Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

PERSONALI ARENAMINE JA KOOLITAMINE AS A-SELVERIS (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millist töötajat Selver hindab?
  • Millist töötajat Selver hindab?
Vasakule Paremale
PERSONALI ARENAMINE JA KOOLITAMINE AS A-SELVERIS #1 PERSONALI ARENAMINE JA KOOLITAMINE AS A-SELVERIS #2 PERSONALI ARENAMINE JA KOOLITAMINE AS A-SELVERIS #3 PERSONALI ARENAMINE JA KOOLITAMINE AS A-SELVERIS #4 PERSONALI ARENAMINE JA KOOLITAMINE AS A-SELVERIS #5 PERSONALI ARENAMINE JA KOOLITAMINE AS A-SELVERIS #6 PERSONALI ARENAMINE JA KOOLITAMINE AS A-SELVERIS #7 PERSONALI ARENAMINE JA KOOLITAMINE AS A-SELVERIS #8 PERSONALI ARENAMINE JA KOOLITAMINE AS A-SELVERIS #9 PERSONALI ARENAMINE JA KOOLITAMINE AS A-SELVERIS #10 PERSONALI ARENAMINE JA KOOLITAMINE AS A-SELVERIS #11 PERSONALI ARENAMINE JA KOOLITAMINE AS A-SELVERIS #12 PERSONALI ARENAMINE JA KOOLITAMINE AS A-SELVERIS #13 PERSONALI ARENAMINE JA KOOLITAMINE AS A-SELVERIS #14 PERSONALI ARENAMINE JA KOOLITAMINE AS A-SELVERIS #15 PERSONALI ARENAMINE JA KOOLITAMINE AS A-SELVERIS #16 PERSONALI ARENAMINE JA KOOLITAMINE AS A-SELVERIS #17 PERSONALI ARENAMINE JA KOOLITAMINE AS A-SELVERIS #18 PERSONALI ARENAMINE JA KOOLITAMINE AS A-SELVERIS #19 PERSONALI ARENAMINE JA KOOLITAMINE AS A-SELVERIS #20 PERSONALI ARENAMINE JA KOOLITAMINE AS A-SELVERIS #21
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 21 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-12-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 287 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Gerda Aaslaid Õppematerjali autor
ainetöö
Käesoleva ainetöö eesmärgiks on analüüsida aktsiaseltsi A-Selveri personali arendamist ja koolitamist, võrrelda seda teooriaga ning anda omapoolsed soovitused ettevõtte parema personaliarenduse poliitika läbiviimiseks.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
17
doc

Personali Koolitamine

1.1. Koolituse süsteemsus ja terviklikkus 4 1.2. Koolituse seosed personalijuhtimisega 5 2. Koolitustegevuse ahel ja koolitusjuhi roll selles 9 3. Koolitustegevust mõjutavad tasandid 13 Kokkuvõte 15 Zusammenfassung 16 Kasutatud materjalid 17 SISSEJUHATUS Referaadis käsitletakse personali koolitamise teemat kuna antud valdkond on huvipakkuv ning väärib lähemat uurimist. Töötajate treenimine ning nende oskuste arendamine on kahtlemata valdkond, millega peab tegelema iga organisatsioon. Ettevõtte juhtide seas võib täheldada kahte lähenemist: on neid, kes peavad koolitusele määratud raha kulutuseks ning neid, kes näevad selles investeeringut. Paljudes ettevõtetes on töötajate koolitamine juhuslik, kuid

Majandus
thumbnail
71
doc

Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine

...........................4 SISSEJUHATUS...........................................................................................................5 1. KIRJANDUSE ÜLEVAADE.....................................................................................7 1.1. Koolituse ja arengu põhimõisted.......................................................................7 1.2. Inimese arenguvajadused...................................................................................8 1.3. Personali arendamise tingimused....................................................................10 1.4. Organisatsiooni strateegilised komponendid...................................................11 1.5. Õppimine organisatsioonis..............................................................................14 1.6. Personali arendamine ja koolitamine...............................................................14 1.7. Kooltuspoliitika, koolitamise strateegia............................

Personali juhtimine ja organisatsioonikäitumine
thumbnail
10
pdf

Kordamiskusimuste-vastuse d-personalijuhtimine docx

edutada ● On võimeline personalijuhtimise valdkondades teistele juhtidele treeninguid läbi viima 6) Personalitöö eelarve koostaja ja kulude kontrollija 7) Ilmutab ise initsiatiivi, ei vaja juhtkonnapoolset tähelepanujuhtimist 8) Suudab personalitöös tehtud kulutuste planeerimise ja kontrollimise osas konsulteerida ka teisi juhte 9) Suudab mõõta ja hinnata kulutuste efektiivsust 3. Personali poliitika ja strateegia Strateegia: Personalistrateegia on ettevõtte strateegia üks osa, mille eesmärgiks on inimressursi kujundamine, motiveerimine ja arendamine selliselt, et ta maksimaalselt toetaks ärikontseptsiooni realiseerimist Personalijuhtimise strateegiline eesmärk on kirjeldus sellest, missugune peab olema ettevõtte personal teatud ajahetkeks. Strateegilistes eesmärkides peab fikseerima: ● Personali hulga ● Kvalifikatsiooni ● Vajalikud oskused

Personali juhtimine ja organisatsioonikäitumine
thumbnail
10
doc

Inimressursi analüüs Selveri näitel.

oskuslik kasutamine organisatsioonis on konkurentsieelis nii ettevõtte majandustegevuses, haldussuutlikkuse tõstmisel kui ka organisatsiooni maines. Strateegiline ja väga tähtis on inimene ja inimeste juhtimine nende organisatsioonide jaoks, kelle eesmärk on jääda püsima ja areneda, kelle tegevus on teadmismahukas ning kus inimese töö osatähtsus lõpptulemuses on suur. (Kalda, V. 2004) Oluline on ka mõista seda, et personali juht peaks osalema inimressursi strateegilises planeerimises, mitte olema ainult operatiivne tegutseja kui on vaja kuskil tuld kustutada. Personalijuhtimine on üks juhtimise funktsioonidest, mida aja jooksul on erinevalt nimetatud: mehitamiseks, personalijuhtimiseks ja inimressursi juhtimiseks. 2 Personalijuhtimine - administratiivse iseloomuga Inimressursi juhtimine

Arhiivihaldus
thumbnail
4
docx

Personalijuhtimisest ja selle põhimõisted

töötajad. See väljendub selles, kuidas klientidega suheldakse, kuidas riietutakse ja millise mulje kontori väljanägemine jätab. Süvakultuur on vaadeldava kultuuri aluseks. Süvakultuuri moodustavad põhilised väärtused, mis on sageli sõnastatud missioonis ja strateegias. Väärtusteks võib olla näiteks kõrge töökvaliteet, uuendusmeelsus, sotsiaalne vastutus, eetiline käitumine, töötajate kaasamine planeerimisse. 6. Personali planeerimine- mis see on ja milleks? Personali planeerimine on protsess, mille käigus määratakse organisatsioonis kindlaks töötajate vajadus nende kvalifikatsiooni ja struktuuri lõikes ning koostatakse vastavad plaanid. Milleks? -arvestada plaanide tegemisel tööjõu pakkumisega tööjõuturul; -vähendada värbamise, koolitamise ja koondamisega seotud kulusid -leida optimaalne kasutus personali oskustele ja võimetele 7. Personali planeerimise käik

Juhtimine
thumbnail
19
docx

"Personalijuhtimine& quot; Alas, R.

Lisandus organisatsioonisiseste muutuste juhtija roll. Rahvusvaheline strateegoöome personalijuhtimise uuring ­ Cranet. II osa ­ Personalijuhtimise eesmärgid ja tegevusvaldkonnad Personalijuhtimine peab kaasa aitama firma eesmärkide saavutamisele: firma kasum, organisatsiooni efektiivsus, ühiskonna teenindamine, sotsiaalne vastutus, tugev organisatsioonikultuur. Klientidest hoolimise tase ­ töötajatest hoolimise tase ­ Parim kui mõlemad kõrged. Personalijuhtimise valdkonnad: personali planeerimine, töö analüüs, personali värbamine, personali valik, personali hindamine, personali koolitus ja arendamine, töötasu ja palgapoliitika, töökohtade hindamine, organisatsiooni arendamine, töösuhted. 6. Personalijuhi võtmerollid Juhtkonna huve esindav äriinimene; muudatuste kujundaja vastavalt äri vajadustele; organisatsioonisisene konsultant ja partner allüksuste juhtidele; firma strateegia ja äri

Personali juhtimine ja arendamine
thumbnail
11
doc

TÖÖTAJATE KOOLITUS JA ARENDUS

VII TÖÖTAJATE KOOLITUS JA ARENDUS ORGANISATSIOONI TÖÖTAJATE ARENDAMINE JA KOOLITAMINE Pikka aega oldi Eestis arvamusel, et töötaja arendamine ja koolitamine on kulutus organisatsioonile. Tänaseks on jõutud arusaamisele, et töötaja pidev arendamine ja koolitamine on investeering ja tuleb ainult kasuks konkurentsi- võimelisena püsida soovivale organisatsioonile. Personali koolitamisel ette tulevad mõisted: · Haridus ­ baasteadmiste ja oskuste omandamine koolis ja ülikoolis. · Treening ­ konkreetse töö tegemiseks vajalike oskuste omandamine koolitusfirmades saavutatakse treeningute kaudu. · Arendamine ­ organisatsiooni arenguvajadustest tulenevalt personali kompetentsuse tõstmine töökohal

Personalijuhtimine
thumbnail
12
docx

Inimressursi juhtimine EKSAMI KORDAMISKÜSIMUSED

Inimressursi juhtimine EKSAMI KORDAMISKÜSIMUSED: K 16 Jaanuar 9.30 ­ 10.30 1. Personalijuhtimise olemus ja kujunemine Personalijuhtimine kui tegevus, mis on seotud inimeste kui ühe olulisema ressursi juhtimisega pärineb ammustest aegadest. Tegevust hakati aga teadvustama üsna hiljuti, 19. sajandil. Erilise tähelepanu sai personali juhtimine ajal, mil tehnoloogilse revolutsiooni käigus uuendati kogu masinapark, mis aga vajas hulgaliselt personali masinapargi hooldamiseks. XX saj. algus ­ personalijuhtimine seisnes teatud soodustuste, teenuste osutamises töötajatele, näiteks lõunasöök tehase kulul; Mary Parker Folletti ja Elton Mayo 20-30-ndad ­ ilmnes personali administreerimine, värbamise ja baasõppe dokumentatsiooni haldamine ­ niinimetatud kaadriküsimustega tegelesid "valgekrae ohvitserid"; 40-50-ndad ­ kujunes välja personalijuhtimine kui iseseisev valdkond, algas sõjajärgne hoogne

Inimressursi juhtimine




Kommentaarid (2)

lvrkk profiilipilt
lvrkk: Üsna hea, kuid oleksid võinud rohkem allikaid kasutada :)
19:33 04-01-2013
tatsor profiilipilt
tatsor: väga hea töö, palju info saanud
14:25 25-10-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun