Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"turusituatsioon" - 80 õppematerjali

turusituatsioon – Töösituatsioon; Inimesed – töökoht; Palgatase – autoriteet; tööga kindlustatus – autonoomsus; karjäärivõimalused – kontroll; Materiaalsed hüved, üldised võimalused elus – töö iseloom, autonoomia ja vabaduse määr
thumbnail
22
doc

Äriplaan raamatupidamisbüroo

8. Vajalikud ressursid. Kirjelda ettevõtte põhitegevuse realiseerimiseks vajalike põhiressursse alljärgnevas tabelivormis. Ressurss Ressursi varu Ruumi rent 1 Raamatupidamis programm Merit 1 Aktiva Kontorimööbel ja -tarbed 1 laud, 5 tooli, 1 riiul Raamatupidajad 3 6 9. Turu analüüs 9.1 Turusituatsioon ja arengutrendid. Kirjelda lühidalt oma sihtturgu ning seda millised väljavaated antud turul on aasta, 2-3 aasta pärast. Alustavad ja juba eksisteerivad väiksed äriühingud, FIE-d, korteriühistud ja mittetulundusühingud – iga aastaga kasvab nende hulk ning üha enam ettevõtteid vajavad raamatupidamisteenust. Meie kliendid asuvad primaar-, sekundaar- ja tertsiaarsektorites. 9.2 Turu analüüs (ülevaade tegevusharust, turu potentsiaali hinnang, sihtgrupi kirjeldamine).

Majandus → Raamatupidamine
141 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Äriplaani vorm

Õpilasfirma .............................................. ÄRIPLAAN 1. Kokkuvõte 1.1. Õpilasfirma põhiandmed 1.2. Õpilasfirma taust 1.3. Õpilasfirma konkurentsieelis 1.4. Äriidee 2. Turusituatsioon 2.1. Potentsiaalsete klientide kirjeldus 2.2. konkurentide analüüs 3. Õpilasfirma analüüs 3.1. SWOT analüüs 3.2. Majandusolukord 4. Põhieesmärgid ja strateegia 4.1. 5. Turundusplaan 5.1. Müügieesmärgid 5.2. Turundusmeetmed 5.2.1. Toode 5.2.2. Hinnakujundus 5.2.3. Turustuskanalid 5.2.4. Turundussuhtlus 6. Tootmisplaan 6.1. Tootmisprotsessi kirjeldus 6.2. Tootmisplaan 6.3. Tootearendus 6.4. Investeerimisplaan 6.5

Majandus → Majandus
22 allalaadimist
thumbnail
13
rtf

Äriplaan - metalli kokkuostuga tegelev firma

......................... 8. TOOTMINE/TEENINDAMINE........................................................................................................................ 8.1 VAJALIKUD RESSURSID..................................................................................................................................... 9. TURU ANALÜÜS................................................................................................................................................ 9.1 TURUSITUATSIOON JA ARENGUTRENDID........................................................................................................... 9.2 TURU ANALÜÜS................................................................................................................................................ 10. KONKURENTS................................................................................................................................................. 11. TURUNDUSPLAAN................................

Majandus → Majanduse alused
52 allalaadimist
thumbnail
18
doc

ÕF Pärlipüüdjad äriplaan

Kanepi Gümnaasium ÕPILASFIRMA PÄRLIPÜÜDJAD ÄRIPLAAN Juhendaja: õpetaja Taimi Plado Kanepi 2011 ÕF PÄRLIPÜÜDJAD ÄRIPLAAN 1. KOKKUVÕTE 1.1. Õpilasfirma põhiandmed 1.2. Õpilasfirma taust 1.3. Õpilasfirma konkurentsieelis 1.4. Äriidee 2. TURUSITUATSIOON 2.1. Potentsiaalsete klientide kirjeldus 2.2. Konkurentide analüüs 3. ÕPILASFIRMA ANALÜÜS 3.1. SWOT analüüs 3.2. Majandusolukord 4. PÕHIEESMÄRGID JA STRATEEGIA 5. TURUNDUSPLAAN 5.1. Turundusmeetmed 5.1.1. Toode 5.1.2. Hinnakujundus 5.1.3. Turunduskanalid 2 5.1.4. Turundussuhtlus 6. TOOTMISPLAAN 6.1. Tootmisprotsessi kirjeldus 6.2. Tootearendus

Majandus → Majandus
250 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Kohviku tegemise äriplaan

Äriplaan Kohviku tegevuse alustamine Ettevõte AS Kohvik Black Aadress Pärnu, Rüütli 55 Telefon ******* E-post [email protected] e Kontaktisik Mentor Black Firma põhiandmed AS Kohvik Black alustas tegevust 2008. aasta detsembris ning asub Pärnus Rüütli tänaval. Firma konkurentsieelis · Odavad hinnad kesklinnas · Hubane sisekujundus · Sõbralik teenindajaskond Äriidee Pakkuda inimestele võimalikult madala hinnaga einestamiskohta Pärnu kesklinnas. Sihtgrupiks eelkõige tööealised, kes käivad lõunal, samas ka üli...

Turism → Restoraniteenindus
884 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Äriplaani sisukord

Tiitelleht Sisukord 1. Kokkuvõte (lk.3) 1.1. Ettevõtte põhiandmed Ettevõtte nimi: Aadress: Toode / teenus: Omandivorm: FIE / OÜ / AS / MTÜ ... Ettevõtte suurus: kas töötajate arv või teenindus- /tootmispinna suurus vms 1.1. Ettevõtte taustaandmed (olemasoleva äriplaani täiendamise korral ülevaade ettevõttest, uue äriplaani korral andmed koostaja kohta, ajakava) 1.2. Äriidee (lühitutvustus) 2. Turusituatsioon ja selle arenguväljavaated 2.1 Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus (üldine piirkonna kirjeldus - suurus, rahvaarv, olemasolevate sarnase toodete/teenustega tegelevate ettevõtete arv) 2.2. Kliendid (esmakliendi kirjeldus, kliendi ootused) 2.3. Konkurents (konkurentide analüüs ­ loetelu, plussid/miinused) 3. Ettevõtte SWOT analüüs Sisemised plussid ­ miinused, välised ohud - võimalused. 4. Missioon, visioon 4

Majandus → Majandus
33 allalaadimist
thumbnail
14
doc

ÄRIPLAANI VAJADUS JA SELLE KOOSTAMINE

..4 1.1.2. Tegevusjuhis ettevõtjale...............................................................................4 1.2. Äriidee teostus äriplaanina...................................................................................5 2. Äriplaani koostamine...................................................................................................6 2.1. Sisukord ja kokkuvõte.........................................................................................6 2.2. Turusituatsioon ja arenguväljavaated...................................................................7 2.3. Ettevõtte analüüs..................................................................................................7 2.4. Visioon ja strateegia.............................................................................................8 2.5. Marketingiplaan...................................................................................................8 2.6

Majandus → Äriplaan
91 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Äriplaani vorm

- - 7. Toode/teenus. Kirjelda ettevõtte poolt pakutavaid tooteid ja teenuseid. 8. Tootmine/teenindamine. Kirjelda oma ettevõtluse põhitegevusprotsessi ­ tootmise ja/või teenindusega seonduvat. 8.1 Vajalikud ressursid. Kirjelda ettevõtte põhitegevuse realiseerimiseks vajalike põhiressursse alljärgnevas tabelivormis. Ressurss Ressursi varu 9. Turu analüüs 9.1 Turusituatsioon ja arengutrendid. Kirjelda lühidalt oma sihtturgu ning seda millised väljavaated antud turul on aasta, 2-3 aasta pärast. 9.2 Turu analüüs (ülevaade tegevusharust, turu potentsiaali hinnang, sihtgrupi kirjeldamine). 10. Konkurents. Kirjelda ja analüüsi konkurente. Täida ka alljärgnev tabel. Konkurent Pakutavad Konkurendi hind Muu info tooted/teenused 11. Turundusplaan 11.1 Hinnakujundus

Majandus → Ärijuhtimine
149 allalaadimist
thumbnail
31
ppt

Õpilasfirmad kui praktiline tegevus õppetöö osana

innustab, juhendab Ärimentort ­ annab eeskuju, aitab probleeme lahendada, juhendab jms. Õpilasfirma põhietapid 1. Loomine 2. Äriplaani koostamine 3. Firma juhtimine ja tegutsemine 4. Tegevuse lõpetamine Loomine - Toote või teenuse valimine - Juhtkonna valimine - Õpilasfirma nime valimine - Töökohtade jaotamine - Alustusdokumendid ja registreerimine JA Eestis - Kapitalivajaduse määramine Äriplaan 1. Kokkuvõte (äriidee ja konkurentsieelis) 2. Turusituatsioon 3. SWOT ja majandusanalüüs 4. Eesmärgid ja strateegia 5. Turundusplaan 6.Tootmisplaan 7. Juhtkond ja personal 8. Finantsplaanid 9. Riskitegurite hindamine Tegutsemine Toote valmistamine või teenuse pakkumine Varustamine Turundustegevus Müük Meeskonnatöö Finantstegevus Suhtekorraldus ja personalitöö Lõpetamine Kokkuvõte õpilasfirma tööst Lõpparuande koostamine Kasumi jagamine Õpilasfirma likvideerimine Õpilasfirmade üritused Eestis

Majandus → Majandus
17 allalaadimist
thumbnail
9
doc

METOODILINE E-ÕPPE FORMULAR AINES TURUNDUSE JUHTIMINE

Ehk püüa jõuda vastuseni ­ kes, kuidas ja milliste protsessidega- turundustegevus tegelevad? Turundustegevus on planeeritud esialgu kohalikku piirkonda. Müügiprotsess- toimub hommikul kella 10-st kuni õhtuni kella 5-ni. Teenindusprotsess- klient tuleb ja soovib osta smuutit, mis valmistatakse kiiresti. Toetavaks turundustewgevusesks on reklaam flaieritega, sotsiaalvõrgustikus ja koalikus raadios. 8. TURU ANALÜÜS 8.1 TURUSITUATSIOON JA ­ARENGUTENDENTSID Turusituatsioon soosib antud ettevõtmist, sest selles piirkonnas taolist ettevõtmist ei ole. Turuareng on seotud klientide sissetulekuga. Selline ettevõtmine on turul alles uus ja tänu sellele võivad konkurendid endal ka seda juurutada. 8.2 TURU ANALÜÜS/ TURU SEGMENTEERIMINE Piirkonnas konkurente ei ole, sest taolisi tooteid müüvad suured kaubanduskeskused, mis asuvad rannast kaugemal. Konkreetselt ranna piirkonnas konkurente ei ole.

Majandus → Kaubandus ökonoomika
71 allalaadimist
thumbnail
7
docx

TURUNDUSPLAAN

* * * * * * * * 7. TURUNDUSTEGEVUS jm TURUNDUSE ALAPROTSESSID (MÜÜGIPROTSESS, TEENINDUS- PROTSESS jne). Kirjelda alustuseks oma ettevõtte üldist tegevusprotsessi, seejärel turundusprotsesse. 8. TURU ANALÜÜS 8.1 TURUSITUATSIOON JA ­ARENGUTENDENTSID 8.2 TURU ANALÜÜS/ TURU SEGMENTEERIMINE 8.3 TURU UURING JA SELLE TULEMUSED 9. KONKURENTSIANALÜÜS. Kirjelda ja analüüsi oma ettevõtte (otseseid) konkurente. Täida ka alljärgnev tabel. Konkurent Pakutavad Konkurendi hind Muu info tooted/teenused 10. TURUNDUSMEETMESTIKU PLANEERIMINE. 10.1 TOODETE/ TEENUSTE ANALÜÜS. Kirjelda detailsemalt tooteid ja teenuseid

Majandus → Ettevõtlus
192 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Töö konspekt

Töötajale tuleb maksta nii palju kui võimalik ja nii vähe kui vajalik.” Tööturgu mõjutavad tegurid: - elanike arv ja vanuseline struktuur - tööhõive - tööpuudus - rahvusvaheline tööturg - ettevõtete arvukus ja laiendamine - haridus Majandust mõjutavad oluliselt investeeringud, sealhulgas välisinvesteeringud. Mida hindab võimalik välisinvestor: - peab olema tagatud investeeringute julgeolek - hea turusituatsioon - asjatundliku tööjõu olemasolu - rahanduslik keskkond - külalislahkus (Must be welcomed) Meie põhiprobleemiks on asjatundliku tööjõu nappus. Meie rahalised investeerimisvõimalused lubaksid luua rohkem töökohti, kui meil täna on selleks vajalikku tööjõudu. Võõrtööjõu küsimusse on meie suhtumine valulik. Pärnumaa Kutsehariduskeskus 2 TÖÖPUUDUS

Majandus → Majandus
2 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Diplomitöö analüüs „Tarbijate valikukriteeriumid nutitelefonide ostmisel“

Essee "Diplomitöö analüüs" Minu essee eesmärk on analüüsida minuga valitud diplomitööd. Diplomitöö analüüs on teemal ,,Tarbijate valikukriteeriumid nutitelefonide ostmisel", mille autor on Tallinna Tehnikaülikooli rahvusvahelise majanduse ja ärikorralduse õppiv üliõpilane Kaarel Kosk. Lõputöö eesmärgiks autor seadis, kui oluliseks peavad tarbijad nutitelefoni valikul ostuotsuse langetamisel seadme erinevaid füüsilisi parameetreid ja milliseid toiminguid kõige enam nutitelefoniga igapäevaselt teostatakse. Üliõpilase töö omab praktilist väärtust ja on kindlasti osaliselt kasutatav õppematerjalina. Autori teema valik on väga hästi selgitatud sissejuhatuses. Teema on teoreetiline, seega annab probleemide selgitamist, võrdlemist või edasiarendamist. Pole kahtlust, et nutitelefoni valik tänapäeval on väga aktuaalne ja praktiline teema, kuna nutitelefon on...

Muu → Teadustöö alused
17 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Äriplaani koostamise juhend

· Ettevõtja peaks äriplaani ise koostama · Oluline on näidata, et tunnete turgu ja kliente · Lugejal peab tekkima pilt plaani realistlikkusest Äriplaani struktuur (Töötukassa) 1. Tiitelleht 2. Äriplaani kokkuvõte 3. Ettevõtte üldandmed 4. Äriidee kirjeldus 5. Visioon, missioon, eesmärgid 6. Ärikeskkonna analüüs 7. SWOT analüüs 8. Toode/teenus 9. Tootmine/teenindamine. Vajalikud ressursid 10. Turu analüüs. Turusituatsioon ja arengutrendid. 11. Konkurents 12. Turundusplaan. Hinnakujundus, müük ja turustamine. 13. Personal ja juhtimine 14. Müügiprognoosid 15. Käivituskulud 16. Ettevõtte käivitusprogramm 17. Investeeringute allikad 18. Tegevuskulud 19. Kasumiaruande prognoos 20. Bilansi prognoos 21. Rahavoogude prognoos 22. Riskianalüüs Struktuur ­ EAS Tiitelleht 1. Kokkuvõte 2. Ettevõtte üldandmed 3. Ettevõtte kirjeldus

Muu → Karjäärinõustamine
46 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Äriplaan - akvaariumite valmistamine

AKVAARIUMITE VALMISTAMINE Äriplaan Koostaja: _____________ Juhendaja: _____________ Pärnu 2008 Sisukord Sisukord .....................................................................................................................................................2 1. Kokkuvõte...............................................................................................................................3 1.1. Ettevõtte põhiandmed...................................................................................................... 3 2.Turusituatsioon ja selle arenguväljavaated.............................................................................. 3 2.1 Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus...............................................................................3 2.2 Kliendid...........................................................................

Majandus → Majandus
220 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Äriplaan OÜ InStyle

...............................................................................3 1.1. Ettevõtte põhiandmed ......................................................................................................... 3 1.2. Ettevõtte taustaandmed........................................................................................................ 3 1.3. Äriidee..................................................................................................................................3 2. Turusituatsioon ja selle arenguväljavaated............................................................................. 4 2.1. Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus..................................................................................4 2.2. Kliendid................................................................................................................................4 2.3. Konkurents ............................................................................................................

Majandus → Majandus
408 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Äriplaan - OÜ Rekkaparadiis

Juhendaja: Kristi Suppi Pärnu 2012 Sisukord 1.Kokkuvõte 1.1. Ettevõtte põhiandmed ......................................................................................................... 3 1.3. Äriidee..................................................................................................................................3 2. Turusituatsioon ja selle arenguväljavaated............................................................................. 3 2.1. Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus..................................................................................3 2.2. Kliendid................................................................................................................................4 2.3. Konkurents ............................................................................................................

Majandus → Majandus
88 allalaadimist
thumbnail
22
pdf

Äriplaan - 4-Youth

Pärnu Ülejõe Gümnaasium 4-Youth Äriplaan Koostas: Joosep Kasekänd Juhendaja: Kristi Suppi Pärnu 2011 Sisukord Kokkuvõte...........................................................................................................................................3 1.1 Ettevõtte põhiandmed................................................................................................................3 1.2. Ettevõtte taustaandmed.............................................................................................................3 1.3 Äriidee.......................................................................................................................................3 2.Turusituatsioon ja selle arengu väljavaated.......................................................................................4 2.1 Tegevusala...................

Majandus → Majandus
94 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Karusloomakasvatus

Naaritsad on vastuvõtlikud mõningatele viirushaigustele: plasmotsütoos, viiruslik enteriit. Viimase vastu on vajalik vaktsineerimine. Plasmotsütoosi kindlakstegemiseks tuleb võtta kõigilt tõuloomadelt vereproovid ja saata laboratooriumi uurimiseks. Nakatunud loomad tuleb tappa, sest vaktsiini ei ole. Ka naaritsanaha tootmisel tuleb kattetuluks 1,30 krooni iga investeeritud krooni kohta. Eeltingimuseks on siiski kõrgeväärtuslik tõuloom ja taluniku algteadmised. Kuna karusnaha turusituatsioon on üsnagi kõikuv, on riski hajutamise mõttes hea alustada lisaks karusloomade kasvatamisele veel mõne muu tegevusalaga. Võimalik on ka karusloomade kasvatamine põhitöö kõrvalt. Sellistel puhkudel ei ole põhikarja arv eriti suur, töö käigus saab omandada kogemusi ning tekib vilumus. Kui turusituatsioon püsib, võib mõne aasta möödudes loomade arvu suurendada ja pühenduda puhtalt karusloomakasvatusele. Tsintsilja

Metsandus → Karusloomakasvatus
45 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Äriplaan

 Teenindus  Processing Kroons  Rendi hind Tootmise käibitamise periood on 4 kuud. 9.1 Vajalikud ressursid. Kirjelda ettevõtte põhitegevuse realiseerimiseks vajalike põhiressursse alljärgnevas tabelivormis. Ressurss Ressursi varu Lauanõud 600 Joogid 500 Lauad,toolid 200 10. Turu analüüs 10.1 Turusituatsioon ja arengutrendid. Kirjelda lühidalt oma sihtturgu ning seda millised väljavaated antud turul on aasta, 2-3 aasta pärast.  Reklaam ajalehes  Reklaamplakatid  Anda välja kohviku tutvustav voldik  Jagada flaiereid 10.2 Turu analüüs (ülevaade tegevusharust, turu potentsiaali hinnang, sihtgrupi kirjeldamine). Meie klient on eraisik, kes elab ühiselamuses ja lähiümbruses. Suuremas hulgas

Majandus → Tootmine
81 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Disaini ise

................................................................................4 1.1 Ettevõtte põhiandmed....................................................................................................... 4 1.2 Äriidee...............................................................................................................................4 1.3. Taustaandmed.................................................................................................................. 4 2. Turusituatsioon ja selle arengu väljavaated............................................................................ 5 2.1 Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus...............................................................................5 2.2 Kliendid.............................................................................................................................5 2.3 Konkurents.............................................................................................................

Majandus → Majandus
136 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Äriplaani vorm

ÄRIPLAANI VORM TAOTLEJA NIMI Tallinn 2013 1 1. Äriplaani kokkuvõte 2 2. Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi Ettevõtte juriidiline vorm Aadress Telefonid Faks E-mail Juhatuse liikmed Omakapital Omanikud, nende osa kapitalist Kontaktisik, tema telefon Ettevõtte tegevusala Ettevõtte tegevuspiirkond 3. Äriidee kirjeldus Väike- ja suurehitiste ehitus/viimistlus ja nendes vajaminevad elektritööd ning paigaldused. Töid teostame eraisikutele, väike- ja suurfirmadele. Konkurendi ees on eeliseks firma laialdane tegevusvaldkond (saab käik ehitusel vajaminevad tööd ühest firmast). Eeliseks on veel hea kvaliteet ja ehitiste ja siseviimistluste moodsus ning tänapäevalisus. 4. Visioon, missioon ja eesmärgid Firma missioon on järgida kvaliteedi norme ja standardeid mis on firmas kehtestatud ning firma sisereeglite järgimine ja üleüldiste firmareeglite järgimine mis on firma töödega seotud....

Majandus → Menetluspraktika
56 allalaadimist
thumbnail
33
doc

Turismitalu äriplaan

...................................5 1.1. Ettevõtte põhiandmed.....................................................................................................................5 1.2. Ettevõtte taustaandmed..................................................................................................................5 1.3. Äriidee............................................................................................................................................5 2. Turusituatsioon ja selle arenguväljavaated.......................................................................................7 2.1. Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus...........................................................................................7 2.2. Kliendid..........................................................................................................................................7 2.3. Konkurents..................................................................

Majandus → Majandus
1320 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Äriplaani koostamine

ÄRIPLAAN MILLINE TEGEVUSALA VALIDA ? Allikaid kust võiks saaada äriideed : · olemasolev töökoht · hobid ja huvialad · küsimus: miks siin ei ole ... · teiste poolt pakutavad tooted/teenused · tavaliste asjade uus või testsugune kasuitamine · uuritud vajadus · tehnoloogia uuendamisest tulenevad vajadused. MILLINE TEGEVUSALA SOBIKS SULLE ? · Sinu huvid? Mida sulle meeldiks teha? · Teadmiste analüüs · erioskused · enese hindamine · oma aja jagamine · miks sa tahad oma äriga alustada ? · Sinu prioriteet ENDA SWOT ANALÜÜS · Tugevused-oskused, teadmised, visadus, enesekindlus, planeerimisoskus, finantsiline stabiilsus. · Nõrkused-aja ja pere toetuse puudumine, kogemuste ja juhuomaduste puudumine, soovimatus töötada inimestega, suhelda avalikkusega. · võimalused- · ohud- TUGEVUSED- NÕRKUSED- AL...

Majandus → Majandus
169 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Mikro-makroökonoomika eksami kordamisküsimuste vastused

tootmisharus; positiivne majanduskasum motiveerib ressursside juurdetoomist sellesse tootmisharru. arvestuslik kasum-firma kogutulu ja otseste kulude vahe normaalkasum- tootmistegevusest saadab tulu, mis võrdub nende ressursside alternatiivkuludega, mis kuuluvad firmale endale ja mida ta kasutab omaenese vajadusteks; on vajalik selleks, et neid ressursse kasutataks just selles firmas(harus) 16. Täielik konkurents on turusituatsioon, kus ükski individuaalne tootja või tarbija ei suuda turuhinda üksinda mõjutada. a. Firmade suur arv b. Homogeenne kaup c. Sisenemis- ja väljumisbarjääride puudumine d. Täielik majanduslik ja tehnoloogiline informatsioon TKT on ainult teoreetiline, sest inimesed otsivad võimalusi, et olla teistest paremad ja muuta hindu (monopolid, patendid jne jne) 17. Täielikult konkureeriv firma saab lühiperioodil

Majandus → Micro_macro ökonoomika
551 allalaadimist
thumbnail
23
ppt

Organisatsioonikultuur organisatsiooni muutuste toetajana/ta

Enamik vastuolusid tuleneb just erinevatest väärtushinnangutest, sest väärtused kujundavad suuresti seda, kuidas inimene ümbritsevat mõistab, kuidas ta tegutseb, plaanib, otsustab ja suhtleb ning sageli kiputakse teise kultuuri/rahvuse esindajaid, nende kompetentsust hindama oma kultuuri väärtushinnangute põhjal.(Kaljund 2001 ). Organisatsioonilise muudatuste põhjused jagatakse organisatsioonisisesteks ja organisatsioonivälisteks ·Organisatsioonivälisteks on: muutunud turusituatsioon, tihenenud konkurents, turuosa suurenemine ja uute turgude otsimine, klientide suurenenud nõudmised, ettevõtete ühinemine, muutused õigusaktides, turu piiratus, esinduslepingu lõppemine. · Organisatsioonisisesteks muutusteks on: eesmärkide ja juhtimisstiili muutumine, struktuurimuutused, teenuste arendamine, ettevõtte halb majanduslik olukord, tegevusmahu kasv, klienditeeninduse ja meeskonnatöö parandamine, kulude kokkuhoid, teenuse kvaliteedi

Majandus → Majandus
73 allalaadimist
thumbnail
11
odt

Gümnaasiumi majanduse äriplaan

Juhtkonnal keskmine Eesti palk, milleks on 865 bruto Raamatupidaja saab palka vastavalt raamatupidaja palgamäärale, mis on kuni 800 eurot (neto). Äriplaani elluviimiseks võib kuluda kuni 5000 eurot, mis on kõige kallim teistest vajalikst asjadest. Riskianalüüs  makromajanduslik olukord halveneb- langetada hindu ja teha kavalaid soodusmüügi nippe, mis meelitab ostjaid ostma mitu eset , mitte ühe. Nii on kasum surem tekkima.  turusituatsioon muutub- peab mõtlema plaani, kuidas turusituatsioonist ei oleneks ettevõtte.  seadusandlus muutub- tuleb kohandada ettevõtte vastavalt seadusandlusele.  ebasoodsad või ebakindlad tarne- ja müügilepingud, mistõttu ebapiisav käibekapital ja lepingute rikkumine- hoida usaldusväärseid kontakte ning leida neid võimalikult erinevaid ja palju.  äripartnerite usaldusväärsus- kohe alguses veenduda nende kompetentsuses

Majandus → Äriplaan
40 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Nimetu

...................................................................................4 1.1 Ettevõtte põhiandmed....................................................................................................... 4 1.2. Ettevõtte taustaandmed.................................................................................................... 4 1.3. Äriidee .............................................................................................................................4 2. Turusituatsioon ja selle arenguväljavaated..............................................................................5 2.1 Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus............................................................................... 5 2.2 Kliendid.............................................................................................................................5 2.3 Konkurents............................................................................................................

Majandus → Majandus
413 allalaadimist
thumbnail
38
doc

OÜ MINIBOAT ÄRIPLAAN

................16 3.4 Ettevõtte visioon ja missioon.......................................................................... 17 4. ETTEVÕTTE ANALÜÜS........................................................................................ 18 4.1 Ettevõtte mikrokeskkond................................................................................18 4.2 SWOT- analüüs............................................................................................... 19 5. TURUSITUATSIOON JA SELLE ARENGUVÄLJAVAATED..........................21 5.1 Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus, kasvuvõimalused..........................21 5.2 Kliendid .................................................................................................. 21 5.3 Konkurents .................................................................................................22 6. MARKETINGIPLAAN...........................................................

Majandus → Majandus
383 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Äriplaan

Sisukord 1.Kokkuvõte 1.1. Ettevõtte põhiandmed ......................................................................................................... 3 1.2. Ettevõtte taustaandmed........................................................................................................ 3 1.3. Äriidee..................................................................................................................................3 2. Turusituatsioon ja selle arenguväljavaated............................................................................. 4 2.1. Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus..................................................................................4 2.2. Kliendid................................................................................................................................4 2.3. Konkurents ............................................................................................................

Majandus → Majandus
1487 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Nimetu

SISSEJUHATUS Herakleitos (vana Kreeka filosoof 535-475 e.k.) : "Muutus on üha olev ja kõike hõlmav." "Muutustes leiame oma eesmärgi." Tänapäeva globaliseerunud ja muutuvas maailmas on üha raskem konkurentsis püsida. Selleks, et seda saavutada, on tarvilik võime kiirelt muutuda ja ümber orienteeruda. Konkurentidega tuleb püsida vähemalt samas tempos või siis paremal juhul sammuke eespool. Muutusi põhjustavad siis eelkõige muutlik turusituatsioon. Kui muutuste protsess kujuneb organisatsioonis tõrgeteta, siis pole konkurentsis püsimine ohustatud. Juhul kui organisatsioonis tekivad muutuste läbiviimisel komplikatsioonid ning tõrked, siis on tulemus risti vastupidine. Muutuste üheks põhilisemaks probleemiks või siis nö tõrkeks võib pidada selles eksisteerivate töötajate vastasseisu. Seejuures ei ole tähtis, kas vastasseis leiab aset madalama või kõrgema tasandi töötajate seas

Majandus → Analüüsimeetodid...
6 allalaadimist
thumbnail
32
doc

Mikro- ja Makroökonoomika mõisteid

hindade püsivaks jäädes. Pika perioodi kulud ja kulukõverad 16 7. Mittetäielik konkurents Turustruktuur hõlmab vaadeldava turu iseloomulikke jooni: turul tegutsevate ettevõtete arv ja suurus, toodangu iseloom, turule tuleku ja sealt lahkumise tingimused ja konkurentsi vormid ning aste. Mittetäielik konkurents e vaegkonkurents on turusituatsioon, mille korral vähemalt mõned ettevõtted, vähemalt mõningal määral (olenevalt toote diferentseeritusest ja ettevõtte suurusest) saavad oma tegevusega kauba hinda mõjutada. Mittetäieliku konkurentsi turud hõlmavad esmajoones monopolistlikku konkurentsi ja oligopoolseid turustruktuure. Enamus ettevõtteid tegutsebki reaalseid turgusid silmas pidades mittetäieliku konkurentsi tingimustes.

Majandus → Majandus (mikro ja...
590 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turundusplaani näide

Kokkuvõte............................................................................................................ 3 Ettevõtte üldandmed........................................................................................... 4 Äriideestik............................................................................................................ 4 Turu analüüs........................................................................................................5 Turusituatsioon ja ­arengutendentsid..................................................................................... 5 Turunduskeskkonna analüüs.............................................................................5 Makrokeskkond ehk kaugkeskkond .......................................................................................5 Mikrokeskkond ehk lähikeskkond.......................................................................................... 6 Turu segmenteerimine...............

Majandus → Turundus
899 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Suhtlemispsühholoogia eksami kordamisküsimused ja vastused

Suhtlemispsühholoogia kordamisküsimused Osa A (teooria) 1. Suhtlemises toimuvad põhiprotsessid: Teabevahetus e kommunikatsioon Koostöö ja mõjutamine e interaktsioon Vastastikune tajumine e pertseptsioon 2. Suhtlemisvajadused Inklusioon ­ püüd seltsi järele Vastastikuste sidemete loomine Ärevuse kõrvaldamine Kontrollitarve Eneseaustus 3. Suhtlemise tähtsus isiksuse kujunemisel Isiksus kujuneb seega suheldes ­ eriti väärtushinnangud ja suundus 4. Kommunikatsiooniprotsess, selle osad ja sellega seotud mõisted Kommunikatsioon on protsess, mille abil inimesed kollektiivselt loovad ja juhivad sotsiaalset reaalsust. Kommunikatsioon on protsess, st tal ei ole algust ega lõppu ning ta on pidevas muutumises. Kommunikatsiooniprotsessi tuleb vaadelda kui tervikut kontekstis. Kommunikatsiooni abil reguleeritakse tegevust Komponendid: Kommunikaator ­ info edastaja Retsipient ­ info saaja Märk ...

Psühholoogia → Ajakasutuse juhtimine
37 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Suhtlemispsühholoogia eksami kordamisküsimuste vastused

Suhtlemispsühholoogia kordamisküsimused Osa A (teooria) 1. Suhtlemises toimuvad põhiprotsessid: Teabevahetus e kommunikatsioon Koostöö ja mõjutamine e interaktsioon Vastastikune tajumine e pertseptsioon 2. Suhtlemisvajadused Inklusioon ­ püüd seltsi järele Vastastikuste sidemete loomine Ärevuse kõrvaldamine Kontrollitarve Eneseaustus 3. Suhtlemise tähtsus isiksuse kujunemisel Isiksus kujuneb seega suheldes ­ eriti väärtushinnangud ja suundus 4. Kommunikatsiooniprotsess, selle osad ja sellega seotud mõisted Kommunikatsioon on protsess, mille abil inimesed kollektiivselt loovad ja juhivad sotsiaalset reaalsust Kommunikatsioon on protsess, st tal ei ole algust ega lõppu ning ta on pidevas muutumises Kommunikatsiooniprotsessi tuleb vaadelda kui tervikut kontekstis Kommunikatsiooni abil reguleeritakse tegevust Komponendid: Komm...

Psühholoogia → Psühholoogia
344 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Raiemaht Eesti metsades ja seda mõjutavad tegurid

Eesti Maaülikool Põllumajandus- ja keskkonnainstituut Maastikukorralduse ja loodushoiu osakond Kati Karus Raiemaht Eesti metsades ja seda mõjutavad tegurid Juhendaja: Risto Sirgmets Tartu 2015 Sisukord Sissejuhatus ja ülevaade........................................................................................ 3 1. Raiemahtude hindamise metoodikad.................................................................4 2.Raiete pindala, mahu ja intensiivsuse muutused................................................5 Raiemahtusid mõjutavad tegurid:..........................................................................7 K...

Metsandus → Metsamajandus
17 allalaadimist
thumbnail
34
docx

Integreeritud tootearendus

Milline nimetatud tegevustest ei kuulu iseseisva valdkonnana tootearenduse kontseptsiooni? Vali üks või enam: a. turundus b. finantseerimine c. müük d. tootmine Milline nimetatud tegevustest ei kuulu tootearendusprojekti etappide hulka? Vali üks või enam: a. toote plaanimine b. tootmise korraldamine c. turu­uuringud d. toote kontseptsiooni kavandamine Kui palju vahendeist raisatakse statistika alusel tootearenduses tulutult? Vali üks või enam: a. 40­50% b. 50­60% c. 20­30% d. 30­40% Mis sundis Eesti Autotehase näites auto konstruktsiooni ringi tegema? Vali üks või enam: a. moe muutus b. uued nõuded autode laiusele c. kütusehindade tõus d. uued piirangud heitgaasidele Mis perioodil avati tootearendusalane haridus TTÜ mehaanikateaduskonnas? Vali üks või enam: a. 1992­1995 b. 1995­1997 c. 1996­1999 Milline toodud näitajatest ei kuulu tootearenduse edukuse põhikriteeriumide hulka? Vali üks või enam: a. toote h...

Muu → Tootearendus
18 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Majandussotsioloogia eksam

ole piiartud.  Meritokraatia ja selle kriitika o Meritokraatial põhinev sotsiaalse hierarhia taastootmine; sotsiaalsed positsioonid ja hüved jaotuvad vastavalt panusele (võimekus, ettevalmistus) o Kriitika: sotsiaalse päritolu eelised.  J. Goldthorp’i klassimudel – ametipositsioonidel põhinev klassifikatsioon o Klassikuuluvuse ja –positsiooni peamised mõjutegurid:  Turusituatsioon töösituatsioon  Palgatase autoriteet  Tööga kindlustatud, lepingud autonoomia  Karjäärivõimalused kontroll  Materiaalsed hüved vabaduse määr o Teenidusklass – kõrgemad valgekraed –

Majandus → Majandussotsioloogia
5 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Äriplaan eksam

investeerimislaenu toodet, mis ongi mõeldud pikaajaliste (kuni 15. aastaste) põhivaradesse tehtavate investeeringute rahastamiseks. Laenu taotlemise aluseks on vettpidav äriplaan ning vajalik on ka omafinantseeringu olemasolu. 33. Riskianalüüs: millised on kõige tõenäolisemad välisfaktorid, mis võivad teie ettevõtet ohustada? Võimalikud riskifaktorid: · makromajanduslik olukord halveneb; · turusituatsioon muutub; · seadusandlus muutub; · toorainete ja materjalide hinnad tõusevad; · tööjõud kallineb; · energia, kütuse vms hinnatõus; · ebasoodsad või ebakindlad tarne- ja müügilepingud, mistõttu ebapiisav käibekapital ja lepingute rikkumine; · äripartnerite usaldusväärsus; · uued konkurendid;

Majandus → Ärijuhtimine
48 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Kordamisküsimused - vastused eksamiks.

Suhtlemispsühholoogia Kordamisküsimused 1. Suhtlemises toimuvad põhiprotsessid Teabevahetus e kommunikatsioon Koostöö ja mõjutamine e interaktsioon Vastastikune tajumine e pertseptsioon 2. Suhtlemisvajadused Inklusioon ­ püüd seltsi järele Vastastikuste sidemete loomine Ärevuse kõrvaldamine Kontrollitarve Eneseaustus 3. Suhtlemise tähtsus isiksuse kujunemisel Isiksus kujuneb seega suheldes ­ eriti väärtushinnangud ja suundus 4. H. Lasswelli kommunikatsiooni mudel Kes? Mida? Kuidas? Kellele? Missuguse efektiga? 5. Kommunikatsiooniprotsess, selle komponendid Kommunikatsioon on protsess, mille abil inimesed kollektiivselt loovad ja juhivad sotsiaalset reaalsust Kommunikatsioon on protsess, st tal ei ole algust ega lõppu ning ta on pidevas muutumises Kommunikatsiooniprotsessi tuleb vaa...

Psühholoogia → Suhtlemispsühholoogia
382 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Kinnisvara ökonoomika iseseisev töö

analoogse hoone püstitamise maksumus kujuneda ligikaudu 900 kuni 1000 /m 2. See teeb hoone asendusväärtuseks ligikaudu 6 402 510 . 1.8 Jääkväärtus Jääkväärtuse hindamisel lähtutakse olukorrast, kus kõik remonttööd hoonel on juba lõpetatud. Jääkväärtus = Asendusväärtus ­ kulum Hoone eluiga väheneb, kui seda ei hooldata, ning lisaks ­ antud eluhoone puhul on esmatähtis just lähtuda inimestele mõistliku hinnaga eluaseme säilitamisest. Lisaks, turusituatsioon näitab, et paneelmajade populaarsus ei ole oluliselt langenud. Arvestades kõiki neid asjaolusid, võib hoone kulumiks määrata ligikaudu 40 %. Jääkväärtuseks saame sel juhul 3 841 506 . 1.11 Kokkuvõte Käesolevas projektis kavandati Lasnamäel asuva korterelamu renoveerimise plaani. Eesmärgiks oli hoone energiatõhususe tõstmine. Tulemusena selgus, et hoone jooksevkulud vähenesid mõningal määral laenuperioodil ning tunduvalt ka pärast seda, mis tähendab, et

Majandus → Kinnisvara ökonoomika
186 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Juhhu Karli OÜ

8.1 Vajalikud ressursid. Kirjelda ettevõtte põhitegevuse realiseerimiseks vajalike põhiressursse alljärgnevas tabelivormis. Ettevõtlusega alustamiseks võtan pangast 20000€ lühiajalist kevadtööde laenu Ressurss Ressursi varu Diiselküte 10 tonni 7,690€ - varu ei ole Teravilja seeme 8,4 tonni kaera ja Kaera 1848€ ja hernes 720€ ja varu ei 3,6tonni hernes. ole 9. Turu analüüs 9.1 Turusituatsioon ja arengutrendid. Kirjelda lühidalt oma sihtturgu ning seda millised väljavaated antud turul on aasta, 2-3 aasta pärast. Esimestel aastatel kindlustan end sellega, et sõlmin müügilepingu Tartu Mill-ga. 3-5 aasta pärast on minu toodang suurem ja kindlasti turustan välismaale. Praakteravilja müün ära kohalike seakasvatajatele. 9.2 Turu analüüs (ülevaade tegevusharust, turu potentsiaali hinnang, sihtgrupi kirjeldamine).

Põllumajandus → Põllumajandus
47 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Sissejuhatus majandusteooriasse, mõisted

ressursside juures. 2) püüda saavutada mingi fikseeritud tulemus minimaalsete ressurssidega. Majanduses mõistetakse tasakaalu all süsteemi rahulikku seisundit- süsteemi hõlmatud majandusnähtusi kirjeldavatel näitajatel ei ole muutumistendentsi. Tasakaalu peetakse stabiilseks kui see taastub. Kui mingi süsteemiväline tegur süsteemi tasakaalust välja viib, siis ttabiilse tasakaalu korral jõuab süsteem ise tasakaalu tagasi. Bilansiline tasakaal ­ turusituatsioon kus nõudlus ja pakkumine on väärtuselt võrdsed. Pareto efektiivne tasakaaluseisund tasakaaluseisundina on mikroökonoomikas kirjeldatavad ka situtatsioonid, kus hüve kogust või ühe osaleja heaolu ei ole võimalik suurendada, ilma et väheneks mõne teise hüve toodetav kogus või mõne teise osaleja heaolu. Tasakaalu all mõistetakse enamasti mingit soovitavat seisundit, vastab mudelis paika pandud tingimustele. Agregeerimine on seotud suure infokaoga. Lihtsustamine tingib selle, et

Majandus → Majandus
140 allalaadimist
thumbnail
23
docx

Praktika aruanne - Tallink: Baltic Queeni ladu

läbiviimise ning kontrolliga mingi kindla süsteemi piires ning lähtudes määratletud eesmärkidest. 3 Lihtsamalt öeldes peab logistik tagama, et õige asi oleks õigel ajal õiges kohas õiges koguses õige hinnaga ning kokkulepitud kvaliteediga. Selle, mis on just see "õige", määravad ära ettevõtte/organisatsiooni strateegia ja eesmärgid, turusituatsioon ning kokkulepped klientidega ehk kauba või teenuse saajaga. 1 Logistika-alane töö on eelkõige meeskonnatöö, mille igal lülil on täita oma tähtis roll. Vaid üheskoos tegutsedes on võimalik tagada ettevõttes kaupade sujuv sisse- ja väljaliikumine ning kiire ja täpne transpordikorraldamine. 2 Töö eeldab teenindus- ja suhtlemisvalmidust ning sellega kaasneb materiaalne vastutus, mis eeldab ausust.

Logistika → Laomajandus
266 allalaadimist
thumbnail
29
odt

Ettevõtlus

SISUKORD 1.ETTEVÕTTE ÜLDANDMED......................................................................................................... 3 2. ÄRIIDEE, VISIOON, MISSIOON JA EESMÄRGID.....................................................................4 2.1. Ettevõtte visioon........................................................................................................................4 2.2. Ettevõtte missioon..................................................................................................................... 4 2.3.Ettevõtte eesmärgid.................................................................................................................... 4 1.ÄRIKESKKONNA ANALÜÜS........................................................................................................5 3.1.Makrokeskkonna analüüs..........................................................................................................

Majandus → Ettevõtlus
70 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Saastekvootide müük Eestis

Hugo Treffneri Gümnaasium Kadri Hiibus 12D Saastekvootide müük Eestis Referaat Tartu 2012 Sisukord SISSEJUHATUS...........................................................................................................3 1. KASVUHOONEGAASID EESTIS..........................................................................4 2. KYOTO PROTOKOLL JA SAASTEKVOOTIDE KAUPLEMINE........................5 3. KVOODIMÜÜGI PÕHIMÕTTED...........................................................................6 4. ROHELISED PROJEKTID.......................................................................................7 4.1 ELEKTRIAUTOD JA LAADIMISJAAMADE VÕRGUSTIK.........................................7 4.2 TEISI PROJEKTE..............................................................................................................8 5. SAASTEKVOOTIDE HINNA LANGUS..............................

Ökoloogia → Ökoloogia
17 allalaadimist
thumbnail
11
docx

"Osaühingut luua on lihtsam kui lõpetada"

2. OSÜHINGU TEGEVUSE LÕPETAMINE Märgid, mis näitavad, et ettevõte tegevus tuleks lõpetada, on erinevad. Kusjuures alati ei pruugi selleks olla vaid majanduslikud raskused. Põhjused, mis viitavad vajadusele ettevõtte lõpetamiseks (likvideerimiseks), võivad vastavalt Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) ettevõtja portaali infole olla: · omaniku soovimatus ettevõtte tegevust jätkata · muutunud turusituatsioon · ebaõnnestunud äriplaan · vastuolud omanike vahel · kapitali nappus · probleemid raamatupidamisega · tõsised makseraskused. Kuna Äriseadustik ei luba äriühingut tegevuseta hoida (äriühingul on kohustus esitada majandusaasta aruandeid ning deklareerida makse) siis peaksid omanikud kaaluma ettevõtte äritegevuse lõpetamisel et kas kasulik on äriühing likvideerida ning äriregistrist kustutada või

Õigus → Majanduse alus
11 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Sotsioloogia Eksam

1.KLASSIKUD Adam Smith Riigi rikkuse ja ühiskondliku arengu eeldused: • tööviljakuse kasv • turukonkurents • kollektiivsed hüved tagatud riigi poolt(õiguskord, riigikaitse, avaliku teenused, sh haridus) Vaba turu eeltingimused: • Vaba vahetus ja konkurents • Nähtamatu käsi(lihtsustatud ideaal):liberalism ja individualism kui kapitalistliku majanduse alustalad;kriitika: ebapiisav sotsiaalsete ja majanduslike võimusuhetega arvestamine • Individuaalsete huvide järgmine tasakaalus sotsiaalsete normidega, institutsioonidega • Karl Marx -konfliktiteoorilise suuna rajaja Orgaaniline terviklikkus - arusaam ühiskonnast kui inimkehale sarnasest organismist, kus iga osa täidab oma kindlat funktsiooni Majandusliku sektori tähtsus - majandussüsteem on baas, teised valdkonnad (perekonnamustrid, poliitiline organiseeritus, religioon ja haridussüsteem) on pealisehitus Konflikti roll - pidev v...

Sotsioloogia → Sotsioloogia
8 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Sotsioloogia Eksam

1.KLASSIKUD Adam Smith Riigi rikkuse ja ühiskondliku arengu eeldused: • tööviljakuse kasv • turukonkurents • kollektiivsed hüved tagatud riigi poolt(õiguskord, riigikaitse, avaliku teenused, sh haridus) Vaba turu eeltingimused: • Vaba vahetus ja konkurents • Nähtamatu käsi(lihtsustatud ideaal):liberalism ja individualism kui kapitalistliku majanduse alustalad; kriitika: ebapiisav sotsiaalsete ja majanduslike võimusuhetega arvestamine • Individuaalsete huvide järgmine tasakaalus sotsiaalsete normidega, institutsioonidega • Karl Marx -konfliktiteoorilise suuna rajaja Orgaaniline terviklikkus - arusaam ühiskonnast kui inimkehale sarnasest organismist, kus iga osa täidab oma kindlat funktsiooni Majandusliku sektori tähtsus - majandussüsteem on baas, teised valdkonnad (perekonnamustrid, poliitiline organiseeritus, religioon ja haridussüsteem) on pealisehitus Konflikti roll - pidev ...

Sotsioloogia → Sotsioloogia
7 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Äriplaan telefonirakendusele

Teenindus hõlmab äppi siseselt klientide poolt saadetud probleemidele lahenduste leidmist ning telefoni, e-posti ja Facebooki teel klientidega suhtlemist. 8.1 Vajalikud ressursid. Kirjelda ettevõtte põhitegevuse realiseerimiseks vajalike põhiressursse alljärgnevas tabelivormis. Kuna oleme äpp, siis ainsad ressursid, mida vajame, on töötajad. Ressurss Ressursi varu Töötajad 4 9. Turg ja kliendid 9.1 Turusituatsioon ja arengutrendid. Kirjelda lühidalt oma sihtturgu ning seda millised väljavaated antud turul on aasta, 2-3 aasta pärast. Meie sihtturuks on tervise ja fitness rakendused. Üldiselt on sellel turul kõrge konkurents, kus esmakordse ostu hinnad varieeruvad 0€ ja kuni 12€ vahel, kuid meie sukelduks turu sellesse osasse, mis keskendub peamiselt veganitele. Selles sektsioonis on konkurents juba kõvasti hõredam ning see annab meile suurepärase võimaluse läbi lüüa.

Majandus → Majandus
47 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun