Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem? (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised omadused peavad olema heal müügiinimesel?
  • Midagi tööle või vabal ajal kandmiseks?
  • Kui küsida tohib?
  • Midagi vabal ajal või tööl käimiseks?
  • Midagi mida on kerge hooldada?
  • Mis siin veel mõelda ja arutada?
  • Millal müügi lõpetamisega alustada?
  • Mida klient nendega sulle alateadlikult ütleb?
  • Mis ei lõpeta vestlust Kui küsitakse 'Kas teile meeldib see ?
  • Kuidas suhtud läbiloetud materjali?

Lõik failist


Müügi põhitõed
Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem?
[Type the author name]
“Väikesed muudatused võimetes viivad suurte muudatusteni tulemustes.”
Sisukord
Sissejuhatus 2
Millised omadused peavad olema heal müügiinimesel? 3
Klientide eripärad 5
Müügitsükkel 7
Ettevalmistus ja häälestamine 8
Kontakti loomine – ICE BREAKING 8
Vajaduste lahtiselgitamine 9
Toote esitlemine 10
Vastuväidetega tegelemine 11
Closing 13
Lisamüük – crossell 19
Kokkuvõte 20
Sissejuhatus
Müügitöö on kahtlemata kõige huvitavam, mitmekülgsem, emotsionaalsem, arendavam ja universaalsem amet maailmas.
Vasakule Paremale
Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #1 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #2 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #3 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #4 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #5 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #6 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #7 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #8 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #9 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #10 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #11 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #12 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #13 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #14 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #15 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #16 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #17 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #18 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #19 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #20 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #21
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 21 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-03-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 15 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor vintagecupcake Õppematerjali autor
Millised omadused peavad olema heal müügiinimesel? Klientide eripärad. Müügitsükkel. Ettevalmistus ja häälestamine. Kontakti loomine – ICE BREAKING. Vajaduste lahtiselgitamine .Toote esitlemine. Vastuväidetega tegelemine. Closing. Lisamüük – crossell.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
26
docx

Müük ja müügitehnikad

suhtekorraldust, müügi stimuleerimist ja isiklikku müügisuhtlust. 2. Müügi ja turunduse erinevused  Turundus on pikaajalisem, müük lühiajalisem  Turunduse eesmärk on kasvatada turuosa ja toote või teenuse tuntust. Müügitöö ehk personaalne müük lähtub eelkõige hetkevajadusest ja selle rahuldamisest  Turundus otsib kliendi, müügimehed vormistavad tellimuse  Turundus on rohkem passiivne (reklaam) müük aga aktiivne (isiklik müük)  Turunduse puhul tehakse uuringuid, mille puhul saadakse massiliste ostude puhul tagasisidet valikute puhul, isikliku müügi puhul on tagasiside kohene 3. Müügitegevuse ajalooline areng  konsultatiivne müük (1950. aastate teine pool kuni 1970. aastate lõpp) - kõigepealt selgitati välja kliendi seisund ja sellega seonduvad probleemid

Müügitöö alused
thumbnail
38
odt

Turundus ja müügijuhtimise alused

Intervjueerida mingit valdkonna ettevõtjat ja kaardistada tema turunduskommunikatsiooniplaan. 8.Turustus – mõiste ja funktsioonid, tüübid ja valikuprintsiibid 9.Müügiprotsess. Klientideni jõudmine, müügiesitluse planeerimine, sõnumi edastamine, müügiintervjuu, küsitlemine, hüvede müümine, vastuväidete tüübid ja nende ületamine, müügi lõpetamine, müügijärgne tegevus. Isikliku müügi protsess. Juhtumianalüüsid 10.Hinnavõitlus müügis. Hinnavõitlus – kuidas kaitsta oma toote/teenuse müügihinda. Müügi lõpetamise tehnikad Erinevad müügi lõpetamise tehnikad. Teooria ja praktilised näited. Juhtumianalüüsid 11.Müügipsühholoogia. Suhtlemis- ja müügistrateegiad (DiSC) erinevat tüüpi klientidele. Seminar. Turundus ja müügijuhtimise alused Esimene loeng Turunduse eesmärk on teha müük üleliigseks tegevuseks ettevõttes. Kas see on võimalik? -Jah. Nt. vabaõhuüritus(weekend festival)

Majandus
thumbnail
16
docx

Müügistrateegiad ettevõttes

TALLINNA TRANSPORDIKOOL  Kärt Ojala Müügistrateegiad ettevõttes Juhendaja: Ly Svistun Tallinn 2014 SISSEJUHATUS Müügiprotsess on pikk tegevus, mille käigus püüdakse müüa ja pakkuda oma tooteid ja teenuseid klientidele kaasaarvatud potensiaalsetele klientidele. Müügitehnikaid on samuti väga palju erinevaid ning iga teenindaja saab neid ka ise luua ja välja töötada. Müügiprotsessi järgimine aitab saavutada eesmärke, milleks on kindlasti kliendi vajaduse välja selgitamine, saada aru müüdava toote või teenuse omadusi, sealhulgas anda infot miks on meie toode parem kui konkurentidel ning suuta oma toodet või teenust maha müüa kliendile

Müügitöö alused
thumbnail
20
odt

Ettevõtluskoolitus

keskendu lõpptulemusele. 2. Mis on sinu ettevõtte eesmärk? a) Tõsta oma klientide elukvaliteeti ning luua selle jaoks seda toetav süsteem. Sa pead teenindama oma kliente täiesti unikaalsel ja erilisel viisil ja pidevalt andma neile, mida nad tahavad ja vajavad. b) Teenida kasumit. Kuid pea meeles, et kui sa teenid kasumit, kuid ei suuda täita klientide vajadusi, siis ei püsi sa selles äris pikaajaliselt. 3. Mis paneb sinu äri kasvama? Pidev lisaväärtuse lisamine ja rohkem kui keegi teine seda turul teeb. Võti on selles, et sa pead armuma oma klienti, mitte tootesse. 4. Mis vahe on töökoha omamisel ja äril? Kui su äri on ülesehitatud enda vajaduste rahuldamiseks (klientide vajaduste asemel), siis sa omad töökohta, mitte äri. Sa pead eristama äri eesmärgi ja oma personaalsed soovid (mida sina tahad sellest ärist saada). EDUKAKS SAAMISE VÕTMEPRINTSIIP! ­ TEE ÕIGET ASJA ÕIGEL AJAL! Kuidas seda teha

Ettevõtlus
thumbnail
2
docx

Müügiprotsess ja müügitehnikad

Müügiprotsess ja müügitehnikad Müügiprotsess on pikk tegevus, mille käigus püüdakse müüa ja pakkuda oma tooteid ja teenuseid klientidele kaasaarvatud potensiaalsetele klientidele. Müügitehnikaid on samuti väga palju erinevaid ning iga teenindaja saab neid ka ise luua ja välja töötada. Müügiprotsessi järgimine aitab saavutada eesmärke, milleks on kindlasti kliendi vajaduse välja selgitamine, saada aru müüdava toote või teenuse omadusi, sealhulgas anda infot miks on meie toode parem kui konkurentidel ning suuta oma toodet või teenust maha müüa kliendile

Suhtlemisõpetus
thumbnail
2
docx

Müügiprotsess ja müügitehnikad

Liina Põldra ÄR1 Müügiprotsess ja müügitehnikad Müügiprotsess on pikk tegevus, mille käigus püüdakse müüa ja pakkuda oma tooteid ja teenuseid klientidele kaasaarvatud potensiaalsetele klientidele. Müügitehnikaid on samuti väga palju erinevaid ning iga teenindaja saab neid ka ise luua ja välja töötada. Müügiprotsessi järgimine aitab saavutada eesmärke, milleks on kindlasti kliendi vajaduse välja selgitamine, saada aru müüdava toote või teenuse omadusi, sealhulgas anda infot miks on meie toode parem kui konkurentidel ning suuta oma toodet või teenust maha müüa kliendile

Suhtlemisõpetus
thumbnail
4
docx

Mis on müümine?

o Aidata ennast ja oma firmat ­ täita müügiplaani ning teenida oma palka? o Aidata kliendil saada häid emotsioone ja rahuldada tema vajadusi. MIKS? · Nõudliku müügi paradoks: o Keskendudes eelkõige kliendi aitamisele, tema eesmärkide saavutamisele, saavutame omi eesmärke hoopis kindlamini kui vastupidisel juhul. Teisisõnu: püüdes klienti aidata müüme rohkem kui üritades oma müügiplaani täita. MÜÜGITSÜKKEL: · Müüghitsükkel on protsess, mille juhtimine allub lihtsatele seaduspärasustele ning järgides suurendame oluliselt müügiedu tõenäosust. · MÜÜK on juhitav protsess, mitte pelgalt vedamise või õnne asi. o MÜÜK ON ÕPITAV MÜÜGITSÜKKLI 4-osa: 1. Kontakt- esimese mulje loomine, meeldiva vestluse alustamine kliendiga. 2

Turundus
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

ideesid, informatsiooni, kodanikuorganisatsioonide või kiriku kliendid. Kui inimesed annavad endast selleks, et toetada perekonda, saavad vanematest, lastest või teistest perekonnaliikmetest samuti kliendid. Kliendi mõiste laiem käsitlemine tähendab seda, et klienditeenindus puudutab igat elu aspekti ja klienditeeninduse oskusi vajavad kõik inimesed. Teenuse protsessilisest eripärast tulenevalt tajub klient selle kvaliteeti terviklikult, s.t koos teenindamisega ehk tegevuste ja viisiga, kuidas teenus temani jõuab ning millist väärtust see tema jaoks sisaldab. Kliendid tajuvad kvaliteeti väga erinevalt ning see võib erinevatele klientidele tähendada täiesti erinevaid asju. Keerukaks teeb olukorra seegi, et kliendi taju võivad mõjutada väga subjektiivsed asjaolud. Sageli eksisteerib tegelikkuses püüeldava ja kliendi poolt tajutava kvaliteedi vahel väga suur lõhe. Teeninduses toimub teenuse pakkuja ja kliendi vahel arvukalt vastastikuseid

Sotsiaaltöö




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun