Turundus- ja Müügitöö MIS ON MÜÜMINE? · Müük on juhitav protsess , mis koosneb vabatahtlikest ja teadlikult sõlmitud kokkulepetest ostja ja müüja vahel. · Klient laseb müüjal meelsamini ja kergemini protsessi juhtida, kui ta saab aru, miks kokkulepped talle kasulikud on ning miks ja mida müüja protsessi vältel teeb. · Edukalt juhitud protsessi tulemusena saab ostja oma vajadustele kõige paremini vastava toote või teenuse. o Milline kavatsus on seda eesmärki lihtsamini saavutada on? o Aidata ennast ja oma firmat täita müügiplaani ning teenida oma palka? o Aidata kliendil saada häid emotsioone ja rahuldada tema vajadusi. MIKS? · Nõudliku müügi paradoks: o Keskendudes eelkõige kliendi aitamisele, tema eesmärkide saavutamisele, saavutame omi eesmärke hoopi...
Turunduse seitse müüti · Turundus on vaid suurte ja rikaste ettevõtete pärusmaa. · Turunduseelarve on mõttetu kulu. · Turundusteenused on liiga kallid. · Ettevõttes töötab juba piisavalt hea turundusspetsialist. · Hea toode müüb ennast ise. · Ettevõttel on juba niigi suur käive. · Toote hinda saab määrata vaid omahinnast lähtudes. VÕTMESÕNAD · turg · turundus · turu segmenteerimine · sihtgrupid · positsioonimine · turundusmeetmestik · turundusstrateegia Turukonjuktuur Turukonjuktuur ehk turustusvõimalused kujutavad endast ostja vajadusi ja soove, mis pakuvad ettevõttele soodsat juhust neid tulutoovalt rahuldada. Turustusvõimalus on olemas, kui turustaja suudab välja selgitada piisavalt suure hulga inimesi, kelle vajadused on rahuldamata. Turustusvõimalusi tekib kolmes olukorras: 1. Millestki on puudus. 2
Kaimo Lorents K09 Konkureerivate toodete analüüs Jogurti tarbijad on eelkõige kindlasti lapsed, aga üldiselt on jogurt toode, mis olenemata soost, vanusest, haridusest või ühiskondlikust positsioonist, maitseb väga paljudele inimestele ja siinkohal kindlat sihtgruppi välja tuua ei ole ilmselt võimalik. Vajadus on põhjus, mis paneb inimesed tegutsema. Vajadus, esimese rühma moodustavad vajadused, mille rahuldamine aitab organismil ellu jääda. Neid nimetatakse füsioloogiliseks vajaduseks. Näiteks söömis-, joomis-, magamis-, hapnikuvajadus. Ootused toodetele tähtsuse järjekorras: 1. Väga oluline · Kvaliteet · Hind 2. Oluline · Maitse 3. Oluline, kuid mitte väga · Pakendi välimus Võrdluskriteerium A ettevõtte B ettevõtte C ettevõtte toode toode toode Me...
G4S Ettevõtte turundus analüüs G4S põhitegevusalaks on turvateenuste osutamine. G4S Eesti esindused asuvad Tallinnas, Tartus, Pärnus ja Jõhvis. G4Sile kuulub hinnanguliselt 49% Eesti turvaturust ja 65,1% Eesti valveteenuste turust. Oma hea maine klientide hulgas on G4S pälvinud eelkõige tänu teenuste ja teeninduse kvaliteedile. G4S visioon: Olla hinnatuim turvalahenduste pakkuja. Seejuures lähtub G4S järgmistest väärtustest:
parima tulemuseni.See on küllaltki keeruline. KÜSIMUSED 2: 1. Praegustes majandustingimustes peaks Eesti majandus eelkõige orienteeruma kindlasti koduturule, kuid ei tohi jätta tähelepanuta ka välisturu, kuna sealt on võimalik saada raha, mida meie inimestel hetkel väga palju pole. 2. Lokaalne lähenemine-kohalik.kohandame toote sihtturule. Standartiseeritud lähenemine- 3. Maailm liigub globaliseerumise suunas. Maailmast on saamas üks suur turg. 4. KODUMAINE TURUNDUS RAHVUSVAHELINE TURUNDUS Valitseb üks keel, rahvus, kultuur Eksisteerib mitu rahvust, keelt, kultuuri Turg on ühtlane Turud on killustatud ja erinevad Info on kättesaadav ja kergesti kogutav Info kogumine on raske, nõuab rohkesti raha ja palju inimesi Poliitilised tegurid on ebaolulised Poliitilised tegurid on olulised
Koostas: Õppegrupp/klass: Juhendaja: Paar sõna Saku Õlletehase kohta · Sakus asuv õlle- ja joogitootja · Eesti vanim õlletehas, aastast 1820. · Esimene keet valmis õlletehases 4.Okt-l 1877.a-l. · Toodab: õllet(Saku Kuld, D-Light), siidreid(somersby, kiss), long drinke(Saku Long Drink), lauaveed(Vichy, VivaFresh), energiajook(Battery) kui ka kalja (Saku Kali). · Toetab spordi ja kultuuri üritusi. Lühidalt ettevõtte sortiment · Õlled: · Muud alkohoolsed Saku Originaal joogid: Saku Kuld KISS Apple Garden The Cream of Dublin Somersby Apple Cider Saku on Ice KISS Cherry · Veed & KISS Pear Karastusjoogid: KISS Premium Dry Vichy Classique Saku Long Drink Drum´n Lauavesi ´Greip Vichy VivaFresh Saku Long Drink Jungle Battery ...
Tartu Kutsehariduskeskus Majutus- ja toitlustusosakond Turundus Tartu 2011 Turustuskontseptsioon: Turustuskontseptsiooni vahenditeks reklaam ja müük ning eesmärgiks kasum käibe kasvult. Tarbija ostab seda, mille vastu on tootja suutnud huvi äratada. Ülesandeks on müüa (sageli agressiivselt) kättesaadavatest ressurssidest toodetut. Võib tekkida vastuolu tarbijate soovidega. Turunduskontseptsioon: Firma peab uurima konkreetselt määratletud sihtturuvajadusi ja soove. Pakume nende
TALLINNA TRANSPORDIKOOL xxxxxxx SELVER Analüüs Juhendaja: Turundus, xxxxxxx Tallinn 2011 SISUKORD SISUKORD..................................................................................................................2 Selveri iseloomustus.................................................................................................... 3 Selveri missioon............................................................................................
Klient on kuningas Klient on kuningas kuid kas ikka on? Öeldakse, et klient on kuningas siis kui ta käitub vastavalt. Mina pooldan samuti rohkem seda, et klient on seda siis kui ta käitub vastavalt. Arvan, et seda ei tohiks ettevõttes eriti rõhutada, kuna siis võib klient käituda üleolevalt. Kindlasti pole sobilik öelda, et klient pole kuningas, mida täheldasin ühe toitlustusettevõtte leheküljel. See on solvav. Isiklikult oma jalga sinna ettevõttesse ei tõsta. Kui ei taheta seda öelda, siis võiks selle üldse mainimata jätta. Ükski ettevõtte pole kohustatud seda väljendit kuskil kasutama. Nüüd tagasi selle juurde kas klient on kuningas. Õigem oleks vist öelda, et klient kes käitub kuninglikult on kuningas. Klient on kuningas ka siis kui ta kohtleb teenindajat samaväärselt. Võib olla selle väljendi all ei mõeldagi otseselt kliendi käitumist. Võib ka olla mõeldud seda, et igat klienti peaks kohtlema...
Britta Peetso SISETURUNDUS EDU VÕTI VÄLITURUNDUSES Referaat Tartu 2003 Sisukord Sissejuhatus................................................................................................................................................3 Strateegiline planeerimine .........................................................................................................................4 Teenuste turundus sisemine turundus.....................................................................................................7 Kokkuvõte..................................................................................................................................................9 Kasutatud kirjandus..................................................................................................................................10
Töö eesmärk oli leida lahendused probleemidele ja küsimustele, mis tekivad igapäevase turundustegevusega ning mis aitaks paremini omandda turunduse põhialuseid. Ülesannete lahendamisel on tekstitöötlusprogrammi MS World. Turunduse areng Kirjeldage ühe konkreetse ettevõtte turunduseesmärke. Turundus OÜ eesmärgiks on pakkuda kõige parema hinna -ja kvaliteediga teenust- me ei müü õhku! Me näitame, kuhu läheb kliendi poolt investeeritud raha, ehk oleme läbipaistvad. Turundus eesmärgiks on pakkuda kõiki teenuseid ühest kohast, ehk klient ei pea muretsema enam, kas keegi saab õigeks ajaks projektid valmis ja kas need on nii kvaliteetsed, et oleks vastuvõetavad. Meie projekteerime, valmistame, turundame ja analüüsime. Tooge välja tegurid, mis takistavad suhete tekkimist ostjate ja müüjate vahel konkreetses ettevõttes. · Liiga kõrge hind · Kliendi jaoks ebameeldiv müügikoht ja parkla olemasolu · Ebameeldiv klienditeenindus
PK-09 Joosep Kruusmaa Siseturundus Lühiuurimus Juhendaja: Külli Sorin 2011 1 Joosep Kruusmaa Sisukord Sisukord ................................................................................................................................. 2 Sisemine turundus.................................................................................................................. 3 Siseturunduse toimimise olulised punktid:............................................................................... 5 Ettevõtte ja kliendi suhted....................................................................................................... 6 Kasutatud kirjandus:...........................................................................................................
TALLINNA MAJANDUSKOOL Ärijuhtimise osakond AXBO ÄRATUSKELL turundusplaan Koostajad: Sisukord Tallinn 2010 Kokkuvõte............................................................................................................ 3 Ettevõtte üldandmed........................................................................................... 4 Äriideestik............................................................................................................ 4 Turu analüüs........................................................................................................5 Turusituatsioon ja arengutendentsid..................................................................................... 5 Turunduskeskkonna analüüs.............................................................................5 Makrokesk...
Britney Spears Belive Meivis Piir See on Britney Spearsi teine 2007. aastal välja antud lõhn. Seda reklaamiti lausega "Suurim vabadus on uskuda endasse" Erinevalt eelmistest Britney lõhnadest , on Belive lõhn kolmnurkses teravjoonelises flakoonis. Parfüümvee roheline värv vihjab värskele lõhnale, mis on mõeldud noorele romantilisele neiule. Naisteparfüüm Belive väljendab erakordselt naiselikku ja elegantset aroomi, kus luksuslik eksootiliste puuviljade , hurmavate lillede ja võrgutaba ambra aroomivarjunditega parfüüm rõhutab naise sisemist sära ja veetlust. Avaakordis vangistavad meeli energilise mandariini ja mahlase mango teineteisega kokkupõimunud lõhnanoodid. Veidi hiljem levib kuslapuu mõrkjat ja pärnaõite joovastav magusat hõngu. Lõhna süda on tütarlapselikult hõrk ja pujas (kuslapuu ja pärnaõied). Lõhna põhi on äärmiselt naiselik ja sens...
Koostaja: Suur- ja väikeesemete hoiuruum on hoone, kus vastava teenuse kasutajad saavad hoida oma suuri ja väikseid esemeid vastavates boksides. Nt. auto rehvid, jalgrattad, paadid, treilerid, ATV, lumesaanid, skuutrid, järelkärud, muruniidukid, mööbel jne. Korteri elanikud Eramaja omanikud Autoomanik Ettevõtted Hoiustamise koht Turvaline Ilmastikutingimuste eest kaitstud Rehvitöökojad (puudused: vähene ruum, ainult üks teenus) Tasulised parklad (puudused: väli tingimused, väike ruum, võimalus mõningaid tooteid hoiustada) Tartus puudub vastav teenus Toodete valik on lai, mida saab hoiustada. Tänan kuulamast!
· Liigi konkurents ühe kauba liigid konkureerivad mõõdu, võimsuse, tüübi jne alusel. · Oligopolistlik konkurents turul vähe pakkujaid, toode homogeenne, turule sisenemine raskendatud. Toimub suurte ettevõtete vahel. · Monopol toode on unikaalne, üks pakkuja, konkurents puudub. · Täielik konkurents palju homogeense kaubaga kauplevaid müüjaid. · Konkurentsieelis e. parem: o Hind o Kvaliteet o Disain, pakend o Turundus o Lisateenused o Kasutuse lihtsus Pikemaajaliselt tagab konkurentsieelise omadus, mida konkurentidel on raske, tülikas, riskantne järele teha. 3 · Porteri tootmisharu konkurents : POTENTSIAALSED SISENEMISBARJÄÄRE MÕJUTAB: SISENEJAD Mastaabisääst
Tootmiskalkulatsioon kuu lõikes Netokäive: Välisautode arv: 3 4 5 6 7 8 9 Välisautod 210000 280000 350000 420000 490000 560000 630000 Liinivedu Viljandi 64000 64000 64000 64000 64000 64000 64000 Tunnitöö 40000 40000 40000 40000 40000 40000 40000 Kokku 314000 384000 454000 524000 594000 664000 734000 Tootmiskulud: Kütus välisveod 80500 107333,3 134166,7 161000 187833,3 214666,7 241500 Kütus eesti 33033 33033 33033 33033 33033 33033 33033 Palk ja maks välisveod 24000 32000 40000 48000 56000 64000 72000 Palk ja maks eesti 14800 14800 14800 14800 14800 14800 14800 välisveo kindlustus 9000 11900 14875 17850 ...
Tallinna Transpordikool Turundus Jakob Kravik 3. aasta Laomajandus OÜ CATWEES Õppeaine: Turundus Õppejõud: Leeni Rajaste Tallinn 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS OÜ Catwees on 2000.a. asutatud ettevõte, mis tegeleb Tallinnas, Tartus ja Pärnus Honda sõidukite müügi ja hooldusega. Omades käesoleval hetkel juba märkimisväärset turuosa Tartu ja Pärnu uute autode turul, laienes OÜ Catwees jaanuaris 2006 oma tegevusega Tallinnasse, avades Tallinnas uue autokeskuse. Catweesi autokeskustes on
SISUKORD SISUKORD.................................................................................................................................1 SISSEJUHATUS.........................................................................................................................2 1.MAAILMA KAUBANDUSORGANISATSIOON (WTO).....................................................3 1.1. WTO tegevusvaldkond haarab kolme lepinguga sätestatud reguleeringuid. 4 1.2. Maailma Kaubandusorganisatsiooni liikmed.................................................4 1.3. Maailma Kaubandusorganisatsiooni struktuur..............................................4 1.4. WTO tegutsemispõhimõtted.........................................................................6 1.5. WTO funktsioonid......................................................................................... 6 1.6. WTO eesmärgid...............................................
Sisukord Sisukord............................................................................................................................................1 Sissejuhatus...................................................................................................................................... 1 Walter Masing kvaliteediguru Eestist............................................................................................2 Töö...........................................................................................................................................3 Rahvusvaheline tegevus................................................................................................................3 Seos Eestiga..................................................................................................................................4 Walter Masingu kvaliteeditagamise süsteemi 12 teesi:.........................