Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Infosüsteemid, äriprotsess (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on äriprotsess ja mis on äriprotsesside optimeerimise eesmärk organisatsioonis?
  • Mis on ja kuidas seostuvad andmeelement informatsioon ja teadmus?
  • Mis on IT arhitektuur?
  • Mis on IT infrastruktuur?
  • Millistest komponentidest koosneb organisatsiooni infosüsteem?
  • Milline võib olla infosüsteemide poolse toe ulatus organisatsioonis?
  • Mis on strateegiline infosüsteem?
  • Miks muutub teabeallikate haldus organisatsioonis üha keerulisemaks?
  • Miks muutub IT ressursside haldus organisatsioonis üha keerulisemaks?
  • Milliseks on muutunud IT osakonna roll organisatsioonis?
  • Mis on õiglane hind selle vahetuse eest?
  • Millistel asjaoludel saab kasutada patenditud andmebaase?
  • Kellel on lubatud juurdepääs informatsioonile?
  • Mis on autentimine?
  • Mis on autoriseerimine?
  • Milleks kasutatakse tulemüüri?
  • Milleks kasutatakse viirusetõrjet?
  • Milline vahe on suhtluskontrollina kasutataval valgel ja mustal nimekirjal?
  • Milline vahe on avaliku võtmega krüpteerimisel ja digitaalsel sertifikaadil?
  • Mis on ja kuidas seostuvad bitt bait väli kirje tabel ja andmebaas?
  • Mis on relatsiooniline andmebaas?
  • Milleks kasutatakse andmete sõnastikku data dictionary?
  • Mida on vaja teada andmebaaside disainimiseks?
  • Mis vahe on andmebaasi kontseptuaalsel ehk loogilisel disainil ja füüsilisel disainil?
  • Mida kirjeldab ER mudel?
  • Milleks on ER mudeli koostamine kasulik?
  • Milleks kasutatakse andmebaaside normaliseerimist?
  • Mis on andmeladu ja mida andmeladu võimaldab?
  • Mis on andmeturg ja millistel juhtudel on andmeturu kasutamine mõistlik?
  • Milliseid veebipõhiseid rakendusi kasutatakse informatsiooni avastamiseks?
  • Milliseid veebipõhiseid rakendusi kasutatakse suhtluseks?
  • Mis on koostööd võimaldavate rakenduste iseloomulikud funktsionaalsused?
  • Mis vahe on osalisel ja puhtal e-turundusel?
  • Mis on transaktsioonide töötlemise süsteem TPS ja milleks seda kasutatakse?
  • Mis on ettevõtte ressursihalduse süsteem ERP?
  • Milleks kasutatakse tarneahela haldussüsteemi SCM?
  • Mis on ekstranet ja milleks seda kasutatakse?
  • Milliseid tegevusi organisatsioonis toetavad raamatupidamis- ja finantssüsteemid?
  • Millist tuge pakuvad IT lahendused juhtidele otsustamisel?
  • Mida võimaldab multidimensionaalne andmeanalüüs?
  • Mida võimaldab andmekaeve?
  • Mida võimaldavad otsustamise tugisüsteemid?
  • Mis on iseloomulik digitaalsetele töölaudadele ja milleks on nende kasutamine hea?
  • Mis on iseloomulik intelligentsetele süsteemidele?
  • Milleks kasutatakse ekspertsüsteeme?
  • Milline kasu on teadmuse haldussüsteemist organisatsioonis?
  • Milliseid dokumentidega seotud tegevusi toetab dokumendihaldussüsteem?
  • Mis on riigi infosüsteem?
  • Kes on riigi infosüsteemi kasutajad?
  • Mis on riigi infosüsteemi haldussüsteem RIHA ja milleks on RIHA vaja?
  • Milliseid võimalusi pakub X-Tee?
  • Mis on aadressiandmete süsteemi ADS eesmärk?
  • Milleks on vaja infosüsteemide etalonturbe süsteemi ISKE?
  • Mis on klassifikaatorite süsteemi eesmärk?
  • Mis on geodeetilise süsteemi eesmärk?
  • Milliseid võimalusi pakub riigi infosüsteemi esitluskiht eestiee?
  • Milleks kasutatakse dokumendivahetuskeskust DVK?
  • Millist kasu toob riigi infosüsteem?
  • Mis vahe on klientmasinal serveril ja suurarvutil?
  • Mis on hajusarvutus ja mis on hajusarvutuse plussid?
  • Mis on virtualiseerimine ja mis on virtualiseerimise plussid?
  • Mis on pilveserver ja mis on pilveserveri plussid?
  • Millised probleemid on seotud väheseliigse IT infrastruktuuri investeerimisega?
  • Millised on peamised tarkvaraprojektide läbiviimisega seotud vead?
  • Mida kirjeldab IT strateegiline plaan?
  • Millised on valmis tarkvaralahenduse ostmise eelised ja puudused?
  • Millistel juhtudel on tarkvaralahenduse rent mõistlik valik?
  • Mis on tarkvaraprojektis eelanalüüsi tulem?
  • Kellele on saadud tulem sisendiks?
  • Mis on tarkvaraprojektis süsteemianalüüsi tulem?
  • Mis on tarkvaraprojektis süsteemi disaini tulem?
  • Kellele on saadud tulem sisendiks?
  • Millised võimalused on tarkvaraprojekti lõpus vanalt süsteemilt uuele üleminekuks?
  • Milliste kriteeriumite alusel hinnata välise arendaja valikul võimalikke pakkujaid?
  • Kuidas teha välise arendaja valikul kõigi pakkujate hulgast lõplik valik?
Vasakule Paremale
Infosüsteemid-äriprotsess #1 Infosüsteemid-äriprotsess #2 Infosüsteemid-äriprotsess #3 Infosüsteemid-äriprotsess #4 Infosüsteemid-äriprotsess #5 Infosüsteemid-äriprotsess #6 Infosüsteemid-äriprotsess #7
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-04-04 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 10 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kats74 Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
9
pdf

Infosüsteemide eksamiküsimused ja vastused

(infosüsteemid, andmekogud) ja tehnoloogia arhitektuurist (infrastruktuur, seadmed, võrgud jm) koos nendevaheliste seostega. 4. Mis on IT infrastruktuur? IT infrastruktuur hõlmab organisatsiooniüleseid infotehnoloogilisi ressursse: riistvara, tarkvara, võrguühendused, IT osakonna töötajad ja IT teenused organisatsioonis. 5. Too näiteid ärisurvetest, millele tänapäevased organisatsioonid reageerivad eeskätt infotehnoloogiliste vahenditega. Tehnoloogiline innovatsioon, vananemine ­ tooted asendatakse kiiresti uute vastu, lai valik alternatiivseid teenuseid Informatsiooni üleküllus ­ kuna info hulk internetis kahekordistub iga aastaga täiustatakse otsingumootoreid. 6. Millistest komponentidest koosneb organisatsiooni infosüsteem? Infosüsteemi komponendid: riistvara, tarkvara, andmebaas, võrk, protseduurid eelnevalt loetletud komponentide ühendamiseks, nimesed. 7

Dokumendihaldus
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames

Logistika alused
thumbnail
159
doc

Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat

Isabelle Dujacquier, kasutajate vajadustest lähtuvate kultuurialaste veebirakenduste sisu ja kvaliteedikriteeriumide piiritlemise töörühma koordinaator David Dawson, koostoimivuse ja teenuseosutamise töörühma koordinaator Antonella Fresa, tehniline koordinaator Euroopa toimetus Isabelle Dujaquier, David Dawson, Muriel Foulonneau, Pierluigi Feliciati, Fedora Filippi, Antonella Fresa, Annette Kelly, Eelco Bruinsma, Marius Snyders, Cary Karp, Gert Van Tittelboom 2 Sekretariaat Sabrina Santangelo (Kultuuriministeerium, Itaalia) Tekstid Giancarlo Buzzanca (Keskrestaureerimisasutus, Itaalia; David Dawson ja Chiara De Vecchis (Parlamendi Ülemkoda, Itaalia); Mario Di Domenicantonio (Uuendus- ja Tehnoloogiaministeerium, Itaalia); Sara Di Giorgio, nõustaja (Itaalia); Isabelle Dujacquier (Prantsuse Kogukonna Ministeerium, Belgia); Pierluigi Feliciati, (Arhiiviamet, Itaalia);

Kultuurilugu
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

EESTI-AMEERIKA ÄRIAKADEEMIA JUHTIMISE ALUSED Konspekt Koostaja: Ain Karjus 2012/2013. õa. SISUKORD Jrk. nr. Nimetus Lk. nr. Sissejuhatus 6 1. Juhtimine ja juht 7 1.1 Juhtimine ja juht: üldmõisted ja funktsioonid 7 1.1.1 Juhtimise (mänedzmendi) üldmõisted 7 1.1.2 Juhtimise koht ja roll 8 1.1.3 Põhilised juhtimisfunktsioonid 8 1.1

Juhtimine
thumbnail
92
pdf

Infosüsteemide ülalhoid - konspekt

Pilet nr 1: 1) IT organisatsioon ja rollid. Ülalhoiu funktsioon ja põhiülesanded Liigitatakse vertikaalseteks (toetavad valdkonnad) ja horisontaalseteks (funktsiooni tüübid). IT jaotub horisontaalseks tegevusalaks: · Arendus o Luua uut funktsionaalsust, “time-to-market” sihteesmärk · Ülalhoid o Säilitada olemasoleva funktsionaalsuse töövõime võimalikult madalate kuludega. Stabiilne, muutumatu keskkond sihteesmärgiks Ülalhoid jaguneb IT haldamise (tugi ja hooldus) ja serverite, rakenduste ülalhoiuga (IT Operations) tegelavateks harudeks. · (Taristu – kui see pole eelmise kahe sees) Rollid Arendus • progeja • süsteemianalüütik • projektijuht • arhitekt IT haldamine (maintenance) • kasutajaabi spetsialist

Infosüsteemide ülalhoid
thumbnail
63
docx

Andmeturve konspekt / kokkuvõte

· Mitmekasutajasüsteemide turve, DAC & MAC, usaldatavad süsteemid · Autentimismeetodid, paroolid, NIS(+), Kerberos, NT domeenid, LDAP kataloogid, Active Directory, single signon · PKI (avaliku võtme infrastruktuuride) idee, rakendamine autentimisel ja signeerimisel, hierarhiad · Ohud võrgus, tulemüürid, krüpto rakendamine · Rünnakute avastamine: IDS (Intrusion Detection System), logimine; taasteplaanid; turvaprobleemide PR · Viirused, ussid, trooja hobused, tagauksed, ... · Privaatsus ja anonüümsus Internetis · Pöördkodeerimine, seadused, kopeerimiskaitsed, ... Kirjandus · Infosüsteemide turve 1: turvarisk. Vello Hanson, Märt Laur, Monika Oit, Kristjan Alliksoo. Cybernetica AS, Tallinn 2009 · Infosüsteemide turve 2: turbetehnoloogia. Vello Hanson, Ahto Buldas, Tarvi Martens, Helger Lipmaa, Arne Ansper, Viljar Tulit. Küberneetika AS, Tallinn 1998 · Security Engineering. Ross Anderson, Wiley 2001 · Practical UNIX & Internet Security

Andmeturbe alused
thumbnail
52
docx

Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria

Infosüsteemide (IS) valdkond (IS valdkonna spetsialisti teadmised) Infosüsteemide valdkond Tegeleb kõigega, mis on seotud inimvõimete suurendamisega infotehnoloogia abil ja see puudutab: · probleemide lahendamist · otsuste vastuvõtmist · vajalike tegevuste sooritamist · arusaamise/mõistmise loomist Täpsemalt tegeletakse probleemidega, mis on seotud infotehnoloogiliste ressursside ja teenuste soetamise, kasutamise ja juhtimisega organisatsioonis - probleemidega, mis on seotud kasutatavate infotehnoloogiliste infrastruktuuride ning vastavate süsteemide arendamisega organisatsiooniliste tööprotsesside jaoks. Infosüsteemide valdkonna spetsialisti teadmised · ärialased teadmised · infotehnoloogia-alased teadmised

Sissejuhatus...
thumbnail
91
doc

VA dokumendi- ja arhiivihalduse kriisireguleerimise analüüs

Tallinna Ülikool Infoteaduste Instituut Mari Hõbemäe Valitsusasutuste dokumendi- ja arhiivihalduse kriisireguleerimise analüüs Magistritöö Juhendajad: Kädi Riismaa Ingrid Raidme 2 Tallinn 2008 3 SUMMARY The analysis of governmental institutions crisis management methods in handling records and archives management Master's thesis is written in Estonian. The thesis consists of 88 pages including two appendixes in five pages. Thesis contains 25 figures and 12 charts; some of those are from the elaborated literature and some are produced according to the data gathered by the author. Sources used for writing the thesis are mostly those that the author has

Allika?petus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun