamine nõuab rohkem ressursse......................24 9.4 Allhanke probleemid (pankrott, hinnad tõusevad)......................................................24 9.5 Kliendid ei täida lepingukohustusi..............................................................................24 4 1

Majandus → Ettevõtlus ja väikeettevõtte...
232 allalaadimist
thumbnail
26
docx

Müük ja müügitehnikad

Viimased eeldasid toodete vastastikusest müümisest loobumist ja tähelepanu suunamist suhete ning koostöö arendamisele, sealhulgas ka partnerlusel põhinevate müügiprintsiipide väljatöötamisele. 4. Müügitöö liigitamine (isiklik ja mitteisiklik müük, aktiivne ja mitteaktiivne müük) Aktiivne ja passiivne müük Müügi lähenemisviisid saab jagada kaheks: • aktiivne strateegia • passiivne strateegia. Aktiivse müügistrateegia puhul keskendutakse otsesuhtlusele kliendiga. Aktiivse müügi põhimeetodid on: • otsemüük • telefonimüük. Aktiivne müük sobib suuremate ja keerukamate tehingute puhul, kus klient vajab ostuotsuse langetamiseks isiklikku konsultatsiooni. Aktiivset müügistrateegiat võib kasutada näiteks juhul, kui: • toode on keeruline, vaja on täiendavat selgitust või komplekteerimist (nt IT-lahendused, investeerimisteenused, raamatud)

Majandus → Müügitöö alused
95 allalaadimist
thumbnail
4
pdf

Klienditeekonna analüüs

Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Ärijuhtimine Klienditeekonna analüüs Tallinn 2011 Oma veebileheküljel kirjeldab elektroonikapood KLICK EESTI AS end järgmiselt: Digikaupade jaekett Klick tegutseb eesti turul juba aastast 1996. Kuni septembrini 2008 oli meie kaubamärgiks K-Arvutisalong. Digikaupade jaekaubanduses oleme täna Eestis üks suuremaid ja sülearvutite turul on Klick'il turuliidri positsioon. Meie tootevalikus on esindatud vaid parimad digikaupade brändid: HP, Sony, Dell, Samsung, LG, Olympus, Canon, Nikon jt. Põhjuseks nende toodete parem sobivus klientide ootustega ning laitmatu kvaliteet. Klick on esindatud kokku 19 poega peaaegu kõikides Eestimaa suuremates linnades parimates kaubanduskeskustes. Meie missiooniks on olla parim digikaupade ostukoht jaekaubanduses ja internetis! KLICK jaeketi reputatsioon ei ole rahva seas just kõige parem ja selle põhjuste ning allikatega me käeso...

Majandus → Klienditeenindus
126 allalaadimist
thumbnail
14
odt

Kordamisküsimused – muutused ühiskonnas ja maailmamajanduses

Miks on hõive kergetööstusharudes märgatavalt vähenenud, kuid arengumaades oluliselt kasvanud? Arenenud maades on tööjõud kallis, palju tööstust automatiseeritud, toodetakse moetoodangut. Arengumaades on tööjõudu piisavalt ning see on odav, tooraine o olemas ning sinna on koondunud tööjõumahukad harud. Masstoodang on põhiline. 31.Missugused tootmis- ja müügistrateegiad võiksid tagada Eesti rõivatööstusele edu? Tootmine Müügistrateegia rõivaste disainile tuleb tuleb leida uusi sihtturge pöörata tähelepanu (mitte reklaami efektiivsust tuleks ainult töörõivad) tõsta suurendada investeeringuid ja luua tootele kliendibaas rekonstrueerida vanad (klient on kuningas) tööstushooned tagada toote kättesaadavus investeerida masinatesse tõsta tööjõu oskusteavet kasutada rohkem looduslikke tooraineid

Geograafia → Inimgeograafia
70 allalaadimist
thumbnail
10
doc

E-tarbija

SISSEJUHATUS Käesoleva töö teemaks on elekroonse ostukeskkonna mõju tarbijate käitumisele. Töö eesmärgiks on ühendada ilmselt erinevad ja veel omavahel mitte ühendatud uuringute valdkonnad ning esitada integreeritud e-tarbijakäitumismudel. Samuti on töö eesmärgiks motiveerida uurima seni veel avastamata selle alast e-tarbijakäitumist. E-tarbijakäitumise uurimistöö põhjuseks on e-kaubanduse aina suurenev osatähtsus. Eriti oluline on see sellepärast, et majanduslanguse ajal e-tarbimine kasvas samas kui tavatarbimine oli paigal või vähenes. Varasematest e-tarbijakäitumise uurimustöödest selgub, et e-tarbijad lähtusid ostuotsustel peamiselt funktsionaalsusest ja praktilisusest. Tüüpiliste nn innovaatoritena kaldusid e-tarbijad olema haritud, majanduslikult heal järjel ja enamasti mehed. Ehk siis eeldati, et e-tarbija erineb tavalisest traditsioonilisest tarbijast. Hiljutised uuringud lubavad aga kahelda selles. Jayawardhena ...

Majandus → Makroökonoomika
22 allalaadimist
thumbnail
16
doc

CV online

Hindan Teie poolt pakutavat ametikohta heaks väljakutseks - töötada ennast üles valdkonnas, kus konkurents ei ole veel väga kõrge ja klientide sihtrühmad alles kujunemas. Usun, et suudaksin rakendades oma seniseid teadmisi ja kogemusi luua Teie ettevõttele olulist lisaväärtust ning seeläbi ka ise õppida ja areneda. Olen eelnevalt tutvunud Teie tootevalikuga ja leian, et asjatundlik müügistrateegia tagaks Teile ootuspärase müügiedu. Kirjale on lisatud ka minu CV, mis võiks Teile huvi pakkuda. Olen meeleldi nõus vastama täiendavatele küsimustele Teile sobival ajal. Lugupidamisega, Mari Tamm Dokument on koostatud CV-Online`i poolt Allikas: CV-Online – karjäärikeskus – vajalikud dokumendid.

Muu → Ainetöö
9 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Finantsjuhtimise KORDAMISKÜSIMUSED

võlgnevuste sissenõudmise korraldamisel. 1. Millistest komponentidest koosneb kasum finantsinvesteeringult? 22 Loetle finantsinvesteeringute riskid;ÄFLITI Süsteemiväline risk – on seotud konkreetse investeeringuga. Näiteks ettevõtte, millesse investeeriti (soetati aktsiaid), pankrotistub. Üldjuhul ei ole see seotud majandusharu või kogu majanduse kriisiga. Selle riski allikateks võivad olla juhtimisvead, ebaõige turundus- või müügistrateegia. Süsteemivälise riski alla kuuluvad äririsk, likviidsusrisk ja finantsrisk.  äririsk – investeerimisobjekti üldise iseloomuga ja konkreetse ettevõtte tegevust mõjutavad ja tegevusele iseloomulike probleemidega risk. Selle riski tekkimine on seotud nõudluse, toorainete hindade, tehnoloogiate jne muutustega;  finantsrisk – kui investeerimisobjektilt saadud rahavood ei ole

Majandus → Finantsjuhtimine
96 allalaadimist
thumbnail
18
pdf

Äriplaan

Amortisatsioon 0 0 0 0 0 0 Kulud kokku 36 692 60 489 70 297 90 694 117 850 133 408 Kuukasum -332 -13 129 6 423 2 386 20 750 25 092 Jaotamata kasum -332 -13 461 -7 038 -4 652 16 098 41 190 3.5. Riskikäsitlus 1.1. Nõudluse langus, millest tulenevalt langevad hinnad. 1.2. Planeeritud müügistrateegia ei toimi. 1.3. Laenu tagastamise tähtajad. 1.4. Projekteeritud tootmisvõimsuse saavutamine nõuab rohkem ressursse. 1.5. Klimaatilised tingimused. 1.6. Allhanke probleemid (pankrott, hinnad tõusevad). 1.7. Kliendid ei täida lepingukohustusi. 1.8. Võõrkapitali ei õnnestu kaasata 1.9. muud ettevõtlusega seotud riskid. Lisad Käivitusprogramm Laenugraafikud Asutamisdokumendid. Sõlmitud lepingud. Reklaambukletid.

Majandus → Majandus
40 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Eesti kaubamärgid

AS Nõo Lihatööstus asutati 25. mail 1992. aastal. Esimene toodang valmis 1. augustil 1992 ning päevas toodeti 100 kg Nõo rulaadi. Aastatel 1993-1995 täiustati ja remonditi pidevalt tootmisruume. 1994. aasta jaanuarist 1995. aasta juulini viidi 40% toodangust Venemaale ning seetõttu tekkis vajadus laiendada tootmispinda - ehitati uus toodete hoiuruum ja väljastusruum. Ehitustööd valmisid 1995. aasta augustis, kuid samal ajal suleti Venemaa piir ning ettevõttel tuli kavandada uus müügistrateegia. Sama aasta septembrist arendati üle- eestiline müügivõrk, peatähelepanu suunati Tallinna linnale. 1.detsembril 1999.a võeti kasutusele uus kaubamärk Lihavürst. 1999.aasta alguses ehitati uus valmistoodangu viilutus- ja pakendusosakond, hoiu- ja väljastusruumid ning investeeriti uutesse seadmetesse, mille tulemusel sai ettevõte vabariigi veterinaarameti poolt uue tegevusloa. 11. septembril 2002. aastal avas Nõo Lihatööstus oma uue 1000 ruutmeetri suuruse

Majandus → Kaubandus ökonoomika
76 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Majanduse konspekt

Agraarpoliitika struktuur Agraarpoliitika esimeseks pooluseks on soovid ja taotlused, missugune peaks põllumajandus olema, milliseid funktsioone täitma ja millisel tasemel peaksid elama nende funktsioonide täitjad, s.o põllumajanduse enda ja põllumajanduse sidusalade töötajad. Agrp esimest poolust mõjutavad mitmesugused huvirühmad, milleks võivad olla valitsus, erakonnad, rahvakihid, kuni teadlaskoolkondade,-rühmade ja huviseltideni välja. Agr teiseks pooluseks on soovide ja taotluste täitmise abinõud ja vahendid. Siia kuuluvad seadused, õigusnormid, maksu ja krediidipoliitika kuni haridus-, teadus-, nõustamis-, arendus- ja ühistegevuspoliitikani. Agr teine poolus ei saa toimida otstarbekalt, kui ei ole selged soovid, millises suunas peaks põllumajandus arenema. Ja vastupidi, agr esimene poolus jääb nii öelda õhku rippuma, kui on küll selge, kuhu soovitakse välja jõuda, kuid puuduvad seaduslikud mehhanismid ja majandushoovad soovide täi...

Majandus → Majandus
38 allalaadimist
thumbnail
7
odt

Intellektuaalne omand ja andmekaitse eksam

Eesti konkurentsiseaduse kohaselt loetakse ärisaladuseks niisugune teave ettevõtja äritegevuse kohta, mille avaldamine teistele isikutele võib selle ettevõtja huve kahjustada, eelkõige oskusteavet puudutav tehniline ja finantsteave ning teave kulude hindamise metoodika, tootmissaladuste ja -protsesside, tarneallikate, ostu-müügi mahtude, turuosade, klientide ja edasimüüjate, turundusplaanide, kulu- ja hinnastruktuuride ning müügistrateegia kohta. 12. IO ja lepinguõigus: lepingute sõlmimise üldpõhimõtted, IO õiguste automaatne/lepinguline üleminek Üldreegel: kõik IO-d puudutavad lepingud peavad olema kirjalikud. Litsentsilepinguga annab üks isik (litsentsiandja) teisele isikule (litsentsisaaja) õiguse teostada intellektuaalsest varast tulenevaid õigusi kokkulepitud ulatuses ja kokkulepitud territooriumil, litsentsisaaja aga kohustub maksma selle eest tasu (litsentsitasu)

Õigus → Intellektuaalne omand ja...
200 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Finantsjuhtimise kordamisküsimused vastustega

Kordamisküsimused 1. Selgitada finantsjuhtimise mõistet; Finantsjuhtimise kui teadusharu tegelikuks tekkeajaks võib lugeda 1960.­70. aastaid, mil töötati välja paljud praegusel ajal olulised seisukohad. Eestis on kaasaegset rahandusteooriat alates 1990. aastatest (professorid V. Raudsepp, U. Mereste). Kaasaegne finantsjuhtimine on integreeritud õppeaine, milles on omavahel seotud: _ finantsarvestus; _ investeeringud; _ juhtimisteooria; _ statistika jne. Finantsjuhtimine e. rahaliste ressursside juhtimine on majandussubjekti rahaliste ressurssidega kindlustamine, nende ratsionaalne suunamine ja kasutamine. Finantsjuhtimine kajastab majandussubjekti rahaliste allikate moodustamise ja kasutamise ning rahaliste tehingutega seonduvaid suhteid. Finantsjuhtimise eesmärgiks on tagada majandussubjekti jätkusuutlik areng, milleks tuleb tagada optimaalne kasum, minimeerida kulusid, hoiduda finantsraskustest ja pankrotist. (finantsjuhtimine vaata...

Kategooriata →
247 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Äriplaan

4.5.3. Juhtimisstruktuur (skeem) Tegevjuht Raamatupidaja Müügijuht Müügijuht 4.6. SWOT analüüs Tugevad küljed Nõrgad küljed Paindlikkus väikeettevõttena Tundmatus turul Info kättesaadavus Finantsteadmised Odavus Mitmekülgne reklaami- ja müügistrateegia Majanduslikult tasuv Võimalused Ohud Nõudluse kasv tulevikus Konkurentide lisandumine Elatustaseme tõus Turg ei laienegi Energiasääst Kommunaalkulude ning üüri tõusmine Inflatsioon 9 4

Majandus → Äritegevuse alused
1298 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Ostujuhtimise põhikursus

1. Ärisaladus- Ärisaladuseks loetakse niisugune teave ettevõtja äritegevuse kohta, mille avaldamine teistele isikutele võib selle ettevõtja huve kahjustada, eelkõige oskusteavet puudutav tehniline ja finantsteave ning teave kulude hindamise metoodika, tootmissaladuste ja protsesside, tarneallikate, ostu-müügi mahtude, turuosade, klientide ja edasimüüjate, turundusplaanide, kulu- ja hinnastruktuuride ning müügistrateegia kohta. iii. Logistikaaudit, selle põhimõtete kasutamine ostustrateegia auditeerimisel- Ettevõtte logistikasüsteemis valitseva olukorra määratlemine. ­ Tähtsaimaks ülesandeks on ettevõtte äriprotsessi ja kõikide logistika protsesside analüüs ning visualiseerimine. Äriprotsess algab kliendi vajadusega ning lõpeb kliendi vajaduste täitmisega. Audit eelneb reeglina uute eesmärkide püstitamisele

Majandus → Otsustusprotsessi alused
51 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Kinnisvaraturunduse kodutöö

klientidele. Elamurajooni ümbritsev suur hoonestamata maaala võimaldab loota selle edasisele arendamistegevusele ning infrastruktuuri laiendamisele tulevikus. Kahjuks need ohud, mis tulenevad väliskeskkonnast, asuvad väljaspool arendaja mõjusfääri. Peamiseteks ohtudeks jäävad juba pikka aega püsiv majanduse ebastabiilsus/ebamäärasus ning sellest tulenev töötus ja langevad palgad. MÜÜGITOETUS Selge ning kindel müügistrateegia on väga oluline punkt kogu kinnisvaraarendusprojekti turunduses. Vana-Kuuli 1 müügitoetuseks kasutatavad tegevused:  Reklaam ajalehtedes  Reklaam internetis, uudiskirjade laialisaatmine olemasolevate ning potentsialsetele (huvitatud) klientidele  Kliendipäevad (valmimise etapil ka näidiskorterite eksponeerimine)  Reklaam raadioeetris  Brošüürid, trükimaterjaalid  Otsene reklaam – esindajalt kliendile

Majandus → Turundus
16 allalaadimist
thumbnail
26
doc

Klienditeenindus kui logistika oluline protsess

5. Milliseid eesmärke ja ülesandeid täidab ettevõttes turundus ja milliseid logistika? Kuidas on need valdkonnad omavahel seotud? Turundus on filosoofia, mis lõimib kõik tegevused ja funktsioonid ettevõtetest kujunenud võrgustikus. Eesmärk on saavutada rahuldatud kliendi pealt kasumit, läbimüügi kasvu ja kliendi püsima jäämist pika perioodi jooksul. Logistika ülesanne on korraldada materjalide ja kaupade liikumine tarneahelates kooskõlas turundus-ja müügistrateegia ning müügiplaanidega kvaliteetsel ja efektiivsel viisil. 6. Miks on klienditeeninduse protsess osaliselt turundus- ja osaliselt logistikaprotsess? Klienditeenindusel on otsene mõju ettevõtte turuosale, logistikakulude tasemele. Tarneahelas on ettevõtete turundustegevus ja kaupade liikumise füüsilised protsessid üksteisega funktsionaalselt seotud ja tihedalt põimunud. On jõutud ühtsele arusaamale, et efektiivset ühendust turunduse ja logistika vahel pakubki klienditeenindus. 7

Logistika → Klienditeenindus logistikas
131 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Kinnisvaraturundus konspekt eksamiks

Toompark Kinnisvaraarendus on tegevus, mille kaudu kinnistu väärtus tõuseb. Väärtuse tõstmine. Sageli kaasneb kinnisvara arendamisega ka ehitustegevus. Kinnisvara arendusprojekti turunduse eesmärk on tarbija vajaduste rahuldamise kaudu aidata kaasa maksimaalse kasumi saavutamisele projekti realiseerimiselt. Kinnisvaraarenduse võib jagada: - Maa arendusprojektid. Näiteks buumi ajal põllumaa, kuhu tehti detailplaneering. - Ehitusprojektid · Ehitamine · Renoveerimine Arenduse kulud on: - Maa hind (sõltub ostukuludest) - Planeering (kas detailplaneering on olemas või tuleb koostada) - Infrastruktuur - Ehitushind (ehitus on kõige kapitalimahukam) - Finantseerimiskulud (laenuintress, lepingutasud, riigilõivud jm) - Müügikulud Arenduse protsess: turundus peaks käima läbi kogu arendusprotsessi (Milline toode? Kuidas hinnastada? Kuidas müüki toetada?). Turundus peab olema seotud arendusprotsessiga ...

Majandus → Kinnisvara hindamine
65 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Mõjustamisepsühholoogia eksami konspekt

saavutamise eest vastutuse tundmine) pakub inimesele rohkem rahulolu ning seetõttu on inimene ka tulevikus sarnaste lepetega nõustuma. 6 Kaitse vastastikkuse reegli vastu Kõigepealt tuleb selgeks teha, kas kingi andja teeb seda heast südamest või tahab sind ära kasutada. Kui oled aru saanud, et keegi kasutab su peal vastastikkuse reeglit, tuleb olukord enda jaoks ümber mõelda-õigustatud on teenega tasumine teene, mmitte müügistrateegia eest. III PEATÜKK. Kohustumine ja järjekindlus Kohustumine ja järjekindlus on tingimata üks hea inimeste omadus, sest see tähendab, et inimene on kohusetundlik ja viib enamus oma töid lõpuni. Kuid samas seob selline järjekindlus inimest algatatud asjaga ja tekitab inimeses kohustustunde mingi asi ka lõpuni viia. Järjekindlust saab ära kasutada järjest suuremate palvete esitamisega inimesele, alustades väikesest seemnest. Ja kuna inimene on mingi asjaga juba alustanud

Psühholoogia → Mõjustamisepsühholoogia
96 allalaadimist
thumbnail
46
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

Järvamaa Kutsehariduskeskus Turunduse alused VASTUSED KORDAMISKÜSIMUSTELE Paide 2014 Sisukord Sisukord...................................................................................................................... 2 1.Turunduse olemus.................................................................................................... 3 2.Turunduskeskkond................................................................................................... 8 3.Toode ja kaubamärk............................................................................................... 10 4.Ostukäitumine....................................................................................................... 13 5.Turu segmenteerimine........................................................................................... 14 6.Turundusuuringud...................................................................................

Majandus → Turundus
51 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Kaubamärkide referaat

Kaup. Nõo tooteid valmistatakse Tartumaal Nõo vallas. 8.1 Ajalugu AS Nõo Lihatööstus asutati 1992 aastal. 1. augustil 1992 aastal valmis esimene toodang , kus päevas toodeti 100 kg Nõo rulaadi. Esimene kauplus avati Tartus, kui tootega kaubeldi ka turgudel. Aastatel 1993-1995 laiendati pidevalt tööruume ning nendel aastatel viidi 40% toodangust Venemaale. Kuid kui Venemaa sulges oma piirid pidi Nõo välja töötama uue müügistrateegia. 1996 aastal oli AS Nõol 18miljoni kroonine aastakäive ning sigade tapamaju ehitati pidevalt juurde. 1999 aastal võttis Nõo kasutusele uue kaubamärgi nimega Lihavürst. 2002 aastal sai Nõo endale Tunnustatud Eesti Maitse märgi ning liitus Eesti Lihatöötlejate Assotsiatsiooniga(ELA). 2006 aastal oli Nõu käive juba nii suur, et alustati oma toodangu eksportimist Lätti ning 2008.aastal moodustas see eksport juba 15%. 2009-

Toit → Toidukaubandus
111 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Äriplaan "Tasuta Asjad" ettevõtluse kursuse ning Mektory konkursi jaoks

Meie äri on üles ehitatud aga projektipõhistele tellimustele ­ t-särke lastakse välja teatud aja tagant. Kui mõnel korral peaks madala nõudluse tõttu t-särk jääma välja laskmata, siis ei tekita see meie ettevõttele finantsilisi raskusi, sest ettevõttel puuduvad igasugused püsikulud. Seega kui nõudlus peaks langema nii madalale, et me ei suuda vastavalt oma kasumiootustele t-särkidele reklaami müüa, siis jääb lihtsalt t-särk seekord välja laskmata. 9.2. Planeeritud müügistrateegia ei toimi. Esimeseks müügistrateegiaks oleks võtta ise otse ettevõtetega ühendust ja müüa neile reklaami. Kui see ei peaks õnnestuma, siis kasutaksime alternatiivset varianti ­ pöörduksime reklaamibüroode poole, kes hangiksid meile ettevõtted, kes on meielt huvitatud reklaami ostmisest. 9.3. Laenude ja muu võõrkapitali, tootmisvõimsustega ning klimaatiliste tingimustega seotud riskid

Majandus → Ärilogistika
76 allalaadimist
thumbnail
26
docx

Lepinguõigus kordamisküsimused

Vastavalt Konkurentsiseadusele loetakse ärisaladuseks niisugust teavet ettevõtja äritegevuse kohta, mille avaldamine teistele isikutele võib selle ettevõtja huve kahjustada. Eelkõige oskusteavet puudutav tehniline ja finantsteave ning teave kulude hindamise metoodika, tootmissaladuste ja -protsesside, tarneallikate, ostu-müügi mahtude, turuosade, klientide ja edasimüüjate, turundusplaanide, kulu- ja hinnastruktuuride ning müügistrateegia kohta. 45. Mis on frantsiisileping ja selle sisu? Frantsiis on juriidiline ärikokkulepe, mille järgi frantsiisivõtja saab frantsiisiandja antud tingimustel õiguse kasutada frantsiisiandja ärikontseptsiooni ja tema kaubamärki. Frantsiisi puhul võtab juba toimiva äriidee üle uude keskkonda mõni teine ettevõte. Frantsiisi alla võivad kuuluda nii ärinimi, kaubamärk, tootmistehnoloogia, müügi- ja esindusõigus kui ka väljaõppemetoodika.

Õigus → Lepinguõigus
145 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Ettevõtlus

8.8. Konkurents (võib esitada võrdlustabeli konkurentidega). 9. Finantsarvestused (vt. ptk. 8 "Rajatava ettevõtte finantsplaanid") 1.1. Vajaliku stardiakapitali hinnang. 1.2. Investeeringute allikad. 1.3. Bilanss. 1.4. Tulude ja kulude aruanne. 1.5. Kassavoog. 1.6. Kasumi-kahjumi läve arvutus (soovitavalt erinevate eelduste korral). 10. Riskikäsitlus (vt lisa 7) 10.1. Nõudluse langus, millest tulenevalt langevad hinnad. 10.2. Planeeritud müügistrateegia ei toimi. 10.3. Laenu tagastamise tähtajad. 10.4. Projekteeritud tootmisvõimsuse saavutamine nõuab rohkem ressursse. 10.5. Klimaatilised tingimused. 10.6. Allhanke probleemid (pankrott, hinnad tõusevad). 10.7. Kliendid ei täida lepingukohustusi. 10.8. Võõrkapitali ei õnnestu kaasata 10.9. muud ettevõtlusega seotud riskid. 11. Muud (lisad) 11.1. Asutamisdokumendid. 11.2. Sõlmitud lepingud. 11.3. Reklaambukletid.

Majandus → Ettevõtlus
351 allalaadimist
thumbnail
35
doc

Töölepingu seadus

Konkurentsiseaduse (mis küll ei reguleeri suhteid tööjõuturul) § 63 määratleb ärisaladusena niisugust teavet ettevõtja äritegevuse kohta, mille avaldamine teistele isikutele võib selle ettevõtja huve kahjustada, eelkõige oskusteavet puudutav tehniline ja finantsteave ning teave kulude hindamise metoodika, tootmissaladuste ja -protsesside, tarneallikate, ostu-müügi mahtude, turuosade, klientide ja edasimüüjate, turundusplaanide, kulu- ja hinnastruktuuride ning müügistrateegia kohta. Ärisaladus ei ole avalikustamisele kuuluv või avalikustatud teave. Seega on tööandja otsustada, mis on tema äri- ja tootmissaladus, st millist tootmisprotsesse, arvutiprogramme, müüki jms puudutavat informatsiooni peab ta vajalikuks saladuses hoida. Kindlasti ei ole ärisaladus igasugune tööandja tegevust puudutav informatsioon. Ärisaladuse määratlemisel tuleks lähtuda teatud kriteeriumitest - saladuseks on informatsioon, mis ei ole

Majandus → Majandus
105 allalaadimist
thumbnail
51
pdf

Turundusplaani koostamise juhend

Plaani osa plaani osadele... (kommentaarid) Annab sisendeid ja on kontrollnimestik kõikide plaani osade SWOT-analüüs kirjutamiseks Hinnatase ja hinnakujundus, eesmärgid; Klientide segmenteerimine konkurentsianalüüs, müügieesmärkide tabel, turundus- ja müügistrateegia, turundusmeetmed, finantsprognoosid Visioon, müügieesmärkide tabel; turundusprogramm, (Strateegilised) eesmärgid tegevuskava, taotlusvorm Olemasolevate ja loodavate Eesmärgid, müügieesmärgid, taotlusvorm toodete/teenuste kirjeldus Turundusprogramm (ehk Tegevuskava, turundus- ja müügistrateegia, taotlusvorm -meetmed)

Muu → Ainetöö
176 allalaadimist
thumbnail
82
pdf

Funktsionaalsed signaaliprotsessorid

arv, mitte tema loogiliste plokkide ja ühenduste arv. Seega ei pruugi hinna mõttes loogiline tihedus olla probleemiks. Toomas Ruuben. TTÜ Raadio ja sidetehnika 18 instituut. 9 Kaks Suuremat FPGA-de tootjat Nimi Xilinx Altera Asutatud 1984 Müügistrateegia "Tühi lint" PC lisakomponent Müügisegment Telecom ja Prof AV seadmed Käive 1843M 1290M Kasum 350M 323M Töötajaid 3353 2600 Toomas Ruuben. TTÜ Raadio ja sidetehnika 19 instituut. FPGA võrreldes tavaprotsessoriga

Informaatika → Funktsionaalsed...
47 allalaadimist
thumbnail
43
docx

Uue toote tasuvuse analüüs - lõputöö

rahvusvahelistele turgudele, tegevuskeskkonna muutustega on suurenenud kuluarvestuse tähtsus juhtimisarvestuse jaoks. Kulujuhtimissüsteem on kulu- ja juhtimisarvestuse, reguleerimise ja aruandluse süsteem, mille abil pidevalt identifitseeritakse ning jälgitakse ettevõtte toimimist ning teavitatakse juhte õigel ajal. Turustusosakond kasutab kuluinfot konkurentsivõimeliste hindade ja müügistrateegia kindlaksmääramiseks, uurimus ja arendusosakond analüüsib kuluinfot tootmis- ja konstrueerimisotsuste tarvis jne. (Alver, J & Alver, L, 2011, lk 607) Ettevõtlus taandub rahavoogudele ja sellele, kui palju suudetakse päeva lõpuks raha teenida. Sellepärast on otstarbekas läbi viia omahinna analüüs ja uuring selles osas, kui palju kliendid on valmis pakutava toote eest maksma või kui palju nad konkureerivate toodete eest juba maksavad.[ CITATION Bra12 l 1061 ]

Majandus → Omahinna arvestus
24 allalaadimist
thumbnail
26
doc

Oleksin ma edukas ettevõtja?

Tänu projektidele olen näinud erinevaid ettevõtteid ja saanud tunda ettevõtte võlusid ja valusid omal nahal. Oma õpilasfirma asutamine oli mulle väga oluline kogemus. Meid visati justkui pea ees tundmatusse vette. Muidugi tegi see mulle ainult head. See arendas minu loovust ja pani mind aktiivselt teistega koostööd tegema. Ei ole nii, et sa lihtsalt teed õpilasfirmat. Sul on vaja äriideed, vajalikke oskusi idee elluviimiseks, vaja luua oma müügistrateegia jne. Minu rühmal ja kindlasti ka teistel rühmadel ei olnud äriideed kiired tulema. Üle kivide ja kändude saime sellega hakkama. Ja kui idee oligi leitud, oli vaja mõelda, kuidas seda valmistada, kui palju see kasumit tooks ja miljon muud asja. Nüüd aasta lõpus näen oma õpilasfirma töö vilju ja ma olen rahul. Jõudsime ju oma õpilasfirmaga punktis A punkti B. Pärast seda aastat ei pea ma enam kahtlema, kas ma saan tulevikus ettevõtlusmaailmas hakkama. See aasta andis mulle

Majandus → Turundus
53 allalaadimist
thumbnail
36
pdf

Intellektuaalne omand ja andmekaitse (konspekt)

omaduste, kasutuskõlblikkuse või koguse suhtes. Eesti konkurentsiseaduse kohaselt loetakse ärisaladuseks loetakse niisugune teave ettevõtja äritegevuse kohta, mille avaldamine teistele isikutele võib selle ettevõtja huve kahjustada, eelkõige oskusteavet puudutav tehniline ja finantsteave ning teave kulude hindamise metoodika, tootmissaladuste ja -protsesside, tarneallikate, ostu-müügi mahtude, turuosade, klientide ja edasimüüjate, turundusplaanide, kulu- ja hinnastruktuuride ning müügistrateegia kohta. Ärisaladus ei ole avalikustamisele kuuluv või avalikustatud teave. Näiteks võib konfidentsiaalne info olla oskusteave, ideed, andmebaaside sisu, isikuandmed, programmi lähtekood jms. Ärisaladuse õigustamatu avaldamine või kasutamine on karistusseadustiku järgi kuritegu: töö- või ametiülesannetega seoses isikule teatavaks saanud ärisaladuse avaldamise või kasutamise eest ilma ettevõtja loata, kui see on toime pandud ärilisel või kahju tekitamise eesmärgil,

Õigus → Õigus
67 allalaadimist
thumbnail
46
doc

LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS

Ainult vananenud tehnoloogia väljavahetamine uuema vastu ei paranda ettevõtte kvaliteeti. Vaja on ka muuta põhimõtteid, seisukohti ja tegutsemisviisi. Töötajate poolsed ettepanekud organisatsiooni paremaks juhtimiseks ning töö parandamiseks olid järgmised: kontaktide ja infovahetuse tihendamine alluvate ja ülemuste vahel; väiksemate maapoodide sulgemine ja töötajate üleviimine keskusesse; ühtse müügistrateegia väljatöötamine; allüksuste aruandluse ja probleemide ühised arutelud, näiteks sortimentide ja hindade kooskõlastamine ühistu kaupluste vahel; töötada välja uus palgasüsteem; tuleks arvestada rohkem ka töötajate arvamustega ning kaasata nad probleemide lahendamisse; kauplustele tuleks anda rohkem iseseisvust ning otsustusõigust; rohkem toetada töötajaid probleemide lahendamisel ning suhtuda neisse

Majandus → Juhtimine
55 allalaadimist
thumbnail
50
doc

ETTEVÕTLUS ÄRIPLAANI KOOSTAMISE ALUSED

igale riskitegurile kaks koordinaati: riski realiseerumise tõenäosus ja selle mõju ulatus firmale. Riski realisee-rumise tõenäosust võib hinnata ajaloolisi andmeid analüüsides. Kui see pole võimalik, tuleks hinnang anda oma kriitilisele meelele tuginedes. 26 Nõudluse langus, millest tulenevalt langevad hinnad. 10.1. Planeeritud müügistrateegia ei toimi. 10.2. Laenu tagastamise tähtajad. 10.3. Projekteeritud tootmisvõimsuse saavutamine nõuab rohkem ressursse. 10.4. Klimaatilised tingimused. 10.5. Allhanke probleemid (pankrott, hinnad tõusevad). 10.6. Kliendid ei täida lepingukohustusi. 10.7. Võõrkapitali ei õnnestu kaasata 10.8. muud ettevõtlusega seotud riskid. 11. Muud (lisad) 11.1. Asutamisdokumendid. 11.2. Sõlmitud lepingud. 11.3. Reklaambukletid. 6

Majandus → Ettevõtlus
85 allalaadimist
thumbnail
64
doc

Uurimistööde korraldamine

Toodete või teenuste omadused ja neist saadav kasu. Hinnakujundus ja tootearendus. Innovatsiooniline lähenemine (kui on). 4. Tegevus Tegevusplaan, tootmisplaan, finantsplaanid. Toote omahind. Tasuvus. Vajalikud ressursid. Tegevuse kirjeldus 5. Turg ja turundusstrateegia Turu kirjeldus, konkurentsi analüüs, vajaduste selgitamine ja turundusstrateegia. Turu võimalused. Toote, teenuse või turundusstrateegia unikaalsus. 6. Müük ja reklaam Õpilasfirma reklaam ja turundustegevus. Müügistrateegia. Müügieesmärgid. Müügitegevus ja käive. 7. Juhtimine Organisatsiooni struktuur ja suhtlemine organisatsioonis. Meeskonna suutlikkus viia ellu oma strateegiat. Õpikogemus meeskonnana vastavalt õnnestumistele ja ebaõnnestumistele. Personalivajadus, suhtlemine ärimaailmaga (või teiste organisatsioonidega). Suhtlemine ärikonsultandi või õpetajaga. 8. Finantskommentaarid Õpilasfirma lõpetamise informatsioon. Tulude jaotus. Algkapitali vajadus ja selle kasutamine.

Kategooriata → Uurimistöö
35 allalaadimist
thumbnail
60
doc

Ettevõtluse alused

8.8. Konkurents (võib esitada võrdlustabeli konkurentidega). 9. Finantsarvestused (vt. ptk. 8 "Rajatava ettevõtte finantsplaanid") 1.1. Vajaliku stardiakapitali hinnang. 1.2. Investeeringute allikad. 1.3. Bilanss. 1.4. Tulude ja kulude aruanne. 1.5. Kassavoog. 1.6. Kasumi-kahjumi läve arvutus (soovitavalt erinevate eelduste korral). 10. Riskikäsitlus (vt lisa 7) 10.1. Nõudluse langus, millest tulenevalt langevad hinnad. 10.2. Planeeritud müügistrateegia ei toimi. 10.3. Laenu tagastamise tähtajad. 10.4. Projekteeritud tootmisvõimsuse saavutamine nõuab rohkem ressursse. 10.5. Klimaatilised tingimused. 10.6. Allhanke probleemid (pankrott, hinnad tõusevad). 10.7. Kliendid ei täida lepingukohustusi. 10.8. Võõrkapitali ei õnnestu kaasata 10.9. muud ettevõtlusega seotud riskid. 11. Muud (lisad) 11.1. Asutamisdokumendid. 11.2. Sõlmitud lepingud. 11.3. Reklaambukletid. 6

Majandus → Ettevõtluse alused
169 allalaadimist
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Praktikas kujutab turundus endast kuvan- deid, plaane ja otsuseid selle kohta, kuidas seda ilosooiat äritegevuses rakendada. Logistika roll turunduse kõrval on korraldada materjalide ja kaupade liikumine tarne- ahelates kooskõlas turundus- ja müügistrateegia ning müügiplaanidega kvaliteetsel ja efektiivsel viisil. Logistikasüsteemid ja tarneahelad peaksid olema planeeritud toetamaks ettevõtete turun- dustegevust. Logistika mõju kaupade turustamisele on väljapoole raskesti märgatav. See mõju on kaudne, kuid samas äärmiselt oluline. Mitterahuldav ja ebausaldatav klienditeenindus võib

Logistika → Logistika alused
638 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun