Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Turundusplaani näide - sarnased materjalid

klient, internet, äratuskell, reklaam, kodulehe, pakume, flash, kvartal, tootega, sihtgrupp, pakkuv, tarni, elutempo, uuendustega, twitter, facebook, keskkondades, tehnoloogia, hinnatase, koduleht, mismoodi, garantii, soodsam, portaal, müüja, server, hinnakujundus, garantiid, turgudel, hommikul, unikaalne, hindavad, orkut, suurimat, bränd
thumbnail
22
docx

Klientide ja konkurentide uuring

Kliendiuuringu puhul on oluline välja selgitada sihtturu suurus, et hinnata oma müügivolüüme ja nõudlust pakutavale tootele. 1.1 Sihtturg Sihtturu määratlemise eesmärk on leida tootele potentsiaalsed kliendid ja neid iseloomustada. Tuleb määratleda sihtturu suurus ning ettevõtte potentsiaalne turuosa. Meie toode on mõeldud kasutamiseks nii meestele kui ka naistele. Puit on piisavalt universaalne materjal, et seda erinevate stiilide juurde sobitada. Samuti pakume oma toodangu puhul personaalsust, me läheneme kliendile individuaalselt, püüdes arvestada kliendi maitset ja erisoove, et saada maksimaalselt hea lõpptulemus. Meie klientideks võiksid olla originaalsust otsivad tehnikahuvilised, kellele on oluline eristuda, samas mitte liialt silma paista. Samuti on meie klientideks disaini hindavad kliendid ­ kuigi puit on klassikaline tarbematerjal, siis sülearvutikohvrina on see uudne ja stiilipuhas kombinatsioon

Majandus
16 allalaadimist
thumbnail
33
docx

OÜ Mööblipioneer

on valitud osaühing, osakapitaliga 5000 eurot. Osaühingu osanikud on Aleksander Jakubelovits, Kennet Käpp ja Gloria Hallaste. Kõik kolm moodustavad ettevõtte juhatuse nõukogu, mis tegeleb ettevõtte üldise juhtimise, müügialase tegevusega ning tootmisprotsessiga.Nendesse toimingutesse kuuluvad finantside käsitlemine (kulud, tulud, palgatasud), projekteerimine, kujundamine, osalemine tootmisprotsessis, suhtekorraldus kliendi ja firma vahel, materjalide hange, reklaam (toodete tutvustamine erinevatele klientidele) ning müük. Asukoha valimisel sai määravaks asjaolu, et tööruumid on algselt mõeldud puidutööde teostamiseks: vajalik elektrivõimsuse olemasolu ehk tööstusvool, ruumi suurus võimaldab töötajal vabalt teostada tööülesandeid, seadmetest on paiga peal formaatsaag, puur- ja treipink ning töölauad. Praegusel momendil on plaanitud 5000 euro väärtuses käsitööriistade,

Äriturismi alused
176 allalaadimist
thumbnail
21
docx

Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem?

Öeldakse, et müügitöös määrab inimese edukuse 80% tema suhtumine ja 20% tema oskused ja teadmised. Muidugi ei taha ma öelda, et tooteteadlikus ja tehnilised oskused ei oleks olulised. Lihtsalt pole neist suurt kasu, kui sa ei kasuta nende rakendamiseks oma suhtumist. ,,Enne, kui inimene saab ära osta toote, peab ta ära ostma müügimehe." Ostmine toimub sageli alateadlikel põhjustel ja emotsionaalsel tasandil. Kindlasti tekitab emotsioone ka inimene, keda klient tootega seostab ­ inimene, kes seda toodet esitleb. Väga tihti ostetakse suures osas seetõttu, et müügiinimene tekitab hea emotsiooni, mis kandub üle tootele. 2 Millised omadused peavad olema heal müügiinimesel? Siirus ,,Tähtis pole mitte see, mida sa ütled, vaid kuidas sa ütled." Meie suhtumine kandub eelkõige hääletooni kaudu, mitte nii väga sõnade kaudu. Kui meie hääletoon

Müügitöö alused
15 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Disaini- ja õmblusstuudio „Mannekeen“ OÜ

Õmblusstuudio ,,Mannekeen" OÜ. Hetkel on soov avada kauplus/töökoda aadressil Ringtee 75, 50105 Tartu (Lõunakeskus). Firma sisetelefon on 7123456. Faks puudub. Maili-aadres: [email protected]. Juhatusse kuuluvad Kristiina Moosel, Ingrid Tagel ja Ragne Liblik. Põhikapitaliks on 2500, millest I.Tagel maksab 625; R.Liblik 625 ja K.Moosel 1250. Kontaktisikuks on Kristiina Moosel, tel. 55675360. 3.0 ÄRIIDEE Firma ärivaldkonnaks on teenindus ja disain. Pakume disaini ja õmblemis teenust klientidele, kelle lemmiktegevuseks ei ole soppamine, nende soovidele vastavalt. Võimalik ka saada nõu/abi/soovitusi meie stilistide käest. Sihtgruppi kuuluvad inimesed igas vanuses, kellel vähegi on soovi. Võimalus disainida/õmmelda ka lemmikloomadele. Idee uudsus seisneb selles, et sellist suurt ja nö. avalikku disaineri stuudiot Tartus veel ei ole. Ja mida rohkem firma teenib, seda rohkem tuleb uuendusi. Samuti on see Tartule

Äriplaan
96 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Äriplaan telefonirakendusele

Meie eesmärk on luua vähe tähelepanu pööratavale sihtgrupile taskukohase hinnaga ning elulihtsustav äpp, mis töötab kõigil põhilistel operatsioonisüsteemidel. Veganid ning vegantoitumisest huvitatud inimesed on aina kasvav turg (umbkaudselt on Eestis veganeid 40 000), kelle vajadustele ei pöörata hetkel veel piisavalt tähelepanu ning meie soovime seda muuta. Tahame luua äpp-i, mis tuvastab vegan tooteid/toiduaineid. Esimesel aastal saab olema äpp väga algeline - klient saab infot, kas toode on vegan, taimetoitlastele sobilik või ei kumbagi. Esimese aasta lõpuks soovime jõuda punkti, kus kliendile kuvatakse skanneerimis- järgselt ka toiteväärtus, e-ainete sisaldus ning toote ökoloogilisus. Niisiis kasvab meie sihtgrupp suuremaks, kaasates ka kliente, keda huvitab tervislik ja loodussõbralik toitumine. Lisaks loome äpi-sisese blogi, kus saab lugeda postitusi tervise ja spordi teemadel, huvitavaid fakte ja uudiseid vegan maailmast

Majandus
47 allalaadimist
thumbnail
26
docx

Müük ja müügitehnikad

4. Müügitöö liigitamine (isiklik ja mitteisiklik müük, aktiivne ja mitteaktiivne müük) Aktiivne ja passiivne müük Müügi lähenemisviisid saab jagada kaheks: • aktiivne strateegia • passiivne strateegia. Aktiivse müügistrateegia puhul keskendutakse otsesuhtlusele kliendiga. Aktiivse müügi põhimeetodid on: • otsemüük • telefonimüük. Aktiivne müük sobib suuremate ja keerukamate tehingute puhul, kus klient vajab ostuotsuse langetamiseks isiklikku konsultatsiooni. Aktiivset müügistrateegiat võib kasutada näiteks juhul, kui: • toode on keeruline, vaja on täiendavat selgitust või komplekteerimist (nt IT-lahendused, investeerimisteenused, raamatud) • toote müük eeldab kliendi vajaduste selgitamist (nt kinnisvaramüük) • turusegment on suhteliselt väike ja selgepiiriline (nt Pärnu restoranid, IT-juhid)

Müügitöö alused
95 allalaadimist
thumbnail
38
odt

Turundus ja müügijuhtimise alused

õnnelikud. Turunduses on tähtis osata rääkida. Toode ja Teenus ¤ Toote kvaliteeti on lihtsam parandada. ¤ Teenuses on teenindaja tähtsal kohal ¤ Toode katsutav ¤ Tooded toodetakse siis müüakse ¤ Teenuses müüakse siis toodetakse ja tarbitakse samal ajal ¤ Tooded võib ladustada ja transportida ¤ Teenus on kaduv, pole laos olemas ¤ Tooded toodetakse kliendist eemal ¤ Teenus ostja juuresolemisel tehakse ¤ Teenuse pakkumise protsessis on oluline, et klient otseselt osaleb protsessis. Turunduse eesmärk 1.saada kliente : toetada müüki, tekitada klietides huvi oma toote ja teenuse vastu 2.hoida kliente 3.et klient tooks uusi kliente juurde Väärtuse loomine 1.Väärtust loob klient! 2.Etttevõtte toetab 3.Looma väärtust koos oma kliendiga Mõjutustegurid ettevõttes kasutavate teenuste puhul: 1.e poes ei saadeta sulle raha tagasi 2.klienditeenindaja ei oska suhelda 3

Majandus
57 allalaadimist
thumbnail
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

oluline enne uurida, millised lisad tarbijatele kõige enam meeldiksid. Väärtuslikud lisad annavad võimaluse kõrgemat hinda küsida, ning need on väärtuslikumad ka tarbija jaoks · Stiil ja disain ­ stiilne toode mida on kerge ja mugav kasutada Oluline on tarbijale jagada informatsiooni kuidas, kus toodet tuleks kasutada, see tagab, et inimesed saaksid sellest maksimaalset väärtust. Näiteks kummiliimiga peeglit seinale paigutanud klient on kindlasti maruvihane ja tootega mitte rahul Pakend ja märgistus Pakend on eelkõige mõeldud toodeete kaitsmiseks väliste vigastuste eest. Samuti ka toote kooshoidmine. Üha rohkem on aga pakendil ka kaunistav funktsioon. Ka suurus on oluline sest see piiritleb tarbija tarbimise kogust. Näiteks suure pakendi puhul ei muretse ostja selle otsa saamise peale ja seega tarbib seda tihedamini. Samuti on odavamad tarne ja müügikulud ja seega võimalik pakkuda madalamat hinda.

Turundus
89 allalaadimist
thumbnail
20
docx

TURUNDUSE EKSAM

Risk on selle strateegia puhul märgatavalt suurem kui esimese võimaluse puhul. 3. Turu arendamine - vanadele toodetele uute turgude leidmine. Peab arvestama, et iga firma on teatud määral inertne organisatsioon, mis on sageli tingitud kasutatavate tootmistegurite inertsist. Strateegilise juhtimise süsteem peab orienteeruma võimalikele väliskeskkonna muutustele ja välja töötama meetmed, kuidas vastavalt nendele tegutseda. 4. Eristumine ehk diversifikatsioon - tähendab uue tootega uuele turule minekut. Müügimahtu suurendatakse uute toodetega uusi turgusid vallutades, ka mitmetel aladel tegutsedes; uued tooted rajanevad kas vanale või uuele tehnoloogiale. See on kõige riskantsem strateegia. Mida enam erinevad uus toode ja uus turg vanast, seda riskantsemaks ettevõtmist peetakse. Riski suurendab ka see, kui toode põhineb uuel tehnoloogial. 2. Millest koosneb makrokeskkond ja miks on oluline turunduse makrokeskkonna analüüs?

Turundus
135 allalaadimist
thumbnail
16
doc

ÄRIPLAANI STRUKTUUR

Toote/teenuse olemus ja peamised tunnused: *spetsiifiline; toode/teenus; * laiatarbekaup. Füüsiline koostis - tooraine, pooltooted, valmistoode. Turukõlblikkus ja konkurents: · kas on tegemist uudistootega või on toode juba müügil? · millised on olemasolevate toodete puudused? · kas vaadeldavas tootes on olemasolevate toodete puudused kõrvaldatud? · kui ei, siis kuidas seda puudust korvata? · millist kasu saab klient vaadeldava toote omandamisest? Eelised, mis teevad teie toote eriliseks ja konkurentide omast erinevaks? Põhitoodetele/teenustele pakutavad lisanduvad tooted/teenused (hooldus, remont). Tootearendus: kas teil on plaanis toote sortimenti laiendada (kui, siis mida ja millal)? Kui suur on tõenäosus, et teie toodet hakatakse kopeerima; kas on vaja patenteerida; toodet teenust puudutavad seadused ja määrused. Kuidas on tagatud toote kvaliteet?

Äriplaan
111 allalaadimist
thumbnail
20
docx

TURUNDUS

TURUNDUS 1. TURUNDUSE OLEMUS TURUNDUS on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu (P.Kotler). Inimeste VAJADUSED (needs) tekitavad NÕUDLUSE (demand), kui soovile lisandub OSTUJÕUD (buying power). KLIENT (customer) - organisatsiooni või isik, kes võtab toote vastu või kasutab pakutavat teenust. Samuti on klient (alaline) ostja, tellija või teenuseid kasutav inimene. TARBIJA (user) - füüsiline isik, kellele pakutakse või kes omandab või kasutab kaupa või teenust ees-märgil, mis ei seondu tema majandus- või kutsetegevusega TURUSTAMINE (selling) tähendab müüki ja on pigem seotud toodete jaotusega (kasutatakse mõistet ,,turustuskanal"). Turundus on seega oluliselt laiem mõiste kui turustus ning võib öelda, et turustus on turunduse üks osa.

Turundus
121 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Rahvusvaheline turundus

etsy.com). Tegemist on rahvusvahelise käsitööd pakkuva interneti leheküljega, kus pakkujaid ning tarbijaid on üle maailma. Toote kirjeldus Toode: käsitsi kootud nutikindad (pilt 1). Kindad on kootud alpakavillast, mis on allergiavaba, eriti pehme ja soe, lisaks aitab alpakavill leevendada liigesehaigusi. Kinda näpuotsad on kootud puutetundliku funktsiooniga lõngast. Põhjamaises kliimas on tegemist äärmiselt praktilise tootega. Tänapäeval kasutame me peaaegu kõik puutetundlikke seadmeid ja talvel oleme kogenud seda kurikuulsat probleemi – puuteekraan ei tööta meie talvekinnastega. Just sellepärast ongi inimestele vaja puuteekraaniga sobivaid talvekindaid. . Pilt 1. Kihnu käsitööna valminud nutikindad Turustuskanal Etsy on veebipood, kus on võimalik müüa ja osta käsitöötooteid.

Turundus
14 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Laiendatud ärimudel

nutitelefoni Bluetooth on sisse lülitatud ja ta asub piisavalt lähedal. Nii tagatakse, et majja ei pääse inimesed, kes seal olla ei tohiks. 3 Urban Smartlock lukusüsteem on veebirakenduse abil juhitav. Veebirakendus on arendatud just kasutajate ootusi ning tahtmisi silmas pidades. Ettevõte peab oma suureks eeliseks just kasutajasõbralikkust ja klientidele vastutulelikkust. Urban Smartlock’i peamine sihtgrupp on küll noored tehnoloogiahuvilised, kuid kaugjuhtimine muudab toote atraktiivseks ka vanematele ning liikumisvaevustega inimestele. Veebirakenduses saab ust nii avada, lukustada ning uksekella süsteemi olemasolul on võimalik ka ukse taga olijatega videokõne või tavalise kõne abil suhelda. Erinevalt tavapärastest uksekelladest, millele saab vastata ainult kodus olles, võimaldab meie lukusüsteem seda teha ka kodust kaugel olles.

Majandus
96 allalaadimist
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil. Konkurentsi tihenedes ja turgude arenedes on turunduse roll muutunud järjest olulisemaks. Seda ka Eesti kontekstis – seoses sisendite (eelkõige tööjõu) hindade tõusuga ei ole üldjuhul enam võimalik oma äri üles ehitada kulueelsele ja rahvusvaheliste brändide

Turundus
50 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Turunduse kordamisküsimused

6) Konkurendid (otsesed ja kaudsed konkurendid), 7) Konkurentsieelis, toote/teenuse unikaalsus. 8) Turundusstrateegia. 9) Turundusmeetmestiku mudel (4P ­ toode, hind, turustamine, müügitoetus). 10) Kokkuvõte. 4. Nimeta turundusmeetmestiku osad. Selgita. Turundusmeetmestikul on 4 põhilist elementi- toode, hind, turustus ja toetus. 1. Toode. Millist toodet me turundame? Millised on selle toote eelised võrreldes teiste turul olevate samalaadsete toodetega? Miks peaks klient eelistama just seda toodet? Milliseid probleeme see aitab kliendil lahendada? Kas tootega koos pakutakse ka mingit teenust? 2. Hind on kõige olulisem ja ilmselt kõige keerukam turundusmeetmestiku tegur. Siin tuleb arvesse võtta ettevõtte kulude struktuuri, tarbijate ettekujutust hinnast ja nende hinnatundlikkust, konkurentide hinnataset, tehtavaid hinnasoodustusi jm. 3. Turustamine ­ kuidas jõuab toode tarbijani? Milliseid kanaleid selleks kasutatakse?

Turundus
8 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Äriplaani koostamine - TELEFONI TERMOKOTT

Järgmiseks on meil plaanis otsida inimesi, kes finantseeriks seda. Sihtgrupp · Termokott on mõeldud inimestele, kes kasutavad uusi nutitelefone ja kes soovivad oma telefoni võimalikult hästi hoida. Konkurentsi eelis · Selle idee eeliseks on see, et konkurentsi pole, kuna tegemist on uue mõttega.See tagab ka eelise läbi lüüa selles äris. Kuid suureks eeliseks teiste telefonikottide ees on see, et kui toodan algselt väiksele turule, siis saab iga klient oma koti ise kujundada ja meie teeme selle valmis. Turg · Alustaksime tootmist algul väiksele turule. Näiteks pakuks tuttavatele ja sõpradele. Ning teeks interneti poe, et toode jõuaks kiiresti inimesteni, kes seda vajavad. Ning kuna turg avaneb ja uusi telefone tuleb järjest rohkem, siis teeks ka kotte erisuuruses. Finantseerimisallikad · Investeerin oma isiklikud säästud sellesse ideesse. Kuna algul pakun toodet

Majandus
14 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turunduse konspekt

Firma üritab võimalikult põhjalikult uurida tarbija vajadusi ja soove ning nende järgi talitada. 5. SOTSIAALSE TURUNDUSE KONTSEPTSIOON Lähtealuseks on ühiskond, fookuseks tarbija, st ühiskonna liikme vajadused, vahendiks 4P mudel ja ühiskondlik vastutus ning eesmärgiks kasum ühiskonnaliikme rahulolult ja eelistustelt. Selle kontseptsiooni aluseks on taotlus ühitada ühiskonna huvid tarbija huvidega. 6. SUHTLUSTURUNDUSE KONTSEPTSIOON Lähtealuseks on klient, fookuseks on kliendi vajaduste tundmine, vahendiks turundus vastavalt kliendile ja eesmärgiks kasum kliendi säilitamiselt. Tähelepanuväärne on asjaolu, et tarbija on asendunud kliendiga, st rõhutatakse individuaalset lähenemist, mille abilisteks on kliendiandmebaasid, elektrooniline meedia jne. 7. VÄÄRTUSPÕHISE TURUNDUSE KONTSEPTSIOON Lähtealuseks on firma omanik, fookuseks väärtuse loomine, vahendiks turundus varade

Majandusõpetus
39 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turundus

Firma üritab võimalikult põhjalikult uurida tarbija vajadusi ja soove ning nende järgi talitada. 5. SOTSIAALSE TURUNDUSE KONTSEPTSIOON Lähtealuseks on ühiskond, fookuseks tarbija, st ühiskonna liikme vajadused, vahendiks 4P mudel ja ühiskondlik vastutus ning eesmärgiks kasum ühiskonnaliikme rahulolult ja eelistustelt. Selle kontseptsiooni aluseks on taotlus ühitada ühiskonna huvid tarbija huvidega. 6. SUHTLUSTURUNDUSE KONTSEPTSIOON Lähtealuseks on klient, fookuseks on kliendi vajaduste tundmine, vahendiks turundus vastavalt kliendile ja eesmärgiks kasum kliendi säilitamiselt. Tähelepanuväärne on asjaolu, et tarbija on asendunud kliendiga, st rõhutatakse individuaalset lähenemist, mille abilisteks on kliendiandmebaasid, elektrooniline meedia jne. 7. VÄÄRTUSPÕHISE TURUNDUSE KONTSEPTSIOON Lähtealuseks on firma omanik, fookuseks väärtuse loomine, vahendiks turundus varade

Turundus
732 allalaadimist
thumbnail
22
pdf

Äriplaani juhend

4. Toote/teenuse olemus ja peamised tunnused: *spetsiifiline; toode/teenus; * laiatarbekaup. 5. Füüsiline koostis - tooraine, pooltooted, valmistoode. 6. Turukõlblikkus ja konkurents: kas on tegemist uudistootega või on toode juba müügil? millised on olemasolevate toodete puudused? kas vaadeldavas tootes on olemasolevate toodete puudused kõrvaldatud? kui ei, siis kuidas seda puudust korvata? millist kasu saab klient vaadeldava toote omandamisest? 7. Eelised, mis teevad teie toote eriliseks ja konkurentide omast erinevaks? 8. Põhitoodetele/teenustele pakutavad lisanduvad tooted/teenused (hooldus, remont). 9. Tootearendus: kas teil on plaanis toote sortimenti laiendada (kui, siis mida ja millal)? 10. Kui suur on tõenäosus, et teie toodet hakatakse kopeerima; kas on vaja patenteerida; toodet teenust puudutavad seadused ja määrused. 11. Kuidas on tagatud toote kvaliteet? 12

Äriplaan
398 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Turundus juhtimine

ennustada. Samuti suureneb vastastikune usaldus ja seotus); Pikaajalised kliendid: · ei karda teha suuremaid ja riskantsemaid kulutusi; · levitavad ettevõtte kohta positiivset infot; · väiksema hinnatundlikkusega; · nõus maksma hinnapreemiat saadud rahulolu eest; · stabiilne turuosa, mida konkurentidel on raske mõjutada; · klient on nõus usaldusväärselt partnerilt rohkem ostma. Klient on huvitatud pikaajalisest suhtest, sest: Ärikliendid: · toote strateegiline olulisus (näiteks strateegiline tooraine); · pideva hoolduse vajadus (tehase sisseseade, IT süsteemid); · finantsriski maandamine (sure investeeringu tegemine seadmetesse); · sünergia (näiteks erinevad konsultatsioonid ettevõtte vahel aitavad kokku hoida kulusid või suurendada toote kvaliteeti). Erakliendid:

Turundus
277 allalaadimist
thumbnail
58
pdf

Turismitalu Äriplaan

piirkonnas ning lähedalasuvad koostööpartnerid. Samuti toetume Vooremäe suusakeskuse potensiaalsele arengule. Ettevõtte ettevõtlusvormiks valisime osaühingu, kuna see on enimlevinud ettevõtlusvorm Eestis. Osaühingu eelisteks on: lihtne ja kiire registreerimine suhteliselt madal nõutud osakapital (2500 eurot) puudub osanike isiklik varaline vastutus osaühingu kohustuste eest. 1.3 Äriidee ja ärilause Äriidee - Pakume inimestele meeldejäävat puhkust, luues erinevaid ajaveetmisvõimalusi igale vanuserühmale, arvestades nende vajaduste, võimaluste ja ootustega. Ärilause - Puhka ja veeda aega meeldejäävalt, olles eemal argipäeva muredest! 2 PROJEKTI ISELOOMUSTUS JA EESMÄRK Projekti eesmärk on rajada uus ja atraktiivne turismitalu, et pakkuda majutust, aktiivset puhkust ning toitlustust Tartumaal. Kavas on renoveerida krundil asuv palkmaja, et luua

Ettevõtlus alused
589 allalaadimist
thumbnail
15
pdf

Ettevõtlus

klientide arv, kes potentsiaalselt võiksid teie poolt pakutavat toodet tarbida. Tuleb arvestada, et igas teeninduspiirkonnas on piiratud hulk kliente, kes on nõus teie poolt pakutavat toodet tarbima ja kellega te arvestada võite. Teie ülesandeks on see välja selgitada. Toitlustusasutuse puhul on kindlasti määrav selle füüsiline paiknemine. Esmalt tuleks välja selgitada kui suur võiks olla see haldusterritoorium ehk kui kaugelt oleks klient nõus toitlustuskohta tulema. Kui nimetatud territoorium on piiritletud, saab välja selgitada kogu inimeste arvu antud piirkonnas. Siinkohal võiks vaadelda kahte gruppi. Esiteks, selles piirkonnas elavad inimesed (need oleks siis reeglina õhtused kliendid) ja teiseks, selles piirkonnas töötavad inimesed (need oleks potentsiaalsed lõuna ajal külastavad kliendid). Vajaliku informatsiooni kättesaamiseks võiks julgelt kasutada internetti. Internett on tegelikult

Ettevõttlus
55 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Ettevõtluse konspekt

Sooritatakse oma oste näiteks suurmüükide ajal ,et säästa raha, ostes suurema koguse väiksema raha eest. Kvaliteet-Rõhutataske vastupidavusele ja töökindlusele. Selle kinnitajaks on firma antud garantii, mida tavaliselt antakse kestvuskaupadele- Praktilisus- soov osta otstarbekaid kaupu. Sobivus varem ostetud asjadega- Avaldub huvis just nende kaupade vastu, mis võiksid täiendada juba olemasolevaid asju. Universaalsus- püütakse rahuldada erinevaid vajadusi vähemate või isegi ühe tootega. · Müük ja realiseerimine See on klientide otsimine, nõudluse kujundamine ja suurendamine ning klientide edasime abistamine tooote kasutamisel või edasi müümisel. Turu tegurid: · Geograadilised-turg on kohalik,riiklik või rahvusvaheline · Demograafiline- istjate vanus, sugu, keel ja haridustase · Muud tegurid- puuetega inimesed, professionaalsed, õpilased, vanurid, erinevad elukutsed jne.

Ettevõtlus
14 allalaadimist
thumbnail
57
docx

Turundus - konspekt eksamiks

 Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus 6P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus  People/personnel - töötajad  Process - protsess 7P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus  People/personnel - töötajad  Process - protsess  Physical evidence - tõendus 4C mudel - keskendub tarbijale:  Klient, tarbija - customer, consumer  Kliendi kulu - customer cost  (Kasutus)mugavus, käepärasus - convenience  Suhtlus – communication 4D mudel:  Define – brändi olemuse defineerimine  Differentiate – toote selge ja tähendsulik eristumine  Deepen – brändi ja tarbija eesmärgiliste seoste pikaaegsem süvendamine  Defend – konkurentsi ja tarbijaeelistuste muutumisel positsiooni mõtestatud kaitsmine Maslow 2

Turundus
24 allalaadimist
thumbnail
20
pdf

Turundus eksami kordamine

Tarbimisahel on ahel, mille tulemusena turustaja jälgib kliendi käitumist turustuskanali valikul. Kuskohast hangitakse toode, kuidas seda kasutatakse, mismoodi see hävitatakse jms Transportida saab: Maantee, õhu, raudtee, vee, toru, interneti, robotite ja droonide kaudu Turustuskanalite liigid • Jaemüük (võib minna ka kaupluse suuruste tasemelegi, hüpermarket, supermarket, säästukauplus, apteek, tankla, turg jne) • Hulgimüük • Internet (konkreetne portaal) • Mobiili kaudu • Otseturundus Otseturundus on turundusmeetodite süsteem, mille eesmärgiks on teenida ettevõttele kasumit müües tooteid võimalikele ja olemasolevatele klientidele tõhusa isikliku suhtlusega. Otseturunduses võidakse kasutada vajadusel ka vahendajaid. Otseturundus võimaldab: Keskenduda kasumlikele klientidele; Luua eeliseid konkurentide ees; Kujundada klientidega

Turundus
22 allalaadimist
thumbnail
82
pdf

Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

INTERAKTIIVNE TURUNDUS    Põhimõisted:   ● Vahetus, tehing (exchange, transaction)  Turundustegevusi ühendab vahetuskonseptsioon. Vahetuse tulemusel saadakse soovitud  toode teiselt subjektilt hüvituse vastu.  Sellist ostja ja müüja vahelist kokkulepet nimetatakse tehinguks.    Eristatakse nelja vahetuse vormi:  ­ Turu vahetus  ­ Suhte vahetus  ­ Ümber jagav vahetus  ­ Vastastikune vahetus    ● Turu vahetus (market exchange)  Lühiajalise orientatsiooniga ja omakasust motiveeritud.   Turu vahetus toimub sellele eelnenud ja sellele järgnevast vahetusest sõltumata.    ● Suhte vahetus (relationship exchange)  Pikaajaline orienteeritus.   Areneb poolte vahel, kes on huvitatud pikaajalise, toetava suhte loomisest.    ● Ümber jagav vahetus (redistribution)  Eksisteerib poolte vahel, kes töötavad kollektiivse üksusena.   Üksuse li

Turundus
39 allalaadimist
thumbnail
92
docx

Äriplaan kohvikule

Toortoitu ei tohi kuumutada üle 42 kraadi. Sellisel juhul säilivad toidu töötlemisel alla 42 kraadi paljud toidus sisalduvad vitamiinid, õrnad rasvhapped ja ensüümid, mis aitavad vitamiinidel toimida. Toortoidu ja mahetoidukohvik hangib oma tooraine kohalikelt tootjatelt ja arvestab menüü koostamisel kõikide klientide vajadustega. Menüüst leiab endale nii toortoidu austajale sobivaid tooteid, kui ka rammusamate toitude austajad. Neile pakume erinevaid toite mahetoidu näol. Samuti oleks plaan ettevõttesse paigutada külmmarmiit, mille eesmärgiks oleks klientidel saada kiirelt ning ise kokku sobitades tervislikke salateid ning neid kas siis kohapeal süüa või kaasa võtta. Selle eesmärgiks oleks see, et kiirelt saab ka tervislikult süüa. Et kliendid oleksid alati rahul, siis oleks soov pakkuda alati keemiavaba ning vitamiinide ning mineraalainete rohkeid toite. Kohviku

Äriplaan
784 allalaadimist
thumbnail
26
docx

TURUNDUSE ANALÜÜS : pesugeel Sensitive

Kaubamärk Kaubamärk on nimi, sümbol, kujundus või nende kombinatsioon. Selle põhifunktsiooniks on eristada ühe firma tooteid teistest samaliigilistest toodetest. Toode on see, mida firma valmistab ja müüb. Bränd on see, mida tarbija ostab. Brändil on kolm olulist osa: brändi nimi, logo ja tunnuslause. (www.ekk.edu.ee) 6 2. Kliendid Klient on organisatsioon või isik, kes võtab toote vastu või kasutab pakutavat teenust. Samuti on klient ostja, tellija või teenuseid kasutav inimene. Tarbija on füüsiline isik, kellele pakutakse või kes omandab või kasutab kaupa või teenust eesmärgil, mis ei seondu tema majandus- või kutsetegevusega. Ettevõtja jaoks on põhiküsimus see, kui kergesti või kas üldse leiab klient tema pakkumise üles. (www.ekk.edu.ee) Pakkumiste tegemiseks tuleb esiteks täpsemalt piiritleda, kes võiks kaupa soovida ehk keda pidada eelkõige oma kliendiks. Klientide täpseks kindlaksmääramiseks ning

Turundus
26 allalaadimist
thumbnail
36
doc

Turundus eksam

1) esmatarbekaubad regulaarkaubad (seep, hambapasta) impulsskaubad (küpsised, kommid) hetkesituatsioonist tekkinud nõudluse kaubad (vihmavarjud saju ajal) 2) valikkaubad sarnased kaubad erinevad kaubad 3) erikaubad 4) võõrkaubad Kasutamisaja pikkuse järgi jaotatakse kaubad/tooted: 1) lühitarbekaupadeks 2) kestvuskaupadeks 3) teenusteks Teenus - müügiks pakutav tegevus või selle mitteesemeline tulemus (soeng, uus info). Teenuskaup tähendab, seda, et me pakume kliendile midagi sellist, mida ta ise ei oska, ei taha või ei saa teha. Iseloomulikumateks joonteks on nende mittemateriaalsus, lahutamatus teenindajast, ladustamise võimatus ja kvaliteedi muutlikkus. Tootesari ja tootekompleks Üks vähegi suurem firma ei tegele ainult ühe tootega. Enamasti on tegu tootesarjaga. Üksikute toodete turustamine on raskem kui terviklike komplektide müümine. Tootesari - toodete grupp, mis on omavahel seotud oma funktsioonide, tarbijate või hinna seisukohalt

Turundus
211 allalaadimist
thumbnail
20
odt

Ettevõtluskoolitus

). 7. Kasuta oma konkurendi ressursse ja kasumit Kui sa tegutsed valdkonnas, kus sa teed palju hinnapakkumisi, siis on palju neid inimesi, kellega sa suhtled, aga kes lähevad siiski mõne su konkurendi juurde. Mitte et nad ei tahaks su toodet/teenust vaid selleks, et su toode on neile liiga kallis, liiga odav, liiga keeruline, liiga lihtne, sul ei ole õigeid masinaid või su müügimees mõjub neile negatiivselt ehk siis mis iganes põhjusel. Seda et klient sinult ei osta, saad sa enda kasuks ära kasutada! Suuna ta oma konkurendi juurde ning teeni sellelt vahenduselt oma protsent. Sedasi on sul võimalik teenida tuhandeid ka neilt, kes tegelikult sinult ei osta. 8. Paku lisagarantiisid ja lisastiimuleid. Mida sa tegelikult tahad, on see, et su kliendid vähemalt prooviksid su toodet/teenust. Sa saad selle teha nende jaoks riskivabaks. 9. Lukusta müük ette

Ettevõtlus
30 allalaadimist
thumbnail
21
pdf

Rahvusvaheline õpilasfirma Simple Bag

saavutatakse konkurentsieelis. Turundusinfoks nimetatakse plaanide koostamiseks vajalike turunduskeskkonna tegeliku seisundi andmeid. Informatsiooni on võimalik liigitada kaheks: 1.Primaarne- informatsioon on spetsiaalselt kogutud käesoleva probleemi jaoks, vajalik teave saadakse vaatluste , eksperimentide või küsitluste kaudu. 2.Sekundaarne- informatsioon ei ole kollekteeritud antud uuringu jaoks, milleks võivad olla näiteks firma dokumendid, internet, andmebaasid ning era- ja riiklik teave.(Peramets Terje 2011) Turunduskommunikatsiooniks kasutab antud ettevõte kodulehte ning facebooki lehte. Turunduskommunikatsiooniks peetakse kõiki meetmeid mille kaudu saadakse toote kohta käiv informatsioon tarbijateni.(Eva Vahtramäe ja Piret Põld 2009) Turustamise kanaliteks on õpilasfirmade laadad ja käest kätte müügid. Turustamise eest vastutavad juhtkonna liikmed.

Majandus
43 allalaadimist
thumbnail
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

4. Turunduskontseptsioon Aluseks on turg koos tarbijate vajaduste ja soovidega. Vahendiks suunatud turundus 4P mudeli kasutamisega ning eesmärgiks kasum tarbija rahulolult. Firma peab tundma tarbija vajadusi ja soove. 5. Sotsiaalse turunduse kontseptsioon See on oma olemuselt sarnane eelmisega, tarbija vajadustele lisanduvad ka ühiskonna vajadused. Eesmärgiks on ühiskonna elukvaliteedi säilitamine ja parandamine. 6. Suhtlusturunduse kontseptsioon Siin tuleb tarbija asemele klient, mis tähendab personaalset lähenemist. Selles kontseptsioonis on aluseks klient, tema vajaduste ja soovide täpne tundmine. Vahendiks klienditurundus ning eesmärgiks kasum kliendi hoidmiselt. 4 2. TURUNDUSE JUHTIMINE (PLANEERIMINE) 2.1 TURUNDUSE JUHTIMISE MÕISTE Turunduse juhtimine on protsess, mis koosneb järgmistest etappidest: keskkonna

Turunduse alused
128 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Põhjalik äriplaan

Seoses püsiklientuuri väljakujundamisega hoitakse hinnatase ühtlane ning kliendile taskukohane. Kavandatava ettevõtte omanik Sten Lippur on Eesti Töötukassas arvel töötuna. Ta taotleb Eesti Töötukassast ettevõtlusega alustamise toetust summas 4474 eurot kaamerate soetamiseks. Muud kulutused ja tehnika kaetakse omavahenditest. [email protected] Üritusi – kontsert, koolitus, teabepäev, firmaüritus, kooli lõpetamine jms. Lavastatud asju – teater, film, lühifilm, reklaam, sotsiaalse sisuga video jne. Kõike muud – intervjuud, lühiklipid jms. 2. Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi Sten Lippur Filming OÜ Ettevõtte juriidiline vorm OÜ Aadress Haapsalu, Lihula mnt 7 Telefonid 56700525 E-mail [email protected] Juhatuse liikmed Sten Lippur

Ettevõtlus alused
85 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun